- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (94 opinie)
- 2 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (128 opinii)
- 3 Pod prąd uciekał przed policją (232 opinie)
- 4 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (682 opinie)
- 5 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (57 opinii)
- 6 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (99 opinii)
Za szerokie bilety nie mieściły się do nowych kasowników
Czy bilety mogą nie mieścić się w kasowniku? Okazuje się, że tak. Z takim problemem zetknął się nasz czytelnik z Gdyni. - To kwestia błędu drukarni, dotyczy 800 karnetów, ale takie bilety też są ważne - uspokaja ZKM w Gdyni.
Sprawdziliśmy i faktycznie: przekazane nam przez niego bilety nie zmieściły się w szczelinie kasownika. Udało się je skasować dopiero po zagięciu boków.
Okazuje się, że organizujący transport w Gdyni ZKM zna problem.
- Osiem bloczków, z których każdy liczy 100 karnetów, było wadliwych. Zostały natychmiast wycofane ze sprzedaży. Jednocześnie zdecydowaliśmy się, że na wszelki wypadek wycofamy całą pulę 40 tys. karnetów w celu sprawdzenia. Mamy zapas, więc nie będzie to kłopotem dla pasażerów - opowiada Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.
Pasażerowie nie muszą się obawiać: szerokie bilety są ważne
ZKM Gdynia zobligował już wytwórcę - Częstochowskie Zakłady Graficzne - do poprawek. Pasażerowie zaś, w razie potrzeby, mogą zgiąć bilety i kasować. Jeśli ktoś chciałby wymienić wadliwe karnety, może to zrobić w dwóch biurach obsługi klienta.
Rozkład ZKM Gdynia
Jak przyznają przedstawiciele organizatora gdyńskiej komunikacji, problem zaistniał w momencie dostarczenia nowych autobusów firmy MAN w październiku. Zamontowane w nich kasowniki mają węższą szczelinę niż w starszych typach pojazdów.
Rocznie do ZKM Gdynia trafiają 2 mln karnetów składających się ze złączonych pięciu ulgowych biletów.
Miejsca
Opinie (123) ponad 20 zablokowanych
-
2019-11-17 06:29
1,90 za busa szok. W Gdańsku jeden przejazd będzie niedługo stał dyche.
- 5 3
-
2019-11-17 07:38
Nie wadliwe bilety tylko kasowniki, nie zwalajcie winy na drukarnie
- 10 1
-
2019-11-17 07:40
Zamontujcie wreszcie kasowniki na karty płatnicze (3)
- 7 3
-
2019-11-17 11:55
Poproś kierowcę. Skasuje Ci kartę dziurkaczem.
- 2 0
-
2019-11-17 12:18
Ale po co? (1)
Czy jest sens wydawać miliony na dodatkowe urządzenia skoro bilet można kupić w telefonie?
- 1 2
-
2019-11-17 21:16
To po co wydaja pieniadze na drukowanie papierowych (nie pasujacych) biletow - skoro mozna kupic w telefonie?
- 1 0
-
2019-11-17 08:06
Gdynia liderem wszystkiego (1)
W Urzędzie Miasta Gdyni jest centrum wszechświata. Każdy to wie.
- 9 0
-
2019-11-17 21:20
Oczywiscie .... wielka czarna dziura.
- 1 0
-
2019-11-17 08:11
Dziwne że niby wycofane a jadąc wczoraj miałem ten sam problem z karnetem kupionym u kierowcy.niemozliwe skasować podczas jazdy (1)
- 2 2
-
2019-11-17 21:19
Wkladales bokiem - zaraz tak ci wytlumaczy rzecznik ZKM.
- 1 0
-
2019-11-17 08:12
Ja nigdy z takimi biletami nie mam problemu I zawsze pasują do każdego kasownika w zkm w Gdyni.
- 1 1
-
2019-11-17 08:13
Gdynia to stan umyslu.... w Gdansku takie rzeczy sa nie do pomyslenia.
- 6 8
-
2019-11-17 08:26
zamiast bawić się w te bloczki karnetów
zobaczcie jak to funkcjonuje np. we Wrocławiu. Warto byłoby o tym pomyśleć zamawiając tak dużą partię autobusów.
- 2 1
-
2019-11-17 09:18
Nie, no super! Czy urzędnik z ZKM Gdyni zapłaci za ten błąd??? (2)
Fajnie jest wydawać publiczną kasę bez odpowiedzialności! Nam zabierają kursy, bo nie ma pieniędzy, a tu sobie tak wydają na lewo i prawo.
- 8 0
-
2019-11-17 11:38
(1)
Ale za co ma zapłacić? Że drukarnia wysłała wadliwy towar? Teraz drukarnia na swój koszt to skoryguje i tyle. Nikt poza drukarnią nie straci.
- 3 3
-
2019-11-17 21:17
Drukarnia wydala - dobrze, ze nie wydrukowali biletow PKP.
Kto odpowiadal za przyjecie towaru od drukarni?
- 1 1
-
2019-11-17 09:19
Pan rzecznik jak zwykle próbuję zamydlić oczy (1)
Ktoś w ZKM Gdynia zamówił bilety o danej wielkości i grafice, drukarnia przygotowała druk, ktoś z ZKM Gdynia zaakceptował przesłany arkusz, drukarnia wydrukowała i bilety przesłała. ZKM Gdynia przyjął bilety i zaczął sprzedawać a więc ktoś sprawdził czy towar z drukarni jest zgodny z zamówieniem. To samo ktoś zamawiał autobusy z danymi kasownikami i zaakceptował, na pewno są protokoły z podpisami i wiadomo kto i ile osób jest winnych tego niechlujstwa ale urzędnicy nabrali wodę w usta i... Nikt nie podniesie odpowiedzialności a pan rzecznik prasowy dostanie być może jeszcze premię za zamydlenie dziennikarzowi i czytelnikom oczów
- 16 0
-
2019-11-17 09:51
Premia w ZKM Gdynia?
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.