• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Za szerokie bilety nie mieściły się do nowych kasowników

Patsz
16 listopada 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Aplikacja pobiera opłaty za nieaktywne bilety
Różnicę w szerokości karnetów widać na zbliżeniu. Różnicę w szerokości karnetów widać na zbliżeniu.

Czy bilety mogą nie mieścić się w kasowniku? Okazuje się, że tak. Z takim problemem zetknął się nasz czytelnik z Gdyni. - To kwestia błędu drukarni, dotyczy 800 karnetów, ale takie bilety też są ważne - uspokaja ZKM w Gdyni.



W jaki sposób najczęściej płacisz za przejazd komunikacją?

- Bilety sprzedawane w autobusach ZKM Gdynia nie mieszczą się w kasowniku. Są o 1,5 mm za szerokie - napisał pan Paweł, nasz czytelnik.
Sprawdziliśmy i faktycznie: przekazane nam przez niego bilety nie zmieściły się w szczelinie kasownika. Udało się je skasować dopiero po zagięciu boków.

Okazuje się, że organizujący transport w Gdyni ZKM zna problem.

- Osiem bloczków, z których każdy liczy 100 karnetów, było wadliwych. Zostały natychmiast wycofane ze sprzedaży. Jednocześnie zdecydowaliśmy się, że na wszelki wypadek wycofamy całą pulę 40 tys. karnetów w celu sprawdzenia. Mamy zapas, więc nie będzie to kłopotem dla pasażerów - opowiada Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.

Pasażerowie nie muszą się obawiać: szerokie bilety są ważne



ZKM Gdynia zobligował już wytwórcę - Częstochowskie Zakłady Graficzne - do poprawek. Pasażerowie zaś, w razie potrzeby, mogą zgiąć bilety i kasować. Jeśli ktoś chciałby wymienić wadliwe karnety, może to zrobić w dwóch biurach obsługi klienta.

Rozkład ZKM Gdynia



Jak przyznają przedstawiciele organizatora gdyńskiej komunikacji, problem zaistniał w momencie dostarczenia nowych autobusów firmy MAN w październiku. Zamontowane w nich kasowniki mają węższą szczelinę niż w starszych typach pojazdów.

Rocznie do ZKM Gdynia trafiają 2 mln karnetów składających się ze złączonych pięciu ulgowych biletów.

Patsz

Miejsca

Opinie (123) ponad 20 zablokowanych

  • 1,90 za busa szok. W Gdańsku jeden przejazd będzie niedługo stał dyche.

    • 5 3

  • Nie wadliwe bilety tylko kasowniki, nie zwalajcie winy na drukarnie

    • 10 1

  • Zamontujcie wreszcie kasowniki na karty płatnicze (3)

    • 7 3

    • Poproś kierowcę. Skasuje Ci kartę dziurkaczem.

      • 2 0

    • Ale po co? (1)

      Czy jest sens wydawać miliony na dodatkowe urządzenia skoro bilet można kupić w telefonie?

      • 1 2

      • To po co wydaja pieniadze na drukowanie papierowych (nie pasujacych) biletow - skoro mozna kupic w telefonie?

        • 1 0

  • Gdynia liderem wszystkiego (1)

    W Urzędzie Miasta Gdyni jest centrum wszechświata. Każdy to wie.

    • 9 0

    • Oczywiscie .... wielka czarna dziura.

      • 1 0

  • Dziwne że niby wycofane a jadąc wczoraj miałem ten sam problem z karnetem kupionym u kierowcy.niemozliwe skasować podczas jazdy (1)

    • 2 2

    • Wkladales bokiem - zaraz tak ci wytlumaczy rzecznik ZKM.

      • 1 0

  • Ja nigdy z takimi biletami nie mam problemu I zawsze pasują do każdego kasownika w zkm w Gdyni.

    • 1 1

  • Gdynia to stan umyslu.... w Gdansku takie rzeczy sa nie do pomyslenia.

    • 6 8

  • zamiast bawić się w te bloczki karnetów

    zobaczcie jak to funkcjonuje np. we Wrocławiu. Warto byłoby o tym pomyśleć zamawiając tak dużą partię autobusów.

    • 2 1

  • Nie, no super! Czy urzędnik z ZKM Gdyni zapłaci za ten błąd??? (2)

    Fajnie jest wydawać publiczną kasę bez odpowiedzialności! Nam zabierają kursy, bo nie ma pieniędzy, a tu sobie tak wydają na lewo i prawo.

    • 8 0

    • (1)

      Ale za co ma zapłacić? Że drukarnia wysłała wadliwy towar? Teraz drukarnia na swój koszt to skoryguje i tyle. Nikt poza drukarnią nie straci.

      • 3 3

      • Drukarnia wydala - dobrze, ze nie wydrukowali biletow PKP.

        Kto odpowiadal za przyjecie towaru od drukarni?

        • 1 1

  • Pan rzecznik jak zwykle próbuję zamydlić oczy (1)

    Ktoś w ZKM Gdynia zamówił bilety o danej wielkości i grafice, drukarnia przygotowała druk, ktoś z ZKM Gdynia zaakceptował przesłany arkusz, drukarnia wydrukowała i bilety przesłała. ZKM Gdynia przyjął bilety i zaczął sprzedawać a więc ktoś sprawdził czy towar z drukarni jest zgodny z zamówieniem. To samo ktoś zamawiał autobusy z danymi kasownikami i zaakceptował, na pewno są protokoły z podpisami i wiadomo kto i ile osób jest winnych tego niechlujstwa ale urzędnicy nabrali wodę w usta i... Nikt nie podniesie odpowiedzialności a pan rzecznik prasowy dostanie być może jeszcze premię za zamydlenie dziennikarzowi i czytelnikom oczów

    • 16 0

    • Premia w ZKM Gdynia?

      Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane