- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (84 opinie)
- 2 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (87 opinii)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (18 opinii)
- 4 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (67 opinii)
- 6 Masz interes? Zostaw kartkę (143 opinie)
Zagubiony autobus. Kierowca zapomniał o przystanku
Każdemu może zdarzyć się chwilowa amnezja: zapominamy o dokumentach, kluczach do mieszkania, rocznicy ślubu. Ale żeby kierowca autobusu zapomniał przyjechać na przystanek? O tym, że to możliwe, na własnej skórze przekonała się nasza czytelniczka, pani Anna.
W poniedziałek ok. godz. 7:30, przydarzyła mi się taka oto sytuacja: autobus linii 205 z Pruszcza Gdańskiego w kierunku Gdańska Głównego, miał odjechać o godzinie 7:34 z przystanku "Pruszcz Gdański-Rondo Kaszubskie 2". Na przystanku czekało ok. 20 osób.
Minęła godz. 7:50, a autobusu dalej nie było. Zadzwoniłam więc do dyspozytora. Pani, która odebrała telefon, najpierw nie potrafiła zrozumieć, że taki autobus jest, a co dopiero, że miał być o tej godzinie na tym przystanku. Po chwili powiedziała, że musi skontaktować się z kierowcą linii 205.
Wiele osób czekających na ten autobus podobnie jak ja śpieszyło się do pracy. Niestety, żadne z nas nie doczekało się na przyjazd pojazdu.
Pani dyspozytor zadzwoniła i powiedziała: "Kierowca kazał panią przeprosić, ponieważ zapomniał o tym, żeby przyjechać na przystanek".
Tym sposobem ludzie dostaną naganę w pracy bądź, tak jak w moim przypadku, karę finansową.
Czy ZTM poczuwa się do winy za tę sytuację? Bo niestety mój kierownik moich przeprosin przyjąć nie chce.
Sebastian Zomkowski, zastępca dyrektora ds. przewozów Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Pasażerka nie dzwoniła do naszej Centrali Ruchu (wszystkie rozmowy są nagrywane, aby właśnie móc wyjaśnić wszelkie spory), tylko bezpośrednio na dyspozytornię PKS Gdańsk, czyli naszego operatora, z którym mamy podpisaną umowę przewozową.
Według odczytu z naszej elektronicznej rejestracji odjazdów, autobus linii 205 nie wykonał zajazdu do Ronda Kaszubskiego. Już wystosowałem do naszego operatora polecenie wyjaśnienia tej sprawy.
Bardzo przepraszam pasażerów za ten incydent.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Opinie (255) 3 zablokowane
-
2015-07-20 21:28
Sam nie wie...
Kurczę...Sam nie wiem...Trudne sprawy...Może Pan kierowca był pod wpływem MOCARZA? Zgłaszaliście już to do "JESTEM"?
- 13 7
-
2015-07-20 21:24
smrod
Dlaczego wpuszcza sie do autobusu smierdzacych pasazerow.Czesto smrod jest tak wielki ze trzeba opuscic autobus bo nie mozna wytrzymac,a za bilet place.Smierdziel nie placi a jedzie. Raz tylko kierowca stanal i kazal sobie smierdzacej opuscic pojazd,zrobil to.
- 31 1
-
2015-07-20 21:23
Brak premii?
- 3 6
-
2015-07-20 21:15
;)
Artykuł miesiąca ;)
- 35 0
-
2015-07-20 21:11
ciag dalszy
ogorkowych historii....;)
- 30 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.