- 1 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (91 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (197 opinii)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (598 opinii)
- 4 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (85 opinii)
- 5 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (520 opinii)
- 6 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (321 opinii)
Zamknięte przejazdy kolejowe na Oruni i św. Wojciechu
W przyszłym tygodniu drogowcy i kolejarze zamkną na kilka dni przejazd przez tory kolejowe na Sandomierskiej w Gdańsku. W tym tygodniu prace prowadzone są na przejeździe przy ul. Niegowskiej .
Aby nie doprowadzić do paraliżu na wyjeździe z Oruni, prace podzielono na dwa etapy. W pierwszej kolejności został zamknięty przejazd na Niegowskiej. Poza kierowcami z utrudnieniami muszą liczyć się także piesi.
Prace w tym miejscu potrwają do piątku 17 maja do godz. 6:00. Objazd zamkniętego przejazdu od poniedziałku odbywa się ul. Smętną oraz Gościnną . Obejście dla ruchu pieszego jest możliwe tunelem na wysokości ul. Ukośnej .
Większe utrudnienia spowoduje z pewnością zamknięcie drugiego przejazdu - w ciągu ul. Sandomierskiej. Według zapowiedzi drogowców nastąpi to we wtorek 21 maja o godz. 21:00. Prace także potrwają do piątku (24 maja) do godz. 6:00.
Zobacz także: W 30 miejscach w Trójmieście staną ekrany akustyczne
Objazd pomiędzy Traktem św. Wojciecha i ul. Równą będzie odbywał się ulicami Smętną i Dworcową (również dla pojazdów powyżej 3,5 t). Obejście dla pieszych wyznaczone zostało tunelem na wysokości ul. Rejtana.
Prace prowadzone są przez gdańską spółkę Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe.
Opinie (106) 6 zablokowanych
-
2019-05-15 14:02
Smieszne jest to ze tam stoi znak do 3.5 tony xD
- 9 0
-
2019-05-15 14:30
Na tym drugim zdjęciu kierowca skody powinien mieć zabrane prawo jazdy (2)
Pod opuszczającym się szlabanem, obok przewróconych znaków... Nieźle musi mieć zryty mózg, a raczej musk.
- 20 2
-
2019-05-15 16:04
musku to on nie ma - tam jest próżnia
od ucha do ucha...
- 0 0
-
2019-05-15 18:26
on tam zaparkował - przejazd nieczynny to może pociągi nie jeżdżą
- 1 0
-
2019-05-15 15:08
(2)
Wchodzenie do tunelu na Rejtana grozi kalectwem lub śmiercią. No ładnie.
- 11 0
-
2019-05-15 16:59
(1)
Dobrowolnie bym tam nie wszedł
- 2 1
-
2019-05-15 22:43
Aż tak tchórzliwy jesteś?
- 0 1
-
2019-05-15 15:29
W Trójmieście powinno powstać wiele wygodnych, jasnych i prostych (1)
tuneli i przepustów pod liniami kolejowymi dla ruchu pieszego i rowerowego. Duże tunele i estakady dla samochodów są dużo bardziej kosztowne w budowie i utrzymaniu.
Linie kolejowe można wykorzystać jako naturalne bariery demotywujące do korzystania z samochodu na krótkie odległości, a budując dobre tunele dla pieszych i rowerzystów (bez konieczności korzystania ze schodów, tylko z łagodnymi rampami) można tworzyć miasto wygodne dla ludzi, a kosztownej i dysfunkcjonalne miasto dla pojazdów, skłaniające mieszkańców do uciekania na peryferie.- 7 5
-
2019-05-15 22:44
Rowerowy ekstremista?
- 0 1
-
2019-05-15 15:40
I dobrze (2)
Tam powinni postawić mury żeby tak nikt nie wjeżdżał ani nie wyjeżdżał tam sama patologia z Orunia mieszka
- 8 17
-
2019-05-15 17:00
13 dzielnica :)
- 3 0
-
2019-05-15 17:06
a takich jak Ty powinni zamykac w pokojach z gumowymi scianami i drzwiami bez klamek
- 2 1
-
2019-05-15 16:40
orunia (1)
zamknac te czesc za torami rejtana przy torze tam mieszka drugi swiat patole pijaki zlodzieje i.t.p. albo wyburzyc ten relikt komunistyczny i bedzie spokoj........
- 6 10
-
2019-05-15 17:07
taki z ciebie banan jak z koziej d traba... w d byles g widziałeś
- 5 2
-
2019-05-15 17:10
(2)
Brak wiaduktów, tuneli nad torami w takiej aglomeracji jak Trójmiasto jest stanem chorobliwym.
- 13 4
-
2019-05-15 17:38
Tunel (1)
Nic nie wiem abym był nad torami.......
- 3 0
-
2019-05-15 17:47
Chodzi o tunel kwantowy
- 2 0
-
2019-05-15 17:50
Mozna zamykać tam i tak prawie nikt nie mieszka, tylko fabryki i badziewie.
- 4 5
-
2019-05-15 18:09
Prędkość i przejazdy.
Dziwne to tłumaczenie. Maksymalna prędkość na linii kolejowej, do której wolno stosować przejazdy drogowe w poziomie szyn to 160 km/h. Więc o podniesieniu prędkości dla pociągów nie może być mowy!!
Druga sprawa to budowa wiaduktu drogowego przy ul. Sandomierskiej. Projektowała to dla miasta firma Transprojekt Gdański. Jeszcze kilka miesięcy temu szumne zapowiedzi jak to będzie wspaniale, a teraz cisza... Czyżby miasto po cichu wycofało się? To temat na kolejny artykuł.- 8 1
-
2019-05-16 11:16
Dzisiaj przejechałem przejazdem który teoretycznie powinien być zamknięty .O co tu chodzi ?.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.