- 1 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (175 opinii)
- 2 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (121 opinii)
- 3 Pozostałości baterii mającej bronić portu (69 opinii)
- 4 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (50 opinii)
- 5 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (121 opinii)
- 6 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (136 opinii)
Zamknięte szlabany na Hutniczej. Powodem prace na stacji Gdynia Port
Kierowcy od kilku dni informują, że na ul. Hutniczej tworzą się korki, bo częściej niż zwykle są zamykane przejazdy kolejowe. Przedstawiciele PKP PLK odpowiadają, że powodem są prace na stacji Gdynia Port. Pociągi z Gdyni Głównej jadą objazdem przez Chylonię. Niedługo mają wrócić na stałą trasę.
- Codziennie jeżdżę Hutniczą ok. 5:45 i od paru dni regularnie przejeżdżam na przejeździe na wysokości ul. Piaskowej. Nigdy czegoś takiego nie było. Czy ktoś z was ma wiedzę, czy to tak teraz codziennie będzie wyglądać, czy niedługo się skończy? Każdy wie, jak zamknięty przejazd na Hutniczej paraliżuje tę ulicę i wstrzymuje ruch nieraz nawet i na 10 minut, a rano każda minuta jest na wagę złota - denerwuje się jeden z kierowców.
Dwa przejazdy na Hutniczej zamykane
Problem, choć mniejszy dotyczy też drugiego przejazdu przy sklepie Makro. Pojawia się rano i po południu. Kulminacja nastąpiła w poprzedni wtorek, 19 września, kiedy interweniowali urzędnicy z ZDiZ.
- Szlabany na przejeździe były zamknięte przez dłuższy czas - ok. kilkudziesięciu minut. W efekcie sytuacja ruchowa szybko uległa pogorszeniu, przez co utworzył się zator oddziałujący również na inne ulice na terenie miasta. Ul. Hutnicza jest bardzo mocno uczęszczana przez samochody osobowe i ciężarowe, więc zamknięcie ruchu spotęgowało problemy, które można obserwować tam na co dzień - informowała Magdalena Wojtkiewicz, rzecznik ZDiZ Gdynia.
O powody zapytaliśmy kolejarzy. Przedstawiciele spółki PKP PLK odpowiedzieli, że powodem są prace prowadzone na stacji Gdynia Port.
PKP PLK: powodem prace na stacji Gdynia Port
- Większa liczba pociągów towarowych jadących w kierunku portu w Gdyni przez przejazd kolejowo-drogowy na ul. Hutniczej wynika z zamknięć torowych związanych z zabudową nowej sieci trakcyjnej na stacji Gdynia Port. Z tego powodu nie jest możliwy wjazd i wyjazd pociągów do stacji Gdynia Port bezpośrednio ze stacji Gdynia Główna. Wszystkie pociągi jadą przez stację Gdynia Chylonia - informuje Przemysław Zieliński z PKP PLK.
Tory, rozjazdy i wiadukty za prawie 2 mld zł. Lepszy dojazd do Portu Gdynia
Przekazuje, że sytuacja powinna się już unormować, ale utrudnienia jeszcze powrócą.
- Kolejne zamknięcie torowe w związku z pracami inwestycyjnymi planowane jest na przełomie października i listopada - kończy.
Co wiesz o trójmiejskich ulicach?
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie wybrane
-
2023-09-27 19:33
Hutnicza to dramat (7)
Hutnicza to duży problem. Od prawie 25 lat żadnych dużych zmian, nawierzchnia w fatalnym stanie, sporo niebezpiecznych wysepek. Duże ryzyko kolizji i wieczne korki. Nie wiem co Miasta zamierza, ale brakuje mi optymizmu w tej sprawie
- 96 3
-
2023-09-28 10:32
Miasto namaluje bus pas i rowerowy kontrpas (1)
Remont przeprowadzi firma MTM z rocznym opóźnieniem
- 5 1
-
2023-09-29 01:44
W
Najbardziej optymistycznej wersji. Dodalabym jeszcze zapas 365 dni będzie bardziej realnie
- 0 0
-
2023-09-28 10:11
będzie równoległa
Wiśniewskiego aż do łączenia z obwodnicą
- 0 0
-
2023-09-27 20:54
Co to za miasteczko ze pociąg przejeżdża przez główny ciąg komunikacyjny po prostu wieś kaszubsko warmińska
- 18 2
-
2023-09-27 19:35
Droga osiedlowa ta Hutnicza. (2)
Jak na taką kategorię jest w bardzo dobrym stanie.
- 5 9
-
2023-09-28 09:20
Są tam jakieś osiedla?
Nie zauważyłem
- 3 0
-
2023-09-27 21:09
No wg gryzonia
Może i osiedlowa. Dlatego wszystkie firmy tam działające chętnie przejmie Rumia i po problemie co nie? Przynajmniej oni zarobią
- 16 0
-
2023-09-27 17:02
Rogatki rodem z Podlasia (7)
Ten drugi przejazd aż się prosi, żeby ulicę poprowadzić poniżej, zamiast wjeżdżać pod górkę od obwodnicy powinna iść droga (wiadukt), który dotarłby na Hutniczą. Słyszałem, że powodem są podziemne zbiorniki ale podobno coś się ruszyło w temacie Co do tytułu - wjazd do Białego też posiada rogatki (od Łomży).
- 33 12
-
2023-09-28 10:07
Ale były takie plany, tylko niestety zmiana ustroju i później Samorządności odstawiły te plany do szafy
- 0 1
-
2023-09-27 19:39
Wszechwiedzący czas na trawel żelka.
- 1 2
-
2023-09-27 19:31
Wszechwiedzący. Weź łopatę i zacznij kopać.
- 3 1
-
2023-09-27 17:12
Kiedy byłeś na Podlasiu? (2)
- 11 1
-
2023-09-28 08:39
byłem na Szkolnej 17 i w Zodiaku, a co?
- 0 0
-
2023-09-27 17:39
Nigdy nie był
Hejtuje z zazdrości
- 7 2
-
2023-09-27 17:09
Ja już pisałem że Gdynia mogła zmusić PLK do budowy w ramach postępowania na pozwolenie na budowę. Ale któryś z urzędników zaakceptował dokumentację bez uwag. Jak jest 2000 urzędników w magistracie to takie są efekty.
- 28 3
-
2023-09-27 15:59
Czyli kolejny tunel by się tu przydał (8)
Może PKP i Gdynia może coś wreszcie zadziałają w temacie tych tuneli?
- 64 7
-
2023-09-27 18:58
PKP ma to w ..... (2)
- 10 4
-
2023-09-28 09:16
Niemożliwe
Ktoś musiałby w PLK lobbować i się próbować dogadać.
- 0 0
-
2023-09-28 01:01
A to ich brocha?
Oni są od prowadzenia pociągów. To ich wina, że ruch na drogach wzrósł wielokrotnie w ostatnich latach?
- 6 1
-
2023-09-27 16:17
Kolejny? A gdzie jakiś jest (w Gdyni) (3)
- 22 2
-
2023-09-27 19:36
Gdynia ma 14 bezkolizyjnych przecięć z infrastrukturą kolejową (2)
i 15 w budowie
- 3 11
-
2023-09-28 09:18
Ale powyżej Śródmieścia
W stronę dzielnic północnych jest ich znacznie mniej. Przez główną magistralę jeden przejazd estakadą
- 3 0
-
2023-09-28 00:18
ale nie w tej części miasta
Może i ma 14 przejazdów bezkolizyjnych, ale tylko dwa powstały po II Wojnie. Nie licząc odbudowy, choć warto wspomnieć, że jej zawdzięczamy skalę tuneli przy dworcu głównym i na Wzgórzu.
Może i ma 14 bezkolizyjnych przejazdów, ale pozostałe pięć kolizyjnych nie powinno mieć miejsca, biorąc pod uwagę skalę ruchu samochodowego iMoże i ma 14 przejazdów bezkolizyjnych, ale tylko dwa powstały po II Wojnie. Nie licząc odbudowy, choć warto wspomnieć, że jej zawdzięczamy skalę tuneli przy dworcu głównym i na Wzgórzu.
Może i ma 14 bezkolizyjnych przejazdów, ale pozostałe pięć kolizyjnych nie powinno mieć miejsca, biorąc pod uwagę skalę ruchu samochodowego i kolejowego, jak na nich ma miejsce.
Ogólnie można to tłumaczenie i działania miasta podsumować:
Nie to, co trzeba, nie tam, gdzie trzeba i nie tak jak trzeba.- 17 0
-
2023-09-27 16:17
Przecież taki szlaban to idealne uspokojenie ruchu. Wpisuje się idealnie w politykę Szczura i Łucyka
- 19 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.