- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Wyprosił z autobusu dzieci z hulajnogami (775 opinii)
- 3 Pierwsze spotkanie trzech prezydentek (312 opinii)
- 4 Protest na ul. Boh. Getta Warszawskiego (437 opinii)
- 5 Zwężenie na Estakadzie Kwiatkowskiego (25 opinii)
- 6 15-latek autem na minuty uciekał policji (116 opinii)
Zmiany w ruchu na ul. Śląskiej w Gdyni
Zmiana organizacji ruchu na Węźle Wzgórze
Drogowcy zmienili organizację ruchu na ul. Śląskiej w Gdyni, na odcinku od ul. Warszawskiej do Drogi Gdyńskiej. Korekty mają ułatwić skręt w ul. Kielecką .
Korki potrafią tworzyć się też w weekendy albo w dni okołoświąteczne, gdy sporo osób zmierza do Centrum Riviera na zakupy, a także w trakcie meczów piłkarskich, gdy zamknięta jest ul. Małokacka.
Po analizach zdecydowano o zmianie organizacji ruchu na odcinku ul. Śląskiej między ulicą Warszawską i Drogą Gdyńską.
W ostatni weekend zmieniono kierunek jazdy na skrajnym pasie prowadzącym obecnie ruch na wprost. Obecnie można nim jechać tylko w prawo.
To oznacza, że na skrzyżowaniu z Kielecką zaczęły funkcjonować dwa pasy do jazdy na wprost i dwa pasy do skrętu w prawo w kierunku Witomina i zachodnich dzielnic Gdyni.
- Z dwóch pasów ruchu do skrętu w lewo z ul. Piłsudskiego pod wiaduktem będzie wjazd na dwa pasy ruchu na wprost w ul. Śląską. Powstanie ciągłość pasów do ruchu na wprost - mówi Agata Grzegorczyk, rzecznik Urzędu Miasta w Gdyni.
Zmiany w oznakowaniu ul. Śląskiej obejmują korektę usytuowania elementów oznakowania poziomego (symbole strzałek kierunkowych i linii osiowych oraz powierzchni wyłączonych z ruchu).
Skąd takie zmiany?
- Umożliwienie skrętu dwoma pasami ruchu z ul. Śląskiej w ul. Kielecką powinno zwiększyć przepustowość skrzyżowania - tłumaczy Grzegorczyk.
Opinie (159) ponad 20 zablokowanych
-
2019-05-16 16:08
Kiedy łatanie dziur i inwestycje drogowe? (7)
- 81 2
-
2019-05-16 16:10
na Kieleckiej jest wieczny korek (4)
- 8 0
-
2019-05-16 16:31
za dużo samochodów (3)
za swobodny rozwój miasta na zewnatrz - wzrost średnich odległości do pokonania = wzrost uzależnienia mentalnego i realnego od samochodów.
Lekarstwem na to jest zmiana filozofii rozwoju miasta: miasto krótkich odległości.- 6 5
-
2019-05-17 13:14
Zgadzam się, problemy transportowe nie wynikają tylko z tego, że drogi mają zbyt mało pasów. Przede wszystkim wynikają z kretyńskich planów zagospodarowania przestrzennego nie tylko usprawiedliwiających, ale wręcz zachęcających do suburbanizacji i urban sprawlu. Na Zachodzie walczą z tym od 20 albo i więcej lat, a my dalej bezrefleksyjnie brniemy w niekontrolowaną rozbudowę przedmieść.
- 0 0
-
2019-05-17 09:24
Odezwał sie
Pracownik zdiz-u
- 0 0
-
2019-05-16 21:14
Zlikwidowac bus pas
Niech dwa pasy idą aż do witawy, to usprawni ruch
- 2 1
-
2019-05-16 20:12
Jak Arka spadnie z ligi i Wojciech przestanie kupować za kilka milionów zł głosy kiboli-wyborców.
- 5 1
-
2019-05-16 18:14
Gdy tylko zostanie opracowana technologia
Pozwalająca łatać dziury farbą.
- 8 0
-
2019-05-17 12:40
zmiana bez sensu
teraz korek się tworzy przy wyjeżdzie ze Śląskiej i wjazd na Różową!!!
- 5 0
-
2019-05-17 11:48
UM Gdynia nie ma na nic kasy
Teraz albo pilna sprzedaz terenow budowlanych albo wkrotce komisarz zamiast Szczurka w UM Gdynia.
- 1 0
-
2019-05-17 11:41
w kierunku Gdańska i ul. Zwycięstwa, na Karwiny, Chwaszczyno jedzie może 10 razy więcej aut
niż na Witomino, Chwarzno, co widać potem na światłach przy Wielkopolskiej a oni zwężyli do jednego pasa i drugiego krótkiego, z którego wbicie się na dr. gdyńską będzie teraz bardzo trudne na jeden pas w tamtą stronę. Będą kolizje w tym miejscu. Chyba Szczurkowi robią dojazd na Chwarzno i urzędnikom z magistratu, bo pewnie większość to jego kumple z dzielni.
- 5 0
-
2019-05-16 16:06
Brak czytelnego oznakowania! Jest b. niebezpiecznie! (1)
Oznakowanie poziome - na jezdni: stare nie zostało do końca usunięte i miesza się z nowym, po deszczu obydwa są równie dobrze widoczne - masakra!
Brak oznakowania pionowego (przynajmniej tak było wczoraj o 19tej)- 148 5
-
2019-05-17 10:47
oznakowanie pionowe jest conajmniej od poniedziałku, radzę
zacząć patrzeć na znaki a nie jeździć na pamięć.
- 1 1
-
2019-05-17 10:42
to chyba jakieś jaja...
w Kielecką dwa pasy a na wprost gdzie ruch dwa/trzy razy większy - ograniczenie ruchu i "krzyżowanie" pasów do jazdy w kierunku Rviery i stadionów (właśnie) gdzie trzeba przejechać przez dwa pasy, co stwarza niebezpieczeństwo, bo kierowca zjeżdżający z Kieleckiej w kierunku drogi gdyńskiej musi przewidzieć jazdę przez dwa pasy auta poruszającego się od świateł na wprost, a jadący do Riviery musi przyblokować ruch - przepuszczając go
- 7 0
-
2019-05-17 10:33
Ciekawe ile za to rozwiązanie zapłacili (śmy)
- 4 0
-
2019-05-17 10:29
Jaki to trzeba mieć zryty beret by coś takiego wymyślić!! Ku.....urzędasy co wy tam robicie??
- 6 0
-
2019-05-17 10:28
Wielkiej ku*py ciąg dalszy
A zaczęło się niewinnie od dodania bezsensownego pasa dla rowerzystów pomiędzy pasami ruchu aut, zapominając zupełnie o pasie do skrętu w lewo ze Świętojańskiej w Piłsudskiego. Bo najzwyczajniej na takie oznakowanie zabrakło miejsca. Ciekawi mnie jak ruch będzie się tam odbywał w sezonie letnim jak zjadą do miasta turyści. Później nastała era odcinania dojazdu do posesji mieszkańców morskiej w okolicy kauflandu wysokim krawężnikiem, drogą rowerową i jakże dziś modnym pasem zieleni. Przecież parkingi nikomu nie są potrzebne, szczególnie w obecnych czasach... Na dąbka "dzieje się podobnie... Ciekawe czy ulica Kwiatkowskiego będzie na całej długości dwupasmowa czy zrobią pas i drogę rowerową na estakadę, najlepiej prowadząca pomiędzy pasami ruchu jak na Świętojańskiej przed urzędem miasta...W takich rozwiązaniach maja juz doświadczenie .Bezsens goni bezsens... I jak tu żyć panie prenierze
- 4 0
-
2019-05-16 22:29
Na wielkopolskiej mozna bylo (1)
Zrobić pas do jazdy na wprost i do skretu w lewo w Różową ... nawet ze światlami.. jakos to zadziałalo! Tragedia z tym fragmentem wyłączonym z ruchu na prawym pasie Śląskiej przed skrzyżowaniem... przecież wszyscy bedą po tym śmigać...
- 11 0
-
2019-05-17 10:06
:)
Więc głupki postawią tam słupki
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.