DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (517)

Izabela
Termin usługi: 2012-02-03

W dniu, kiedy miała zostać dostarczona przesyłka kurier zadzwonił do mnie jeden raz na telefon komórkowy, ponieważ w tym momencie prowadziłam saamochód nie odebrałam połączenia. Oddzwoniłam do kuriera po ok. 10-12 minutach i okazało się, że kurier już sobie pojechał i paczkę otrzymam za trzy dni bo w sobotę i niedzielę nie rozwożą paczek. W domu byli mój mąż i dorosły już syn, którzy czekali na przesyłkę. Kurier nawet nie pofatygował się i nie zadzwonił na domofon, żeby sprawdzić, czy ktoś jest w domu. Poprostu odjechał. Natomiast do mnie zadzwonił tylko jeden raz (mogłam być w tym czasie w toalecie). Gdyby dzwonił z drogi mógł za chwilę zadzwonić ponownie, natomiast, gdyby dzwonił będąc pod blokiem mógł zadzwonić do domofonu i sprawdzić, czy ktoś jest. Niestety, zabrakło ludzkich odruchów. ODRADZAM TĘ FIRMĘ STANOWCZO!!!

zażenowana
Termin usługi: 14.01.2012

Stanowczo odradzam firmę DHL !!! Zamówienie złożone 14 stycznia a do dziś nie otrzymałam przesyłki gdyż niby kurier był ale nikogo w domu nie zastał!!! Dzwoniąc na ionfolinię DHL grzecznie powiedziałam Pani, że nie mogę sobie pozwolić całodniowe siedzenie w domu i czekanie na przesyłke ze względu na pracę a kurier nawet nie raczył zadzwonić pod wskazany adres i poinformować, iż przesyłka ma być dostarczona na co w odp uzyskałam informację, że KURIER NIE MA OBOWIĄZKU DZWONIĆ POD WSKAZANY NUMER I INFORMOWAĆ O TYM , ŻE JEST/BYŁ Z PRZESYŁKĄ I UMAWIAĆ SIĘ NA INNY TERMIN JEŻELI NIKOGO NIE ZASTANIE!!!!! Więc nie rozumiem jak mam tą przesyłkę odebrać?!?!?!?! TA FIRMA TO JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE !!!!!

xyz
Termin usługi: 16.01.2012

Sądziłam, że praca kuriera polega na dostarczeniu przesyłki pod wskazany adres. A jednak w tej firmie jest inaczej... w dniu dostarczenia przesyłki kurier się nie zjawił, nie zadzwonił do drzwi, nie zostawił również awizo. Po całym dniu oczekiwania sprawdziłam w systemie co się dzieje z moja przesyłką i czytam że w momencie dostarczenia przesyłki adresat nie obecny w domu.nie mam pojęcia na jakiej podstawie kurier stwierdził że nie ma mnie w domu jak nie raczył nawet zadzwonić. Zbulwersowana całą sytuacją dzwonię do firmy, pani informuje mnie że kurier dostarczy przesyłkę 18.01.2012 więc znowu cały dzień oczekiwania i znowu identyczna sytuacja... W systemie znowu informacja że adresat nie obecny, a przesyłka czeka na odbiór osobisty w terminalu na kowalach. Firma zmusza klientów do odbierania przesyłek osobiście, ale jak komuś się nie chcę biegać z paczkami to niech zmieni pracę!!!! skoro wybiera się taką pracę to trzeba się wywiązywać ze swoich obowiązków!!! DHL to jedna wielka pomyłka, brak szacunku dla klienta i jedna wielka kpina.

klient.
Termin usługi: regularnie co trzy dni.

Ja osobiście korzystam regularnie i nigdy nie miałem probleów.

abc
Termin usługi: 10-01-2012

Przesyłka została nadana w dn 10-01-2012. Dziś (tj 17-01-2012) dzwoni do mnie kurier, i mówi,że ma przesyłkę i muszę zejść i ją odebrać- odpowiadam mu grzecznie, że jestem w pracy i żeby przyjechał po 17. Kurier opryskliwie odpowiada, że nie przyjedzie później "bo nie". Dodatkowo za wniesienie przesyłki zażyczył sobie 20zł 'łapówki'. Ceny zdecydowanie za wysokie w stosunku do jakości i czasu realizacji usługi. Serdecznie NIE polecam!!!!

anty-dhl
Termin usługi: około 2 tygodni temu

Te usługi kurierskie to jakaś kpina. Od wczesnych godzin porannych do późnego popołudnia siedzę na miejscu dostarczenia przesyłki - 1m od domofonu. Czekam na paczkę, która nie dociera. O godz. 17 pojawia się informacja, że o 12 był kurier... Nikt nie dzwonił do domofonu, nikt nie dzwonił nawet na podany numer telefonu, by mnie zapytać, czy jestem. Pokazuje się, że mam teraz walczyć z centrum obsługi, by 'umówić przesyłkę'. Dzwonię, a tam oczywiście nic nie wiedzą. Najpierw 2 minuty wybierania kolejnych numerków i wiejskiej muzy, potem pani, która ze mną rozmawiała miała kontaktować się z kurierem - zostawiła mnie na 4min podłączoną do wiejskiej muzyki... Po trwającym 5min połączeniu - zniecierpliwiona czekaniem i brakiem odpowiedzi rozłączam się. Drugi telefon - inna osoba, więc trzeba opisywać wszystko od początku. Tłumaczyć, jak w dane miejsce trafić, bo 'kurier mógł nie widzieć domofonu' (?!). Słyszę, że w piątek już się nie zjawi ponownie z przesyłką, bo to 30.12. (no i???), będzie dopiero w poniedziałek. Nadano przesyłkę w środę, otrzymałam ją w poniedziałek. Była to ważna rzecz, a dokładniej umowa. Szkoda słów. Po telefonach do DHL. NIKOMU NIE POLECAM! STRATA CZASU I NERWÓW!

Sebastian
Termin usługi: 11 Stycznia 2011r.

Przedwczoraj po południu kupiłem ze sklepu internetowego laptopa.Jako,że miałem do wyboru rodzaj przesyłki(opłaconej przez sprzedawcę) mówię sobie :,,Hmm, skoro można wybrać przesyłkę kurierską to wybieram , bo na pewno dojdzie szybciej niż pocztą".Sprawdzałem na stronie DHL stan przesyłki.Kurier miał być między godziną 8-17.Był o godz. 12 , i tutaj moje wielkie zdziwienie.Gdy zadzwonił o 12 domofon , siedziałem przed telewizorem, gdy usłyszałem sygnał od razu podbiegłem do domofonu.Kurier rozłączył się po 2s. dzwonienia ! Nawet gdybym stał przy domofonie i na niego czekał nie zdążyłbym podnieść słuchawki.Poza tym nie zostawił żadnego Awizo,ani nawet zwykłej kartki typu : ,,Kurier DHL był z przesyłką o godz.12 , nikogo nie zastał w domu, proszę o kontakt z firmą" !!!. Teraz muszę jechać do siedziby , która jest około 15km ode mnie.NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY ! Lepiej wybrać innego kuriera,albo poczekać na pocztę,bo ci przynajmniej zostawiają kartkę...

Kesp
Termin usługi: 12.07.2011

Zazwyczaj kiedy dostaję paczkę od DHL'a jest - w porządku. I tylko w porządku. Zazwyczaj nie dzwonią (chociaż to nie jest ich obowiązkiem to jest to bardzo miła metoda stosowana w innych firmach kurierskich stale). Jeśli chodzi o problemy: - kurier nie zadzwonił, nie zostawił awiza tylko paczkę oddał sąsiadowi... Dowiedziałem się o tym dopiero kiedy sprawdziłem po numerze przesyłki status na stronie DHL. I mam dobrego sąsiada :) - A to co teraz napiszę to jest KPINA z klienta! Kurier nie zadzwonił do mnie, że ma paczkę (ok, nie jest źle), zostawił awizo naklejone na drzwiach wejściowych do BLOKU mieszkalnego gdzie mieszka baaardzo dużo ludzi... czy to miał być żart? Szczęście, że praktycznie minąłem się z kurierem... (widziałem odjeżdzającego vana), bo tego awizo już mogłem nie zastać. Gratuluję pomysłowości. Dodam jeszcze, że paczki są często 'umorusane' w jakiejś czarnej mazi.

Pan M.
Termin usługi: 27.12

Odradzam korzystania z tej firmy. Podobno nikogo nie było w domu by odebrać przesyłkę, chociaż w domu były 3 osoby. Brak za interesowania ze strony kuriera, żadnego awiza ani za telefonowania i informacji z jego strony. ODRADZAM !!!

agnieszka
Termin usługi: 12.30.1022

Kurier i wogole DHL to jaksa kpina. Kurier byl u nas we srode po prosbie zeby przyjechal za godzine poniewaz nie mamy pieniedzy przy sobie beszczelnie trzasnal drzwiami i powiedzial ze teraz mozemy z gdanska odebrac sobie przesylke (nadmienie ze jestesmy firma z gdyni) po czym cofnal sie i laskawie zostawil awizo ze bedzie ponownie w piatek czyli dzisiaj za zanczyl na awizo ze bedzie miedzy godzina 10-12 przyszlismy do firmy wczesniej zeby odebrac nieszczesna przesylke a tu niespodzianka kurier zostawil awizo ze byl 0 9 rano i przesylka sie cofnie do nadawcy .Po wielokrotnym monitowaniu nie doszlismy do porozumienia z centarla DHL ktora uwaza swojego rudego kuriere chyba za boga!!! Nigdy wiecej nie skorzystamy z tej firmy to jest jawne oszustwo i brak szacunku do klienta MASAKRA!!!

Piotr S.
Termin usługi: 2011-12-23

polecam nikomu. Rzekomo kurier nie zastał nikogo w domu-4 osoby były obecne. Sytuacja naigminna! Z kurierem brak kontaktu, kolejny termin dostarczenia przesyłki- 28 grudnia. Pani w Call Center też jest pomyłką. Odradzam i nie polecam nikomu!!!

wolos12
Termin usługi: 27.10.2011

Paczka ponad tydzień docierała do mnie bo kurier pracuje do 14. W końcu wyszło na to że sam usiałem po nią pojechać. Moim zdaniem najgorszą firma kurierska. NIE POLECAM!

romanas1
Termin usługi: 16.05.2011

W DHL obowiązują procedury. W liście przewozowym są okienka do zaznaczania i jeśli ktoś nie zaznaczy któregoś, to jego sprawa. Sam miałem taki problem, ale wszystko wyjaśnił mi konsultant. DHL jest dobry.... Jeśli nie zaznaczysz, że ma być awizowana telefonicznie , to nie będzie... jakie to proste......

witoldyna
Termin usługi: kilka razy

Kilka razy korzystałam z firmy DHL. Gdy przesyłka była dostarczana przez kuriera-problemu nie było żadnego. Niestety okazuje się, że odbiór osobisty jest problematyczny. Rano Pani na infolinii poinformowała mnie, że odbiór jest do godz. 17:45. Później dostałam telefon z Gdańska i dowiedziałam się, że nie ma problemu, nawet do 18. O 17:45 mąż był po przesyłkę i usłyszał "a co? mam sama tej przesyłki szukać?!". Odszedł z kwitkiem. Jutro wyjeżdżamy. Informacja na stronie po wpisaniu numeru przesyłki: Przesyłka oczekuje na odbiór przez klienta w terminalu DHL Gdańsk (z siedzibą w Kowalach): ul. Starowiejska 35 80-180 Gdańsk (z siedzibą w Kowalach) Godziny otwarcia: pn - pt: 08:00-18:00 so: 08:00-14:00 Okazuje się, że są to błędne informacje. Terminal jest tak czynny, ALE odbiór przesyłek jest od godziny 10. Znów informacja od pana z infolinii. Niestety bardzo bronił swojego zdania, że informacje nie są mylące, chociaż zaznaczałam, że dzwonię nie z pretensjami do niego, a z informacją zwrotną odnośnie funkcjonowania firmy/mylnych informacji. Odradzam każdemu zdecydowanemu na odbiór osobisty. Z dowozem przez kuriera nigdy nie było problemu.

mała
Termin usługi: 28.03.2011

Korzystam w dłuższej perpspektywie czasowej z usług firmy Dhl zarówno jako osoba prywatna, jak i firma. Jestem bardzo zadowolona z jakości usług i profesjonalnego podejścia do klienta. Nigdy nie miałam problemów z doręczeniem jakiejkolwiek przesyłki do mnie czy też do odbiorcy. Przesyłka zawsze na następny dzień roboczy dociera, kontakt ze strony kuriera i przede wszystkim mila obługa na infolinii. Nie mam zastrzeżeń co do jakości uslug dlatego nie rozumiem zastrzeżeń innych klientów. Przede wszystkim trzeba mieć świadomość usługi jaka została wykupiona przez nadawcę, bo jesli nadawca zaznacza na Lp opcje ekonomiczną (najtańszą jednocześnie) - trzeba miec świadomość ze jest to opcja doręczenia w przeciągu całego dnia roboczego - bez określania godzin- co powoduje że kurier może przyjechac o każdej porze dnia. A że przecietny człowiek do 16 pracuje - życzy sobei paczki po 16 czy tez później w momencie gdy po południu rozwożone są tylko paczki z doręczenien stricte popołudniwo-wieczornym. Zarzuty kompetnei bez pokrycia, a oferta Dhlu jest bogata w szereg usług dodatkowych (kazdy dopasuej sobei coś do swoich potrzeb). Polecam Dhl!

Michał
Termin usługi: 10-03-2011

po raz 3 z rzedu moj kontrahent wysyla mi paczke za posrednictwem tego stowarzyszenia ( bo firma ich nazwac jest bardzo trudno ) brak podstawowych zasad przyjetych jako dobry standard obslugi klienta brak: komunikacji z kurierem, slownosci, jakiegokolwiek profesjonalizmu. kompletna ignorancja ze strony biura obslugi klienta. zdecydowanie odradzam innym korzystania z uslug tej firmy. tak na marginesie, zastanawiam sie czy sa czytane zamieszczone tu posty przez kogokolwiek z kadry kierowniczej tej instytucji... z wyrazami braku szacunku wasz klient...

Andrzej Zawadzki
Termin usługi: 22.02.2011

może miałem szczęście, ale przesyłka doszła szybko i bezproblemowo.

Krzysztof Gorczyński
Termin usługi: 12.01.2011

" Proszę o wyjaśnienie powodów niedostarczenia przesyłki w dniu 12 stycznia . Tego dnia w godzinach 12.30 -13.30 rozmawiałem z waszym kurierem (t. 511015518) oraz z dwoma kobietami w pod nr 0 801-345-345 i mówiłem ze w domu będzie ktoś od godz 13.30 cały czas. Powiedziano mi ze w tym czasie nie mogą mi dostarczyć przesyłki . Podpowiedziałem Państwa pracownikom, ze kurier jak będzie wracał na Kowale to może jechać przez Chełm. Od tej pory cały czas ktoś był w domu. Jak możecie wytłumaczyć informacją na stronie "Śledzenie przesyłki " którą tu kopiuję "12-01-2011 16:13 Gdańsk (z siedzibą w Kowalach) Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenie przesyłki. W celu umówienia ponownego doręczenia prosimy o kontakt z naszym Contact Center" Jest to ewidentne kłamstwo bo od 13.30 cały czas był koś w domu. Jesteście bardzo nie rzetelną firmą i macie bardzo nieodpowiedzialnych pracowników. " To jest kopia skargi z 13 stycznia, na która do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Myślę że to wystarczający powód by nikt rozsądny nie korzystał z usług tej firmy.

bishop
Termin usługi: 26-01-2011

nawet mi sie nie chce opisywac.......odradzam, tragedia, a ja jestem w trakcie telefonu z afera! chyba juz 3 :(((

JA
Termin usługi: 25.01.2011

wtorek, styczeń 25, 2011 Próba doręczenia do odbiorcy - zamknięte GDANSK - POLAND 17:45 Najlepsze jest to , że przez cały dzień byłam w domu ze względu na chorobę dziecka !!! Nikt nie zadzwonił , nie zostawiła awiza , od rana kontrolowałam status przesyłki na stronie internetowej i co ? Nie korzystajcie z ich usług ODRADZAM !