DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (517)

Leszek
Termin usługi: 2-3.03.2010

Jeżeli ktoś zamawia jakieś rzeczy w internecie, to bardzo proszę zwrócić uwagę, w jaki sposób mają być one dostarczone. Bo jeżeli dhl -em, to lepiej sie z tego wycofać, aby oszczędzić sobie nerwów. Już nigdy nie skorzystam z ich usług! Scenariusz w moim przypadku był podobny, jak w innych opiniach - dowiedziałem się po fakcie, że kurier był w domu dwa razy, rzekomo zostawił awizo, zawieszając je "na płocie". Ciekawe, bo obok bramki wejściowej jest duża skrzynka na korespondencję. Gdy wyjaśniałem sprawę, dowiedziałem się, że kurier zostawia awizo w "miejscu dla siebie dostępnym". Mam wrażenie, że tej firmie nie chodzi wcale o skuteczne dostarczenie przesyłki, bo działają w oparciu o tak skonstruowane przepisy, że racji klienta i tak nikt nie uzna i będzie zmuszony on w konsekwencji odebrać przesyłkę sam - na bazie w Kowalach. I na to jest tylko tydzień czasu, potem przesyłka wraca do nadawcy! I tak trzymać, drogi dhl -u, jeszcze jakiś czas takiej praktyki, a odbiorców się wychowa, nauczą się, że mają czekać na kuriera od rana do wieczora, najlepiej na zewnątrz, dobrze byłoby, gdyby trzymali też w ręku jakiś transparent powitalny. MIŚ, po prostu MIŚ...

Grzegorz Pieńkowski
Termin usługi: 12-01 2010

Arogancja,niekompetencja,ignorancja,brak możliwości kontaktu z normalnym człowiekiem...

ni knight
Termin usługi: 2009-12-12

Za malo kurierow, nie wyrabiaja sie. Ciezki kontakt do call center.

Marek
Termin usługi: 09-12-2009

Krótko: podobnie do innych, wyżej opisanych przypadków, żadnego kontaktu ze mną, awizo "zostawione" na domofonie. Żenada. No, może pani pod kontaktowym nr 0801 345 345 jest osłodą ale nie chodzi tu o miłe rozmowy telefonicznie, które były by zbędne gdyby kurierzy pracowali normalnie.
Zastanawiam się dlaczego tak fatalna jest obsługa przez kurierów... może płacą pracownikom tak mało, że ci zwyczajnie pracujący, wypełniający swoje obowiązki, po prostu odchodzą do konkurencji .....? Jeżeli ta firma zniknie z rynku, to nie będę ich żałował.

kojak
Termin usługi: Żenada

Poszła w 3 dni dotarła ,klient zapłacił a mija już 3 tydzień i kasy jak nie ma tak nie ma ,a ... 340,- piechota nie chodzi :]
Jeden wielki minus dla tej firmy !!!

MARIUSZ BIELIŃSKI
Termin usługi: 27.11.2009

CZYTAJĄC RECENZJE WŁOSY NA GŁOWIE SIĘ JEŻYŁY ALE O DZIWO JESTEM MIŁO ZASKOCZONY!! W CIĄGU 1 DNIA DOSTAŁEM PRZESYŁKĘ!! MIESZKAM 65 KM OD GDAŃSKA! JA JESTEM ZADOWOLONY!

kASIA
Termin usługi: sierpien

zero kontaktu telefonicznego,zero awizo a tu nagkle telefon ze przesylka do odebrania w Kowalach za Gdanskiem.Ciekawe kto prowadzi ta FIRME ZE TAKI BALAGAN,w domu jestem caly dzien bo nigdzie nie pracuje a tym bardziej czekakam na ta przesylke,zadnego awizo w skrzynce nie bylo ,jedno wielkie klamstwo ,jesli wam nie chce sie rozwozic paczek to nie prowadzcie takiej firmy,poza tym na paczce byla adnotacja ze prosze o kontakt telefoniczny kuriera gdyz nie dzialal domofon,no coz jestem wielce zawiedziona ,odpowiednia opinie wystawie wam firmie od ktorej zamawialam towar mam nadzieje ze zmienia was na bardziej zetelna firme,TOTALNA KLAPA!!!!!

satyr
Termin usługi: 09.2009

Dawno mnie tak mnik nie rozsierdził. Do żony zadzwonił kurier i kazał przyjść po paczkę do BOKu, żona niemobilna - opiekuje się dzidzią, autem nie jeżdzi ale kupier zapenił że męzowi - znaczy mi, paczkę wydadzą. (nie raz przecież wzajemnie sobie przesyłki odbieramy). Tam zarządli jednak upoważnienia - pojechałem i przywiozłem, nie dali paczki bo w piśmie nie było nr dowodu(sic); drugą opcią był mail z upoważnieniem - wysłaliśmy, nie dali bo alias konta był inny niż imię i nawzisko adresatki(sic). Kazdy wie, że jak ktoś ma złą wolę to spreparować pismo, albo wysłać maila z aliasem adresata to minuta roboty. Z kolei nie zgodzili się na sms lub tel z numeru podanego na przesyłce - paranoja. Do tego pani sugerowała że być może przykładowo bezprawnię chę przejąc papiery rozwodowe albo co gorszego (przesyłka była od poczty kwiatowej). Włąściwie to jestem pewien, że takich bzdurnych procedur nie mają tylko jaja sobie ze mnie robili -jakby założyli się czy da się spokojnego klienta z równowagi wyprowadzić. Udało im się niestety. Zapewne wyślę oficjalną skargę bo na prawdę mnie wkurzyli.

zuse
Termin usługi: 16.09.2009

Co innego mowia a co innego robia. Babeczka na CALL CENTER mowi, ze kurier nr.: 708 nie zastal mnie w domu, a siedzialem caly czas i warowalem jak Reksio, potem uslyszalem, ze zostawil AVISO na drzwiach od domofonu, bo skrzynki listowe byly "za domofonem"...ciekawostak !!

Alicja
Termin usługi: 10,09

Zero kontaktu z klientem! Otrzymuje się informacje, ze kurier przyniesie przesyłkę w godz 8 do 20. Nawet na infolinii nie mozna usalić konkretnego przedziału godzinowego. Nie podają nawet numerów do kurierów. Z tego powodu, przesyłkę musiałam odbierać w siedzibie. tam byłam zszokowana po raz drugi! panie siedzące za biurkiem robiły wrażenie jakby siedziały tam za karę. Rozmawiały między sobą. Chodziły na zaplecze nie mówiąć ani słowa! Nie wiedziałam, czy mam dalej czekać czy po prostu sobie odejść. ZERO kontaktu z klientem!!!!! Nie polecam!

krzysztof
Termin usługi: 24-08-2009

Nie można uzyskać informacji o przybliżonej godzinie przyjazdu (powtórnego) kuriera. Informacja - między 8.00 a 20.00 . Nie chcą podać numeru tel. do kuriera. Świadczy to o niegospodarności, nie interesują ich koszty własne. Nie są zainteresowani by przesyłkę dostarczyć tylko odbębnić kurs.

joop
Termin usługi: 03.08.09

zamowiłem przesylke za pobraniem ...czekalem prawie caly dzein na kuriera, no ale ile mozna i o 19 wyjechalem z domu pozalatwiac swoje sprawy pook 19.30 dzwoni do mnie telefon ze kurier stoi pod domem poprosilem aby zostawil awizo i jak sam sie zdeklarowal ze gdybym ni e odebral w ciagu nastepnych dwoch dni ponownie mi dostarczy w poniedzialek ....niestety pracuje i nie wyrobilem sie odebrac w ciagu tych dwoch dni ....no i czekam w poniedzialek, wtorek dzownie a on na mnie z krzykiem jak jakis gbur ....ze mam sobie sam odebrac ....poprosilem w srode brata aby odebral....przesylki mu nie wydali bo podobno trzeba mniec upowaznienie .....moze jeszcze potwierdzone notarialnie :))))))!!!!!!!
...to jest jakas paranoja ...zrezygnowalem z przesylki, a dalsze konsekwencje bede wyciagal w swoim zakresie !!!! ...gratuluje DHL!!!!!!!!

fazer
Termin usługi: lipiec 2009

Przesyłka wysłana w piątek z wykupioną opcją odbioru w sobotę. Dotarła w sobotę rano do gdańska, ale nie wiadomo czemu kurierzy jej nie zabrali. Po interwencji powiedziano mi żebym sie nie łudził ze dostane a jak chce to mogę sobie reklamacje złożyć. Totalny brak profesjonalizmu już nigdy z ich usług nie skorzystam

Barbara Małecka
Termin usługi: 2.07.2009

od kuriera usłyszałam, że nic nie musi... awizo przyklejone na zewnatrz do muru nad drzwiami wejściowymi, bo nie musi dzwonić, żeby je wrzucić do skrzynki, brak kontaktu tel., bo nie musi zostawiać na awizie nr do siebie, żeby się umówić,przesylka dostarczana w godz. pracy, u mnie nie ma możliwości, żeby ją osobiście odebrać Kurier nr 258 - zenada totalna, że też firma zatrudnia takich ludzi...

pako
Termin usługi: 22.06.2009

Firma kurierska na zasadach: paczkę twoją mamy,może ci ją damy. Nie polecam nikomu,zero profesjonalizmu. Paczka miał dojśc w ciągu 24 godzin,dziśiaj mija trzecia doba i dalej nic. A w firmie czeski film nikt nic nie wie.porażka

merf77
Termin usługi: 18.06.09

Potwierdzam to co napisali poprzednicy. Czekalem na przesylke dwa tygodnie. Po tym czasie skontaktowalem sie z nadawca, poniewaz myslelem ze wogole jej nie wyslal. Dostalem numer przesylki i po sprawdzeniu na stronie DHL okazuje sie ze kurier byl u mnie podobno dwa razy. Szkoda ze nic o tym nie wiem. Tak wiec musze specjalnie brac urlop i zapierniczac na Kowale (koniec swiata) w celu odebrania przesylki. Dodam ze chodzi o zakup w sklepie internetowym specjalnie po to aby nie lazic po sklepach tylko dostac towar do domu. Gdybym wiedzia,l to kupil bym w pierwszym lepszym sklepie na miescie do ktorych mam 10 razy blizej (bez koniecznosci brania urlopu). Dziwie sie, ze taka firma jeszcze funkcjonuje na rynku.

Radek
Termin usługi: 18062009

Trudno mi było uwierzyć że takie rzeczy mogą się jeszcze dziać. Bareja by tego nie wymyślił. Bardzo serdecznie odradzam.

BARBARA
Termin usługi: 16.06.2009

PANI Z BIURA OBSŁUGI BARDZO NIEUPRZEJMA, KURIER GBUR, OTRZYMAŁAM AWIZO, ZADZWONIŁAM Z INFOMACJĄ ZE NIE BEDZIE MNIE W DOMU I PROSIŁAM O PRZEKIEROWANIE...przepraszam, ale tak wyprowadzono mni ez równowagi, ze nie opisze całej sytuacji ISTNY TEATR ... NIKOMU NIE POLECAM

Agnieszka
Termin usługi: 15.06.2009

Obsluga klienta ponizej poziomu, bardzo nie mila. Zero nastawienia na klienta tylko przeciw.Brak mozliwosci umowienia sie z kurierem na odbior przesylki. Nigdy nie spotkalam sie z tak nie kompetetna firma kurierska.Same negatywy. Nie polecam nikomu. Szkoda nerwow. Po tylu negatywnch opiniach jakie mozna sobie przeczytac na tej stronie, kierownictwo powinno sie powaznie zastanowic nad swoja opinia na rynku.

Krystyna V.
Termin usługi: 28.05/29.05

Czekałam na przesyłkę - uwaga - 4 dni. Awizo dostałam, po 3cim dniu. Napisano, iż za DWA dni między godziną 12 - 14 dojedzie kurier. Czekałam więc w wyznaczonym terminie PRZED DOMEM żeby nie przegapić (desperacja!) ale kurier się nie pokazał. Dzwoniąc do DHLu pytam cóż z moją przesyłką? "Kurier nie dotarł" (jakbym nie zauważyła...) "powinien pojawić się jutro". I tyle. Ani przepraszam, ani rabatu, ani rozmowy na poziomie. Niemal nieuprzejme wypowiedzenie formułki. OCENA? MINUS SZEŚĆ!