DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (513)

MD
Termin usługi: 27/05/2009

Beznadzieja!!! Kurier nie kontaktuje się przy odbiorze paczki, jak nie ma to nie ma, pocałuj się człowieku w nos. Godziny odbioru paczek to jakaś żenada 8-16, przecież ludzie pracują w tych godzinach. Obsługa telefoniczna to jakiś żart - usłyszałem, że oni nie mają obowiązku informować klienta, że kurier przyjechał. Biorą ciężkie pieniądze za żenującą jakość usług!

Marek
Termin usługi: 22.05.2009

to jest niedopuszczalne żeby tak funkcjonowała firma kurierska ... weź dzień urlopu i czekaj na paczkę lub odbierz sam i mają klienta głęboko w ... nosie

Paweł
Termin usługi: 14.05.2009

O gdzodzinie 15.20 zastałem w drziwach awizo z dhl że kurier był o 14.20 z wypisanym tekstem iżponowna próba doręczenia dnia 18.05.09 w godz. 10-16... lub moge sobie odebrać przesyłkę w siedzibie firmy na Starowiejskiej czyli mam sobie jechać po przesyłkę z Gdyni do Gdańska - Kowale - pytam się za co bierzecie pieniadze ? ! (przesyłka opłacona ) wiadomo że większość ludzi pracujedo 15-16 godziny! brak numeru kontaktowego na awizo do kuriera żeby ewentualnie umówic się na odbiór przesyłki w innym dniu i o innej porze niż do 14.20... a pod nr 058 320 68 00 można sobie dzwonic do bólu nikt nie jest łaskaw odebrać telefonu...........

POKRZYWDZONY
Termin usługi: NIE DOCZEKALAM SIE

PLACE ZA DOSTAWE - SPRZEDAWCA WYSYLKA PACZKE, CZEKAM JAK DUREN DZIEN W DZIEN W DOMU CALY CZAS NA KURIERA - A PACZKA NIBY WYSLANA ZOSTALA 31 MARZEC. NIE DOCZEKALEM SIE - ANI KURIERA, ANI AWIZA, NIC. SPRZEDAWCA TWIERDZI ZE KONTAKTOWAL SIE Z KURIEREM I TEN POWIEDZIAL ZE ODEBRALEM PACZKE, CO FIZYCZNIE BYLO NIEMOZLIWE BO KURIERA NA OCZY NIE WIDZIALEM. DNIA 20KWIETNIA SPRZEDAWCA WYSYLA MI SKAN KWITU OD KURIERA GDZIE PISZE NIBY ZE POD DANYM ADRESEM NIE MIESZKA ADRESAT I ZWROT PACZKI ROBI - NIE POLECAM, NIE OTRZYMALEM PACZKI A CHAMSTWO I OLEWAJACE PODEJSCIE ZE STRONY FIRMY KURIERSKIEJ TO DZIADOSTWO NA POTEGE. NAJLEPSZE JEST TO ZE MUSIALEM ZAPLACIC ZA WYSYLKE, ZA ZWROT I ZA PONOWNA WYSYLKE INNYM KURIEREM ZEBY PRZESYLKA DO MNIE DOTRALA -SZCZYT WSZYSTKIEGO NORMALNIE!!!

aivin
Termin usługi: 22 kwiecień 2008

oczekiwałem na odbiur paczki. Kurier owszem zadzwonil do mnie że ją odebrał, ale jedocześnie oświadczył że dostarczy ją w granicach 14-16. Nie mogłem też zaproponować godziny np 16 ponieważ kurier nie wiedział o jakiej godzinie będzie w moim rejonie. czyli - mam czekać na paczke w godzinach 14-16 i nie ruszać się z domu tylko oczekiwać na kuriera. To nic że pracuje do 15. Kuriera zupełnie to nie obchodziło. Tłumaczył się tym, że paczka bardzo duża i nie będzie jej woził bez pewności że ją dziś dostarczy. Całkowity brak porozumienia i kompromisu na odbiór paczki. Pozostało mi zorganizować samochód dostawczy - bo paczka była spora, i udać się na Kowale po odbiór własny. Odradzam!

Sylwia
Termin usługi: 14.04.2009 r.

Dla wysyłających - wszystko spoko - przystępne ceny i szybka przesyłka. Ale jak się jest kupującym to LIPA!!! Jak nie zastaną adresata to awizo i nara - zasuwa człowiek na Kowale, co dla osoby bez samochodu jest stratą połowy dnia!!! Już wolę dostać paczkę pocztą bo każdemu blisko, a na Kowale jak na koniec świata!

Rozczarowany klient
Termin usługi: 23.03.2009

Za pierwszym razem kurier nie pofatygował się, by wejść na 4 piętro tylko przylepił awizo do skrzynki pocztowej, skąd bez problemu mógł je ktoś zerwać. Po skontaktowaniu się z kurierem telefonicznie, umówiliśmy się na następny termin. W dniu drugiego terminu kurier miał wyłączony telefon (!), a ja zastałem drugie awizo na skrzynce, na którym widniał napis, że paczkę można odebrać w siedzibie firmy... Po tym bardzo frustrującym incydencie zadzwoniłem do biura obsługi, gdzie przedstawiłem operatorce zaistniałą sytuację, a ona po dłuższej chwili skontaktowała się z kurierem odpowiadającym za moją przesyłkę i przekierowała rozmowę do mnie. Kurier odparł, że zgubił telefon i dlatego nie było można się z nim skontaktować. Jednak zagwarantował, że stawi się u mnie z przesyłką w przeciągu godziny. Po czym... Oczywiście się nie zjawił. Zdegustowany zaistniałą sytuacją po raz kolejny zadzwoniłem do biura DHL, gdzie bezskutecznie próbowałem złożyć skargę, że przez ich błędy będę musiał specjalnie jechać do ich magazynu jednak to wszystko było jak przysłowiowym grochem o ścianę. Ale na pocieszenie pani zaoferowała możliwość złożenia pisemnej skargi... Ale dopiero po odbiorze paczki. ODRADZAM!

JA
Termin usługi: 22.01.2009

Po calodniowym oczekiwaniu na kuriera ktory mial sie zglosic do konca dnia za co firma podobno reczy laskawie zadzwonil nastepnego dnia po poluduniu ze czeka pod moimi drzwiami jeszcze 2 minuty a potem cytuje "paczke dostane w nastepnym tygodniu" - zaznaczam ze byla sroda - oznajmil mi ze wczoraj zjawil sie pod tym adresem ale nikogo nie zastal po czym po chwili stwierdzil ze zartowal bo okazalo sie ze jednak nie mial czasu przyjechac 10km od siedziby DHL- Gdansk Kowale. Przez telefon hamski i wulgarny doprowadzil mnie do stanu w ktorym bylbym w stanie zrobic mu krzywde.. Podsumowujac paczka wielkosci kartonu po butach dotarla do mnie po 4 dniach co kosztowalo mnie 44zl i osobisty odbior w siedzibie tej jakze zacnej firmy. Polecam kazdemu na wykonczenie nerowow!

adrianna
Termin usługi: grudzień 2008

najkbardziej niekompetentna firma z jaką się spotkałam.nie tylko brak kontaktu ale i chęci kontaktu z klientem!!!pierwwszy numer tel. nieaktulany, z drugim lepiej ale nie zawsze można się dodzwonić bo jak jest za duzo telefonów na linii to wogóle odrzuca połaczenie.ponoć przesylka była do mnie 2 razy dostarczana, ale najmniejszego śladu po kurierze nie było-brak awizo.jak udało mi się wkoncu dodzwonic do CallCenter bo mojej przesyłki juz nie było w systemie to wyznaczyli mi nowy termin-cały dzień czekłaam w domu jak na szpilkach-wieczorem zadzwonilam okazalo się że kurier już był ale pomylił adresy i zostawił awizo gdzie indziej.poszłam pod ten adres ale tam awizo tez nie było,miał przywieźć przesyłkę w nastepnym dniu ale w godzinach w których mi nie pasowało,w Call Center powiedzieli ze mam nastepnego dnia zadzwonić i mnie z nim połaczą-niestaty sami sie z nim połaczyc nie mogli.Poprosiłam o bezpośredni numer telefonu-jest tajny,bo prywatny,poprosilam zeby sie z nim skontaktowali i oddzwonili do mnie-nie mogą bo ja muszę byc na lini jak się z nim kontaktują.po kilkunastu telefonach dowiedziałam się ze juz był i więcej nie bedzie i mam sobie sama odebrać przesyłke!!!SKANDAL!!

Asia
Termin usługi: wrzesien-grudzien br. 2 paczki.

1. Pierwszy podany nr telefonu- nieaktualny 2. Drugi- jakis lektor gada z tasmy i nic sie nie da i tak zalatwic 3. Przesylki zawsze z grubym opoznieniem dostawalam, bo rozwoza tylko raz dziennie i to w godzinach ok 10-12 4. Przepraszam, nie dostawalam. Po 2 probach kaza jechac do siebie do swojej siedziby i tam odbierac samemu 5. Omal nie zgubili mi paczek 6. Na wydanie paczki musialam czekac godzine z hakiem, bo są slamazarni 7. Taka facetka za czarnym pieprzem/pryszczem na twarzy zgubila pokwitowanie zaplaty (mialam pobieranie za odbiorem) i po tygodniu usilowala mi wmowic ze niby jej niezaplacilam. Ciekawe jak by to bylo mozliwe skoro paczke za pobraniem dostalam wlasnie. 8. Owych pieniedzy prze 2 miesiace nie chcieli przekazac firmie ktora mi tą paczke wyslala. Narazili mnie tym na powazne konsekwencje i ani slowa przepraszam. Jednym slowem okropna firma, najgorsza i najmniej rzetelna z jaka mialam stycznosc, klientow maja w d****, obsluga fatalna, organizacja do bani, brak kompetencji u wiekszosci, nie dotrzymuje terminow. NIE DAJCIE SIE NACIAC, NIE KORZYSTAJCIE Z USLUG TEJ ,,FIRMY'' BO SIE TYLKO ROZCZARUJECIE. FATALNIE. A brak kontaktu z firmą przechodzi ludzkie

Bogdan Wiszniewski
Termin usługi: grudzień 2008

Wraca klimat "Misia"! Klient zamawia dostawę prezentu pod wskazany adres do Gdanska przesyłką kurierską, w zamian odbiorca dostaje swistek na drzwiach z ktorego wynika tylko tyle że taka firma istnieje. Po telefonie do centrum obslugi dowiaduje sie, ze dwie wizyty kuriera juz byly i przesylke trzeba odebrac osobiscie w godz. 10:00-17:30 (dobrze chociaz, ze bez przerwy obiadowej). Panienka zapytana po co w takim razie podaje sie numer telefonu odbiorcy przy zamowieniu odpowiada, że "taka jest polityka firmy". I tak sie rodzi (albo raczej odradza) nowa swiecka tradycja.

marek
Termin usługi: 28.11.2008

zgadzam sie z poprzednikiem.2 razy brak awizo,jedna przesylka wrocila do adresata,po druga sam musialem sie zglosic,i byly problemy z jej odnalezieniem bo nie majac awizo nie znalem numeru przesylki.chyba w Gdansku nikomu nie zalezy zeby byc zadowolonym ze swiadczonych uslug.A swoja droga z odbiorca po pierwszej probie nie zastania go w domu mozna skontaktowac sie telefonicznie i nie jechac drugi raz na darmo.

klientka
Termin usługi: listopad 2008

kurier nie pozostawia informacji o fakcie odwiedzin, nie podejmuje trzeciej próby, nie ma możliwosci zmiany adresu dla przesyłki