- 1 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (197 opinii)
- 2 Jest reakcja na serię kolizji z tramwajami (110 opinii)
- 3 Pościg między autami na trzypasmówce (64 opinie)
- 4 Tajemnicza baszta zostanie otwarta (17 opinii)
- 5 Znów były wyścigi na al. Grunwaldzkiej (315 opinii)
- 6 108. urodziny najstarszej gdańszczanki (139 opinii)
Kierowca zatrzymał autobus miejski, bo przeszkadzał mu telefon pasażera
Naszego czytelnika - pana Jacka - spotkała nietypowa przygoda w gdyńskim autobusie miejskim. Jego kierowca nie chciał kontynuować jazdy, bo czytelnik dekoncentrował go przeglądając przy nim strony internetowe w telefonie.
Interwencja wprowadziła w osłupienie nie tylko naszego czytelnika, ale także innych pasażerów. Część z nich usiłowała ustalić u kierującego miejskim autobusem podstawę jego żądania, tym bardziej, że nasz czytelnik nie oglądał stron, które uznać można by za nieobyczajne, czy też nie zakłócał spokoju głośną muzyką z urządzenia.
Niestety, pasażerowie i kierowca nie mogli dojść do porozumienia, więc autobus stał. Wreszcie ktoś z tyłu pojazdu krzyknął, aby nasz czytelnik odpuścił i wyłączył telefon, bo kierowca nie da za wygraną. Pan Jacek schował więc telefon, a autobus ruszył w dalszą podróż.
Nasz czytelnik postanowił jednak wyjaśnić całą sprawę do końca i złożył skargę na kierowcę do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 20 kwietnia otrzymał odpowiedź sygnowaną podpisem Olgierda Wyszomirskiego - dyrektora ZKM.
W piśmie czytamy: "Po przeanalizowaniu zapisu kamer z monitoringu, zainstalowanego w pojeździe, ustalono, że powodem zwrócenia się kierowcy do Pana z prośbą o wyłączenie telefonu lub zajęcie innego miejsca było to, że wyświetlacz Pańskiego telefonu odbijał się w przedniej szybie autobusu, co negatywnie wpływało na koncentrację kierowcy podczas prowadzenia pojazdu".
Dlatego ZKM w Gdyni skargę uznał za niezasadną.
Odpowiedź zaskoczyła naszego czytelnika, który przyznał, że sprawy by nie było, gdyby kierowca wyjaśnił, o co dokładnie mu chodzi. Wszyscy zaoszczędziliby czas i nerwy.
Miejsca
Opinie (391) 8 zablokowanych
-
2017-04-20 19:06
Znowu jakaś historia z du.y z punktu widzenia biednego pasażera, który przedstawia sytuacje z pominięciem najważniejszych kwestii.
- 16 0
-
2017-04-20 18:54
i bardzo dobrze, dzisiejsi fejs-zbukowi konios*aje, wys*ac się bez klikania w sr*jo fony nie potrafią
jakby im to zabrać, to by się chyba pochlastali żyletkami z rozpaczy, to cały ich sens życia,takie czasy ,że spoleczeństwo (nie tylko polskie) co raz głupsze się robi...
- 16 3
-
2017-04-20 14:54
(1)
Najgorzej jak wykształcenie przerasta inteligencję Panie Jacku, co?
- 19 0
-
2017-04-20 18:51
Memem na FB do "pana Jacka" - może wtedy zrozumie.
- 2 0
-
2017-04-20 18:49
Niestety kierowcy naszego zkm zachowują się jak królowie.
- 4 9
-
2017-04-20 17:08
(1)
Ja mam złote zęby i nie mogę otwierać gęby podczas jazdy autobusem.
- 6 6
-
2017-04-20 17:13
Ty
masz żółte zęby.
- 4 2
-
2017-04-20 17:05
święte krowy z tymi komórkowcami
na nic nie patrzą tylko ich ekran ma znaczenie . Cały ich świat to ten ekran dlatego nie są w stanie zrozumiec innych. Tego pasazera nalezało wysadzić i niech by szedł sobie i przy okazji przegladał net . ps 33 % stron w necie to pornosy więc z takim prawdopodobiensstwem nalezy przyjąc cnd
- 18 1
-
2017-04-20 16:11
kierowca chyba powinien powiedzieć o co mu chodzi (1)
wyrażanie swoich myśli chyba nie jest takie trudne
- 6 17
-
2017-04-20 16:54
Przecież powiedział
Pewnie miał zadzwonić do pasażera , albo w trakcie jazdy wysłać mu sms , jak według ciebie inaczej niż zrobił miał wyrazić myśli ?
- 2 0
-
2017-04-20 16:42
Kierowca prawidłowo postąpił
Przecież ten kierowca zrobił to w trosce o bezpieczeństwo własne , przewożonych pasażerów i uczestników ruchu drogowego .Mocne światło odbite od przedniej szyby potrafi skutecznie oślepić kierowcę , mogło dojść do nieszczęścia .
- 29 1
-
2017-04-20 15:42
(2)
A ja sądze ze ton i zachowanie kierowcy wobec pasarzera pozostawiało wiele do życzenia bo gdyby wyjasnił problem ten z pewnoscia by wylaczyl telefon lub tez poprostu się przesiadł ale lepiej w swojej chamskiej postawie było pokazać co to nie ja! co doprowadziło do konfliktu miedzy obiema stronami sporu. To typowe i po Polsku. Do tego jeszcze kierowca otrzymał ochrone od pracodawcy bo ci go usprawiedliwiaja Śmiechu warte. Ktoś powinien im przypomniec kim jest Klient a kim usługodawca ale na budrzetówce to mogą mieć to w d... To też typowe i Polskie i właśnie tak bardzo "kocham" mój kraj.
- 8 23
-
2017-04-20 16:40
Wiele do życzenia ...
to pozostawia Twoja znajomość ortografii
- 6 1
-
2017-04-20 16:31
Kierowcy wcale nie są tacy święci.
W PKT co drugi dziad to burak.- 1 6
-
2017-04-20 14:09
ha ha ha glupoty (7)
a jak kierowca ma podswietlony swoj rozklad jazdy, lampka mala w kabinie i tak jezdzi z tym swiatelkiem, to dobra ma widocznosc w nocy......... no napewno........ gdyby gral na telefonie z glosna muzyka to rozmumiem wtedy
- 6 25
-
2017-04-20 14:16
(6)
Po pierwsze rozkład nie jest podświetlany przez cały czas, ba włącza się go tylko w czasie postoju, a po drugie lampka jest skierowana do wewnątrz, więc nie może oświetlać przedniej szyby w czasie jazdy.
- 7 1
-
2017-04-20 14:54
(3)
a ekran telefonu skierowany jest w którą stronę ? panie kierowco autobusu !!! Koleżka wykazał się po prostu arogancją i chamstwem, na zasadzie "ja tu mam władzę i co mi zrobisz klienciku ... "
- 3 9
-
2017-04-20 15:01
(2)
Ekran telefonu jest zazwyczaj zwrócony w stronę przeciwną do zwrotu osoby posługującej się tymże telefonem. Chyba jesteś sobie w stanie wyobrazić osobę stojącą w autobusie tyłem do kierunku jazdy, albo np. opartą tyłem o szoferkę kierowcy. I oczywiście jestem kierowcą autobusu, bo mam odmienne zdanie niż Ty, gratuluję toku myślenia!
- 4 3
-
2017-04-20 15:51
(1)
no, no chłopak stał ci nad głową oparty o twoją kabinę tyłem do kierunku jazdy bo w autobusie o godz 23,00 nie było miejsca do siedzenia i na uprzejmą twoją prośbę "szczyl" złośliwie tkwił dalej ci nad głową i ... Sory koleś ale głupszego od siebie szukaj gdzie indziej .
- 2 6
-
2017-04-20 16:30
Nie musi już szukać, bo właśnie się ujawniłeś.
Co w tym dziwnego że ktoś stał oparty o szoferkę o 23? Poza tym w autobusie 147 wieczorami potrafi być na prawdę sporo osób.
- 1 2
-
2017-04-20 15:07
caly czas, nie tylko na postoju
- 2 1
-
2017-04-20 14:19
jo
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.