• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • (4)

    Miałem taką samą sytuację co Pani opisuje niestety system jest tak zaprogramowany żeby zapłacić 40 zł

    • 20 1

    • 40 zeta to płacą ignoranci lub niekumaci... sorry frycowe kosztuje, moze sie nauczy (2)

      • 2 4

      • (1)

        Gdyby nie te ograniczenia do 10 minut, mielibyśmy ciagle problem ze stadem baranów tamujących ruch przed terminalem...

        • 3 6

        • Zapomniałeś się podpisać że jesteś z obsługi ..

          • 0 0

    • w takim razie

      Powalczmy z systemen

      • 1 0

  • Panstwo w panstwie

    • 0 0

  • Na tym parkingu czas płynie

    inaczej. Niby 10 min za naprawdę to 8. Ale cwaniaki liczą ,ze nikt o 20 zł nie będzie z nimi walczył.
    Do redakcji pojedźcie z sprawdźcie stoperem. A przestępców za mordę i do prokuratury za próby wyłudzenia

    • 1 0

  • Lichwa

    To co się wyprawia pod lotniskiem na parkingach to totalna 'lichwa'!
    przecież widać gołym okiem,że chcą kasy,bo wiedzą jak człowiek się spieszy to wszystkie pieniądze odda! Czy lotnisko jako właściciel nie może wreszcie zadbać o swoje imię! Wszyscy anglicy się z tego śmieją bo z nimi latam.Więcej wyobraźni a nie szmalu!

    • 3 0

  • banda złodziei

    jak wyzej

    • 2 0

  • Parkowanie przy lotnisku w Rębiechowie jest bardzo stresujące. (1)

    Zawsze gdy odwoże lub odbieram kogoś z lotniska , denerwuję się bardziej niż sam pasażer . Zarówno przy dojeżdzie do lotniska jak tez przy wyjeżdzie ze stref płatnych są bardzo złe oznakowania. Nigdy nie jestem pewna, czy zaparkowałam we właściwej strefie i ile finalnie będę musiała zapłacić. Kasy automatyczne to prawdziwy koszmar; zanim płacący przeczyta instrukcje, n-ty raz wprowadzi bilet do wczytania , wygrzebie potrzebne monety , mija kolejna jednostka czasowa. Obsługa parkingu nie powinna siedzieć w "biurze" , znacznie oddalonym od niektórych stref, tylko dyżurować prze bramkach i na bieżąco rozwiązywać problemy, aby pozostawione przed szlabanem samochody nie blokowały innym wyjazdu. Powinny też być przed bramkami zatoczki lub możliwość wycofania. To są zwykłe kwestie organizacyjne, które usprawniłyby obsługę, ale firma Interparking nie potrafi sobie z nimi poradzić.

    • 5 0

    • Co znaczy nie może sobie poradzić ?
      Przecież to jest METODA na golenie baranów ! O to właśnie chodzi!
      Ludzie mają jak najwięcej PŁACIĆ !

      • 0 0

  • A ile jest takich Januszy co stoją przed szlabanami, bo samolot jeszcze nie wylądował (5)

    A potem jeżdżą po 10 razy przez kissandfly bo im szkoda 10 złoty za parking godzinowy.

    • 54 13

    • widzę ze mało wiesz..a udajesz mądrego! (3)

      Ta drogą na lotnisko można jednym autem wjechać max 3 razy!system rozpoznaje auto po numerze rejestracyjnym

      Na przyszłość nie dodawaj i nie pisz ze 10 razy!!

      • 12 6

      • Na przyszłość milcz jak mòwisz

        A ty (jak sądzę masz pewnie honorowe obywatelstwo GWE##### albo GTC#####) nie pisz takich bzdur i nie wprowadzaj ludzi w błąd!!!

        Wjazdy na strefę "KISS & FLY" nie są w żadnym wypadku ograniczone ilościowo.

        Bezpłatny 10 minutowy pobyt w strefie dotyczy tylko 4 pierwszych wjazdów w ciągu doby (00:00 – 23:59). W przypadku każdego kolejnego wjazdu zostaje on skrócony do 5 minut.

        • 0 0

      • Aleś drobiazgowy. Współczuje twojej kobiecie.

        • 1 7

      • Co za różnica...myślący sam ogarnie

        • 7 4

    • Oj są tacy, oj są...

      • 15 2

  • Ostatnio moim rodzicom na opłaconym i zarezerwowanym miejscu parkingowym na lotnisku pokazało, że muszą jeszcze dopłacić 11 tysięcy :) Więc wierze, że takie awarie się zdarzają.

    • 1 0

  • Golenie baranów !

    Tak traktuje się niemal na każdym kroku społeczeństwo w Polsce ! To taki SYSTEM !
    Rzecz w tym,że trzeba opłacić stada urzędasów, rodzinkę, i jeszcze mieć dochód !
    Teraz dojdzie jeszcze opłata paliwowa, następnie ...

    • 1 1

  • Kola

    "Krótki" parking na Rębiechowie to SKANDAL !!!! Przy wjeździe kradnie już 2 minuty, a żeby dojechać do bramek wyjazdowych to trzeba najpierw odczekać, aby móc wysadzić pasażera i ruszyć za innymi kierowcami w stronę bramek. Najczęściej jest kilka samolotów o tej samej godzinie - np. rano około godz. 06, a więc i podjeżdżających samochodów bardzo dużo, potem trzeba jechać do bramek i tam też czekać, a czas ucieka. Dojazd do bramek to też pomyłka, szkoda ze wyjazdu nie zrobili w Gdyni - to niepotrzebne kilkaset metrów, a czas leci. Obsługujący biuro to cwaniaki i prymitywy - chciałem opłacić postój w kasie, to chłopaczek doliczył sobie 9 zł. Myślał,że durnia znalazł, bo samochód na szwedzkich blachach - ale się nie dałem. A ilu innych oszukali??? Skandal, skandal i polska wizytówka na świat

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane