• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z opłatą za lotniskowy parking

Olga
15 lipca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł. Skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly do 10 minut jest bezpłatne. Za kolejne musimy zapłacić 20 zł.

Nasza czytelniczka musiała zapłacić 40 zł za skorzystanie z parkingu typu Kiss&Fly na gdańskim lotnisku, choć twierdzi, że kwota powinna być o połowę niższa. Wszystkiemu miała być winna awaria automatycznych kas. Operator parkingu przekonuje, że system działał normalnie, ale zachęca klientkę do złożenia reklamacji.



Czy kiedykolwiek miałeś problem z wyjazdem z płatnego parkingu?

Poniżej publikujemy treść listu pani Olgi.

W czwartek, ok. godz. 7:40 przywiozłam siostrę na lot do Londynu, zajechałam na strefę Kiss& Fly. Myślałam, że tylko ją wysadzę, ale poprosiła mnie o pomoc przy wrzuceniu bagażu na taśmę. Siostra jest w szóstym miesiącu ciąży, więc zgodziłam się. Po nadaniu bagażu udała się do kontroli, a ja do auta.

Mieściłam się jeszcze w 10 minutach, dlatego postanowiłam, że pojadę prosto do bramek. Przy bramce okazało się, że muszę opłacić bilet, więc wysiadłam i podeszłam do kasy automatycznej obok mojego pasa, gdzie włożyłam bilet i wyświetliła mi się kwota 20 zł. Myślę sobie - okej, rozumiem, taki jest cennik, a zresztą muszę jakoś wyjechać.

Niestety, kasa nie przyjmowała pieniędzy, a karty bankomatowej nie mogła odczytać. Po chwili system zawiesił się i pojawił się napis "Limit czasu opłaty przekroczony". Spróbowałam jeszcze raz zapłacić, ale sytuacja się powtórzyła i pojawiła się informacja, że moja karta jest zablokowana.

Próbowałam dodzwonić się do obsługi parkingu w Gdańsku i w Warszawie, której numer był podany na kasie, ale nikt nie odbierał. Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych i podbiegłam na drugą stronę ulicy do innej kasy. Maszyna nie chciała w ogóle przyjąć biletu, a jak już przyjęła, to pojawiła się kwota 30 zł. I tym razem system znowu się zawiesił, a moja karta została zablokowana na 5 minut.

W końcu ktoś z obsługi kas parkingowych odebrał telefon. Niemiłym głosem powiedział, "że jak mam jakieś problemy, to mam przyjść do biura", następie pokierował mnie, dokąd mam się udać. Pomyślałam - no dobrze, ale co z moim autem? Przecież nie wycofam go, bo droga jest jednokierunkowa, a obok nie ma żadnych zatoczek.

Zostawiłam auto na awaryjnych i przebiegłam te 250 metrów. W połowie drogi zauważyłam, że nadjeżdża patrol straży miejskiej. Pomyślałam, że jeszcze mi wlepią mandat i postanowiłam zawrócić. Wytłumaczyłam strażnikom, że jest problem, bo kasy nie działają. Usłyszałam od nich, że oni "widzą to na monitoringu, ale nic zrobić nie mogą".

W międzyczasie już kolejne 4 auta stały na światłach awaryjnych. Jedna pani miała opłacony bilet, ale automat nie był w stanie odczytać jej karty parkingowej. Po dojściu do biura obsługi parkingu okazało się, że muszę zapłacić 40 zł. Zapłaciłam i w końcu wyjechałam.

Komentarz Magdaleny Śmigielskiej, specjalisty ds. marketingu firmy Interparking, która jest operatorem parkingu przy gdańskim lotnisku

Klientka wjechała w strefę Kiss&Fly o godz. 7:38, do wyjazdu podjechała o godz. 7:51, a więc po 13 minutach - stąd opłata 20 zł. Pani podjechała bezpośrednio do bramek wyjazdowych, gdzie system poprosił o opłacenie biletu. O godz. 7:53 bilet został umieszczony w kasie automatycznej, pani otrzymała informację o kwocie do zapłaty w wysokości 20 zł. 

W systemie pojawiło się odrzucenie płatności/karta zablokowana. Ostatecznie pani opłaciła bilet, już nie kartą a gotówką w biurze parkingu o godz. 8:17. Wtedy opłata wyniosła już 40 zł.

Transakcji wspomniana przez klientkę, nie została zarejestrowana przez agenta płatności kartami płatniczymi. Pragniemy również zaznaczyć, iż w dniu wczorajszym nie zarejestrowaliśmy żadnych problemów i awarii kas automatycznych. Zachęcamy panią do bezpośredniego kontaktu z siedzibą i skorzystania z możliwości reklamowania usługi - wówczas nasi pracownicy zweryfikują sprawę po bezpośrednim kontakcie z klientką i udzielą jej szczegółowych informacji odnośnie przebiegu reklamacji.

Wszystkich klientów, którzy spotykają się z problemami na naszym parkingu, zapraszamy do Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego na parkingu P1. Ponadto, na urządzeniach parkingowych znajdują się specjalne przyciski, dzięki którym klient ma możliwość kontaktu bezpośredniego z biurem obsługi.

Zapraszamy również do składania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie www.interparking.pl. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane w jak najszybszym czasie, a klient otrzymuje niezwłocznie informację o decyzji.
Olga

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (261) 6 zablokowanych

  • Łosie (1)

    Ja jestem na lotnisku min raz w tygodnie i nigdy nie mialem problemu z wyjazdem. Oczywiscie raz na jakis czas mega kolejka po fakture gdy parkuje na dzien lub dwa. Co Kiss&Fly dziala bez zastrzen nigdy nie bylo problemu. Opisano tupowego łosia !!!!!!

    • 8 29

    • To pewnie jestes cieć z obslugi...

      • 8 1

  • (2)

    Powinny być osobne bramki dla kobiet. Jedna tępa dzida potrafi zablokować innym wyjazd bo zapomniała opłacić bilet/źle podjechała pod czytnik/ nie miałam okularów/nie ma drobnych/karta nie działa/torebka się zacięła/a dajcie mi wszyscy spokój *

    *niepotrzebne skreślić

    • 17 37

    • (1)

      Po pierwsze, takie problemy i wymówki nie mają nic wspólnego z płcią. Po drugie, Twoja wypowiedź byłaby tak samo zrozumiała bez tego "tępa dzida", naucz się wyrażać zdanie bez wyzwisk.

      • 10 1

      • Frustrat i mizogin musi wyzywać, inaczej nie uleje jadu.

        • 1 1

  • (1)

    Tez kiedyś miałem tam problem bo jeden z kierowców zapomnial zapłacić i zablokował na dobre 10 minut wyjazd, bo druga bramka była uszkodzona.
    Złożyłem reklamacje i oddali wszystko.

    Polecam jak jest problem nacisnac guzik przy tym automacie i zadzwonić do operatora i po peoblemue

    • 4 12

    • powodzenia życzę z dodzwonieniem się...

      • 3 1

  • Często się zdarza

    Osobiście wyjeżdzałam z kiss &fly, autem po kilku minutach ok 5min Dojeżdżam do bramek a tam kolejka, ludzie nie mogli zapłacić stałam chyba 15 min w tej kolejce, po czym wyjeżdzano pasem równoległym, szlaban został uniesiony lekko do góry Większe auto miałoby problem aby nie zahaczyć. Zresztą mąż jeżdzi taxi i taż po przekroczeniu czasu nie chciał automat przyjąć pieniędzy a telefonu nikt nie odbierał.Bałagan

    • 19 3

  • Wielki napis (1)

    Nad parkingiem powinien byc taki wielki pulsujacy holograficzny czerwony napis:
    "Szanowny ćwoku lub szanowno malzonka ćwoka, zaplac za parking ZANIM wsiadziesz do auta zeby wyjechac"

    Bo te napisy ktore sa teraz nie zdaja egzaminu...

    ps.
    To, ze ktos jest malo rozgarniety i pierwszy raz widzi lotnisko nie znaczy, ze ma utrudniac zycie innym"

    • 5 25

    • "Szanowny ćwoku lub szanowno malzonka ćwoka".

      Szanowna, jak już, a nie szanowno - tłuku.
      No i pytanie: to kobieta nie może być ćwoczką? Może być tylko małżonką ćwoka?
      Dziękujemy!
      Kobiety.

      • 0 1

  • Parking

    Obsluga parkingu i firma w Warszawie to mega złodzieje. Widziałem jak obsługa w błąd wprowadzała klientów, a potem płacz i plać.Miałem podobną sytuację, zagroziłem włamaniem szlabanu, wówczas szlaban podniesiono.

    • 17 1

  • fajnie to wygląda z góry

    gdy przyjechałem tam, dwa pierwsze razy, to również miałem duży problem w zlokalizowaniu ,gdzie i jak opłacić,
    teraz na lotnisko podjeżdżam sporadycznie, i dalej uważam, że oznakowanie jest dziadowskie, nieintuicyjne, ponadto jest problem gdy bramka zostaje zablokowana przez inny pojazd , który nie opłacił przekroczonego czasu,
    żeby tam się sprawnie poruszać, to trzeba bywać często,
    na mapie lub z lotu ptaka (samolotu) może i jest dobrze, ale z punktu siedzenia kierowcy, to jest labirynt z artefaktami w postaci punktów opłat

    • 25 1

  • pani śmigielska idzie w zaparte (3)

    Dokladnie taką sama sytuację mieliśmy w ub.poniedziałek wieczorem,stąd wniosek że to błąd systemu a nie klientów!

    • 27 0

    • Tak samo.... (2)

      Ja również miałam identyczną sytuację na tym parkingu... I również spotkałam sie. Bardzo nie miłą obsługą...

      • 8 1

      • Miałam, spotkałem? (1)

        Kim jesteś?

        • 1 3

        • Analfabetą, po prostu.

          • 2 1

  • Firma INTERPARKING powinna anulować opłatę w całościi, wypłacić klientce 200 zł tytułem (1)

    zadośćuczynienia oraz wpłacić na cele społeczne (np WOŚP) kwotę 2000 zł.

    • 22 6

    • Buahahahaha

      • 0 1

  • (4)

    Miałem taką samą sytuację co Pani opisuje niestety system jest tak zaprogramowany żeby zapłacić 40 zł

    • 20 1

    • 40 zeta to płacą ignoranci lub niekumaci... sorry frycowe kosztuje, moze sie nauczy (2)

      • 2 4

      • (1)

        Gdyby nie te ograniczenia do 10 minut, mielibyśmy ciagle problem ze stadem baranów tamujących ruch przed terminalem...

        • 3 6

        • Zapomniałeś się podpisać że jesteś z obsługi ..

          • 0 0

    • w takim razie

      Powalczmy z systemen

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane