aktualności 24h

Kocham Sopot chce budować szpital w formule PPP (94 opinie)

Tunel przy dworcu w Gdańsku bez kramów w dni meczowe (119 opinii)

Podróż kibiców przez Gdańsk w dniu meczu (190 opinii)

Estakady na Węźle Kliniczna gotowe (74 opinie)

Norweska spółka zbuduje hotel na Wyspie Spichrzów (113 opinii)

Masa Krytyczna w piątek w Gdyni (317 opinii)

Trzy samoobsługowe toalety staną w centrum Gdańska (268 opinii)

sport

W Gdańsku ma być trener głodny sukcesów (117 opinii)

Z akademickimi mistrzostwami Polski w chodzie

Ekstraligowy doping dla przyszłych zawodników (8 opinii)

Awans Polonii Gdańsk i rezerw Arki (21 opinii)

Pożegnanie sezonu w Starogardzie Gdańskim (18 opinii)

Żółto-niebiescy nie odpuszczą Pogoni (158 opinii)

Oby nie trzeba ich było już stosować (50 opinii)

Klub nie przedłuży umowy z trenerem (239 opinii)

Małaszewska poprowadzi grę koszykarek (8 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (3 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (3 opinie)

historia

Żeglarscy celebryci najstarszego gdańskiego jachtklubu nowość (7 opinii)

deluxe

Trójmiejscy mistrzowie spełniają marzenia dzieci wideo (3 opinie)

rozrywka

Mamy maj, więc rusza sezon w Teatrze Leśnym (8 opinii)

Open'er: silna reprezentacja Trójmiasta (34 opinie)

Planuj tydzień: rozmaiło się imprezami (27 opinii)

biznes

W poniedziałek poznamy nowe władze Energi (15 opinii)

TPI: giełda w dół, a my zarabiamy (13 opinii)

Lotos Asfalt rezygnuje z handlu paliwami żeglugowymi (3 opinie)

W jaskini smoka. Pułapki w handlu z Chinami (21 opinii)

Widok Energia kupuje nowy zakład (7 opinii)

korki

Utrudnienia na al. Zwycięstwa w Gdyni

rowery

Rower zniknął, bo monitoring to atrapa? atrykuł czytelnika (80 opinii)

kultura

O czym śnią mieszkańcy Dolnego Miasta? (22 opinie)

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (20 opinii)

zdrowie

Trójmiejska ulica. Tak wyglądamy (96 opinii)

Oberwał się sufit w szpitalu na Zaspie (79 opinii)

dziecko

Euro Mamy na Wzgórzu atrykuł sponsorowany

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach (39 opinii)

aktywne trójmiasto

Koszykarze Demolki i Korestu najlepsi (1 opinia)

Błękitne flagi zawisną na siedmiu kąpieliskach w Trójmieście wideo (75 opinii)

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Wieżowiec na Brodwinie: urzędnicy nie mieli racji

Kontrowersyjny budynek powstać ma na Brodwinie przy ul. Kolberga.

mat. inwestora

Kontrowersyjny budynek powstać ma na Brodwinie przy ul. Kolberga.

Miejscy urzędnicy nie mieli racji, zawieszając decyzję o wstrzymaniu wydania warunków zabudowy dla wieżowca na Brodwinie. Deweloper cały czas podtrzymuję chęć jego realizacji.



Co powinni zrobić sopoccy urzędnicy?

wydać pozwolenie na budowę takiego budynku

81%

Za wszelką cenę nie dopuścić do realizacji tej inwestycji

19%

łącznie głosów: 1521

Miasto nie miało prawa wstrzymywać wydania warunków zabudowy dla działki na Brodwinie, na której działało dotychczas ogrodnictwo - tak wynika z postanowienia Samorządowego Kolegium Odwoławczego, do którego odwołał się deweloper - Panorama Development.

Na działce przy ul. Kolberga zobacz na mapie Sopotu, tuż obok boiska "Orlik", Panorama Development planuje zrealizować 11-piętrowy budynek mieszkalny. Byłby to już kolejny tak wysoki budynek w tej dzielnicy. Do takiej skali budynku nie chcą dopuścić urzędnicy oraz spora grupa mieszkańców Brodwina. Niepokoi ich wysokość oraz wpływ nowego budynku na otoczenie. Pod listem protestacyjnym, skierowanym do władz Sopotu oraz dewelopera, podpisało się ponad 200 osób.

W 2007 roku inwestor wystąpił o wydanie warunków zabudowy. Miasto wówczas odmówiło. Sprawa trafiła do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, która przyznało rację deweloperowi. Przy ponownym wniosku o wydanie warunków zabudowy, miasto tłumaczyło to przygotowaniami do sporządzania planów zagospodarowania i zawiesiło wydanie tego dokumentu na okres jednego roku. I ta właśnie decyzja została ponownie uchylona.

- Pomimo licznych prób opóźnienia realizacji planowanej przez nas inwestycji, nie będziemy z niej rezygnować. Jesteśmy przekonani, że 11-piętrowy budynek dobrze się wpasuje w okolicę, w której wszystkie domy mieszkalne posiadają taką samą wysokość. Dziś wiemy na pewno, choćby dzięki głosowaniu w portalu trojmiasto.pl, że większość popiera naszą inicjatywę - mówi Dorota Kotarska, dyrektor działu sprzedaży Panorama Development.

Teraz miasto ma 30 dni na wydanie decyzji.

- W tej sytuacji wydział architektury przystąpił do analizy czynności zmierzających do wydania decyzji administracyjnej. Obecnie ciężko jest powiedzieć, czy będzie to zgoda, czy odmowa - tłumaczy Anna Dyksińska z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Sopocie.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 204)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198622 2009-08-14 07:03 W Sopocie powinni wyburzyć te wszystkie wieżowce ! (7)

popieram opinię 45 / nie zgadzam się 114
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198723 2009-08-14 12:34 to zbuduj tym wszystkim ludziom tej wielkości mieszkania w tej lokalizacji i sobie wyburzaj (1)

a nie pleciesz co ci ślina na język przyniesie.

gar

popieram opinię 15 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 5198786 2009-08-15 09:06 jak caly sopot zabianke wrzeszcz i morene

najlepiej zeby nie bylo wiezowcow, zeby nie bylo niczego idac za klasykiem.

pozdrowienia z wakacji

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198728 2009-08-14 13:13 :/

Nie masz innych problemów? Przeczytaj co napisał gar i zastanów się nad tym.

An.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198755 2009-08-14 18:07 sory że z innej beczki ale nie moge!!!!! (3)

właśnie przeczytałem o loftach w gdańsku ,,,,, wchodzę i Brecht do podłogi UWAGA loft 60m2,,,,, to jakaś kpina , albo robinie z polaków debili,,, przyzwyczaiłem sie do 33m2 apartamentów hahaha,,, a le tego jeszcze nie było ,,,,,

dla jasności w lofcie w Yorku w którym byłem to bagatela 340m2, okna przeszklona fasada od dołu do góry, wysokość 5,5m, to było coś,,,

nie nie mogę idę na spacer :):):):):)
ja poczekam na lofty na zaspie z wielkiej płyty hahahahahaha

pozdrawiam przytomnych

walonek

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198756 2009-08-14 18:11 10000% racji też to dziś widziałam hahahaha

beka dnia

mrówka

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198767 2009-08-14 22:13 (1)

Chcesz lepszy żart? Ostatnio jadąc do Dziwnowa (zach-pom) widziałem ogłoszenie: Apartamenty nad morzem w Świnoujściu od 25mk2. Szczyt bezczelności,

Paweł

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198788 2009-08-15 09:47 mój garaż ma więcej :):):)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198623 2009-08-14 07:03 Urzędnikom przeszkadza bo pewnie nie posmarowane. (14)

A starym zgredom przeszkadza wszystko.

pumper-nikiel

popieram opinię 178 / nie zgadzam się 19
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198630 2009-08-14 07:49 dokładnie (13)

co by nie chcieli zbudować to zawsze się znajdzie 'ekipa na nie' .Dlatego mieszkamy w takiej trójwiosce bez dróg i ciekawych architektonicznych konstrukcji. Ciekawe że jak budują karton market to jest git.

houston bez odbioru

popieram opinię 22 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198648 2009-08-14 08:50 karton market budują daleko i niw ma się kto buntować (12)

zanim społeczeństwo się zorientuje
jest już pozamiatane.

Są dwie opcje życia, blok w mieście
lub własny dom pod miastem,
nie moga być bloki wymieszane z domami
bo to tak jakby mieszać sól z cukrem.

Własny dom to ogród, zieleń, cisza.
Blok to blisko wszędzie i gwarnie cały dzień,
korki, smród spalin,
ciasnota, hałas, miejsca parkingowe
i supermarkety.

Dom cieszy się z przestrzeni
blok koniecznie ciasno ją zagospodarowuje
bo parking przecież i sklep żeby blisko był
bo czasu nie ma przecież i trzeba lecieć do tyry.

Tego się nie da pogodzić
bo to sa przeciwstawne rzeczy.

Ale są dzielnice w których rzadko rozsiane bloczki
poprzeplatane sa połaciami zieleni
np. Brodwino, Witomino, Migowo.

Oczywiście urzędnicy zostyali już kupieni
i zaczyna się tam budowy stupiętrowych mrówkowców
byle więcej, byle gęściej, byle ciaśniej.

śmoc banana

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198654 2009-08-14 08:58 (6)

Jak jesteś biedakiem to mieszkasz w bloku.
Jak jesteś bardzo średnią klasą średnią to w domku za miastem, np szadułki.
Jak masz kasę to mieszkasz w domu, np w kamiennym potoku.

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198663 2009-08-14 09:05 mniej więcej , z tymi szadółkami to przesadziłeś (2)

ale ogólnie zgoda,
ja bym chciał domek na Brodwinie
a bloki kazałbym wyburzyć.

No chyba że chcielibyśmy pośród ludowego folkloru miejskiego pomieszkać :)

śmoc

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 8
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198672 2009-08-14 09:17 Kup sobie pałac (1)

jak taki z ciebie szlachcic i panisko.

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198676 2009-08-14 09:25 szlachcic to mi się kojarzy z zapitym ryjem brudnego nieroba

jak mówi stare porzekadło
"bez pracy nie ma kołaczy".

To jest cała tajemnica.
Wszyscy pozostali moga liczyć tylko na szczęście.

śmoc

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 5198669 2009-08-14 09:14 ty ale co to są za ogólniki ??

socjolog z d.py.

houston bez odbioru

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198687 2009-08-14 10:10 (1)

heh, ciekawa teoria.....a co powiesz o ludziach ktorzy kupuja mieszkania w nowo wybudowanych blokach na zaspie, oliwie, przymorzu? maja np. 90-100 m2 i 2 wypasione fury w hali garazowej.... tez biedacy? ;-p

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198768 2009-08-14 22:18

Finansowo niekoniecznie (chyba, że spore kredyty ma karku), mentalnie na pewno. Jak można w dzisiejszych czasach, gdy jest możliwość wyboru, a nie jak za komuny, kupować nowe mieszkanie w mrówkowcu? Normalny człowiek tego nie robi. Trzeba mieć coś nie tego z głową, żeby pakować się w taki syf. Sam mieszkałem w wieżowcu, mieszkanie za komuny kupione, to wiem na czym takie "życie" polega. Pełna anonimowość, wieczny huk remontów, bo się ciągnie po piętrach byle pierdnięcie, złażące się indywidua, mieszkańcy też różni, najczęściej mentalność wiejskiego zazdrośnika i syfiarza.

Paweł

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198685 2009-08-14 10:02 brodwino to same bloko-wieżowce (4)

jak tu nie byłeś to nie mów ty rzadko rozsiany budyneczku

mieszkańcom wieżowców przeszkadza kolejny wieżowiec
kpina
powinni ich wysiedlić może ich następcy wiedzieliby że mieszkają w mieście a miasta muszą się rozwijać a drogą do rozwoju jest min byudownictwo mieszkaniowe
sumując drogi nie, domy nie, czasem "galeria" handlowa tak a poza tym to tylko my tu mamy prawo mieszkać i już!
ot filozofia
i dlatego stoimy w korkach za mieszkania płacimy jak za zoboże i oglądamy pobojowiska i leżące odłogiem tereny z których ani parków nie będzie ani domów

Rejtan

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198699 2009-08-14 11:01 byłem byłem , wiele razy (3)

jak ktoś raz nasra to znaczy że już inni mogą walić obok?

Jak ktoś rzuci papier to to miejsce automatycznie staje się śmietnikiem?

Czego ta firma konkretnie chce?
Kto chce tam zamieszkać?

śmoc

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198726 2009-08-14 12:44 (2)

Po pierwsze nie raz tylko na Brodwinie jest tych bloków kilka więc raczej jak ktoś nasra kilka razy to można powiedzieć że inni tez mogą.

Poza tym twój argument jest w stylu "a u was biją murzynów"

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198729 2009-08-14 13:15 ale po co tam budynek, komu on potrzebny, chcesz tam mieszkać? (1)

bo ja nie.

śmoc

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 5198749 2009-08-14 17:02 a ja tak

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198624 2009-08-14 07:06 Niech budują, (8)

przynajmniej okoliczne betony zobaczą jak się mieszka w 21 wieku.

popieram opinię 89 / nie zgadzam się 25
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198721 2009-08-14 12:27 Mieszkam na Brodwinie i jestem za wieżowcem! (3)

Młodzi ludzie, nowy sklep, więcej autobusów - jestem na tak! A moi sąsiedzi - leśne dziadki - niech się zamkną!

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198730 2009-08-14 13:17 Myślisz, że będzie więcej autobusów? (1)

Nowy sklep?
Może masz rację, jeśli uda się ściągnąc młodych
to oni w zapchlonych biedronkach nie będą kupować
i pogonią im kota :).

Ale wytłumacz mi,
po co młody człowiek miałby osiedlać się w lasn vegas sopotas?

W jakim celu?

A kelnerów i tancerki nie stać na sopot.
Chyba że ten blok stanie się burdelem.

śmoc

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 5198752 2009-08-14 17:16 o!

Miejmy nadzieję, że stanie się burdelem! 11 piętrowym!

gdynianin

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198769 2009-08-14 22:20

Jasne, jeden wieżowiec normalnie rozwiąże wszystkie Twoje życiowe problemy. Co za infantylne myślenie. Od razu kino wybudują, i aquapark jak i super-hiper-trandy galerię handlową, no i oczywiście będziesz dzięki temu szczęśliwszy, zdrowszy oraz miał mniej problemów z partnerką/partnerem czy kimś tam.

Paweł

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198731 2009-08-14 13:19 :/ (2)

A od kiedy to "okoliczne betony" są w stanie coś zobaczyć? Twoim zdaniem one coś widzą? To raczej mało logiczne nawet na 21 wiek.

An.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198789 2009-08-15 11:42 Myślenie nie jest twoją mocmą stoną. (1)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198819 2009-08-17 11:13 .

"mocmą stroną" hmm.. Jak już chcesz coś napisać, to zalecam staranność.

An.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198792 2009-08-15 13:10

Nie rozumiem tych betonów mieszkających na przedmieściach Sopotu (Brodwino)!

W okół same śmierdzące zsypem wieżowce pomalowane jak na odpustowy konkurs, a im przeszkadza nowoczesny wieżowiec z ładnymi, a nie obdrapanymi windami i podziemnym parkingiem, a nie dziurami rodem z lat siedemdziesiąych.

To chyba zwykła, ludzka zawiść

Gellux

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198625 2009-08-14 07:10 Sopot - miasto wolne od wieżowców! (11)

Proponuję aby miasto powoli wyburzało istniejące wieżowce - nie potrzeba nam wysokich klocków. Sopot to miasto z klimatem :)

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 97

zgłoś do moderacji opinię 5198647 2009-08-14 08:49

debil

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198668 2009-08-14 09:14 a co zrobisz z ludźmi tam mieszkającymi? (3)

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198677 2009-08-14 09:27 a to trzeba z nimi coś robić? (2)

w końcu i tak budynki się zestarzeją
i zacznie się burzenie, proste.
Poza tym ludzie umierają a nowi się nie rodzą
więc prawdopodobnie w blokach powstaną slumsy dla taniej siły roboczej ze wschodu i południa.
Będzie kolorowo :).

śmoc

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198703 2009-08-14 11:15 No dobrze ale skoro to jest czyjaś własność (1)

to jak chcesz dzisiaj przeprowadzić to swoje "i zacznie się burzenie, proste".

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198770 2009-08-14 22:23

W Wlk. Brytanii przeprowadza się ten proces, w Irlandii również, bo dawno zrozumieli, że nic dobrego z wieżowców nie ma. Zresztą pozbywają się ich w wielu krajach, m.in. datego, że są drogie w utrzymaniu. U nas, zaściankowcy, dalej uważają wieżowce za coś trendy, kiedy świat zrozumiał, że to bzdura i tylko zakompleksieni, przeludnieni azjaci dalej je budują jak wściekli (mowa o mieszkalnych). U nas też tak będzie, bo niedługo nadejdzie kres ich żywota i koszty remontów przekroczą wartość krytyczną.

Paweł

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198719 2009-08-14 12:23 jaki Sopot?

Od kiedy Brodwino (Broadway) to Sopot - miasto z klimatem. To dzielnica w granicach administracyjnych miasta ! Nie potrzeba nam klocków - a mieszkańców proponuję zutylizować. Co za dno.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198724 2009-08-14 12:40 ! (1)

Tak, a gdzie będą mieszkać miaszkańcy ?? Pomyśl !!! Ja mieszkam w wierzowcu na Brodwinie, i jestem zadowolona !

AguleQ

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198805 2009-08-15 23:19 haha

"wieżowiec"
12 pięter to drapacz chmur już chyba

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198725 2009-08-14 12:42 Pffii

Tak, a gdzie będą mieszkać miaszkańcy ?? Pomyśl !!! Ja mieszkam w wierzowcu na Brodwinie, i jestem zadowolona !

Aga

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198732 2009-08-14 13:25

siebie wyburz

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198795 2009-08-15 14:51 klimatem lukierkowym!!!

jak się chce mieszkać w mieście to należy liczyć się z tym, że powstają nowe inwestycje, jeśli chcesz ciszę i spokój to na wieś i do lasu!

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198626 2009-08-14 07:16 Jakie to Polskie (14)

Jestem zmęczony tym krajem jak chyba wielu z nas. Moim zdaniem powinno zostać wprowadzone prawo które mówi o tym iż urzędnik ( nie instytucja) odpowiada za swoje czyny. Wielokrotnie słyszy się o tym iż urzędnicy blokują jakieś inwestycję tylko dlatego bo im się nie podoba. Gdyby wprowadzono to prawo każdy zastanowił by się kilkakrotnie zanim wydał by jakąś decyzję.

Beatrisza

popieram opinię 84 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198631 2009-08-14 08:02 (1)

nie trzeba nic wprowadzać, bo takie prawo istnieje od wielu lat i jest egzekwowane. Skuteczniejsze było by uproszczenie przepisów i nie majstrowanie przy niech 20 razy w ciągu roku...

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198766 2009-08-14 22:03 czy nie?

ostatnio w użędzie usłyszałem od pana zajmującego sie moją sprawą.
" Ja za 3 miesiące idę na emeryturę, chce się pan sądzić proszę bardzo!!" szkoda ze dyktafonu nie miałem włączonego. Ale obiecuje że kiedyś odpowiem takiemu. Wie pan co ja już jestem na emeryturze, każdy swój dzień będę poświęcał na to by uprzykrzyć panu życie. I taka prawda, lecz niestety nie możemy sobie pozwolić na wyskoki ponad szereg ze względu na chęć jak najszybszego załatwienia naszej sprawy. Lecz mam nadzieje że moje dzieci kiedyś będą miały lepiej. I tak naprawdę osoba której komentarz komentuje ma rację w połowie bo egzekwowane na pewno ich nie jest skuteczne.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198636 2009-08-14 08:17 (10)

zycze Tobie,aby ktos wybudowal pod oknami domu,gdzie mieszkasz-Pijalnie Piwa-z wszelka odpowiedzialnoscia urzednikow za swoje czyny.....aby problem tego osiedla zrozumiec,to trzeba tam mieszkac.

prokurator

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198637 2009-08-14 08:28 To nie koncert życzeń,a poza tym psie głosy nie idą pod niebiosy. (9)

W artykule jest mowa o budynku mieszkalnym który ma być zbudowany zgodnie z obowiązującymi przepisami,a budka z piwem nie koniecznie by mogła być zbudowana zgodnie z prawem w pobliżu budynków mieszkalnych.

adwokat

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198641 2009-08-14 08:36 adwokat diabła, na diabła się odzywasz, wystarczy klocków tam już i po cholere nowy. (8)

Zeby tak tobie wybudowali pod nosem wiezowiec!

as

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 14
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198646 2009-08-14 08:48 Jak chcesz ładnych widoków to wyprowadź się na wieś, (7)

mieszkasz w mieście to się dostosuj.
Jak wybudują mi pod nosem wieżowiec zgodnie z prawem budowlanym to trudno,nie jestem psem ogrodnika.A może ci gul śmiga że wybudują coś ładnego i nowego w okolicy a ty od 40 lat cały czas w swoim starym czworaku.

adwokat

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198651 2009-08-14 08:54 ja bym nie chciał żeby mi ktos otoczenie zmieniał (6)

nie po to miliony inwestujesz w mieszkanie czy dom
w wymarzonym miejscu
żeby ci potem najevali klocków dookoła
i jeszcze jakieś jechane dudniące spędownie modlitewne,
kurza twarz

śmoc

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198657 2009-08-14 08:59 buehehe (5)

miliony zainwestowane w mieszkanie w bloku na brodwinie muahaha

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198665 2009-08-14 09:09 widziałem domy za 14mln (4)

ale tam nikt nie pozwoliłby, żeby w promieniu kilku kilometrów
powstał kurnik na ludzi.

Nie ma się z czego śmiać,
nie rozumiesz subtelnych form artystycznego przekazu
i nie będę się z tego powodu z ciebie śmiał.

Będziesz duży to sam to zrobisz?

śmoc

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198674 2009-08-14 09:19 Kup sobie 100 hetarów (3)

postaw pośrodku dom i po kłopocie.

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 5198679 2009-08-14 09:29 nie do końca, przyjdzie stado baranów z widałmi i zacznie ci pieprzyć

że autostrada potrzeba a ty masz się wynieść ,
i że dla dobra partii i ogółu musisz
bo jak nie to stoisz na drodze rozwoju kolektywnego wsi i miast pracującego robotniczego luda
i w ogóle jesteś burżuj
i kto to widział żeby samemu w takim dużym domu mieszkać
gdy inni śpią na ulicach
i że musisz się z proletarjatem podzielić
pod groźbą słusznego nabicia na żerdź.

śmoc

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 5198772 2009-08-14 22:26

A potem przyjdziesz i mi powiesz, że ze wględu na dobro społeczne chcecie na moim terenie zbudować węzeł drogowy, aqapark czy zespół marketów, prawda? Dacie 1% wartości notarialnej ziemi, nie wspominając o wartościach wyższych i powiecie: No gościu, teraz jest tu miasto, dostosuj się.

Paweł

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 5198811 2009-08-16 17:36

a dasz mi na to pieniądze?

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198655 2009-08-14 08:58 i NAKAZ

podejmowania decyzji w 3 dni.
Prawo do złożenia protestu - też 3 dni.
...
...
Zakończenie sprawy - max 3 miesiące (przekroczenie terminu karane np. 3 pensjami).

Życia nie starcza ! ! !

P.S.
Za dziurę w Gdańsku, przy Madisonie, powinny być wyroki ...

Raj

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198627 2009-08-14 07:22 Gdynia tu się chce mieszkać, Sopot tu się chce imprezować, Gdańsk tu się chce zwiedzać :) (3)

popieram opinię 72 / nie zgadzam się 16

zgłoś do moderacji opinię 5198633 2009-08-14 08:05

mi się nie chce...

kapitan bomba

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198741 2009-08-14 14:54 nie zgdadzam sie z powyszymi stwierdzeniami bo (1)

w Gdyni od zawsze było 30 % drożnej w sklepach - dlatego nie chce tam mieszkać
w Sopocie dają drogie i liche drinki a w każdym lokalu myślą ze są najlepsi i dlatego trzeba płacić jak za zborze
w Gdańsku na pewno jest co oglądać zwłaszcza witryny BANK i zastawione stolikami uliczki na starówce

ja 23

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198771 2009-08-14 22:23 a ja nie zgadzam się z twoimi stwierdzeniami

trzeba wiedzieć co i gdzie kupować, jak nie wiesz, to później bredzisz, że w Gdyni jest 30% drożej, a tak naprawdę najdrożej jest w Sopocie
W Sopocie drinki możemy uznać za liche, jeśli weźmiemy pod uwagę ich cenę, a tak naprawdę wszędzie są identyczne (z małymi wyjątkami), pomijam wszelkie kluby, w których sam mógłbym stanąć za barem
jest co oglądać, jeśli lubisz zabytki, czy też starocie

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198628 2009-08-14 07:27 (9)

Ludzie w Polsce sa niesamowici. Najlepiej, żeby wszelkie nowe budynki, drogi, mosty i autostrady były budowane conajmniej 100km od ich domów.

popieram opinię 71 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198666 2009-08-14 09:11 a co w tym dziwnego? a ty gdzie mieszkasz, na autostradzie? (8)

a może w cieniu 100 wieżowcowego blokowiska?

śmoc

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198680 2009-08-14 09:31 Dziwne w tym jest to.... (7)

....że ludzie nie kumają że tak się żyje w MIEŚCIE!!! Na stosunkowo małej przestrzeni wiele się dzieje. Jak chcesz mieć dużo miejsca dla siebie przeprowadź się na wieś. Mi nie przeszkadzają korki, tłumy, gwar i hałas. Tak się żyje w mieście.

PixiPongo

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198684 2009-08-14 09:42 Dziwne...

...bo mi przeszkadzają korki i hałas. Nie musi ich być w mieście. Co innego tłumy, gwar i wysoka lub gesta zabudowa - to normalne cechy miasta.

Mikuś

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198686 2009-08-14 10:06 takie zycie w mieście znasz ty (5)

a zobaczyłbyś inne miasta.

Nie musi tak być.
Nie jesteśmy kurami,
to nie jest dobre dla człowieka tak się ponad miarę tłoczyć.

śmoc

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198710 2009-08-14 11:50 "a zobaczyłbyś inne miasta" (4)

Smoc - o jakich miastach myślisz? Proszę napisz to się tam wybiorę :)

PixiPongo

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198733 2009-08-14 13:27 Apeldoorn :)

160k luda

śmoc

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198738 2009-08-14 14:44 Sztokholm? (2)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198739 2009-08-14 14:44 (1)

PS. Trafisz?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198817 2009-08-17 08:23

A od kiedy to Sztokholm jest w Polsce? Jak mamy porównywać polskie realia z tymi które są za granicą to w większości przypadków wypadniemy marnie.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198629 2009-08-14 07:37 kto pracuje w urzędzie? (9)

zazwyczaj nieroby - byle do 14.55 i bez kłopotów - nie daj Boże jakiś problem

pepik

popieram opinię 61 / nie zgadzam się 9
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198644 2009-08-14 08:48 zaraz będzie dużo negatywów (1)

"pracusie" już tu są :D

jajo

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198652 2009-08-14 08:56 pracusie to oczka otwierają po drugiej kawie, około 11. Wtedy się zacznie

tururu

śmoc

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198691 2009-08-14 10:16 Powiem Ci kolego (6)

Masz rację 50/50. Zdanie miałem zawsze jak Ty identyczne. Zmieniło się bo.. sam jestem urzędnikiem od kilku lat. Masz rację w połowie, bo fakt - są różni ludzie. Niektórzy są dziwni, ale największy problem jest u nas z przepisami. Rząd tworzy ich nie strony a tony. Ciężko przeważnie ustalić co oni tam na górze mieli na myśli. To na prawdę straszne. Jestem za odpowiedzialnością urzędników, ale gdy tworzone ustawy będą miały sens. Teraz spowoduje to, że nikt nie będzie chciał dla na prawdę małej kasy nadstawiać głowy. Już teraz każdy realizowany projekt jest kilkukrotnie kontrolowany. To ciągły stres czy wszystko zrobiło się dobrze... Urząd to dziennie kilka-kilkaset decyzji. Chciałbyś za wszystkie odpowiadać ? Wierzysz, że zawsze dobrze zinterpretujesz przepis i zadecydujesz ? Jesteś przekonany, że każdy "obywatel" zaufa Twojej decyzji i nie będzie się stawiać ? Człowieku. Praca w urzędzie to niestety nie przybijanie pieczątek i picie kawy. Na prawdę dużo niejasności rodzi się w pozornie prostych sprawach, gorzej z tymi większymi... Ja nie bronię nikogo. Ja po prostu wiem teraz więcej.

mischa

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198702 2009-08-14 11:07 a zgłaszacie to "na górę"??? Oficjalnie papierem, opieprzyć naczelnika, (1)

opieprzyć posła - osła.

Palikot się tym zajmował,
likwidacją głupich przepisów.
Co z jego pomysłem.
Już go jakieś zazdrosne brudasy wyślizgały?

Zobaczyły warchlaki, że facet punktuje za dobry pomysł
i go odsunęli sami chcąc na szkło się rzucić.

Ta poselska biedota zawsze taka głupia, złodziejska i pazerna będzie.
Mentalność wsioka to ma 90% osłów w parlamencie
to i przepisy na siłę tworzą, żeby ściemnić że niby nad czymś pracują.

Coś wymyślą, głupi znak postawią i jest sukces.
Za rok zdejmą bo przeszkadza i znów sukces.
Za rok znów postawią bo wypadki i znów sukces.
Za rok zdejmą bo inne wypadki i znów sukces.

I tak w chu.j do zajevania.

śmoc

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 5198806 2009-08-16 08:52 palikot...

to się zajmował wyzwiskami i autopromocją i niczym więcej - popłynąłeś w granice fantazji

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198705 2009-08-14 11:20 (1)

Jak ci źle to się zwolnij. Ja ponoszę odpowiedzialność za swoją pracę to niby czemu urzędnicy mają być bezkarni. Nie potrafisz nie pchaj się na afisz. Proste.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 5198778 2009-08-15 00:01 Czy ja mówię, że mi źle ?

Ja po prostu staram się coś robić, walczyć z tym - Ty piszesz coś tam ogólnikowego nie mając żadnego pojęcia czy porównania. I o czym z Tobą można rozmawiać ? O kolejnym odcinku "Klanu" ??

mischa

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198706 2009-08-14 11:37 1.Za decyzję, którą się wydało osobiście (1)

winno się odpowiadać. Człowiek (nawet urzędas) powinien odpowiadać za swoje błędne decyzje (ocenione przez swojego przełożonego) - ale jest w urzędzie pojęcie "po premii"?
2. "To ciągły stres czy wszystko zrobiło się dobrze..." - to zdrowy i pozytywny stres - ale czy to naprawdę stres - a może niewiedza ?

pepik

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198780 2009-08-15 00:05 Następny...

Weź chłopie do rąk jakąkolwiek ustawę, przestudiuj ją. Później daj ją koledze i niech zrobi to samo. Później porozmawiajcie co każdy zrozumiał. Wystąpi różnica zdań. Kto ma rację ? Rozumiesz ?

mischa

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198632 2009-08-14 08:04 A Karnowskim cos nagle cicho sie zrobilo.... cos w mediach sie nie pokazuje.... (2)

czyzby mial wyrzuty sumienia? Czyzby zgryzota go dopadla?
Nie wierze!

popieram opinię 31 / nie zgadzam się 8

zgłoś do moderacji opinię 5198653 2009-08-14 08:57 taktyczny odwrót :) tzw. wolta francuska czy piruet spalonego misia

tururu

śmoc

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 5198750 2009-08-14 17:03 Karnowski

Powinni Karnowskiemu posmarować on by załatwił pozwolenie na budowę. I nawet na 12 pięter, to 12 to byłoby jego.

joker

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 5198634 2009-08-14 08:08 W KOŃCU SIĘ KTOŚ POSTAWIŁ !!! (1)

Deweloper się postawił i stwierdził że "NA MAMĘ NIC NIE ZAPISZE" i dla tego ma takie kłopoty.
Trzymam za deweloperem żeby utarł nosa temu "CAROWI" z 41 i wszystkim jego pachołkom z U.M.

NPZJ

popieram opinię 61 / nie zgadzam się 10

zgłoś do moderacji opinię 5198793 2009-08-15 13:36 Przecież te artykuliki są sponsorowane przez dewlopera.

Tylko ślepy tego nie widzi. Pa.nowie nie dogadali się pod stołem, to pokazują teraz kto jest mocniejszy. I tyle

kasia

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: