• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
14:25 6 marca
Grazynka

Nowy buspas na Grunwaldzkiej.

Przeczytane
W sprawie nowego buspasa na Grunwaldzkiej po raz kolejny władze próbują wmówić nam że robią dobrze. Jeśli każdy z trzech pasów ma przepustowość 10tyś samochodów na dobę (przykładowo) to jeśli zlikwidujemy jeden z tych pasów na rzecz autobusów to przepustowość zmniejsza się z 30tyś do 20tyś aut, cykl świateł zostaje ten sam więc zmiany spowodują to że korek który jest w tej chwili od Abrahama wydłuży się do Opata Rybińskiego. Gdzie tutaj logika? Ile linii autobusowych jeździ po tym odcinku Grunwaldzkiej. Czy trzeba po raz kolejny korkować całe miasto dla dwóch autobusów? Nie ma to żadnego sensu. Mam nadzieję że będzie jakiś sprzeciw mieszkańców.
Zobacz Raport

Opinie (31) 2 zablokowane

Wszystkie opinie

  • Opinia wyróżniona

    (2)

    Wiadomo, że będzie tylko większy zator. A jeszcze przy bałtyckiej z prawego pasa będą się autobusy wciskać na lewy. XD

    • 33 6

    • no i zwezenie przed abrahama tam tez bedzie cyrk

      • 4 1

    • Zawsze można liczyć na twą mądrość

      • 0 6

  • zacznij jeździć komunikacją miejską

    • 12 22

  • Opinia wyróżniona

    (2)

    Pamiętaj, że tramwaj skręca w Wita Stwosza, a przesiadka na kolej czasami się nie opłaca (czas dojścia, oczekiwanie na skład i z powrotem). Buspas pomoże punktualności i może zachęcić do przesiadki z auta tych, którzy mogą sobie na to pozwolić.

    • 27 61

    • Ale do przesiadki na co xD na tą jedną linię 199 xD?

      • 10 2

    • Przesiąść się z auta... żart. Nawet jak zrobią dwa buspasy to nie odpuszczę.
      Kto będzie korzystał ..ci co mają szmal i elektryczne bryczki i to chyba oni maczają w tym paluchy bo nie mieści mi się w głowie aby dla dwóch autobusów zawężali główną ulice 3miasta.

      • 3 3

  • Opinia wyróżniona

    (5)

    Zależy w czym mierzysz przepustowość. Jeśli w ludziach to prawdopodbnie wzrośnie, bo przejazd jednego autobusu to jakby przejechało 50 aut.

    • 35 77

    • Jesli przyjmiesz ze jeden samochod ma 4 metry to 50 aut na trzech pasach to mniej wiecej 60 metrow dlugosci korka. (1)

      Czy autobusy kursuja tak czesto ze stoja co 60 metrow? Nie w zwiazku z tym twoja teoria upada.

      • 5 9

      • No rejczel nie.

        Jeśli staniesz na kładce nad jakąś kilku pasmowa trasa np. nad armii krajowej na odcinku przed skrzyżowaniem z lostowicka/havla to zobaczysz że dwa samochody zajmują zazwyczaj około 12-15metrow podczas korka, który "podjeżdża" kawałek co kilkanaście sekund.

        • 5 3

    • (1)

      Może wzrośnie potencjalna przepustowość na tamtym odcinku. Jak często jeżdżą tam autobusy? Jak bardzo są wypakowane ludźmi?

      • 5 0

      • Tak, co około 10-15 min, dużo ludzi, dwie z ważniejszych linii

        • 4 6

    • Problemem jest to że obecnie ludzie nadal nie chcą przesiadać się na autobusy. A często zwyczajnie nie mogą.

      • 6 2

  • Jak mogło coś takiego przejść? (5)

    Główna ulica która jest zakorkowana pół dnia, zostaje zlikwidowany jeden z trzech pasów na poczet dwóch linii autobusowych.

    • 31 5

    • (2)

      niedlugo zlikwiduja jeszcze jeden pas na rzecz rowerzystow

      • 4 0

      • (1)

        Oby, a małpy za kierownicą niech piszczą

        • 0 4

        • Ciesz się młotku, jak przyjdzie czas to rowery też wam zabiorą

          • 0 0

    • jeszcze nie przeszło, po drodze będą wybory

      • 0 0

    • Jedna z tych linii ma taktowanie 1h, drugo jezdzi co 30min w szczycie! To skandaliczny i bezdennie glupi pomysl

      • 0 0

  • Nie pisze sie tyśęcy tylko tysięcy

    • 0 0

  • Pas ruchu nie ma przepustowości

    Przepustowość liczy się na skrzyżowaniach i jest zależna od ilości wlotów, typu, organizacji ruchu itp. jak skrzyżowanie badziewne to i 10 pasów nic nie da

    • 3 3

  • Takich wybraliśmy rządzących

    Za miesiąc wybory pamiętajcie przy urnach o tym i o innych super pomysłach jak ul. Piramowicza ścieżki rowerowe domalowane na jezdni 3 Maja czy czerwone światło na Grunwaldzkiej przed Chopina. Wszyscy bierzemy udział w zbiorowym eksperymencie.

    • 17 1

  • Elektryczne bomby na kółkach

    Przecież każdy dąży do tego żeby byli jak najwięcej buspasow w takich miejscach które łączą dzielnice, tak jak koło zieleniaka. Niby poprawa dla linii autobusowych ale jednak chyba ktoś nie pamięta że jeździ tam po jednym autobusie na lekko 20 minut pozwalając jeździć po takim pasie elektrykom tylko starają się zachęcić do zakupu tego syfu pracującym w stałych godzinach ludziom, a może i na 20 letni kredyt może się ktoś jeszcze skusi

    • 5 1

  • to pod bogate elektryki zmiana

    • 3 0

  • (1)

    Ja podziękuje tym państwu podczas wyborów.
    Myślę, że to czas by wszyscy kierowcy się w końcu zjednoczyli i wytoczyli miastu sprawę o dyskryminację

    • 10 1

    • To wytocz

      Ciekawe co powie sąd

      • 0 0

  • Bardzo dobrze, zabrać tym smrodziarzom jeszcze jeden pas i oddać wartościowym ludziom na DDR. Każdy krok zmierzający do wytępienia kierowców z miast jest dobry. Niech sobie piszczą, dla ludzi to muzyka dla uszu.

    • 3 14

  • A co ma zrobić urzędnik w UM aby na żądanie szefa wykazać się kreatywnością? Wymyśla buspasy i ścieżki rowerowe pod prąd.

    • 2 1

  • Tego głąba co to wymyślił do zwolnienia!
    I przy wyborach się odwdzięczymy.

    • 3 1

  • Muszą robić bus pasy !!!

    Bo elektryczne autobusy nie dadzą rady z zasięgiem .

    • 1 1

  • Spokojnie

    Dzisiaj buspasami może podróżować wiele grup jak motocykle, służby ratownicze, autobusy, samochody elektryczne no i oczywiście taxi. Więc ten potok tym buspasem będzie duży w tym miejscu.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Pogoda

Najczęściej czytane