• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
08:47 7 lipca 22

Problem z przyciskami

Przeczytane
Gdynia al. Zwycięstwa/Nawigatorow. Sygnalizacja z przyciskami dla rowerzystów i pieszych. Dla aut cykl zielonego 60sekund po czym piesi maja 30sekund zielonego. Całą dobę także w nocy.

Po co blokować ruch, przepływność skoro nikt nie pojawia się na przejściu?

Na stopie w każdy kierunku średnio zatrzymuje się 10aut. 20aut x 40cykli =800aut/h. I to tylko na przykładzie filmu. W ciągu doby może to być nawet kilkanaście tysięcy aut, które co chwilę hamują, ruszają. Generują hałas, zapylenie że zużywania klocków i opon...
Zobacz Raport

Opinie (14)

  • (3)

    Ciekawe czy jako rowerzysta na przejściu dla pieszych przeprowadzasz rower czy wjeżdżasz na przejście i dzwonisz na ludzi

    • 24 28

    • W podanym miejscu (1)

      jest DDR i przycisk

      • 7 1

      • Czyli przycisk jest nielegalny.

        Przyciski na przejazdach rowerowych są niezgodne z prawem.

        • 2 0

    • Ale co jedno ma wspólnego z drugim?

      • 5 1

  • Czyli jaki wniosek? (6)

    Samochody generują samo zło więc ograniczyć ich przejezdność w centrach do niezbędnego minimum. Nie można robić "czegoś" kosztem pieszych mieszkańców! To ile czasu ma pieszy czekać na przejście ? Może ustalicie, szoferaki, stałe godziny przejść, np o godzinie parzystej i to tylko 5 sekund, bo jaśnie pan kierowca dostanie odcisków na (.....) od siedzenia!

    • 15 37

    • (4)

      Co ma piernik do wiatraka?

      Mowa tutaj o tym, że pomimo tego, że światła posiadają systemy pozwalające na włączanie światła zielonego dla pieszych na żądanie - działanie jest wyłączone, a światła działają cały czas tym samym jednym programem.

      Jak pieszy chce przejść, to maks poczeka do 60 sekund. Ale czemu jak nikt nie idzie przez godzinę, to samochody przez to muszą czekać i zatruwać okolicę spalinami, jak dawno by pojechały dalej?

      • 16 6

      • Dzięki tak ustawionym swiatlom (3)

        nie odbywają się tam częste nocne wyścigi głupców w swoich pojazdach, w których tłumiki to tylko z nazwy. Lepszy jest taki stan, bo jest znacznie mniejsze zadymienie spalinami i znacznie mniejszy hałas.

        • 4 2

        • Policja woli spac niz pracowac (1)

          • 0 0

          • pomysl!

            nie postawisz policjanta przy kazdej sygnalizacji

            • 0 0

        • Ja na takich światłach zatrzymuje sie

          A potem ogień na tloki i szybki start. Mieszkańcy to lubią :-)

          • 1 2

    • Ograniczając płynność ruchu zwiększasz emisje geniuszu

      Najmniejsze spalanie i emisje są przy stałej prędkości, różnej w zależności od modelu, ale ok. 80 km/h. Najgorsze jest ruszanie od 0, zwłaszcza pod górkę.

      • 8 5

  • Ciekawe że ludzie wierzą w te

    bajki o przepustowości. To zwykły mechanizm casowy. I pewnie każde #wiatło ustala się osobno. Dlatego jest tak od lat już.

    • 0 5

  • Po to żebyś się nie rozpędzał. To kwestia bezpieczeństwa!

    Jeszce powinni zrobić przyciski dla kierowców. chcesz przejechać to wysiadasz i sobie wciskasz

    • 2 8

  • pewnie piesi sie poplakali

    ze musza dotknac dyngsa na slupie. albo po prostu jakis d**il zarzadzajacy ustawieniem

    • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane