- 1 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (197 opinii)
- 2 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (94 opinie)
- 3 Napad na bank czy głupi żart? (86 opinii)
- 4 Lechia - Arka. Bilety wyprzedane (103 opinie)
- 5 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (681 opinii)
- 6 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (107 opinii)
Zderzenie tramwaju z samochodem. Są ranni (7 raportów)
Wypadek w Nowym Porcie
Wypadek na Wyzwolenia w Nowym Porcie
Zderzenie tramwaju z samochodem. Są ranni
OD REDAKCJI: Na miejscu pracują służby, w tym strażacy. Do zdarzenia doszło kilka minut po godz. 10. Tramwaj wjechał w samochód służby skarbowej. Trzy osoby są ranne.
Opinie (166) ponad 10 zablokowanych
-
2024-04-04 10:17
Opinia wyróżniona
Ktoś ewidentnie kogoś nie zauważył (22)
- 152 4
-
2024-04-05 10:36
Lub przeczytał Skarbowa
I go poniosło
- 1 1
-
2024-04-04 14:52
ale urwał
- 2 2
-
2024-04-04 11:25
Zatrudniają (2)
Młodych jak leci, którzy po obejrzeniu Pitbulla uważają się za niezniszczalnych. Efekt obniżania progów rekrutacyjnych do poziomu: dwie ręce, dwie nogi, nadaje sie przynosi efekty. Miejmy nadzieję że nie będzie to kolejna sluzba w której z rozbitych samochodów będą robić kalendarze.
- 18 14
-
2024-04-04 14:54
Więcej takich mądralińskich którzy wszystkie rozumy pozjadali
a będziemy robić kalendarze z przystanków
- 2 3
-
2024-04-04 14:41
Siadają
takie babska, które po obejrzeniu plebanii zaczynają rozmawiać językiem potłuczonych
- 1 8
-
2024-04-04 11:01
kolejny już wypadek tramwaju i samochodu (9)
Mam wrażenie, że motorniczy tramwajów w ogóle nie przestrzegają zasady ograniczonego zaufania w ruchu drogowym.
- 18 48
-
2024-04-05 08:08
Zatrzymaj tramwaj madralo jak jego droga hamowania jest dziesiec razy dłuższą od osobówki, po drugie jak tramwaj zacznie raptownie hamować to będzie 20 rannych a nie dwoch
- 1 0
-
2024-04-04 13:44
pojazdy szynowe zawsze mają pierwszeństwo (3)
nie łatwo wyhamować 40 ton na metalowych kołach
- 25 1
-
2024-04-04 14:19
(2)
Łatwo, tylko trzeba dostosować prędkość.
- 4 17
-
2024-04-05 08:09
To będziesz płakał ze tramwaj jest opóźniony
- 0 0
-
2024-04-04 14:26
Latwo to jest pi.przyc glupoty w internecie i udawac, ze sie zna na wszystkim
- 15 1
-
2024-04-04 13:33
No tak, bo to motorniczy sa problemem xD (1)
Nie zeby latwiej bylo wyhamowac 1.5t samochod niz tramwaj pelen ludzi. Przejezdzajac przez tory masz jedno zadanie - sprawdzic czy nic na nich nie ma z obu stron, ale nawet to przerasta niektorych. Zacznijmy dawac takie kary, zeby sie ludzie nauczyli, ze z tramwajem nie wygraja.
- 15 2
-
2024-04-04 14:48
Tak,motorniczy powinien
przed kazdym przejazdem sie zatrzymac,wysiąść,zobaczyć czy jakisz szofer lub szoferka nie jedzie,wrócić do pojazdu i ruszyć.Musi tylko uważać,by podczas tej procedury jakiś kierowca lub kierownica go nie rozjechała,przez przypadek lub z powodu gapiowstwa.
- 6 1
-
2024-04-04 11:42
Większość przestrzega. (1)
Zwalniają, dzwonią przed tego typu przejazdami.
- 12 5
-
2024-04-04 14:53
nie zawsze dzwonią.
- 0 1
-
2024-04-04 10:44
Bum (1)
Po prostu nazywa się to wymuszeniem pierwszeństwa
- 24 6
-
2024-04-04 10:52
tak średnio to wymuszenie mu wyszło, próbował co najwyżej
- 23 2
-
2024-04-04 10:31
Serio???
- 5 9
-
2024-04-04 10:28
(3)
Przez te banery to wcale nie dziwne
- 69 17
-
2024-04-04 11:52
Jakiej wielkości musiałby być baner żeby zasłonić tramwaj?
- 10 6
-
2024-04-04 10:44
bzdura
Tramwaj na torze wjeżdżającym do Nowego Portu, więc banery wyborcze akurat w tym przypadku nie przeszkadzały. Ewidentna wina kierowcy, pewnie myślał, że zdąży...Przejeżdżam tamtędy kilka razy dziennie...naprawdę trzeba się postarać żeby tam w taki sposób wjechać pod tramwaj...
- 52 2
-
2024-04-04 10:39
Akurat to nie wina banerów. Ewidentnie widać, że tramwaj jechał w stronę Nowego Portu i przeciągnął samochód na przystanek, gdzie są banery. Kilka metrów wcześniej jest skrzyżowanie, gdzie widoczność jest bardzo dobra i gdzie banerów nie ma.
- 35 3
-
2024-04-04 11:12
Na trzecim planie dom kultury (1)
Coś tam się jeszcze dzieje?
- 11 2
-
2024-04-04 14:55
Nisczeje,właściciele z Łodzi za kratkami.Zabytek rozpada się tak jak i Dworek Fischera.
- 1 0
-
2024-04-04 10:38
i żeby znalazła się cała i zdrowa
- 1 9
Wszystkie opinie
-
2024-04-04 10:17
Opinia wyróżniona
Ktoś ewidentnie kogoś nie zauważył (22)
- 152 4
-
2024-04-04 10:28
(3)
Przez te banery to wcale nie dziwne
- 69 17
-
2024-04-04 10:39
Akurat to nie wina banerów. Ewidentnie widać, że tramwaj jechał w stronę Nowego Portu i przeciągnął samochód na przystanek, gdzie są banery. Kilka metrów wcześniej jest skrzyżowanie, gdzie widoczność jest bardzo dobra i gdzie banerów nie ma.
- 35 3
-
2024-04-04 10:44
bzdura
Tramwaj na torze wjeżdżającym do Nowego Portu, więc banery wyborcze akurat w tym przypadku nie przeszkadzały. Ewidentna wina kierowcy, pewnie myślał, że zdąży...Przejeżdżam tamtędy kilka razy dziennie...naprawdę trzeba się postarać żeby tam w taki sposób wjechać pod tramwaj...
- 52 2
-
2024-04-04 11:52
Jakiej wielkości musiałby być baner żeby zasłonić tramwaj?
- 10 6
-
2024-04-04 10:31
Serio???
- 5 9
-
2024-04-04 10:44
Bum (1)
Po prostu nazywa się to wymuszeniem pierwszeństwa
- 24 6
-
2024-04-04 10:52
tak średnio to wymuszenie mu wyszło, próbował co najwyżej
- 23 2
-
2024-04-04 11:01
kolejny już wypadek tramwaju i samochodu (9)
Mam wrażenie, że motorniczy tramwajów w ogóle nie przestrzegają zasady ograniczonego zaufania w ruchu drogowym.
- 18 48
-
2024-04-04 11:42
Większość przestrzega. (1)
Zwalniają, dzwonią przed tego typu przejazdami.
- 12 5
-
2024-04-04 14:53
nie zawsze dzwonią.
- 0 1
-
2024-04-04 13:33
No tak, bo to motorniczy sa problemem xD (1)
Nie zeby latwiej bylo wyhamowac 1.5t samochod niz tramwaj pelen ludzi. Przejezdzajac przez tory masz jedno zadanie - sprawdzic czy nic na nich nie ma z obu stron, ale nawet to przerasta niektorych. Zacznijmy dawac takie kary, zeby sie ludzie nauczyli, ze z tramwajem nie wygraja.
- 15 2
-
2024-04-04 14:48
Tak,motorniczy powinien
przed kazdym przejazdem sie zatrzymac,wysiąść,zobaczyć czy jakisz szofer lub szoferka nie jedzie,wrócić do pojazdu i ruszyć.Musi tylko uważać,by podczas tej procedury jakiś kierowca lub kierownica go nie rozjechała,przez przypadek lub z powodu gapiowstwa.
- 6 1
-
2024-04-04 13:44
pojazdy szynowe zawsze mają pierwszeństwo (3)
nie łatwo wyhamować 40 ton na metalowych kołach
- 25 1
-
2024-04-04 14:19
(2)
Łatwo, tylko trzeba dostosować prędkość.
- 4 17
-
2024-04-04 14:26
Latwo to jest pi.przyc glupoty w internecie i udawac, ze sie zna na wszystkim
- 15 1
-
2024-04-05 08:09
To będziesz płakał ze tramwaj jest opóźniony
- 0 0
-
2024-04-05 08:08
Zatrzymaj tramwaj madralo jak jego droga hamowania jest dziesiec razy dłuższą od osobówki, po drugie jak tramwaj zacznie raptownie hamować to będzie 20 rannych a nie dwoch
- 1 0
-
2024-04-04 11:25
Zatrudniają (2)
Młodych jak leci, którzy po obejrzeniu Pitbulla uważają się za niezniszczalnych. Efekt obniżania progów rekrutacyjnych do poziomu: dwie ręce, dwie nogi, nadaje sie przynosi efekty. Miejmy nadzieję że nie będzie to kolejna sluzba w której z rozbitych samochodów będą robić kalendarze.
- 18 14
-
2024-04-04 14:41
Siadają
takie babska, które po obejrzeniu plebanii zaczynają rozmawiać językiem potłuczonych
- 1 8
-
2024-04-04 14:54
Więcej takich mądralińskich którzy wszystkie rozumy pozjadali
a będziemy robić kalendarze z przystanków
- 2 3
-
2024-04-04 14:52
ale urwał
- 2 2
-
2024-04-05 10:36
Lub przeczytał Skarbowa
I go poniosło
- 1 1
-
2024-04-04 10:18
Jak to się mówi... (5)
Przyjdzie komuś za to słono zapłacić.
- 55 5
-
2024-04-04 10:46
Nam, oba pojazdy sa z naszych pieniadzy.
- 30 0
-
2024-04-04 10:59
nie ktos tylko my zaplacimy podatnicy.....ewedentna wina kierowcy samochodu....tramwaj mial pierwszejstwo i ciezko go nie zauwazyc na prostej drodze niczym nie zaslonietej...
- 15 0
-
2024-04-04 11:16
Ale pięknie (1)
Jak rozwalać coś na nie swój koszt?
Iść na celnika, policjanta, wojaka. Napisać raport odsuwający odpowiedzialność i jest super- 6 6
-
2024-04-04 12:36
Tak, z pewnością mieli frajdę rozwalając auto i lądując w szpitalu z poważnymi obrażeniami. Głupota komentarzy jak zwykle nie ma granic - jednak polecam czasami 2 razy się zastanowić przed pisaniem, bo to żałosne.
- 10 3
-
2024-04-04 13:51
A jak myślisz, komu?
NAM!!!
- 2 0
-
2024-04-04 10:19
(2)
przepraszam napisałem celnej a oczywiście chodziło o służba Skarbowa...
- 38 13
-
2024-04-04 11:48
(1)
Od lat ta formacja nazywa się Służbą Celno-Skarbową.
- 14 0
-
2024-04-04 13:30
Inaczej mafia w majestacie prawa.
- 4 7
-
2024-04-04 10:21
(4)
widać, że jest to atrakcja dla pieszych ;p
- 40 9
-
2024-04-04 10:45
Nie sądź wszystkich po sobie. To są pasażerowie czekający na przystanku tramwajowym. (1)
- 10 3
-
2024-04-04 11:09
ja siedzę w ciepłym domku po pracy ;p a jak jest wypadek to nie stoję i się nie gapię tylko schodzę na bok. Logiczne, że ruch wstrzymany to na co czekają?
- 3 3
-
2024-04-04 10:49
Greg (1)
To jest przystanek więc naturale ze lu,ie są i xzekaja na tramwaj lub komunikację zastępczą
- 7 1
-
2024-04-04 11:10
ruch wstrzymany
- 0 0
-
2024-04-04 10:22
Więcej banerów (5)
Więcej banerów!!!
- 198 16
-
2024-04-04 10:33
Cały tramwaj zasłoniły (3)
- 15 2
-
2024-04-04 10:39
dokładnie tak
- 4 2
-
2024-04-04 10:40
Zasłoniły tyle, że doszło do wypadku. (1)
- 9 7
-
2024-04-04 10:52
Przecież tramwaj jechał w kierunku nowego portu
To jak miały zasłaniać?
- 9 2
-
2024-04-04 21:01
To nie banery tylko te
wielgachne ciężarówki z portu?
- 0 0
-
2024-04-04 10:22
(2)
To już nawet służby nie zwracają uwagi i nie spodziewają się tramwaju na torach
- 85 8
-
2024-04-04 12:33
Uuu (1)
Bo są uprzywilejowani a motorniczy dostanie mandat i zakaz prowadzenia roweru bo nie widział szlachcica na kasztance
- 3 4
-
2024-04-04 12:37
Ja - uderz się w główkę i posłuchaj, czy nie dudni.
- 0 0
-
2024-04-04 10:23
(11)
a Ci ludzie po co stoją i się gapią?
- 23 29
-
2024-04-04 10:31
darmowe widowisko
- 3 6
-
2024-04-04 10:34
Stoją na przystanku?
- 13 3
-
2024-04-04 10:34
Ma tramwaj czekają głąbie (1)
- 12 2
-
2024-04-04 11:11
ładne masz imię, głąb - takie niespotykane. Jak już wszystkim się przedstawiłeś to możesz wracać do swoich obowiązków :) głąbie :)
- 1 4
-
2024-04-04 10:47
W mieście są przystanki tramwajowe skąd zabiera pasażerów (1)
- 7 1
-
2024-04-04 12:45
tak?
- 0 0
-
2024-04-04 10:54
(1)
Przystanek tramwajowy element infrastruktury punktowej systemu komunikacji miejskiej. Jest to wyznaczone miejsce zatrzymania i postoju tramwaju w celu umożliwienia pasażerom wejścia/opuszczenia pojazdu.
- 5 1
-
2024-04-04 11:11
kopiuj wklej? :D
- 0 0
-
2024-04-04 12:00
czekaja (1)
Bo czekają na przystanku, na tramwaj w kierunku Gdańska!!!
- 2 1
-
2024-04-04 12:45
w kierunku Pruszcza chyba
- 0 1
-
wczoraj 04:03
po co
to są świadkowie zdarzenia
- 0 0
-
2024-04-04 10:23
Może tramwaj (1)
Był Polsce bez opłaconego cła?
- 21 19
-
2024-04-04 10:54
Ale ty od dziecka taki niemądry ?
- 4 1
-
2024-04-04 10:29
Parada (2)
Oszustów
- 23 17
-
2024-04-04 10:44
Przeproś i Spier....... (1)
- 10 3
-
2024-04-04 10:53
do paki a nie spier..
- 3 1
-
2024-04-04 10:29
kieolofczyki w formie od rana do nocy (6)
jak opisać polskiego kierowcę w 3 słowach?
zabić, zniszczyć, sparaliżować!
i to wszystko bezkarnie, na koszt wszystkich miekszańców- 25 55
-
2024-04-04 10:40
nie zabiłem nikogo ani nie zniszczyłem nic (1)
jak zwykle "kopiuj wklej" ten sam wcześniej przygotowany tekst. Zastanawiam się czy w końcu zgłosić pomówienie ale najpierw skonsultuję to z prawnikiem. Chciałbym abyś mi udowodnił że jestem mordercą i jestem bezkarny.
Tylu kłamstw i oszczerstw w jednym wpisie to mało kto zamieszcza. Mam nadzieję że administrator strony zadziała o ile wcześniej panowie z policji nie wpadną zabezpieczyć urządzenia z którego to napisałeś.- 9 3
-
2024-04-04 10:52
chyba z ciebie jakiś celebryta. większość takich jest niewinna bo przecież "nie udowodniono"
byli tacy co bez prawka rozjechali po pijaku bez badań technicznych pieszego na pasach i też byli niewinni, a przynajmniej bezkarni.
- 2 1
-
2024-04-04 10:45
Pokraczna teza. (2)
Nikt nie robi celowo wypadku. Gdy się przewrócisz na ulicy to robisz to w celu utrudniania ruchu ?
- 6 1
-
2024-04-04 10:55
(1)
dokładnie. żaden kierowca "celowo" nie przekracza prędkości, wyprzedza na pasach jedzie na czerwonym... itd itp.....to wszystko zapewne przez rowerzystów i hulajnogi
- 5 1
-
2024-04-04 14:43
100% prawdy
- 0 0
-
2024-04-05 09:51
Nie wiem, jak było w tym wypadku, ale na skrzyżowaniu Bulońskiej i Rakoczego tramwaj też śmignął mi dwukrotnie przed nosem kiedy miałam zielone.
- 1 0
-
2024-04-04 10:30
Banery wyborcze (2)
Wszystkie skrzyżowania w Gdańsku obwieszone politycznymi banerami, widoczność zmniejszona. No ale Pan z pieskiem musi zapozować na plakacie by go mogli wybrać...
- 122 14
-
2024-04-04 10:32
nikt nie musi, wina miasta że te szmaty tam wiszą.... mnie one nie interesują
- 10 4
-
2024-04-04 10:35
I zasłonili nimi widok
- 6 3
-
2024-04-04 10:31
nawet mundrurowi jeździć nie umieją.... no cuda (1)
- 48 18
-
2024-04-04 12:38
Błędy zdarzają się każdemu, to, że ktoś ma mundur nie znaczy, że jest nieomylny.
- 7 0
-
2024-04-04 10:31
Zagadali się na temat akcji - ktoś dzisiaj nie będzie trzepany
- 19 10
-
2024-04-04 10:32
Banery , z Walesa i mu POdobnymi zaslonily widocznosc, (6)
Oszuści nie lubią skarbówki .
- 57 31
-
2024-04-04 10:38
Mhm (2)
Jakby PiS, Konfa i niezależni nie wieszali swoich banerów. Ile jeszcze szamba musi wybić po 8 latach, żebyś zobaczył obłudę tych, którym tak ślepo i bezrozumnie wierzysz? Żeby Ci portfel PiS ze spodni wyciągnął, to i tak będzie to "winą Tuska".
- 8 10
-
2024-04-04 10:43
Tabletki na głowę się skończyły jak widać.. (1)
- 3 2
-
2024-04-04 10:54
a ile potrzebujesz?
mogę ci podrzucić
- 2 1
-
2024-04-04 12:54
O tym samym pomyslałam
Ten brak widoczności, przez całe stada banerów wyborczych....
- 1 2
-
2024-04-04 14:15
jadąc od strony Letnicy nie ma banerów ( one są na przystanku) widocznośc jest dobra, jak można zauważyć samochód był az na przystanek zepchany ,
- 1 1
-
2024-04-04 16:49
Ro
Co jak by były z PiS to było by widoczne bezmuzgu
- 0 0
-
2024-04-04 10:33
Ło matko
Oby nikomu nic się nie stało
- 24 4
-
2024-04-04 10:33
Oooo panie
Urwali ładnie
- 8 0
-
2024-04-04 10:35
dzien bez problemow z tramwajem to dzien stracony (1)
- 26 10
-
2024-04-05 10:49
Kierowca zawinił, od tramwaju się odczep.
- 0 0
-
2024-04-04 10:36
Oj
teraz służba skarbowa dobierze się do ZTMu
- 20 6
-
2024-04-04 10:36
Oby nikomu nic się nie stało (2)
- 23 1
-
2024-04-04 10:38
i żeby znalazła się cała i zdrowa
- 1 9
-
2024-04-04 10:39
Dzięki za troskę
- 1 0
-
2024-04-04 10:37
Zebrać wszystkie banery tych frajerów co nazywają siebie sami kandydatami
I wysłać do nich rachunek za ich tępą twarz na reklamie.
- 77 7
-
2024-04-04 10:38
Oby poszkodowani doszli do zdrowia
cała reszta to na razie sprawy drugoplanowe
- 43 0
-
2024-04-04 10:39
Wyzwolili nadprzyrodzone moce...
- 0 7
-
2024-04-04 10:40
Co samochód robił na przystanku
Sprawdzić trzeźwość kierującego i uprawnienia.
- 6 14
-
2024-04-04 10:41
Nie ma służby celnej
Nawet na samochodzie jest napisane służba celno-skarnowa
- 12 2
-
2024-04-04 10:42
Ciekawe jakieś narodowości był kierowca samochodu służby skarbowej (3)
- 6 24
-
2024-04-04 10:48
zapewne Ormianin
- 5 2
-
2024-04-04 11:12
pracujesz tam i nie wiesz?
- 0 4
-
2024-04-04 13:05
Chinczyk
Ostatnio duzo przyjeli moj brat tam pracuje juz dwa lata inni pobratyncy , obby wyzdrowieli
- 0 0
-
2024-04-04 10:42
Przecież baner wiszą nie zgodnie z prawem w Gdańsku.
Wystarczy przejechać się do Pruszcza Gdańskiego i zobaczyć skrzyżowania, przystanki itd. Tam normalna widoczność dla kierujących pojazdami. Nie ma zagrożenia dla życia i zdrowia jak w Gdańsku obecnie. Te puste serca banerami zalały Gdańsk tworząc w wielu miejscach zagrożenie dla życia i zdrowia.
- 48 2
-
2024-04-04 10:44
Ktoś stwierdza, iż ktoś za to słono zapłaci. Przecież wiadomo kto, ci co tutaj pracują. Ciekawy kraj, ludzie tacy jak ten koleś o którym Górski w kabarecie, ,, wszystko wiedział, tylko nie wiedział za co dostał w zęby''. Robią wszystko żeby ciągle tracić.
- 7 2
-
2024-04-04 10:44
Samochód wpadł pod tramwaj
To jest raczej poważna wiadomość, ale na trójmiasto.pl dodają do tego duża dawkę humoru.
- 13 2
-
2024-04-04 10:45
Plakaty zasłaniają wszystko Te osobniki co sa na plakatach powinni ponieść koszty zdarzenia
- 26 8
-
2024-04-04 10:47
Się porobiło!
Byłbym bardzo zaskoczony w pozytywny sposób, gdyby to była przyczyna skontrolowania spółki GAiT właśnie przez Służbę Celno-Skarbową czy Urząd Skarbowy. Odkładając żarty na bok, życzę zdrowia poszkodowanym.
- 7 0
-
2024-04-04 10:52
spieszyli sie wlepic mandat jakiemus krwiopijcy prywaciarzowi! pewnie zalegal 1,23zł
- 9 11
-
2024-04-04 10:52
banery
proponuje powiesić więcej banerów wyborczych na przystanku, one bardzo "ułatwiają" widoczność, gratuluje temu kto na to pozwolił
- 28 4
-
2024-04-04 10:53
caly przystanek oblepiony plastikowymi banerami koalicji obywatelskiej. walczyc o klimat beda po wyborach hipokryci.
- 28 5
-
2024-04-04 10:57
To się wyklepie...
... będzie nówka nie śmigana!
- 3 5
-
2024-04-04 10:58
Drodzy mieszkańcy Nowego Portu
Przynieście parę krzeseł panom sikawkowym, stoją i nogi ich rozbolą
- 3 4
-
2024-04-04 10:59
Tu akurat banery są przy przystanku, nie przy samym przejeździe (1)
co nie zmienia faktu, że są złem wcielonym
- 15 2
-
2024-04-04 11:46
i jaka jest widoczność jeśli skręcasz w lewo, w Wyzwolenia
a leci ktoś z Portu? to nie ma nic wspólnego z tym wypadkiem, może być z następnym
- 1 0
-
2024-04-04 11:01
.... (1)
ewidentna wina kierowcy samochodutramwaj miał pierwszeństwo i ciężko go nie zauważyć na prostej drodze niczym nie zasłoniętej...tam wszystko dobrze widaćwystarczy popatrzeć
- 21 2
-
2024-04-04 11:08
tiry
chyba ze akurat stoja tiry zarowno wzdłuż calego prawego pasa i jakis czeka żeby skrecić w lewo. Choć to akurat powinno wyczulic osobnika...
- 2 1
-
2024-04-04 11:10
Wina rowerzysty!
- 4 4
-
2024-04-04 11:12
Coś trzeba z ty zrobić. To kolejny wypadek w tym miejscu. Tramwaje na tym odcinku pędzą jak szalone, a kierowcy nie uważają.
- 10 3
-
2024-04-04 11:12
Na trzecim planie dom kultury (1)
Coś tam się jeszcze dzieje?
- 11 2
-
2024-04-04 14:55
Nisczeje,właściciele z Łodzi za kratkami.Zabytek rozpada się tak jak i Dworek Fischera.
- 1 0
-
2024-04-04 11:16
jak tam
można mieć wypadek? kilometr widać do tyłu i do przodu czy jedzie tramwaj a i tak co tydzien jakis geniusz laduje tam pod tramwajem XD zabrac prawko i na badania na inteligencje wysłac
- 12 7
-
2024-04-04 11:20
Niektórzy za dużo GTA
Z kodami na nieśmiertelność grali... w realnym życiu kody nie działają :P
- 5 2
-
2024-04-04 11:32
Ale jak ?
- 4 0
-
2024-04-04 11:32
Rondo
To skrzyżowanie jest pechowe, fajnie było by przerobić je na rondo. nie było by problemów . Współczuje poszkodowanym
- 11 7
-
2024-04-04 11:35
"Tramwaj wjechał w samochód służby skarbowej.
- 4 2
-
2024-04-04 11:36
"Tramwaj wjechał w samochód służby skarbowej" ?? (1)
Raczej to samochód służby skarbowej wjechał pod tramwaj .
- 27 3
-
2024-04-04 11:58
sedno sprawy jest to samo. Nawet tak samo wygląda...Wiec jakie to ma znaczenie czy tramwaj wjechał w samochód czy samochód pod tramwaj...
- 2 0
-
2024-04-04 11:43
Czy kierowca był trzeźwy?
- 4 1
-
2024-04-04 11:49
gość musiał ostro lecieć Marynarki
i sądził, że się prześliźnie, ślady na tramwaju są na drzwiach a może i wcześniej, pewnie prywatnie jakiś kierowiec bmw lub innych czterech zer.
- 4 5
-
2024-04-04 11:52
Banery
Banery zaslaniają widocznosc na przejazdach, krzyżowkach.
- 7 6
-
2024-04-04 11:53
Dziwne
Zawsze jest napisane, ze samochód zderzył sie z tramwajem lub wjechał pod tramwaj sugerując winę kierowcy samochodu. W tej sytuacji to tramwaj wjechał w samochód. SC ma jakieś inne prawa ?
- 5 5
-
2024-04-04 12:02
Zabrac kwity
Skoro nie widać duzoooo większego tramwaju
- 5 2
-
2024-04-04 12:05
Panstwo prawa (1)
Jestem ciekawy czy kierujący otrzymał mandat a nie pouczenie .... I kto za to zapłaci
- 6 1
-
2024-04-04 12:42
A co cię to interesuje, zajmij się lepiej swoim życiem. Nudzisz się?
- 0 1
-
2024-04-04 12:14
Służba to też człowiek im się zdarza tyż
- 6 0
-
2024-04-04 12:16
Zyja?
- 3 1
-
2024-04-04 12:21
Poprawnie samochód wjechał pod prawidłowo jadący tramwaj !!!
- 8 1
-
2024-04-04 12:29
Dobra wiadomość
Więcej takich incydentów proszę trochę mało ketchup się rozlało nie ma litości dla ręki zdziercy
- 0 6
-
2024-04-04 12:32
Ktos nie zauważył tramwaju chyba
- 2 0
-
2024-04-04 12:44
(3)
Widzę, że motorniczy chyba nie wie do czego służą hamulce. Nie wiem, czy można było uniknąć tego wypadku, ale na pewno można było uniknąć tak dużych szkód. Wystarczyłoby, żeby motorniczy wcześniej zmniejszył prędkość i wcześniej ostrzegł o niebezpieczeństwie poprzez używanie klaksonu. Odnoszę wrażenie, że ci niektórzy motorniczy u nas to niewyżyci psychopaci są. Przecież tam mógł ktoś zginąć.
- 7 24
-
2024-04-04 14:07
Używanie klaksonu !!!
Klakson to będziesz miał jak się zagapisz i nosem walniesz w słup . Do ostrzegania o niebezpieczeństwie w ruchu drogowym używa się sygnałów dźwiękowych w pojazdach samochodowych , motocyklach , motorowerach , w rowerach i tramwajach używa się w tym celu dzwonka !!! A co najważniejsze to motorniczy miał prawo sądzić , że kierujący pojazdem przystosowanym do poruszania się jako pojazd uprzywilejowany jest kierowcą doświadczonym i nie odwali takiego numeru i wepchnie się pod nadjeżdżający tramwaj . Trudno gapiostwo lub brak uwagi będzie go słono kosztowało . Chyba że w samochodzie zepsuł się silnik na przejeździe tramwajowym i kierowca z pasażerami nie mieli już czasu go zepchnąć to winę ponosi motorniczy .
- 2 1
-
2024-04-04 14:12
nosz nie mogę! uniknąć tego wypadku można było gdyby kierowca
podkreślam kierowca rozejrzał się!
- 1 2
-
2024-04-05 08:12
Motorniczy
zapindalał jak odrzutowiec wiedząc że za chwilę przystanek a wcześniej skrzyżowanie. To samo na Jana z Kolna przed C200.
- 0 0
-
2024-04-04 12:52
Banery Radni Kasa Kłamcy
Bardzo Bardzo Bardzo trzeba się postarać żeby nie Widzieć Tramwaju
- 7 1
-
2024-04-04 13:45
Wypadek
W tym miejscu aż się prosi o światła to nie pierwszy raz kiedy jest stłuczka z tramwajem niedawno było to samo
- 5 1
-
2024-04-04 13:49
Wyoadek
To nie pierwszy raz w tym miejscu dać światła albo rondo i po problemie
- 4 2
-
2024-04-04 13:53
Służbowy wóz, służbowe paliwo!
- 2 3
-
2024-04-04 14:20
Krzysztof
Jaki mandat karny i ile punktów karnych dostał kierowca??
- 3 3
-
2024-04-04 14:38
Szkoda tramwaju. GAiT ma coraz mniejsze rezerwy taborowe.
- 0 1
-
2024-04-04 14:46
za mało zdjęć
- 0 1
-
2024-04-04 14:59
I ten dalmatyńczyk na kolczatce, masakra
- 1 1
-
2024-04-04 15:03
oni też nie wiedzą że tramwaj się nie zatrzymuje?
- 1 1
-
2024-04-04 15:19
Oj
Trzeba być zdolnym
- 2 1
-
2024-04-04 16:04
Za nowy radiowóz zapłacą podatnicy
- 3 1
-
2024-04-04 16:06
Nie wiem dlaczego ale jakoś mi ich za bardzo nie żal
- 2 6
-
2024-04-04 16:06
:)
:P
- 0 0
-
2024-04-04 16:13
Jaka służba?
Celna? Skarbowa?
Otóż obecnie celno-skarbowa. Trochę ścisłości.
Byłym Kolegom szybkiego powrotu do zdrowia!- 6 0
-
2024-04-04 16:17
Nie tramwaj wjechał w samochód
Tylko samochód wpakował się pod tramwaj
- 3 1
-
2024-04-04 16:23
Chcieli złapać
W locie tramwaj....?
- 1 1
-
2024-04-04 16:24
Dosyc z plakatami wyborczymi
Dosyc z plakakami zaslaniaja widocznosc ,czas zrobic z tym porzadek definitywny na zawsze.
- 0 0
-
2024-04-04 16:28
Stsndard
Co jakiś czas to samo tramwaj ma pierszeństwo a kierowcy a może zdąrzę kierowca auta einien i już
- 1 0
-
2024-04-04 18:20
Sierota za kierownicą i tyle. Kupią im nowy bardziej wypasiony i 500 KM.
- 1 3
-
2024-04-04 21:00
Tam czesto dochodzi do kolizji trawaju z samochodem. Jak tak dalej pójdzie nie będzie czym wozić ludzi.
- 1 1
-
2024-04-05 06:39
Tramwaj wjechał?a może panowie z osobówki wjechali pod tramwaj bo uważają że mają pierwszeństwo przed tramwajem
- 1 1
-
2024-04-05 09:15
A jacy zapracowani strazacy przy tym wypadku. hoho. Az miejsc do siedzenia zabrakło.
- 0 0
-
2024-04-05 10:39
Ludzie jak jadą to na znaki drogowe patrzą, sygnalizację ja bym cyknal plakat wyborczy ,powariowali z tymi plakacikami radni a (1)
- 0 0
-
2024-04-05 10:41
Po wyborach bezradni
- 0 0
-
2024-04-05 17:17
To był moment
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.