Reklama banerowa

Wybierz strefę dla swojej kampanii

Formaty i przykłady wyświetlania banerów

Dodatkowe funkcje banerów

Scratch

Baner typu Scratch - w którym dzięki interakcji użytkownika odsłaniana jest kolejna odsłona kreacji, odbywa sie to przez zdrapywanie, zmazywanie itp. Po dokonaniu tej czynności wyświetlana jest ostatnia odsłona banneru, ktorą stanowić może statyczny obrazek lub animowany GIF.

Informacje ogólne

  • Baner Scratch jest interaktywną formą reklamy.
  • Sposób prezentacji jest indywidualnie ustalany z klientem.
  • Grafika zawarta w bannerze powinna mieć 2 - krotnie większa wysokość i szerokość, w celu zachowania odpowiedniej jakości na ekranach urządzeń mobilnych. Np. dla baneru o rozmiarach 300X250px dostarczone zdjęcie powinno mieć rozmiar 600X500px

Materiał należy dostarczyć w formacie gif, tif, psd, bmp w docelowej rozdzielczości lub w formacie wektorowym ai (Adobe Ilustrator), eps (Encapsulated Postscript) lub cdr (CorelDraw).

Cube

Baner typu Cube - składający sie z czterech zdjęć, umieszczonych na bokach automatycznie obracającej sie kostki.

Informacje ogólne

  • Baner Cube jest interaktywną formą reklamy.
  • Użytkownik poprzez ruch palcem może samemu dokonać obrotu kostką na osi X.
  • Domyślnie czas obrotu wynosi 3 sekundy. Istnieje mozliwość zmiany tej wartości.
  • Grafika zawarta w bannerze powinna mieć 2 - krotnie większa wysokość i szerokość, w celu zachowania odpowiedniej jakości na ekranach urządzeń mobilnych. Np. dla baneru o rozmiarach 300X250px dostarczone zdjęcie powinno mieć rozmiar 600X500px

Materiał należy dostarczyć w formacie gif, tif, psd, bmp w docelowej rozdzielczości lub w formacie wektorowym ai (Adobe Ilustrator), eps (Encapsulated Postscript) lub cdr (CorelDraw).

Tap to call

Baner typu Tap to call z możliwoscią umieszczenia w dowolnej odsłonie, obszaru po którego dotknięciu wywołany zostanie DIALER (wybieranie numeru) w telefonie komórkowym ze predefiniowanym numerem, z ktorym ma być wykonane połączenie telefoniczne.

Informacje ogólne

  • Baner Tap to call jest interaktywną formą reklamy.
  • Sposób prezentacji jest indywidualnie ustalany z klientem.
  • Grafika zawarta w bannerze powinna mieć 2 - krotnie większa wysokość i szerokość, w celu zachowania odpowiedniej jakości na ekranach urządzeń mobilnych. Np. dla baneru o rozmiarach 300X250px dostarczone zdjęcie powinno mieć rozmiar 600X500px

Materiał należy dostarczyć w formacie gif, tif, psd, bmp w docelowej rozdzielczości lub w formacie wektorowym ai (Adobe Ilustrator), eps (Encapsulated Postscript) lub cdr (CorelDraw).

Wideo

Baner typu Video - pozwalający na umieszczenie w nim materiału VIDEO.

Informacje ogólne

  • film wyświetlany w bannerze może trwać maksymalnie 30 sekund
  • waga całej kreacji nie może przekroczyć 1mb (1024kb).
Specyfikacja techniczna banerów

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń 58 321-95-10 lub napisz reklama@trojmiasto.pl