- 1 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (121 opinii)
- 2 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (51 opinii)
- 3 Pod prąd uciekał przed policją (211 opinii)
- 4 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (645 opinii)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (89 opinii)
- 6 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (525 opinii)
Bilety na SKM kupisz przez Internet
Szybka Kolej Miejska rozpoczęła sprzedaż biletów przez Internet. Za pośrednictwem uruchomionej właśnie strony internetowej kupimy bilety jednorazowe oraz okresowe ze wszystkimi rodzajami ulg.
Najpierw musimy wyszukać interesujące nas połączenie kolejowe. Na stronie z wynikami wyszukiwania pojawi się opcja "Kup bilet", po wybraniu której wyświetlony zostanie formularz do podania danych osobowych oraz dostępne rodzaje biletów, pokrywające się z tymi w kasach stacjonarnych - jednorazowe, dobowe, strefowe, miesięczne, kwartalne itp.
Opłacony bilet można zapisać na urządzeniu mobilnym lub wydrukować w drukarce.
Operatorem usługi jest warszawska firma Astarium. Jest ona jednocześnie właścicielem serwisu Koleo, z którym strona SKM jest w pełni zintegrowana. To oznacza, że bilety trójmiejskiej SKM można również nabyć na stronie koleo.pl, gdzie w sprzedaży są bilety innych przewoźników kolejowych oraz przez aplikację mobilną Koleo.
Rozkłady jazdy komunikacji miejskiej sprawdzisz na komunikacja.trojmiasto.pl oraz w naszej aplikacji mobilnej.
Poprzez uruchomioną stronę nie kupimy biletów metropolitalnych - kolejowych, kodowanych na plastikowej karcie miejskiej. Te nadal będą osiągalne wyłącznie przez oddzielny system dystrybucji internetowej Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.
Wprowadzona właśnie nowa usługa trójmiejskiej SKM jest kolejną formą zakupu biletów obok tradycyjnych kas biletowych, kiosków i placówek handlowych, biletomatów oraz aplikacji na telefon komórkowy SkyCash (w tej samej aplikacji dostępne są też bilety MZKZG jednorazowe).
Miejsca
Opinie (155) 4 zablokowane
-
2017-04-19 11:19
A miesięczny? (4)
Czy ktoś wie, w jaki sposób zakupić bilet okresowy np. miesieczny? Na stronie bowiem widzę tylko możliwość zakupu bilety jednorazowego ? A w artykule napisano: "Za pośrednictwem uruchomionej właśnie strony internetowej kupimy bilety jednorazowe oraz okresowe ze wszystkimi rodzajami ulg."
- 2 4
-
2017-04-19 11:39
czytaj ze zrozumieniem
- 1 0
-
2017-04-19 17:10
można kupować miesięczne! (2)
:)
- 0 1
-
2017-04-19 20:36
a w jaki sposób? (1)
Możesz sprecyzować? Bo ja na stronie widzę tylko wyszukiwarkę połaczęń z opcja zakupu biletu jednorazowego.
- 0 0
-
2017-04-19 22:07
pięęękne
pokolenie giertycha- 0 0
-
2017-04-19 11:39
Wow! Pod koniec drugiej dekady XXI wieku!
Szok i niedowierzanie!
- 2 1
-
2017-04-19 11:54
dziki ciemny kraj. Ludzie juzw kosmos latają. no ale dobrze idziemy do cywilizacji
- 4 0
-
2017-04-19 12:35
Bład 404
nie mozna zaplacić za mies.
- 4 1
-
2017-04-19 12:55
Wies
- 1 1
-
2017-04-19 13:10
A język rosyjski to co?
Tysiące trójmiejskich podróżnych porozumiewają się nim na co dzień. Niemiecki potrzebny jest głównie w sezonie turystycznym (nie mniej od rosyjskiego zresztą, bo z Kaliningradu jest bliżej niż z Berlina).
- 3 0
-
2017-04-19 13:18
wieś tańczy wieś śpiewa
Ten skrypcik przewiduje rejestrowanie roweru, choć nie przewiduje pobierania za to opłaty. Tak jak przewiduje rejestrowanie psa (i dopłatę 1 zł) i nadgabarytowy bagaż (i dopłatę piątal). Nie ma zaś rejestrowania wózeczka dzieciacznego, choćby i na pięcioraczki z wodogłowiem zrośniętym.
No to ja się pytam, po grzyba to komplikowanie skryptu?
Mamy na piśmie deklaracje zarządu, że przenigdy nie wrócą do opłat za przewóz roweru, więc wszelkie próby łatwo obali się w sądzie, a tu se dziergają skrypt otwierający furtkę "na zaś", furtkę na kasowanie za rower, bo furtki na wózek już nie.
Aż się chce zrobić DDoS, alboco. To co, Guys' robimy?- 2 0
-
2017-04-19 13:56
kiedy wprowadzi się bramki na perony? (5)
nie bedzie wtedy problemów z interpretacjami, renoma nie będzie potrzebna - wszyscy bedą zadowoleni
- 3 0
-
2017-04-19 14:12
(4)
wolał bym kasowniki w pociągach
- 0 1
-
2017-04-19 15:37
kasowniki nie eliminują gapowiczów - a po co ci w pociagu, skoro masz na peronie/przed peronem? (3)
- 0 0
-
2017-04-19 16:48
(2)
po to. ze skm jezdzi po pipidówkach, gdzie peron to utwardzone pobocze toru, procz bramki musial by byc jeszcze zrobiony wysoki plot dookola
a poza tym, jak by bramki eliminowaly gapowiczow, to skad oni by sie brali w Warsiafskim metro? tam sa wszedzie bramki, nie powinno ich byc w ogole, a są
i po co ci bramka jak placisz przez internet, o czym jest ten artykulik?!! i tak musisz ja omijac, jak w warsiawskim metrze z aplikacją albo z gratami albo z rowerem, albo z wózkiem albo. jednym z wielu innych powodów do omijania bramki- 0 0
-
2017-04-19 17:34
ależ źle rozumujesz (1)
bramki sa tam gdzie muszą być (na głównych przystankach), tam gdzie nie muszą być wcale nie trzeba robiuć 'bunkra', wystarczy stary system
to juz przerabiano od dzziesiatek lat w wielu krajach - wystarczy tylko się porozglądać
nie interesuje mnie Warszawa (kiedys bramek NIE było) - wiem jak jest w cywilizowanym świecie
to samo dotyczy autobusów i wchodzenia przez przednie drzwi (i sprawdzania przez kierowce czy ktos ma czy nie ma biletu, itd - nie chce mi sie opisywac)- 0 0
-
2017-04-19 18:35
W Berlinie też nie ma bramek w metrze i S-Bahnie. Czy to nie cywilizacja?
- 1 0
-
2017-04-19 14:05
Czekam na kolejny krok w kierunku XX wieku - możliwość zakupu biletu w automatach.
Na Wyścigach wczoraj mi się nie udało.
- 3 0
-
2017-04-19 15:38
p o r ó w n y w a r k a
SKM Warszawa,
jednym płynnym ruchem wyciagam mój ulubiony szary antyk Nokia1600, naciskam guzik, kupując bilet przez mPay, wsadzam telefon do kieszeni, wszystko w chwili pokonywania schodow do pociągu
SKM Trojmiasto,
jednym płynnym ruchem siadam wygodnie na laweczce, wyciągam z torby mój znienawidzony iPad, sprawdzam, czy jest w sieci (on nie ma karty sim, tylko wifi) odpalam albo skycash, albo teraz koleo, i po kwadransie dzielnego smyrania po ekranie w pełnym skupieniu mam bilet, wstaje i dopiero ruszam w kierunku pociągu- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.