- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (61 opinii)
- 2 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (283 opinie)
- 3 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (41 opinii)
- 4 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (186 opinii)
- 5 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (15 opinii)
- 6 Pod prąd uciekał przed policją (270 opinii)
Dlaczego kierowcy autobusów mylą drogę?
Pomylić drogę - ludzka rzecz. To jednak, że z kursu zbaczają kierowcy miejskich autobusów, którzy, jak mogłoby się wydawać, powinni znać swoje trasy na wylot i pokonywać je rutynowo, budzi już zdziwienie. Tym bardziej że nie są to zdarzenia okazjonalne - tylko w czwartek, 23 lutego, pojawiły się w naszym raporcie wpisy informujące o aż czterech przypadkach zboczenia z trasy.
Wpisy, jakie sukcesywnie pojawiają się w naszym raporcie, zdają się temu jednak przeczyć.
Zamiast przejażdżki długi spacer po błocie
Skala jest tak duża, że prośbą o wyjaśnienie sytuacji zwrócili się do nas czytelnicy.
- Co rusz w raporcie pojawia się informacja, że autobus źle pojechał czy gdzieś utknął. Tak jak dziś, kiedy to stanął w polu na Osowej - pisała w mailu do naszej redakcji pani Magdalena. - Może warto byłoby lepiej wyszkolić kierowców lub zamontować nawigację, żeby nie dochodziło do takich pomyłek? I żeby ludzie nie musieli tak jak w czwartek iść pieszo kawał drogi polem, w błocie, żeby złapać inny autobus.
Kierująca się pomyliła, ale czytelnicy okazali życzliwość
Zdarzenie, na które powołuje się pani Magdalena, miało miejsce w czwartek rano. Kierująca autobusem linii 179, wyjeżdżając z przystanku Osowa PKP w kierunku Oliwy Pętli Tramwajowej, pomyliła kierunki i zamiast pojechać w ul. Barniewicką, wjechała w ul. Letniskową i tam się zakopała. Jako że auto zostało - dosłownie - uziemione, z pomocą musiało przyjechać Pogotowie Techniczne ZTM. Kierująca autobusem poleciła pasażerom, aby wyszli z autobusu, bo pojazd nie był w stanie dalej jechać.
Wielu naszych czytelników apelowało o wyrozumiałość:
- Tylko naśmiewać się potraficie - ktoś napisał pod raportem. - Kierowca się zagapił i chciał nawrócić i stało się. Każdy popełnia błędy.
Autobus z Osowej pomylił trasę i utknął na polu (143 opinie)
Od Redakcji: Centrala Ruchu przyjęła zgłoszenie o godz. 7:42 , że kierująca autobusem linii 179 wyjeżdżając z przystanku Osowa PKP w kierunku Oliwy Pętli Tramwajowej pomyliła kierunki i zamiast pojechać w ul. Barniewicką wjechała w ul. Letniskową i tam się zakopała, oczekiwała do przyjazdu Pogotowia Technicznego ZTM. Pasażerom poleciła wyjście z autobusu, powiedziała że dalej nie pojedzie, bo autobus zakopał się. ZTM przeprasza za zaistniałą sytuację. Zobacz więcej
Od Redakcji: Centrala Ruchu przyjęła zgłoszenie o godz. 7:42 , że kierująca autobusem linii 179 wyjeżdżając z przystanku Osowa PKP w kierunku Oliwy Pętli Tramwajowej pomyliła kierunki i zamiast pojechać w ul. Barniewicką wjechała w ul. Letniskową i tam się zakopała, oczekiwała do przyjazdu Pogotowia Technicznego ZTM. Pasażerom poleciła wyjście z autobusu, powiedziała że dalej nie pojedzie, bo autobus zakopał się. ZTM przeprasza za zaistniałą sytuację. Zobacz więcej
Czasem autobusy po prostu się gubią
Tego samego dnia otrzymaliśmy jednak informacje o kilku innych, podobnych przypadkach. M.in. o autobusie, który się zgubił. Na szczęście tylko na chwilę.
Autobus się zgubił przez chwilę (44 opinie)
W naszym raporcie znalazła się też informacja kierowcy autobusu linii 213, który zamiast na Kowale pojechał do Borkowa i się zgubił czy o autobusie linii 126, który jechał na wstecznym na obwodnicy, bo pomylił zjazdy.
Znajomość trasy jest obowiązkiem kierowcy
Spółka GAiT tłumaczy, że jednym z obowiązków kierowcy jest znajomość przebiegu każdej linii oraz położenia wszystkich przystanków na tej trasie.
- GAiT obsługuje średnio 70 linii autobusowych, wykonując prawie 4 tysiące kursów dziennie - informuje Krzysztof Wojtkiewicz z GAiT. - Przyczyną przedstawionych zdarzeń bywa zwykły ludzki błąd lub nieaktualna wiedza o obowiązującym obecnie przebiegu trasy czy też lokalizacji przystanku. Częste zmiany tras wynikają z dynamiki funkcjonowania miasta - konieczności dostosowywania oferty przewozowej do zmieniających się potrzeb. Oczywiście obie okoliczności nie są usprawiedliwieniem zaistnienia takich sytuacji.
Kierowca otrzyma z komputera informację o przebiegu trasy
Przedstawiciel GAiT podkreśla, że liczba takich zdarzeń w odniesieniu do liczby realizowanych kursów jest minimalna, niemniej celem spółki jest ich całkowite wyeliminowanie. W jaki sposób?
- Prowadzimy testy dodatkowej funkcjonalności autokomputera pokładowego - tłumaczy Krzysztof Wojtkiewicz. - Oprócz obecnie stosowanego wskazywania czasu odjazdu z kolejnego przystanku (monitorowanie punktualności) kierujący będzie otrzymywał informacje o przebiegu następnego odcinka trasy i lokalizacji najbliższego przystanku.
GAiT przeprasza pasażerów
W odniesieniu do przedstawionych w raportach czytelników przypadków GAiT wyjaśnia:
- system rejestrujący pracę pojazdu obejmujący m.in. położenie pojazdu wg współrzędnych GPS nie potwierdza nieprawidłowości na linii 213,
- linię 126 obsługuje BP Tour, stąd też nie możemy odnieść się do tej sytuacji,
- Zdarzenia na liniach 179 i 115 były ewidentnym błędem kierujących, za co najmocniej przepraszamy - mówi Krzysztof Wojtkiewicz z GAiT.
A czy kierowców, którzy mylą trasy, spotykają jakieś konsekwencje?
- W zależności od okoliczności zdarzenia i stopnia przewinienia kierującego pojazdem, prowadzony jest dodatkowy instruktaż lub stosowane są sankcje dyscyplinujące - informuje przedstawiciel GAiT.
Opinie (365) ponad 20 zablokowanych
-
2023-02-24 22:00
Opinia wyróżniona
Ludzka rzecz popełniać błędy. (20)
Tylko ten co nic nie robi błędów nie popełnia.
Trzeba okazać zrozumienie, bo każdemu z nas może się zdarzyć błąd w życiu.- 507 40
-
2023-02-26 12:51
Przecież nikt nie żąda głowy kierowcy..
Po prostu firma przewozowa nie powinna zatrudniać nieprzeszkolonych kierowców i tyle
- 0 0
-
2023-02-26 10:27
przychodzisz do pracy dostajesz wóz i jedziesz na linie a czy ja znasz czy nie nikogo to nie obchodzi oczywiscie możesz dzień wcześniej przejechać się tą trasą jako pasażer ale co z tego jak w czasie pracy możesz dostać info że następne pare kółek zrobisz na innej lini i co kiedyś kierowcy mieli jedną trzy linie i nie było problemu
- 0 0
-
2023-02-26 09:42
Bywa. Mi się zdarzyło nawigować maszyniste
- 1 0
-
2023-02-25 12:44
Błędy? Wyjechać przegubem w środek pola to błąd? (4)
To jest skrajna ignorancja i nieodpowiedzialność za powierzone mienie i bezpieczeństwo ludzi. Co ciekawe to nawet nie było pomylenie skrętu tylko pojechanie w lewo zamiast w prawo. To jest błąd? Nie, to jest skandal. Ta pani nigdy nie powinna pracować jako zawodowy kierowca bo widać wyraźnie że się nie nadaje. Takim dużym pojazdem nie wolno
To jest skrajna ignorancja i nieodpowiedzialność za powierzone mienie i bezpieczeństwo ludzi. Co ciekawe to nawet nie było pomylenie skrętu tylko pojechanie w lewo zamiast w prawo. To jest błąd? Nie, to jest skandal. Ta pani nigdy nie powinna pracować jako zawodowy kierowca bo widać wyraźnie że się nie nadaje. Takim dużym pojazdem nie wolno wjeżdżać w byle uliczkę, to nie osobówka że w razie problemu wycofa. Skala ignorancji tu była taka sama jak ci mistrze co ciężarówkami w wiadukty wjeżdżają. Pani kierująca tym 179 powinna stracić prawko kategorii D i po sprawie.
- 11 20
-
2023-02-25 13:46
(3)
Żal mi cię człowieku! Jakim trzeba być prostakiem żeby takie coś napisac! Życzę ci aby życie cię pokarało i pokazało jak się sam w czymś pomylisz. Zenada
- 5 11
-
2023-02-25 14:59
A jakim trzeba być tumanem, żeby nie rozróżniać gdzie prawa strona, a gdzie lewa? (1)
- 3 2
-
2023-02-25 15:39
Drugie lewo
Typowa przypadłość "kierowczyń", nie tylko tej konkretnej.
- 3 4
-
2023-02-25 14:29
On nie głosuje na ruska tuska
Rozsądnie gada. A świat już pokazało, że twój stary i stara takie coś na świat wydało pisowski miernocie
- 1 6
-
2023-02-25 10:46
Jakby sie tak stalo w jakimś miescie rzadzonym prze pis (3)
Ale byłoby używanie, nawet na tvn by o tym mówili
- 5 12
-
2023-02-25 13:30
Paranoje skutecznie leczą. (2)
- 6 3
-
2023-02-25 14:57
Wiesz z autopsji?
- 1 1
-
2023-02-25 14:26
Taa szczególnie
Widze to w opiniach na Tym lewacko-teczowym portalu
- 2 6
-
2023-02-25 08:17
Mało że trasy się zmieniają to kierowcy też. Wielka afera.
Długi pojazd nie może zawrócić na każdym skrzyżowaniu.
Ludzie dajcie spokój- 15 7
-
2023-02-24 22:10
(6)
Czekam na takie aforyzmy jak kierowca Audi czy BMW coś odwali.
- 14 14
-
2023-02-25 09:25
Co do kierowców jaka płaca taka praca (4)
Większość doświadczonych kierowców odeszła.
- 11 8
-
2023-02-25 13:42
Zatrudniali kierowczynię ale zabłądził(a) kierowca.
- 8 5
-
2023-02-25 10:03
Zdradzę ci sekret, nikt siłą do tej pracy nie zmusza. (2)
- 10 14
-
2023-02-25 13:59
(1)
Zdradzę ci sekret nikt do tej pracy nikogo nie zmusza stad doświadczeni za te pieniądze i ciagle chore wymagania uciekają a nowi młodzi ciagle nowi się zmieniaja ! Popracuje chwile , pozna ten miód i spierd...! Stad skad młodzi maja znać odrazu wszystkie linie i ich trasy? No i skoro nikt nikogo nie zmusza stad ciagle ludzie odchodzą!
- 9 4
-
2023-02-25 15:29
Stad skad młodzi maja znać odrazu wszystkie linie i ich trasy?
Stąd, że są mapy i w autobusach zapowiadane są następne przystanki. Może wystarczy połączyć te dwie informacje?
- 1 12
-
2023-02-25 04:46
Bóg Mnie Wybral
O
- 2 6
-
2023-02-24 21:32
Opinia wyróżniona
Parę lat temu nowy kierowca jechał busem 210 (11)
Przy lotnisku pytał pasażerów jak ma wjechać na przystanek. Z pomocą kilku osób udało się to zrobić bez większych problemów. Zabawna sytuacja :)
Błądzić rzecz ludzka, czasem po prostu kogoś nagle rzucą na jakąś trasę i tyle.- 479 11
-
2023-02-25 11:04
Bo tam są 4 wiaty , każda dla innego kierunku i linii
- 1 2
-
2023-02-25 10:36
No i o.k. Taka mała dygresja, nie busem tylko autobusem słoiczku.
- 3 3
-
2023-02-25 09:18
Bladzic rzecz ludzka ale umiec poprosic o pomoc zamiast isc w zaparte to juz i odwazne (przyznac sie do bledu lub braku wiedzy) i madre i godne pochwaly.
- 14 1
-
2023-02-24 23:21
Każdy kiedyś zaczynał, super, że się udało!
- 19 4
-
2023-02-24 21:54
Mnie też kiedyś
Kierowca pytał gdzie ma skręcić, bo był pierwszy raz nastrój tej trasie. Udzieliłam odpowiedzi. No problem
- 40 3
-
2023-02-24 21:35
(5)
powiedz to rządzącym którzy nas nie widzą tylko są w sobie zamknięci.
- 6 23
-
2023-02-25 09:26
Misiek tusk nadal jest dyrektorem w gait? (4)
On planuje trasy?
- 9 11
-
2023-02-25 15:04
(2)
Nigdy nie pracował w GAiT
- 2 1
-
2023-02-25 15:58
I gait nie planuje tras (1)
- 2 0
-
2023-02-27 07:23
Moze na temat?
Autobusy coraz bardziej wypasione a nawigacji brak? Trasa autobusu to nie trasa samochodu gdzie kazdy liczy czas dojazdu i pojedzie na skróty. Autobus musi poruszac sie po okreslonej trasie. Nawigację więc powinien miec. Taka graficzna uproszczoną.
- 0 0
-
2023-02-25 11:03
On jest od wyższych celow
Pracuje w ztm. Nabrał doświadczenia u plichty w olt. Teraz moze byc dyrektorem u peowczykow
- 11 6
-
2023-02-24 21:27
Opinia wyróżniona
Kilka dni temu jechałam autobusem... (16)
kierowca pytał pasażerów gdzie ma skręcić :) Pasażerka go przez jakiś czas pilotowała, ale .... przepraszał, że dostał tę trasę bez uprzedzenia, nagle. Nie ma kierowców, a ci którzy są stają na głowie. Sytuacja mnie rozbawiła :) Życzę wszystkim pracownikom GAIT oraz ZTM dużo cierpliwości. Nie przejmujcie się maruderami. Jesteśmy z Wami :)
- 544 17
-
2023-02-25 22:56
za co ksztalcic kierowcow skoro cala kasa idzie na ukrainskie flagi? (1)
- 5 7
-
2023-02-25 23:24
rubelek już leci z moskwy
- 6 2
-
2023-02-25 11:31
???
chyba marudami
- 2 0
-
2023-02-25 01:43
Zdarza się, raz tak w samolocie miałem, normalna sprawa
- 7 3
-
2023-02-24 23:44
(11)
No właśnie i to problem aby pomontowac nawigację czy aplikacje na telefon dla kierowców
- 21 3
-
2023-02-25 13:19
Z tą nawigacją też bywa problem (1)
Pamiętam, kilka lat temu jechałam na wycieczkę z Gdańska do Krakowa autokarem. Kierowca posiłkował się nawigacją a ta w pewnym momencie wyprowadziła go do głębokiego lasu gdzieś w okolicy Łodzi.
- 7 1
-
2023-02-26 11:50
Wjeżdżają też do jeziora, gdy bezkrytycznie wykonują polecenia!
- 0 0
-
2023-02-25 09:15
Brawo za pomysł! (2)
No i się wydało. Czy kiedykolwiek używałeś nawigacji? Nawigacja nie pokaże trasy konkretnej linii a trasę najkrótszą lub najszybszą do miejsca docelowego. A komunikacja miejska z tego nie słynie żeby było szybciej a z tego, żeby zahaczyć o każdy przystanek na linii czasem pokrętnej
- 10 12
-
2023-02-26 20:54
jest takie coś jak mapa na jak dojadę, wpisujesz oby dwa krańce trasy i masz
- 0 0
-
2023-02-25 10:04
Trasę można w gps ustawić jaką się zechce.
- 10 2
-
2023-02-25 08:20
(3)
Co przystanek ma klikać?
Nie jestem kierowca busa ale będę bronił do upadłego.
Mapa przystanków to nie jest jak dojadę.- 11 5
-
2023-02-25 15:02
APKA (2)
powinna być apka dla kierowców właśnie w stylu jak dojadę
dla danego numeru- 4 3
-
2023-02-26 11:49
(1)
Bez przesady! Do wszystkiego Apka. Niedługo do podcierania będzie ona potrzebna.
- 2 4
-
2023-02-28 12:57
Przepraszam, ale to źle, że kierowca spytał o drogę pasażerów?
Odizolujmy się wszyscy od siebie, wszelkie relacje i potrzeby zamknijmy w pudełko z ekranem. Zresztą autobus może być autonomiczny. A co mi tam, po co ludzie jeżdżą autobusami jak prawie wszystko można załatwić przez internet. Nawet jak już się zgubi ten biedny kierowca... no można się zdenerwować czy coś, ale przynajmniej jest o czym pogadać ze znajomymi. Dziękuję Bogu, że świat nie jest idealny.
- 0 0
-
2023-02-25 00:39
(1)
Ja to ogarnę, Ty to ogarniesz, 99% kierowców to ogarnie i to za grosze. Tu jednak jest zawodowy kierowca w spółce miejskiej i wszystko musi być pico bello. Nie ma ot tak, że prywatna nawigacja, bo może się jeszcze kierowca znowu pomyli.
Na to musi iść przetarg na miliony złotych. 3 tys. za urządzenie, 2 tys. za oprogramowanie, 1 tys. zaJa to ogarnę, Ty to ogarniesz, 99% kierowców to ogarnie i to za grosze. Tu jednak jest zawodowy kierowca w spółce miejskiej i wszystko musi być pico bello. Nie ma ot tak, że prywatna nawigacja, bo może się jeszcze kierowca znowu pomyli.
Na to musi iść przetarg na miliony złotych. 3 tys. za urządzenie, 2 tys. za oprogramowanie, 1 tys. za instalację w pojeździe i każdy musi zarobić. Do tego koszt serwisowania 200 zł za pojazd miesięcznie i uzbiera się ładna suma.
Może przesadzam, może nie, ale tak zazwyczaj wyglądają zamówienia publiczne.- 46 6
-
2023-02-25 07:48
To nie Pcim.
Gdzie byle krawcowa potrafi z pensji 1500zł/mc odłożyć 800tys zł na akcje.
- 22 6
Wszystkie opinie
-
2023-02-24 21:02
(5)
Nie przesadzajmy,każdemu zdarzyć się może pomyłka.Jak kiedyś jechałem do Chorwacji,jeszcze za czasów gdzie były mapy papierowe trafiłem...do Portugali,a jak pilotowałem Bojinga zamiast do Singapuru przez pomyłkę trafiłem do Buenos Aires.Samo życie moi kochani.
- 24 24
-
2023-02-24 21:05
bravo
fajnie podsumowales wspolczesna inteligencje!
- 5 0
-
2023-02-24 21:07
Ja poszedłem na jedno piwo do baru
A wylądowałem w Austro-Węgrach...
- 11 0
-
2023-02-24 21:15
Za to do zakladu dla wyjców na srebrzysku trafiles bezbłędne
- 7 2
-
2023-02-24 21:20
Kierowcom osobówek tym bardziej może się zdarzyć pomyłka
i to nie jest powód żeby od razu naśmiewać się z niego na tym portalu i wysyłać nagrania na policję.
- 2 2
-
2023-02-24 23:41
Ty akurat wszedzie byles i wszystko robiles
A naprawde nie znasz sie na niczym poza krytykowaniem.
- 4 0
-
2023-02-24 21:06
(9)
A w Gdyni wprowadzili skakanie między liniami. Jedno kółko na 26, jedno kółko na 22, potem N20 i nie wiadomo co jeszcze. Albo 282+104+134+128+282. Lub też na przemian 23 i 33 każdy w innym wariancie (do stoczni itd.) jeszcze wymieszane z 29 i 24. Jak każdy kurs wygląda inaczej, to łatwo się pomylić.
- 86 5
-
2023-02-24 21:25
(1)
Cięcie kosztów, brak kierowców i zaraz będzie Meksyk w Gdyni.
- 7 0
-
2023-02-26 12:26
Chwilunia
przecież jest Meksyk w Gdyni - na terenie Cziloni
- 1 0
-
2023-02-24 21:33
Skakanie między liniami? To już nie tylko komunikacja miejska, ale i olimpijska dyscyplina!
- 13 0
-
2023-02-24 23:30
Najprawdopodobnie chodzi o lepsze wykorzystanie taboru.
- 2 0
-
2023-02-24 23:59
(1)
W Gdansku jest to samo
- 6 0
-
2023-02-25 02:13
Nie
W Gdańsku nie ma częstotliwości co 30 min w niedzielę, linie nocne kursują całą noc, a i nie tnie się tak dziennych połączeń. W Gdyni to łączenie linii wynika z oszczędności i cięć.
- 4 0
-
2023-02-25 02:12
A miasto nic nie robi.
- 0 0
-
2023-02-25 10:31
Kiedyś też był fajny miks (1)
Na popołudniowej zmianie 182+109+209+109+282. Na estakadzie i na zielonej za każdym kursem człowiek sobie myślał "W którą stronę teraz jechać?"
- 4 0
-
2023-02-26 18:49
Ech te rozkłady
Kiedyś pracowałem w zbiorkomie, co kółko to inna linia, zdarzały się pomyłki, ale to jeszcze czasy przed smartfonami. Ale to zrozumie jedynie ktoś, kto temat sam przerabiał. Pasażer najczęściej zna swoją trasę z pracy do domu i jest święcie przekonany, że każdy kierowca również tę trasę znać musi
- 1 0
-
2023-02-24 21:06
Osowskie drogi to dziury, bagna i błoto. (2)
Współczuję kierowcom muszącym codziennie się męczyć przejeżdżając przez tę dzielnicę. Niestety wszystkie pomysły na modernizację i poprawę warunków życia są oprotestowane przez mieszkańców...
- 45 10
-
2023-02-24 22:05
Ostatnio to się zmienia, sporo nowych dróg ma powstać lub zostać wyremontowanych właśnie w Osowej. Protesty były ale dawno temu jak jeszcze nie było tych blokowisk
- 2 4
-
2023-02-26 13:55
Tam kiedys kursowal Planetobus
- 1 0
-
2023-02-24 21:06
(29)
No i mamy kolejne dowody na to, że nie ma co liczyć na kierowców autobusów miejskich! Jak można pomylić trasę, skoro to ich codzienna praca?! A może po prostu wsiadają do autobusu i jadą gdzie popadnie, licząc na to, że pasażerowie ich naprowadzą? Tak czy inaczej, to skandal, że tacy ludzie są odpowiedzialni za przewożenie ludzi. Może czas zatrudnić kogoś, kto zna się na rzeczy i nie zboczy z trasy, nawet jeśli będzie to pies zamiast człowieka?
- 12 168
-
2023-02-24 21:15
Pies (1)
Zapraszam za kierownicę psie
- 23 3
-
2023-02-24 21:19
możliwości! Bez wątpienia byłby to najlepszy kierowca - zawsze wierny, lojalny i gotowy do zabawy w drodze! A w razie potrzeby, zawsze mógłby zająć miejsce pasażera i dawać wskazówki drogowe.
- 1 6
-
2023-02-24 21:17
Dzieciaku, poznaj i zapamiętaj wszystkie trasy! (13)
I skacz codziennie (lub w ciągu dnia) po różnych liniach, których część ma różne warianty. I nigdy się nie pomyl.
- 32 2
-
2023-02-24 21:19
Proste! To tak jak z instrukcją obsługi urządzenia - po prostu trzeba przeczytać i zapamiętać kilkadziesiąt stron technicznego żargonu, bez żadnych błędów, a potem działać zgodnie z zaleceniami, bez jednej nawet literówki. Łatwe, prawda?
- 12 2
-
2023-02-24 21:24
Nie odkryliście jeszcze nawigacji w telefonach komórkowych? (11)
Miasto wydaje miliony na Falę a nie potrafi zrobić zwykłej mapki w Google Maps?
- 4 15
-
2023-02-24 21:28
(2)
Może i nie odkryliśmy nawigacji w telefonach komórkowych, ale za to odkryliśmy niezwykłą umiejętność narzekania na wszystko i wszystkich.
- 24 2
-
2023-02-24 23:19
Dokładnie o tym pomyślalam, serio kierowcy robią super robote. Okażmy chociaż raz wdzieczność! (1)
Dlaczego aż tak się nienawidzimy? Musimy zawsze na każdą pierdołe narzekać??
- 14 1
-
2023-02-26 01:55
Psss
Zamknij mordę,nie bądź smutna
- 0 1
-
2023-02-24 21:38
Żebyś później miał o czym szczekać na raporcie (3)
Że kierowca używa telefonu podczas jazdy? Albo szydził, że trasy nie zna?
- 18 2
-
2023-02-24 21:50
Widzę że do odkrycia został wam jeszcze uchwyt na telefon (2)
Pozwala przyczepić telefon do szyby żeby mógł pokazywać trasę i żebyście nie musieli go trzymać w dłoniach. Polecam, tak jak każdy kierowca samochodu osobowego.
- 2 14
-
2023-02-24 21:55
Do czoła sobie przyczep (1)
Żeby czapka miała na czym wisieć
- 6 4
-
2023-02-24 22:03
Masz taki poziom chamstwa
że nadajesz się na kierowcę autobusu
- 1 6
-
2023-02-25 00:27
(2)
a;e to nie chodzi o żadne mapy cymbale tylko o warianty trasy jeden kurs 126 jedzie do banina drugi do żukowa np i na tym polega większość pomyłek na trasie
- 10 1
-
2023-02-25 07:33
(1)
To taki problem id ioto zrobić mapy dla wszystkich wariantów tras i ustawić odpowiednią na początku kursu? I tak musicie wtedy ustawić napisy na wyświetlaczach.
- 0 7
-
2023-02-25 09:21
Expert teoretyk
- 4 1
-
2023-02-25 02:14
Nie potrafi
- 1 0
-
2023-02-24 21:35
A może mają co jakiś czas inną trasę? (2)
Spróbuj wykuć na pamięć 70 wiecznie zmieniających się tras to pogadamy.
- 25 0
-
2023-02-24 21:36
(1)
Niech ktoś mi powie, po co te zmiany tras? Ciężko się już połapać w schemacie komunikacji miejskiej, a tu jeszcze dodają zmieniające się trasy. Co za męka!
- 6 1
-
2023-02-24 21:42
Bo kombinują
Jakby tu jeszcze zaoszczędzić na kosztach, żeby ich pasażerowie nie zjedli, a i kierowców za mało. Takie czasy. Trzeba oszczędzać na wiece, fale i inne rydwany
- 9 0
-
2023-02-25 00:36
(2)
Zatrudnij się sam cwaniaku i jedź jak ci nagle zmieniają linię, bo jeden kierowca zachorowań a inny pieprznął wypowiedzenie i poszedł na TIRa, bo mu na chleb pensja zaczela brakować.
- 14 0
-
2023-02-25 15:21
Ktoś tu próbuje zwalać winę za niekompetencję na osoby, które najwidoczniej aktualnie nie pracują albo wręcz opuściły firmę.
Wiadomo - wszyscy wokół źli, tylko ja dobry.- 0 4
-
2023-02-26 01:57
Jajaa
Zmień pracę,a nie narzekasz!!!!!
- 0 0
-
2023-02-25 03:39
11
Wsiądź i spróbuj cwaniaczku
- 8 1
-
2023-02-25 05:03
To się zatrudnij jako kierowca i daj przykład nieomylności tras.
- 10 1
-
2023-02-25 07:07
Zapewne wsiadasz do jakiego kolwiek autobusu
a na końcowej pętli orientujesz się dopiero że to nie jest Żukowo a Przegalina. Zostań kierowcą miejskiego autobusu, popracuj parę miesięcy i sam zobaczysz ile razy się pomyliłeś.
- 6 1
-
2023-02-25 14:07
Normalnie mi cię żal! To co napisalas/ es świadczy jakim człowiekiem jesteś. Zenada ogólna!
- 2 1
-
2023-02-25 15:56
Można.
Można pomylić trasę,bo co dzień jeździsz inna.I z czasem wszystko się zlewa ze sobą.
- 4 1
-
2023-02-25 17:06
Wziąłeś już
Te tabletki od głowy co ci psychiatra przepisał.
Jeżeli nie to weź i jak zaczną działać to wtedy spróbuj coś napisać schizofreniku paranoidalny.- 1 0
-
2023-04-19 16:13
Ale ty masz zryty czerep. Żadnego pojęcia o wszystkim co cię otacza. Nawet nie wiesz śmieszny człowieczku Na jakiej zasadzie to działa. Jak się mogą mylić? Ty tak na serio? Ty się oczywiście nigdy nie mylisz bo ty jesteś to pokolenie totalnych i**otów co niby wszystko wiedzą i są najlepsi i tacy święci wszędzie byli i wszystko widzieli. Nie podoba ci się? To na rowerek i zapitalać o własnych siłach księżniczko czy królewiczu nie z tej Planety.
- 1 0
-
2023-02-24 21:07
To wina Tuska
Nic się nie stało.
Niech sami zasiądą za kierownicę .
I zobaczą że to nie łatwy kawałek chleba.- 65 6
-
2023-02-24 21:08
Opinia wyróżniona
Każdemu może się zdarzyć i nie ma sensu się naśmiewać (5)
Mnie tylko przeraża ilość złych informacji o komunikacji miejskiej w Gdańsku. Zabrane tramwaje z Gdańska Południe na Przymorze, Zaspę i Dolny Wrzeszcz, przystanek zagrodzony płotem bo nikt nie sprawdził własności, busy do korepetycji z kupna biletu za 700tys PLN, ucięcie kursowania kilku linii, budowa 1km nowej świetokrzyskiej w 4,5 roku....
To tylko pierwsze z brzegu a jest tego strasznie dużo. Co się dzieje z naszym miastem?- 39 3
-
2023-02-24 21:13
Podwyżki cen biletów od kwietnia...
- 5 0
-
2023-02-24 21:19
Notoryczne awarie...
- 6 0
-
2023-02-25 14:15
Zobacz co się dzieje we Wrocławiu. Tam kilka razy dziennie dochodzi do incydentów. Na fb można znaleźć stronki typu gdzie dzis strzelilo we Wro. Gdańsk to przy tym szczyt nudy i punktualności.
- 1 0
-
2023-02-26 10:43
Już bez przesady z tym zabraniem linii, co brzmi jakby w ogóle Południe zostało ograbione z jakiegokolwiek połączenia. O ile zabranie linii 2 i 4 z Łostowic faktycznie jest pogorszeniem oferty na tej pętli, tak nadal można względnie bezproblemowo dojechać do Wrzeszcza Dolnego i na Zaspę, przesiadając się na Przemyskiej, która od Łostowic Świętokrzyskiej jest oddalona dwa przystanki.
- 0 0
-
2023-02-26 18:38
brakuje gospodarza
nie tylko w mieście, w całym kraju
- 0 0
-
2023-02-24 21:11
(8)
Ale serio? Taką aferę kręcić? Proszę Pani kierującej, jeżeli Pani to czyta, to jestem z Panią! Nie myli się ten, co nikt nie robi. Praca za kółkiem autobusu nie jest lekka a Pani ma genitalia, żeby to robić! Gratuluję i pozdrawiam!
- 82 8
-
2023-02-24 23:20
Dokładnie! Dziękujemy Pani za pracę. Pomyłki to normalna rzecz.
- 10 1
-
2023-02-25 01:04
(4)
Powiedz to swojemu chirurgowi, konstruktorowi domu czy mieszkania lub nawet opiekunce swojego dziecka, gdy coś się stanie. Trzymam za słowo.
- 2 4
-
2023-02-25 14:20
(3)
A co takiego wielkiego się stało? Autobus wjechał ba trawnik. Porównywanie tego do błędu chirurga, jest nie logiczne. Nie łapiesz skali?
- 4 0
-
2023-02-25 15:13
(2)
Jak to ujęto wyżej.
"Nie myli się ten kto nic nie robi".
Do tego odnosił się komentarz.
Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?
To masz prostą sytuację:
1. Jedziesz autobusem na lotnisko
2. Kierowca myli drogę i jedzie do ZOO
3. Samolot odlatuje bez Ciebie.
4. Koszt biletów rodziny, która przez błąd zawodowego kierowcy nie zdążyła na samolot wynosi 10 000 zł. Bilety na kolejny najbliższy lot to koszt 20 000 zł.
Jeśli kierowca autobusu z własnej kieszeni lub w drodze pozwu cywilnego za to odpowie prawnie i odda całą kasę to spoko - może się czasem pomylić...
Jak ZTM za to zapłaci tzn. ja zapłacę, pan zapłaci, pani zapłaci. Każdy poza winowajcą zapłaci.
Co do skali:
Samolot zamiast w Gdańsku wylądował w Warszawie, bo pilot się pomylił. Adekwatne sytuacje zdażały się w USA.
Będziesz dochodził swoich praw? Może jednak można pomylić Austin z Boston.
Kierowca ma jedno, zajesuper proste zadanie. Przejechać z punktu A do punktu B trzymając się wyznaczonej trasy. Tyle i aż tyle.- 3 3
-
2023-02-25 15:28
1.Masz lot. Na lotnisku stawiasz się odpowiednio wcześniej, by na spokojnie dostać się do samolotu, w razie sytuacji niezależnych od Ciebie
2. Pilot zmienia trasę (sam z siebie nie może tego zrobić, ale nieważne) zamiast w GDA ładujesz w Bydgoszczy. Tam czeka na ciebie autokar, który przewiezie cię do portu docelowego, bądź masz zagwarantowany nocleg itp.
3. Jeden człowiek ma taki sposób patrzenia na życie, że potrafi tylko funkcjonować w formacie kara-nagroda, czeka na połknięcia innych i chce wyciągania konsekwencji z każdej pierdoły. Bo tak. Drugi szuka rozwiązań win-win i możliwości wyciagnięcia nauki na przyszłość z ewentualnych niepowodzeń.
Szczęśliwości i dobrego dnia- 3 2
-
2023-02-25 15:30
Jeśli myślisz, ze kierowca ma tylko jedno proste zadanie, to jesteś ignorantem.
- 2 1
-
2023-02-25 03:43
Ta, ty z nia
A jak przyjdzie co do czego, to pierwszy polecisz doniesc do ZTMu
- 1 2
-
2023-02-25 14:53
Pani kierowca !!!
Pochodze z Gdyni mieszkam na emigracji ok.40 w Kanadzie ,czesto odwiedzam Trojmiasto.....kierowcy myla trasy ,a myslicie,ze w Vancouver to nie myla jak najbardziej maja dobre zarobki ale duzo mlodych i tak rezygnuja=stres i ciezka psychicznie i fizycznie praca.....Pozdrowienia.....Marek.....
- 1 0
-
2023-02-24 21:12
Oj tam zdaza sie (1)
Mylić się ludzka rzecz
- 31 6
-
2023-02-24 21:59
Szkoda że kierowcy samochodów osobowych nie mogą się mylić
Muszą wiedzieć że w ciemności wyjdzie im przed maskę pieszy ubrany na czarno.
Muszą wiedzieć że zza stojącego pojazdu zaraz wyjedzie rowerzysta.
Muszą wiedzieć że 2 skrzyżowania temu minęli znak "strefa płatnego parkowania" albo "parking tylko dla mieszkańców".
Muszą wiedzieć że dany pas skręca i nie mogą z niego jechać prosto.
I co najważniejsze: nigdy nie mogą się pomylić, bo jak raz się pomylą to trafią na raport Trójmiasto.pl i na policję.
Nawet jak ktoś zdewastuje im samochód to oni muszą udowadniać swoją niewinność.
Szkoda że w stosunku do zwykłych kierowców nie jesteście tak wyrozumiali jak do kierowców autobusów.- 2 1
-
2023-02-24 21:17
Dokładnie tydzień temu zepsuł się na trasie autobus tej samej linii 179 (2)
Przypadek?
- 6 23
-
2023-02-24 21:58
Tak.
- 5 0
-
2023-02-26 10:40
i jaki z tego morał
- 0 0
-
2023-02-24 21:17
czemu od razu pomyslalem ze to kobieta ... (2)
tylko inną stroną medalu jest, jak wielki bałagan panuje w tym calym gaicie, ztmie i innych spolkach celowych. Wine ponosi gora, wlacznie z zadzorujaca olą, sowite wynagrodzenia, stołków natworzone, a kierowcy zarabiaja grosze, bilety drogie, jakość usług fatalna...
- 41 26
-
2023-02-24 23:22
Bo masz uprzedzenia
W życiu mi się nie zdarzyło, żeby kierowca autobusu pomylił drogę. Póki nie zamieszkałam w Gdyni. Tu przez niecały rok korzystania z komunikacji, zdarzyło się kilka razy. Sami faceci
- 9 4
-
2023-02-25 14:44
Bo masz błędne przekonania.
- 4 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.