• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Firma i marka w mediach społecznościowych. Rozpoczęła się rekrutacja na Social Media Convent

VIK
18 marca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty. Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty.

Rozpoczęła się rekrutacja na Social Media Convent. Jest to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży.


Jak podchodzisz do akcji promocyjnych i reklam w mediach społecznościowych?


Trzecia edycja wydarzenia, po raz pierwszy dwudniowa, odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. Organizatorem wydarzenia jest trójmiejska agencja Personal PR, a partnerem strategicznym tegorocznej edycji po raz drugi Twitter oraz 140 Media - oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce.

- Dlaczego już po raz trzeci robimy SMC? Nie wierzymy, że media społecznościowe się skończą. Od kilku lat trafiamy co jakiś czas na opinie, że nadchodzi ich koniec, jednak z roku na rok widzimy, jak wiele nowych mediów powstaje, jak zmieniają się i rozwijają - mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator konferencji. - Pojawiają się coraz to nowe wymagania twórców społeczności, istnieje konieczność łączenia kanałów, wyróżniania się treścią. Dlatego sam fakt, że mamy wiedzę o tym, co obecnie można zrobić na Facebooku już nie wystarcza. Kto nie będzie się kształcił w temacie mediów społecznościowych od najlepszych, w pewnym momencie przegapi konieczność zmiany swoich utartych działań w socialu. Dlatego zapraszamy do Gdańska ekspertów z branży social media, aby w nadmorskiej, wiosennej już atmosferze dać możliwość nauki od najlepszych. W tym roku też przyjedzie do nas wielu gości z zagranicy i pokaże świeże spojrzenie na media społecznościowe i narzędzia.

Pierwszy dzień wydarzenia (czwartek, 16 kwietnia) to Twitter Day, podczas którego wystąpią goście specjalni m. in. Niall Horgan, Partner Manager EMEA, Twitter, oraz Jego Ekscelencja Stephen D. Mull, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO.

- Social Media Convent to impreza, którą każdy szanujący się marketer czy szanująca się agencja powinna odwiedzić. Przede wszystkim za niesamowity klimat, fajnych ludzi i bardzo porządnie dobranych prelegentów - mówi Hubert Tworkowski, SoTrender

- Uczestnicy konferencji dowiedzą się, gdzie leży przyszłość w mediach społecznościowych, do czego zmierzają, w jaki sposób dużo lepiej budować świadomość marki, jak wchodzić w interakcję z klientami sieci - dodaje Michał Sadowski, Brand 24.

Drugiego dnia (piątek, 17 kwietnia) - Social Media Day - na uczestników czeka kilkanaście prelekcji o różnorodnej tematyce: usłyszymy m. in. o serwisach: LinkedIn, Facebook, YouTube, Snapchat czy sekretach tworzenia dobrego contentu oraz wideo dla społeczności. Pierwszym gościem specjalnym drugiego dnia konferencji będzie Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner. Pod koniec dnia wystąpi też kolejny gość specjalny, Jarosław Kuźniar, który prelekcją o Twitterze domknie klamrą program tegorocznego spotkania. Również w piątek zobaczymy prezentacje konkursowe agencji walczących w konkursie Case Study Festival o tytuł Social Media Super Star. Na zgłoszenie do konkursu agencje mają czas tylko do 30 marca.

Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty. Pierwsze odbędzie się w klubie Buffet niedaleko ECS, w surowej postindustrialnej scenerii. Drugie na promie Stena Line, który w ciągu doby popłynie do Karlskrony i z powrotem.

Więcej informacji na stronie www.socialmediaconvent.pl

Social Media Convent 2014

VIK

Miejsca

Opinie (26) 2 zablokowane

  • pewne branze jak np.knajpy czy dyskoteki idealnie pasuja na FB czy inne serwisy ale np.firma ktora produkuje gwozdzie czy pompy hydrauliczne nie ma czego szukac na tych portalach bo i potencjalnych klientow tam raczej nie znajdzie ani nie ma tak zmiennej oferty aby czesto aktualizowac swoja strone.

    • 21 1

  • Rekrutacja się nie rozpoczęła tylko recruitment has just started !

    • 37 0

  • wszyscy robią sobie selfie, smutne

    • 47 0

  • beda debatowac o lajkach na fejsiku i blogaskach

    • 49 1

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane