- 1 Napad na bank czy głupi żart? (75 opinii)
- 2 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (68 opinii)
- 3 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (626 opinii)
- 4 Znamy kandydatów PiS do Europarlamentu (287 opinii)
- 5 Napadał ludzi przy bankomatach. Złapali go (97 opinii)
- 6 Były wiceprezydent Gdańska skazany (185 opinii)
Gdańsk promował się podczas meczu Polska-Grecja za 400 tys. zł
Prawie 400 tys. zł wydał Gdańsk na promocję miasta podczas towarzyskiego meczu piłkarskiego Polska-Grecja, rozegranego we wtorek na PGE Arenie. Pieniądze trafiły do miejskiej spółki, która jest operatorem stadionu.
- Umowa, opiewająca na kwotę nieco ponad 390 tys. zł obejmowała umieszczenie reklamy miasta m.in. na biletach, w korytarzach stadionu, a także na samym stadionie - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator.
Reklama umieszczona na terenie stadionu pojawiła się także w telewizji. Trzeba zaznaczyć, że relację z meczu oglądało 4,5 mln osób.
- To standardowe działanie z naszej strony. Zawsze zachęcamy samorząd do promowania swojego wizerunku szczególnie podczas wydarzeń, w których biorą udział goście spoza Gdańska - mówi Tomasz Kowalski. - Podobne oferty składaliśmy władzom miasta w związku z koncertem Justina Timberlake'a, czy meczem Lechia Gdańsk - FC Barcelona. Wtedy nie zdecydowano się na reklamę.
Operator stadionu w Letnicy podobną ofertę przedstawi władzom miasta też przed meczem Lechia Gdańsk - Juventus Turyn, który odbędzie się 29 lipca.
Jak uzasadniają to władze miasta? - Wydarzenie było doskonałą formą promocji Gdańska. Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością. Zależało nam na tym, by jak najwięcej osób zapamiętało nasze miasto - mówi Emilia Salach z Biura Prasowego Urzędu Miasta Gdańska.
Zdaniem urzędników, kampania promocyjna związana z meczem reprezentacji miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (96) 6 zablokowanych
-
2015-06-22 16:15
stadion zarabia?!?!?!
W Arena Gdańsk Operator Sp. z o.o. 100% udziałów ma GDANSKA AGENCJA ROZWOJU GOSPODARCZEGO Sp. z o.o. w której to 100% udziałów ma GMINA MIASTA GDANSKA
W Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 sp. z o.o. 100% udział ma GMINA MIASTA GDANSKA
Wniosek:
Miasto samo wysłało do siebie ofertę, zaakceptowało ją i dofinansowało z podatków mieszkańców stadion. Będzie można ogłosić niebawem, że stadion zarabia i miasto nie musi go dofinansowywać.
Czy waściciel stadionu nie może być jednocześnie operatorem? Czy może Pan Tomasz Kolwaski musi brać dwa wynagrodzenia za prezesowanie?- 0 0
-
2015-06-20 18:43
Takie promowanie (2)
to jeden z najlepszych patentów na wałki. Trzeba być niezłym gagatkiem, żeby zapłacić 400 000 zł w zasadzie za nic :) Oj, urzędaski, urzędaski...
- 9 0
-
2015-06-22 08:47
jak to za nic???
przeca należy utworzyć fundusz na wypłaty premii dla kolesi zatrudnionych u operatora stadionu.
czym innym jest doroczne pokrywanie budzetowego deficytu /bo tam nie ma premii/ a czym innym zaplata za wątpliwą usługę, no bo niby jak można promować Gdańsk wobec Gdańszczan na gdańskim stadionie- 0 0
-
2015-06-22 00:03
Dobrze, że jeszcze nie wyciągnęli 100000 za konsulting w sprawie opłacalności tej reklamy.
- 1 0
-
2015-06-22 08:44
no i deficyt stadionu będzie mniejszy
tylko czy taka dopłata z innej kieszeni budzetu miejskiego służy stadionowi czy nieudacznym pracownikom operatora by mogli otrzymac premie
- 0 1
-
2015-06-20 11:37
Promocją za darmo są: (1)
- przy samej plaży w Brzeźnie głęboki, niczym nie zabezpieczony dół - całe lata miasto nie potrafi niczego tu załatwić, tylko wizualizacje i ściema, niemożliwe, żeby na samej plaży nie można było czegoś pięknego zbudować raz dwa - można było stadiony, drogi. Po prostu ktoś nie chce, albo odwrotnie: tak chce;
- oszczane i zakrzaczone podwórka na Głównym Mieście;
- prymitywnie i prowizorycznie zakopany dół przy bazylice Mariackiej;
- lumpeksy - mnóstwo ich - w "strefie prestiżu", np. na Świętojańskiej,
- tanzbuda zwana budynkiem opery w mieście kandydacie do miana europejskiej stolicy kultury;
- itd.- 9 0
-
2015-06-21 23:48
Uważaj bo się zaplujesz z tej nienawiści. A swietojanska jest w Gdyni
- 0 0
-
2015-06-21 17:31
prawdziwa promocja byłaby głowa adamowicza pokryta farba floroscencyjna
ustawiona w miejscach WC
- 2 1
-
2015-06-19 16:49
(1)
To kpina i wał! Ze szmalu podatnika? Kur**, basta, świnie się rozbujały. Promować to mogą wygwizdowie nie Gdańsk. Totalny absurd!
- 79 17
-
2015-06-21 15:03
Takie komentarze musi pisać skończony debil
- 0 0
-
2015-06-20 09:17
Bzdura (1)
Nie ma promocji miasta w taki sposób. Proszę wymienić z pamięci w jakich miastach były mecze podczas mistrzostw w RPA?
- 10 1
-
2015-06-21 14:58
RPA
- 0 0
-
2015-06-21 14:57
Za ponad 200 mln zbudowano puste muzeum... sama wystawa 40mln. Wy placzecie nad jakimis 400 tys. Toć to grosze :)
- 0 0
-
2015-06-21 12:32
Promocja?????
To nie promocja , a transfer 400.000 zł do miejskiej spółki.
Spółka mogła sama reklamować Gdańsk i poprosić miasto tylko o zwrot kosztów.
To nie byłoby 400.000 złotych, lecz o wiele mniej.- 0 0
-
2015-06-21 10:32
Buahahahahahahahahahahahahaha
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.