• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk w spocie reklamowym sieci sklepów

Arnold Szymczewski
18 czerwca 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
W spocie reklamowym widać m.in. ul. Długie Pobrzeże. W spocie reklamowym widać m.in. ul. Długie Pobrzeże.

Po Gdyni przyszedł czas na Gdańsk. W nowym spocie reklamowym sieci supermarketów wystąpiło włoskie małżeństwo mieszkające na co dzień nad Motławą. W reklamie widać m.in. ul. Długie Pobrzeże zobacz na mapie Gdańska.



Czy zdarza ci się kierować reklamą?

W swojej najnowszej kampanii telewizyjnej niemiecka sieć sklepów angażuje do swoich spotów reklamowych "zwykłych" ludzi, którzy nie są powszechnie znani. Kilkanaście dni temu opisywaliśmy bohaterów "gdyńskiej" edycji reklamy. Dziś przyszła pora na odsłonę gdańską.

Czytaj także: Gdynia w reklamie sieci handlowej

Tym razem wzięła w niej udział para mieszkających w gdańsku Włochów. W 30-sekundowym spocie Simona Petrucci oraz Marco Brunetti ciepło wyrażają się o produktach dostępnych w sklepie w ramach tzw. tygodnia włoskiego.

Simona i Marco pochodzą z Rzymu, ale od paru lat mieszkają w Gdańsku. Jak mówią w spocie reklamowym - dobrze się czują w Trójmieście, ale brakuje im słońca i jedzenia. W reklamie pokazano jedno z najważniejszych miejsc dla gdańszczan, czyli Długie Pobrzeże z Żurawiem w tle, a także Wyspę Spichrzów zobacz na mapie Gdańska.

- Lidl rozpoczął niedawno serię reklam w formie mikrodokumentów przedstawiających rodziny, ich domy i radosne momenty. Chcą pokazać coś prawdziwego, bez udziału aktorów i przerysowanych scen. Sieć szukała pary Włochów mieszkających w Polsce, my natomiast mieszkamy w Trójmieście, dlatego tutaj zrealizowaliśmy zdjęcia do reklamy - mówi Marco Brunetti.
Czytaj także: Od Klossa do Boskich. Te seriale kręcono w Trójmieście

Miejsca

  • Lidl Gdańsk, al. Grunwaldzka 507/9

Opinie (138) 10 zablokowanych

  • Ciekawe czy podobał sie im zapach z motławy

    • 6 1

  • Czym się lemingi i słoiki podniecacie?

    • 2 2

  • Myślicie, że media w Rzymie o nas piszą, jak pokażemy ich miasto w reklamie ?

    Panie Arnoldzie, niech Pan odpowie.

    • 8 1

  • Im bardziej prymitywna odp.pisowca tym lepiej,to asumpt do przegr.wyb. (1)

    Prowokowaniem prymitywnych świrów pis jest wszystko.Pisząc kulturalnie odpowiadają wulgarnie nierozumiejąc ani treści ani kontekstu.Pozostaje niestety dostosowanie się do ich poziomu,a fe.

    • 0 6

    • im glosniej jęczysz tym wiemy że jest lepiej

      • 1 1

  • zakupy

    co do braku dobrego jedzenia w Gdańsku to się zgadzam, tu nie ma ani hali targowej z prawdziwego zdarzenia ani delikatesów z dobrym towarem, dziwię się, że kto jak kto ale Włosi,reklamują tanie sieciówki spożywcze, a już największym kuriozum jest to, że nie kupisz tu świeżej ryby ani żadnego produktu regionalnego

    • 5 1

  • Słońce

    Akurat w tym roku mamy słońce

    • 1 0

  • Cos za dobrze po polsku mówią, węszę tu jakiś podstęp. Może by zrobić artykuł o nich, jak się nauczyli języka, czemu tu przyjechali, gdzie pracują, co robią itp. chętnie bym przeczytała zamiast kolejnych artykułów o niczym.

    • 2 1

  • po co?

    nie ma już naprawdę o czym pisać "artykułów" Panie Arnoldzie.....?

    • 2 1

  • Sciema

    W gdansku i gdyni pelno włoskich restauracji prowadzonych przez wlochow a to ze niektórzy uzywaja tanich zamiennikow to co innego

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane