Parady niepodległości w Gdańsku i Gdyni
11 listopada 2012
(427 opinii)
Już w niedzielę obchodzimy Święto Niepodległości. Po raz 10. ulicami Gdańska przejdzie biało-czerwona Parada Niepodległości, a po raz piąty weźmie w niej udział Portal Trojmiasto.pl. Dla wszystkich, którzy tego dnia przebiorą się w stroje z epoki przygotowaliśmy bilety do kina!
Zobacz, jak udała się zeszłoroczna Parada Niepodległości.
"Marszałek Piłsudski" przygotowuje się do wystąpienia na Paradzie Niepodległości.
2012-11-07 10:02
2012-11-07 10:35
no cośty! Bez okazji?
2012-11-07 10:46
tylko sie pytam
2012-11-07 14:41
i wygrywają
2012-11-07 13:57
2012-11-07 14:42
z LEcha
2012-11-07 16:23
2012-11-07 17:37
zeby sie wypiac byle hiszpanowi.
2012-11-07 10:03
że parada niepodległości nie zamieni się w paradę nacjonalistów.
2012-11-07 10:13
2012-11-07 15:51
nie gejów i lesbijek, tylko zboczeńców, pederastów albo dewiantów - nazywajmy rzeczy po imieniu!
2012-11-08 10:00
DArek, mozesz wybrac sie z komoruskim, bedziesz mial pewnosc ze bedziesz maszerowal w NALEZYTYM towarzystwie i ochronie WSI...
2012-11-08 10:32
bo to ty ustalasz imiona tak? nie uważam odmiennej orientacji seksualnej za zboczenie, ponieważ to część zwierzęcej natury. występuje zarówno u ludzi jak i w przyrodzie.
2012-11-08 12:40
2012-11-08 13:55
u niektórych gatunków jest tak popularna jak heteroseksualizm, więc nie bardzo. nie wiem za bardzo z czym mają ludzie problem. dla mnie to kto z kim sypia to jego sprawa.
2012-11-07 10:32
polski nacjonalizm poza flagami,hasłami i okrzykami nie istnieje. USA,Szwecja, Francja, Japonia. K0rea, Chiny, Niemcy Szwajcaria- tam nacjonalizm miał i ma charakter praktyczny. Polski nacjonalizm to dmowsko-sienkiewiczowski-futbolowy. Także spokojnie bez paniki.
2012-11-07 17:02
Do Dmowskiego to ten nacjonalizm akurat ma wybitnie daleko :D
2012-11-07 11:36
2012-11-07 12:17
Co jest złego w nacjonalizmie?
2012-11-07 12:45
to że nad rolę jednostki stawia rolę narodu. a do tego zazwyczaj okraszony jest szowinizmem i ksenofobią
2012-11-07 15:55
No i prawidłowo, bo Polska jest ważniejsza niż jednostka. Natomiast ksenofobia i szowinizm to tylko argumenty, których naczytałeś się w propagandowych gazetach i naoglądałeś w mediach. Prawdziwi patrioci nie muszą nikogo obrażać, aby walczyć o swoje. Problem w tym, że każdy obraża ich (vide Macierewicz).
2012-11-07 23:13
A więc to ludzie są dla kraju a nie kraj dla ludzi?
Generalnie śmieszy mnie to jak niektórzy potrafią powiedzieć że Polska jest ważniejsza niż jednostki, bo czym jest Polska? Jakimś abstrakcyjnym bytem żyjącym w romantycznych legendach o bohaterstwie i patriotyźmie? Nie, Polska to właśnie ludzie.
Nacjonaliści czczą naród tak jakby był równorzędnym bytem co jednostki a nie się z nich składał.
A jeżeli Macierewicz jest dla ciebie przykładem patrioty... Cóż, to kolejny pseudopatriota od machania szabelką który jedynie oszmiesza nasz kraj. Paranormalna mgła, bomba helowa, spiski, układy i zamachy to cały Macierewicz. Jak to jest patriotyzm to nie dziwie się że ludzie wstydzą się określić mianem patrioty
2012-11-08 09:29
Gdyby nie tragedia w Smoleńsku, przez którą stał się nietykalny, to powinien przed trybunałem stanu za zdradę odpowiadać.
Ciekawy tylko czy zdradził ojczyznę z głupoty czy ktoś mu za to zapłacił (nie wiem tego, a nie chcę rzucać bez podstawie oskarżeniami to założę do czasu pojawienia się dowodów jedna głupotę).
2012-11-08 19:10
POLSKI? A to ciekawe, naprawdę.
2012-11-09 08:58
Ale jeżeli już ktoś chce robić porządek w wywiadzie to robi się go po cichu. Tak by żadne z wrogich państw nie wiedziało o co chodzi.
Jak my teraz mamy znaleźć chętnych do pracy wywiadowczej? Kto będzie chciał pracować dla kraju, który w każdej chwili może go wydać, bo się opcja polityczna u władzy zmieniła?
Prawda jest taka, że albo Macierewicz jest wrogim agentem niszczącym Polskę od środka, albo skrajnym idiotą, innej opcji nie ma.
2012-11-07 18:05
"nad rolę jednostki stawia rolę narodu"
i to jest zle?
mam ci przypomniec o jednostkach ktore oddawaly zycie za ten narod, by taki niewdziewczny pajac jak ty mogl jeszcze narzekac w internecie, ze byli zli?
2012-11-07 23:03
oczywiście że źle, bo to czyni z jednostki przedmiot a nie podmiot - czyni z niego jedynie jakieś narzędzie które ma działać dla "wyższego dobra". a tak rodzi się kazdy totalitaryzm.
a jeżeli piszesz o ludziach którzy oddawali życie za naród (czy tam kraj) to znaczy że chyba tak naprawdę nie rozumiesz o co chodzi.
Jednostki mogły oddawać życie za naród bo same tak wybrały kierując się patriotyzmem, honorem czy innymi pobudkami, ale to nie przeczy roli jednostki. Co innego oddać życie za kraj a co innego lansować ideologię która automatycznie stawia dobro ogólnie pojętego narodu nad dobro jednotek z których ten naród się składa.
A tak poza tematem to u nas buńczuczni patrioci zawsze mieli ciągoty do oddawania życia za kraj co zazwyczaj było czystą głupotą - to właśnie takie nastawienie leżało u podstaw naszych durnowatych powstań narodowych które kończyły się stratą po stronie Polskiej a nie nieprzyjaciela.
2012-11-07 19:51
coś taki skromny ? Tylko szowinizm i ksenofobia. Nie żałuj sobie, jest jeszcze homofobia, rasizm, antysemityzm, rusofobia, germanofobia, antyglobalizm, antyfeminizm i tam takie jeszcze różne anty i fobie. No ale zawsze możesz poprosić o pomoc niemieckich "antyfaszystów" (których 90 % dziadków służyło w SS lub wermachcie) by pogonili Polskich narodowców.
2012-11-07 23:14
antyglobalizm to raczej z lewej strony a nie z prawej. nie za bardzo rozumiem czemu miała służyć twoja litania?
czy to dla ciebie takie zaskakujące gdy ktoś twierdzi że polscy nacjonaliści często ocierają się o faszyzm?
2012-11-08 11:25
Powtarzacie, to po Stalinie jak papugi od lat. Kto nie z wami, to faszysta. Najlepszym przykładem jest ściąganie przez polskie (?) lewactwo "antyfaszystów" z Berlina. Dostępne są nagrania gdzie bojówkarze bija człowieka tylko dlatego, że ma polską flagę lub jest z grupy rekonstrukcyjnej w polskim mundurze.
2012-11-08 13:11
czy dla ciebie każdy kto nie popiera wybryków narodowców jest jednocześnie lewakiem?
2012-11-07 12:26
tak
ja kocham swoją Ojczynę Polskę
i możesz sobie mnie nazywać w zgodzie ze swoją lewacką sekciarska ideologią
"nacjonalistą"
2012-11-07 12:40
No popatrz, a ja też kocham swoją Ojczyznę Polskę, ale jakoś nikt mnie nie nazywa nacjonalistą.
2012-11-07 12:43
nacjonalizm to nie to samo co patriotyzm
2012-11-07 17:32
ale nacjonalizm nie jest podszyty ścierwem jak np. humanizm albo dewiza UE (miłość, równość, braterstwo). czyżbyś był zwolennikiem np. tego aby nasz kraj zalali Czarni, Azjaci i bieda ze wschodu? jeżeli tego nie chcesz, to nie znaczy, że jesteś od razu ksenofobem. można po prostu nie chcieć aby wyginęła tożsamość narodowa, nasza bogata i wiekowa kultura, żeby dzieci miały choćby odrobinę tego, za co rozstrzeliwali jeszcze niedawno naszych przodków. jeżeli nadal jesteś przeciwny, to i tak mam dobre dla Ciebie wieści - póki ludzie będą wybierać PO, a sterować nami będzie agentura z Moskwy, nic takiego się nie stanie. Do biednej Polski nikt nie przyjedzie do pracy - żaden Murzyn czy Rosjanin.
2012-11-07 23:17
taa, sterowanie agentury z Moskwy, przykład "patriotycznego" myślenia...
ja drogi panie nie dziele ludzi na kolory. i tak samo jak nie chciałbym aby w naszym kraju panowała ideologiczna poprawność polityczna z lewackim rodowodem, tak samo nie chciałbym aby panowały narodowe fobie i uprzedzenia
2012-11-07 21:14
ale nie można być"nacjonalistą"cokolwiek to znaczy nie będąc patriotą
nich żyje Polska
na pohybel komunistom i bolszewii
2012-11-07 23:18
można być pseudopatriotą, którego działania jedynie szkodzą krajowi a nie go wzmacniają. poczytaj sobie np o sanacji której głupota i krótkowzroczność sukcesywnie osłabiała kraj aż doprowadziło to do rozbiorów
2012-11-07 14:29
I jesteśmy wolni od dominującej roli oszołomów zarówno z lewej jak i prawej strony. Zresztą jak już ktoś kiedyś zauważył patrząc na Niemcy i ZSRR w przededniu wojny, skrajny nacjonalizm bardzo nieznacznie różni się od komunizmu, tak że patrząc z boku ciężko dostrzec różnicę.
I jedyne co jak na razie psuło Gdańskie parady niepodległościowe to co najwyżej pogoda.
2012-11-07 18:28
Weź sobie chłopie odpuść albo nadrób zaległości ze szkoły
2012-11-08 10:30
tak, pisałem. tylko rozumiem jak tutaj trolle piszą "amber gold, bąk, młody i stary tusk to jedna wielka żydokomunomasoneria z siedzibą w moskwie" to jest ok, a jak ktoś prezentuje nieco odmienne zdanie to już ma odrabiać zaległości ze szkoły?
2012-11-07 10:08
Ja czuję że jestem niewolnikiem w tym kraju.
2012-11-07 10:09
w przeciwieństwie do niego nikt cię tu nie trzyma na siłę.
2012-11-07 10:11
Niewolnik nie może sobie po prostu odejść. A ucieczka za granicę to niewolnictwo pod innym batem.
2012-11-07 10:13
potrafię czytać ze zrozumieniem. Jeśli miałeś coś innego na myśli to poprawnie ubierz to w słowa.
2012-11-07 12:14
Korwin mówił, że wolność panuje w Wlk.Ks.Liechtenstein. Skoro tak mówił, to jest to prawda.
2012-11-07 10:17
To jest jego kraj, to jest mój kraj. To jest kraj wielu " niewolników". Wszyscy mają wyjechać aby mogli zostać i wygodnie żyć ci co zrobili Polskę " krajem nienormalności" ?
2012-11-07 10:23
przyzwyczailiście się swoje niepowodzenia zwalać na innych. A to kraj zły, a to premier be, w to wokół sami złodzieje i wyzyskiwacze. A co dałeś od siebie? Co robisz o 10:00 na portalu? Czy zrobiłeś coś, żeby żyło ci się lepiej?
2012-11-07 10:39
No tak, masz rację. Nic. Nie kradłem, nie oszukiwałem. Błąd, moja wina. Ale już się nie zmienię.
" Co robisz o 10:00 na portalu? " To samo co Ty, tylko, że ja mam dzisiaj wolne.
2012-11-07 10:50
rocznica Rewolucji Październikowej jak nie patrzeć. A gdzie pracujesz można wiedzieć?
2012-11-07 11:44
Bez względu na to gdzie: urlop jest gwarantowany przez prawo pracy.Nie stać mnie na wyjazd "do wód" i dlatego sporo mi jeszcze zostało.
2012-11-07 15:27
niewolnicy nie mają urlopów .....
jesteś zwykłym mentalnym niewolnikiem - każdy żyje jak lubi :)
2012-11-07 10:58
Tak jak napisałem - uważasz, że każdy kto ma lepiej to złodziej i wyzyskiwacz (dodałeś oszust - zapomniałem). Typowe. Masz dzisiaj wolne... oczywiście. Ja jestem na L4. Podobnie jak wszyscy komentujący. Tak możemy się oszukiwać wzajemnie, wkońcu to tylko internet.
2012-11-07 11:46
Ja przez ostatnie 9 lat byłem tylko raz na L4. Niestety był potrzebny b. silny antybiotyk. Zdrówka Ci życzę
2012-11-07 11:57
Nie, wierzę, że są pracodawcy którzy doceniają fakt, że na ich sukces pracują ludzie. Ludzie którzy potrafią zrobić to, czego nie potrafi szef. A skoro szef sprzedaje ich pracę to znaczy, że ta praca jest warta uczciwego wynagrodzenia.
2012-11-07 12:09
to nie rozumiem stwierdzenia: "No tak, masz rację. Nic. Nie kradłem, nie oszukiwałem. Błąd, moja wina."
Sam sobie zaprzeczasz. Kończę dyskusję, bo do niczego nie prowadzi. Wylewaj dalej swoje żale "niewolniku", jeśli się przez to lepiej poczujesz. Ja jestem uczciwym człowiekiem, nigdy w życiu niczego nie ukradłem, pracuję uczciwie i żyję w szczęściu. Pozdrawiam
2012-11-07 11:17
2012-11-07 11:19
2012-11-07 10:08
Mam dość brudzenia świąt państwowych. Powinno to być karalne.
2012-11-07 11:37
2012-11-07 17:47
...a ty chcesz zeby bylo apolityczne?
karana to powinna byc twoja ignorancja synku.
2012-11-07 20:22
jest świętem wszystkich Polaków bez względu na przekonania polityczne. Skoro uważasz, że współczesna pełna brudu polityka przyczyniła się do odrodzenia Polski to proponuję wizytę u specjalisty.
2012-11-07 10:12
że środowiska lewackie nie będą zakłócać Święta Niepodległości.
2012-11-07 13:06
Dokładnie
2012-11-07 13:33
Jeżeli ktoś zakłóca to święto to robi to skrajna prawica.stadionowi debile.faszyści i temu podobne śmiecie społeczne.
2012-11-07 14:25
Niemcy w Warszawie rok temu też byli skrajną prawicą?!
2012-11-07 14:33
blokuja antyposlka demonstracje faszystow w berlinie.
2012-11-07 14:36
Skrajność poglądów ogranicza zdrowy rozsądek.
Najlepsze jest to, że patrząc z boku Antify nie da się rozróżnić od Młodzieży Wszechpolskiej. I jedni i drudzy to bandyci działający pod maską szczytnych ideałów.
2012-11-07 14:31
wracaj do szkoly Lenin dal nam wolnosc!
2012-11-07 17:57
jw.
antypolski kmiocie
2012-11-07 23:03
posluchaj co rzecze pan prezydent nasz
2012-11-07 10:15
to prawo do głoszenia indywidualnych, dozwolonych prawem poglądów. powinno się wystawić w tym dniu ambonę, z której każdy mógłby wykrzyczeć swoje poglądy.
2012-11-07 10:51
2012-11-07 11:21
to że możesz robić to na co ci pozwolą to nie jet wolność, to raczej niewola...
2012-11-07 12:15
taki Hyde Park w Londynie, całoroczny
2012-11-07 14:57
skoro potrzebne jest jakies prawo ograniczajace swobode wypowiedzi to gdzie ty tu widzisz wolnosc tejze wypowiedzi?
2012-11-07 10:18
ale gdzie ma sie zaczac ta parada,w jakim miejscu w gda?
2012-11-07 10:53
Adaś, to Ty?
2012-11-07 14:34
tak mi mowili.
2012-11-07 10:19
a czy bedzie gdzies tez jakis protest,tak jak w Wawie?
2012-11-07 14:36
2012-11-07 15:34
Gdańsk jest miastem bez właściwości i bez korzeni, dlatego nie będzie protestu. A poza tym władze zakazały!
2012-11-07 10:21
"Polskość to nienormalność"
2012-11-07 12:31
Wyrwane z kontekstu zdanie.Przytocz całą wypowiedż.Bo ja ją znam i też uważam że polskość to nienormalność.
2012-11-07 14:28
rownie abstrakcyjne jak "psiejsko-czarodziejsko"
2012-11-07 14:32
Rzeczywiście troszkę dziwnie to brzmi.Czyli wszystko się zgadza polskość to nienormalność :)
2012-11-07 15:31
a śląkość to ukryta opcja niemiecka. brawo
2012-11-07 15:40
A jak mowic o kims, kto na swojej stronie internetowej sprzedaje koszulki z napisem "Duma Slazaka je.ac Polaka", albo "Slazak, nie Polak"?
2012-11-07 12:36
Jarosław Polskę zbaw!
2012-11-07 14:29
to nie bedzie juz czego zbawiac. ;)
2012-11-07 23:00
Bleeeeee.Nie daj Boże
2012-11-07 12:38
Jarosław zęby wstaw
2012-11-07 15:32
ok - dobre
2012-11-07 13:14
AHAHHAHA /\ :D
2012-11-07 14:30
i tak masz, a jeśli nie głosujesz, to też głosujesz.
Amerykanie wygrali wybory; czas na Polskę.
2012-11-07 14:35
niz wygrac wybory
2012-11-07 14:38
L. Kaczyński, fragment jego pracy doktorskiej.
2012-11-07 14:43
prezydęt gdanska wzial sobie ja do serducha
2012-11-07 15:36
Narobił ten cwaniaczek nieźle. Teraz wstyd się przyznać, że pochodzi się tu z Pomorza.
2012-11-07 10:36
Pewnie znowu tęczowi wyjdą demonstrować swoje dolegliwości chorobowe dla kontrastu??.
2012-11-07 11:19
Chętnie byś założył kaganiec każdemu z kim się nie zgadzasz, co?
2012-11-07 12:27
to raczej wy jesteście w tym specjalistami
2012-11-07 13:16
Niemam co jesc podzieli sie ktos wygrana z lotto?
2012-11-07 17:49
tak, popros tego Pana na ktorego zaglosowales by ci dal na obiad.
2012-11-07 11:27
Nie kaganiec, ale poczucie smaku i dobre maniery powinny dziwaków ograniczać
2012-11-07 11:52
A jeśli parada niepodległości będzie zaburzać moje poczucie smaku, to też należy ograniczyć?
2012-11-07 12:19
Na pochodzi z okazji odzyskania niepodległości nikt nie eksponuje swoich preferencji seksualnych, pomijam kwestie dobrego smaku...
2012-11-07 12:19
2012-11-07 12:28
tacy to cierpią jak widzą Polską flagę i ta fobia na Polskość to sedno ich religii
2012-11-08 21:02
to Ty sobie ogranicz wyjscie "w teren"w tym dniu jak masz problem ,ja takich ograniczonych ciemniaków ,katooszołomów nazywam DZIWAKAMI!Żyjemy w wolnym kraju ,jesteśmy od lat w unii,jeżdzimy po całym świecie,miliony młodych Polaków wyjechało na stałe z Polski/nie wazne dlaczego/,ale takich dziwaków to tylko mozna spotkac w tej zdewociałej Polsce!
2012-11-07 12:48
odmienna orientacja seksualna to nie dolegliwość chorobowa. aczkolwiek mam nadzieje że nie dojdzie do takich prowokacji.
2012-11-07 14:36
2012-11-08 09:30
nie to obywatele świata
2012-11-09 13:20
Panie Edku
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.