• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Lotnisko nocą: trudno o informacje

Michał Sielski
5 lutego 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Pasażerowie mogą sprawdzać informacje o opóźnieniach także na tablicach. Pasażerowie mogą sprawdzać informacje o opóźnieniach także na tablicach.

Co robić późnym wieczorem lub w nocy na lotnisku w Rębiechowie, gdy lot się opóźnia i nie wiadomo o której godzinie i czy w ogóle się odbędzie? Według naszego czytelnika - panuje tam chaos. Według obsługi lotniska - procedury są przestrzegane.



Pan Michał leciał do Egiptu w połowie stycznia. Jeszcze przed polityczną burzą, która szaleje teraz na tamtejszych ulicach. Ale jego lot też nie obył się bez problemów.

- Planowo mieliśmy wystartować o godz. 19:30, ale, z powodu mgły, opóźnienie wyniosło 10 godzin. Około godz. 3 okazało się, iż jedna zmiana obsługi Portu Lotniczego poszła do domu, mimo że następna się nie pojawiła... W Porcie Lotniczym, oprócz pasażerów i straży granicznej, nie było zupełnie nikogo - relacjonuje Pan Michał.

O sytuacji pasażerów informowali celnicy, pasażerowie nie mogli dodzwonić się na numer kontaktowy Portu Lotniczego, chodzili po terminalu szukając kogoś z obsługi, jednak nikogo nie znaleźli.

Według agenta handlingowego - firmy GDN Airport Services, która zajmuje się na lotnisku obsługą pasażerów - wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a w takich wypadkach pasażerowie nigdy nie są pozostawiani sami sobie.

- Przed północą dowiedzieliśmy się, że samolot wyląduje w Gdańsku i zaczęliśmy ściągać dodatkowych pracowników do obsługi pasażerów, ponieważ aktualnie pracującym kończył się dopuszczalny czas pracy. W czasie ponownej odprawy [wcześniej bagaże zostały wydane, bo była możliwość przewiezienia pasażerów do Poznania - red.] każdy z pasażerów był indywidualnie informowany o przewidywanej godzinie odlotu - mówi Paweł Litkiewicz, kierownik działu obsługi pasażerskiej i operacyjnej GDN Airport Services.

Przyznaje jednocześnie, że pomiędzy godziną 2 a 2:30 trwała przerwa przy zmianie agentów obsługi pasażerskiej, którzy w trybie awaryjnym byli ściągani do pracy. Na co mogą liczyć pasażerowie, gdy ich lot się opóźnia?

Paweł Litkiewicz: - Niezależnie od pory dnia, w przypadku zakłóconych rejsów, nasi pracownicy działają zawsze zgodnie z procedurami i wytycznymi linii lotniczej. Dyspozycje dotyczące świadczeń w przypadku opóźnień wydawane są tylko i wyłącznie przez Centrum Operacyjne linii lotniczej. Przekazując informacje możemy polegać wyłącznie na informacjach przekazywanych nam przez przewoźnika. W przypadku, gdy w pobliżu nie ma pracownika obsługi naziemnej, każda ze służb znajdujących się w terminalu może poinformować pracowników o pasażerach potrzebujących pomocy.

Miejsca

Opinie (190) ponad 10 zablokowanych

  • Szkoda ze lotnisko nie jest zamykane na noc wtedy nie byłoby tych brudasów leżacych gdzie popadnie, wszystkie informacje są wyświetlane na tablicy przylotów i odlotów i aktualizowane na bieżąco ale większość nie potrafi tego odczytać taki mamy mądry naród.

    • 9 17

  • nikt na informacji nie odbiera telefonów

    w zeszłą niedzielę wieczorem, gdy samolot miał 3 godz. opóźnienia a był na lotnisku nikt nie poinformował pasażerów jaka jest przyczyna opóźnienia.Nikt nie odbiera telefonów i jeszcze wciąż jest tam mgła.W Gdyni na pewno będzie lepsze lotnisko.

    • 13 11

  • a wystarczy w widocznym miejscu umieścić napis: "rębiechowo - nie lubimy obcych" :-P (3)

    i tyle w temacie

    • 29 5

    • mozna jechac na lotnisko do gdyni tam lepiej obsłużą:) (2)

      • 3 3

      • jasne (1)

        szczury galerami wożą... :))))

        • 3 1

        • przyjedź

          to na galerach skończysz

          • 0 0

  • marudy (1)

    Czego narzekacie!?Zaraz odezwa się ludzie ,którzy lecą raz w roku na święta do córki na wyspy, że na innych lotniskach tak sie nie dzieje:P! Dla przykładu lotnisko w niemieckiej wiosce Lubeck zamykane jest o 22 i nikt nie płacze ani marudzi!To że przewoźnik ma wszystkich głęboko gdzieś to macie problem.Największe afery są przez polaków, którym się wszystko należy!Samolot się opóźnia kilka godzin to angol się śmieje z tego a dla polaka wystarczy 30 minut i już ma tragedie smoleńską!!!

    • 15 7

    • dokładnie raz do roku leci tanimi liniami z kiełbachą

      na wyspy a wymagania jakby był drugimTony Halikiem.
      Typowy polaczek z wąsem

      • 12 5

  • (1)

    Etiopia

    • 3 2

    • Pewnie miało być ironiczne porównanie, ale lotnisko w Rębiechowie naprawdę wygląda jak w Etiopii. No może kioski są lepiej zaopatrzone w prasę.

      • 0 0

  • ms (1)

    Misiu Sielski , a nowszego zdjęcia nie miałeś?
    To jest chyba z przed trzech lat

    • 5 1

    • poza tym, że masz rację...

      to "sprzed".

      • 1 0

  • Przychylam (2)

    się do opini że w Rębichowie w nocy panuje totalny bałagan , pasażerowie są lekceważeni obsługa nieprzyjemna , jakby pracowali za karę !!

    • 17 5

    • bo w nocy się śpi (1)

      a nie usługuje takim trutniom i biznesmenom za dychę jak Ty

      • 8 5

      • ...

        a certyfikat najlpszej obslugi i przyjazni nastawionej klientowi kupili?
        idiots

        • 0 0

  • polskiego w szkole nie bylo ?

    "informacje o opóźnieniach na także na tablicach"

    • 8 1

  • głupoty piszesz

    wiele komisariatów pracuje do 20,00. Następnego dnia zmiana przychodzi np na 6,00.

    • 5 2

  • (1)

    Pawle !- nie nazywaj sprawy kładzenia lachy na robote i olewania pasażerów Procedurami !!! ,

    • 5 1

    • słownictwo masz żenujące !!!!

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane