- 1 Oddam drzewa na Spacerowej bez żalu (399 opinii)
- 2 Mapa pożarów aut w Trójmieście (108 opinii)
- 3 Utwardzą prowizoryczny parking przy hali (26 opinii)
- 4 Nowy płot przy ul. Stolarskiej w Gdańsku. Kto go postawił i po co? (101 opinii)
- 5 3 miesiące prac na ulicy w Sopocie (47 opinii)
- 6 Zaśmiecone gdyńskie westerplatte (71 opinii)
Lotnisko nocą: trudno o informacje
Co robić późnym wieczorem lub w nocy na lotnisku w Rębiechowie, gdy lot się opóźnia i nie wiadomo o której godzinie i czy w ogóle się odbędzie? Według naszego czytelnika - panuje tam chaos. Według obsługi lotniska - procedury są przestrzegane.
Pan Michał leciał do Egiptu w połowie stycznia. Jeszcze przed polityczną burzą, która szaleje teraz na tamtejszych ulicach. Ale jego lot też nie obył się bez problemów.
- Planowo mieliśmy wystartować o godz. 19:30, ale, z powodu mgły, opóźnienie wyniosło 10 godzin. Około godz. 3 okazało się, iż jedna zmiana obsługi Portu Lotniczego poszła do domu, mimo że następna się nie pojawiła... W Porcie Lotniczym, oprócz pasażerów i straży granicznej, nie było zupełnie nikogo - relacjonuje Pan Michał.
O sytuacji pasażerów informowali celnicy, pasażerowie nie mogli dodzwonić się na numer kontaktowy Portu Lotniczego, chodzili po terminalu szukając kogoś z obsługi, jednak nikogo nie znaleźli.
Według agenta handlingowego - firmy GDN Airport Services, która zajmuje się na lotnisku obsługą pasażerów - wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a w takich wypadkach pasażerowie nigdy nie są pozostawiani sami sobie.
- Przed północą dowiedzieliśmy się, że samolot wyląduje w Gdańsku i zaczęliśmy ściągać dodatkowych pracowników do obsługi pasażerów, ponieważ aktualnie pracującym kończył się dopuszczalny czas pracy. W czasie ponownej odprawy [wcześniej bagaże zostały wydane, bo była możliwość przewiezienia pasażerów do Poznania - red.] każdy z pasażerów był indywidualnie informowany o przewidywanej godzinie odlotu - mówi Paweł Litkiewicz, kierownik działu obsługi pasażerskiej i operacyjnej GDN Airport Services.
Przyznaje jednocześnie, że pomiędzy godziną 2 a 2:30 trwała przerwa przy zmianie agentów obsługi pasażerskiej, którzy w trybie awaryjnym byli ściągani do pracy. Na co mogą liczyć pasażerowie, gdy ich lot się opóźnia?
Paweł Litkiewicz: - Niezależnie od pory dnia, w przypadku zakłóconych rejsów, nasi pracownicy działają zawsze zgodnie z procedurami i wytycznymi linii lotniczej. Dyspozycje dotyczące świadczeń w przypadku opóźnień wydawane są tylko i wyłącznie przez Centrum Operacyjne linii lotniczej. Przekazując informacje możemy polegać wyłącznie na informacjach przekazywanych nam przez przewoźnika. W przypadku, gdy w pobliżu nie ma pracownika obsługi naziemnej, każda ze służb znajdujących się w terminalu może poinformować pracowników o pasażerach potrzebujących pomocy.
Miejsca
Opinie (190) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-05 09:34
Szkoda ze lotnisko nie jest zamykane na noc wtedy nie byłoby tych brudasów leżacych gdzie popadnie, wszystkie informacje są wyświetlane na tablicy przylotów i odlotów i aktualizowane na bieżąco ale większość nie potrafi tego odczytać taki mamy mądry naród.
- 9 17
-
2011-02-05 10:04
nikt na informacji nie odbiera telefonów
w zeszłą niedzielę wieczorem, gdy samolot miał 3 godz. opóźnienia a był na lotnisku nikt nie poinformował pasażerów jaka jest przyczyna opóźnienia.Nikt nie odbiera telefonów i jeszcze wciąż jest tam mgła.W Gdyni na pewno będzie lepsze lotnisko.
- 13 11
-
2011-02-05 10:11
a wystarczy w widocznym miejscu umieścić napis: "rębiechowo - nie lubimy obcych" :-P (3)
i tyle w temacie
- 29 5
-
2011-02-05 11:07
mozna jechac na lotnisko do gdyni tam lepiej obsłużą:) (2)
- 3 3
-
2011-02-05 11:07
jasne (1)
szczury galerami wożą... :))))
- 3 1
-
2011-02-05 17:06
przyjedź
to na galerach skończysz
- 0 0
-
2011-02-05 10:16
marudy (1)
Czego narzekacie!?Zaraz odezwa się ludzie ,którzy lecą raz w roku na święta do córki na wyspy, że na innych lotniskach tak sie nie dzieje:P! Dla przykładu lotnisko w niemieckiej wiosce Lubeck zamykane jest o 22 i nikt nie płacze ani marudzi!To że przewoźnik ma wszystkich głęboko gdzieś to macie problem.Największe afery są przez polaków, którym się wszystko należy!Samolot się opóźnia kilka godzin to angol się śmieje z tego a dla polaka wystarczy 30 minut i już ma tragedie smoleńską!!!
- 15 7
-
2011-02-05 10:19
dokładnie raz do roku leci tanimi liniami z kiełbachą
na wyspy a wymagania jakby był drugimTony Halikiem.
Typowy polaczek z wąsem- 12 5
-
2011-02-05 10:23
(1)
Etiopia
- 3 2
-
2011-02-05 17:53
Pewnie miało być ironiczne porównanie, ale lotnisko w Rębiechowie naprawdę wygląda jak w Etiopii. No może kioski są lepiej zaopatrzone w prasę.
- 0 0
-
2011-02-05 10:25
ms (1)
Misiu Sielski , a nowszego zdjęcia nie miałeś?
To jest chyba z przed trzech lat- 5 1
-
2011-02-05 10:45
poza tym, że masz rację...
to "sprzed".
- 1 0
-
2011-02-05 10:35
Przychylam (2)
się do opini że w Rębichowie w nocy panuje totalny bałagan , pasażerowie są lekceważeni obsługa nieprzyjemna , jakby pracowali za karę !!
- 17 5
-
2011-02-05 11:00
bo w nocy się śpi (1)
a nie usługuje takim trutniom i biznesmenom za dychę jak Ty
- 8 5
-
2011-02-05 20:09
...
a certyfikat najlpszej obslugi i przyjazni nastawionej klientowi kupili?
idiots- 0 0
-
2011-02-05 10:38
polskiego w szkole nie bylo ?
"informacje o opóźnieniach na także na tablicach"
- 8 1
-
2011-02-05 10:56
głupoty piszesz
wiele komisariatów pracuje do 20,00. Następnego dnia zmiana przychodzi np na 6,00.
- 5 2
-
2011-02-05 11:19
(1)
Pawle !- nie nazywaj sprawy kładzenia lachy na robote i olewania pasażerów Procedurami !!! ,
- 5 1
-
2011-02-07 10:03
słownictwo masz żenujące !!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.