- 1 Chciał zabić psa. Przejechał po nim autem (252 opinie)
- 2 Setki wniosków o zgodę na wycinkę drzew (37 opinii)
- 3 Gdzie lądują ścieki z działek? Będą kontrole (131 opinii)
- 4 Zwężą ul. Morską. 9 miesięcy prac (111 opinii)
- 5 Co z krzyżami w trójmiejskich urzędach? (1044 opinie)
- 6 237 mieszkań zadłużonych na ponad 10 mln (103 opinie)
Lotnisko nocą: trudno o informacje
Co robić późnym wieczorem lub w nocy na lotnisku w Rębiechowie, gdy lot się opóźnia i nie wiadomo o której godzinie i czy w ogóle się odbędzie? Według naszego czytelnika - panuje tam chaos. Według obsługi lotniska - procedury są przestrzegane.
Pan Michał leciał do Egiptu w połowie stycznia. Jeszcze przed polityczną burzą, która szaleje teraz na tamtejszych ulicach. Ale jego lot też nie obył się bez problemów.
- Planowo mieliśmy wystartować o godz. 19:30, ale, z powodu mgły, opóźnienie wyniosło 10 godzin. Około godz. 3 okazało się, iż jedna zmiana obsługi Portu Lotniczego poszła do domu, mimo że następna się nie pojawiła... W Porcie Lotniczym, oprócz pasażerów i straży granicznej, nie było zupełnie nikogo - relacjonuje Pan Michał.
O sytuacji pasażerów informowali celnicy, pasażerowie nie mogli dodzwonić się na numer kontaktowy Portu Lotniczego, chodzili po terminalu szukając kogoś z obsługi, jednak nikogo nie znaleźli.
Według agenta handlingowego - firmy GDN Airport Services, która zajmuje się na lotnisku obsługą pasażerów - wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a w takich wypadkach pasażerowie nigdy nie są pozostawiani sami sobie.
- Przed północą dowiedzieliśmy się, że samolot wyląduje w Gdańsku i zaczęliśmy ściągać dodatkowych pracowników do obsługi pasażerów, ponieważ aktualnie pracującym kończył się dopuszczalny czas pracy. W czasie ponownej odprawy [wcześniej bagaże zostały wydane, bo była możliwość przewiezienia pasażerów do Poznania - red.] każdy z pasażerów był indywidualnie informowany o przewidywanej godzinie odlotu - mówi Paweł Litkiewicz, kierownik działu obsługi pasażerskiej i operacyjnej GDN Airport Services.
Przyznaje jednocześnie, że pomiędzy godziną 2 a 2:30 trwała przerwa przy zmianie agentów obsługi pasażerskiej, którzy w trybie awaryjnym byli ściągani do pracy. Na co mogą liczyć pasażerowie, gdy ich lot się opóźnia?
Paweł Litkiewicz: - Niezależnie od pory dnia, w przypadku zakłóconych rejsów, nasi pracownicy działają zawsze zgodnie z procedurami i wytycznymi linii lotniczej. Dyspozycje dotyczące świadczeń w przypadku opóźnień wydawane są tylko i wyłącznie przez Centrum Operacyjne linii lotniczej. Przekazując informacje możemy polegać wyłącznie na informacjach przekazywanych nam przez przewoźnika. W przypadku, gdy w pobliżu nie ma pracownika obsługi naziemnej, każda ze służb znajdujących się w terminalu może poinformować pracowników o pasażerach potrzebujących pomocy.
Miejsca
Opinie (190) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-06 11:13
BRUD (2)
z reguły Wizzair ma dziwne spóźnienia - niby jest baza, ale bardzo często czekają na części do samolotu z Londynu, wtedy zaczyna się totalny bałagan, pracownicy lotniska są raczej bezczelni niż pomocni, pasażer dostaje kupon na kanapkę z margaryną w barze, toalety po stronie odpraw przyprawiają o zawrót głowy -brud , śmierdzi , nie mówiąc o tym ,że dwie toalety to za mało na taką ilość pasażerów
- 5 1
-
2011-02-07 10:18
zapraszam na lotnisko w Moskwie i Paryżu, to nasz to bajka w porównaniu z tamtymi a w Lubece - namiot na deskach i wszędzie można palić (fuj), kipy leżą na podłodze...
- 0 0
-
2011-02-06 21:52
...
co maja pracownicy lotniska do kuponu /vouchera/ na kanapke z czymkolwiek... to linia czlowieku rozporzadza a pracownik musi sie dostosowac.. proste
no i napewno od toalet tez sa.. :)
dodaj jeszzce od prakingu, koszy na smieci, ilosci miejsc.. faktycznie genialny! bo to tylko w polsce tylko w gdansku i tylko pracownik GDN winny :) buahaha- 0 2
-
2011-02-05 20:54
(1)
Polowa pasazerow ktora lata nie wie jakimi liniami i dokad leci, bylam swiadkiem jak jeden z drugim podeszli do kasy biletowej bodajze tanich lini i wciska babce jakas kartke ta sie pyta w czym moze pomoc a on ze on leci pani sie pyta dakad a on ze nie wie tam jest wszystko napisane ( na tej kartce ). Polacy mysla ze wszystko im sie nalezy, i szybko sie denerwuja a do tego sa chamscy. Jeden pasazer powiedzial kasjerce ze jest wagin bo musial zaplacic za dodatkowy bagaz. Zero kultury. Poco informacja ma byc czynna 24 godz na lotnisku w gdansku skoro nie ma zadnych przylotow i odlotow, a wszystkie inf mozna znalezc na tablicy lub na stronie lotniska
- 7 3
-
2011-02-07 10:12
beka, przychodza ludzie do informacji i pytaja gdzie maja iść, stanowsko czy cos tam..., na to pani z okienka pyta: a dokad pani leci? a pasazerka na to: do córki!
i jak tu rak nie załamać, ludzie ogarnijcie się....!!!!- 0 0
-
2011-02-05 14:43
i oczym wy marzycie w tej POLSCE ZERO ORGANIZACJI PLASKIE MOZGI (1)
ERTYUI
- 0 0
-
2011-02-07 10:06
Polak sie odezwał, a ty skad? z Wysp?? hahaaha
- 0 0
-
2011-02-05 11:19
(1)
Pawle !- nie nazywaj sprawy kładzenia lachy na robote i olewania pasażerów Procedurami !!! ,
- 5 1
-
2011-02-07 10:03
słownictwo masz żenujące !!!!
- 0 0
-
2011-02-05 09:13
cały czas powtarzam , że na tym lotnisku powinni zwolnic wszystkich i rekrutacje od nowa przeprowadzic-od sprzataczek po słuzby (10)
celne-tam każdy ma w pupie klienta
- 82 19
-
2011-02-05 16:21
ciekawe, co Ty byś powiedział (5)
gdybyś miał umowę na 8 godzin dziennie, umówioną na rano wizytę z dzieciakiem u lekarza, wracał z pracy autobusem lub zamówioną taksówką. Pracownicy to nie roboty. Nauczcie się tego. To, że następnej zmiany nie było, jest karygodne, ale tez nikt nie miał prawa przetrzymać poprzedniej.
- 9 3
-
2011-02-05 16:38
(2)
To zmień pracę.Najałęś /aś się za psa to szczekaj.Gul wam skacze że są ludzie którzy maja kasę i latają po świecie coooo.
- 2 7
-
2011-02-07 10:01
hahhah
się usmiałam... pracuje na lotnisku i stac mnie na wyjazdy co roku z rodzina za granice.. .tak jak innych, bez kredytu!
- 0 1
-
2011-02-05 17:42
Burak za 19 zł.
Ty k***a buraku ty to napewno po świecie latasz, dam sobie rękę uciąć ze ty o ile gdzieś leciales to pewnie tylko do LTN lub do STN za 19 zeta i pól roku szybciej zarezerwowany miałeś bilet. Buraki latają za grosze i myślą ze są panami, a niech taki buc poleci LOTem, SASem itd. Nawet do Warszawy by ni dolecial bo za drogo no i w WAW na zmywak nie przyjmują.
- 10 3
-
2011-02-05 16:26
g*wno prawda-mogli przetrzymac gwarantujac dodatkowe wolne godziny lub extra płatne nadgodziny, a jak nie potrafisz sobie (1)
poradzic z problemami związanymi z byciem rodzicem, to sie nie bierz z dzieci-o i tyle!
- 2 14
-
2011-02-06 21:25
tylko jeszcze trzeba zapłacić
- 1 0
-
2011-02-05 22:58
a jakim Ty jestes klientem dla Sluzby Celnej czy SG? bez Ciebie i tak maja prace i pensje...
- 2 2
-
2011-02-05 20:03
...
zatrudnij sie i pokaz co wiecej zrobisz - ile pomozesz!!! pokaz jakis wielki!
- 2 0
-
2011-02-05 17:32
Glupek
Jak nie wiesz jak to działa to nie pisz. A co do sprzątaczek to co one maja wspólnego z niewiedza pasażerów, one tylko tam sprzątają i nikt im nie płaci za podawanie informacji o samolotach.
- 6 1
-
2011-02-05 09:55
Wyburzyć i zasiać zboże.
- 12 2
-
2011-02-06 11:12
lotnisko noca (2)
a moze tak by pogonic miejscowych pijaczkow z lotniska , bo zrobili sobie sypialnie na gornym poziomie , ja rozumiem ze mroz , ze zima , ale obraz i fetor pozostaje nieprzyjemny, zdarzenie mialo miejsce o godz 4 rano,ale nie podam dnia.
- 5 0
-
2011-02-06 21:33
A od czego są służby na lotnisku!! (1)
A Straz Graniczna zamiast pogonić bezdomnych to siedzą w swoich pomieszczeniach i nic nie robią,albo uważają ze to nie należy do ich obowiązków i że trzeba informować Policję-ale Policji nie ma na Lotnisku a jak zadzwoniłem na 112 i prosiłem o patrol to nikt się nie pojawił.I tak to jest z naszymi służbami!! a syf i smród na lotnisku widać że nie przeszkadza Prezesowi Portu i nic z tym nie robi.Żal mi pasażerów którzy to musza oglądać,"wąchac". WITAJ W Gdańsku EURO 2012.
- 1 0
-
2011-02-07 09:57
jest jeszcze SOL
czyli służba ochrony, która powinna się zająć takimi sprawami
- 0 0
-
2011-02-05 09:09
PO ma niekompetentnych ludzi (4)
Po zmianach dokonanych przez PO na najwyższych stanowiskach w bardzo wielu instytucjach panuje chaos, nie tylko na lotniskach czy dworcach kolejowych.
- 58 74
-
2011-02-06 18:19
jesteś kretynem czy niedowidzący? (1)
oby to drugie
- 2 2
-
2011-02-07 09:30
Jak to jest że posty o samolotach są usuwane a takie jak te tutaj co najmniej obraźliwe już usuwane nie są?
- 0 0
-
2011-02-06 19:17
no właśnie!!!
na kosmodromie to samo!!!
- 1 0
-
2011-02-05 12:30
Idz tez do domu ,wyscig szczurow na dziś sie skonczyl
- 3 6
-
2011-02-07 08:59
to taki nowoczesny sposób zarządzania.
O tej porze większość ludzi statystycznie śpi, więc nie ma co się wysilać. Statystyka pokazała, że na stu niezadowolonych z takiej tylko jeden poskarży się komukolwiek, a jeden na tysiąc znajdzie okazję żeby to zrobić w mediach. Więc generalnie można to olać. W tym kierunku idziemy, niedługo wszystko będzie działać w ten sposób. Stare rzetelne metody idą do lamusa.
- 0 0
-
2011-02-05 15:36
pracownik prezentujący"swoje muskuły"w wolnocłówce w BALTONIE na lotnisku w Gdańsku (4)
na lotnisku w Gdańsku - niech Pan nie zapomina że jest Pan w pracy a nie na castingu typu podziwiaj mnie bo jest PIEKNY , Pan bardzo niemiły i to że ktoś komuś Panu wizualnie nie odpowiada nie musi Pan tego okazywać. Proponuję Panu jeszcze jeden kremik na twarz solarkę białe mokasyny bardziej obpcisłą bluzkę i tatuaż i wizytę w jakiejś różowej playboyskiej sopockiej dyskotece bo taki obraz Pan reprezentuje. Pan jest w pracy a my robiąc z musu niestety zakupy w tej klitce płacimy również na Pana pensję więc trochę szacunku dla nas Klientów - bo gra Pan macho ale tylko wizualnie , dialog z Panem jest żenadą i wręcz zniechęca do przyszłych zakupów a jak miewa Pan złe dni można się zwolnić w końcu.
- 15 4
-
2011-02-06 23:07
ten koleś ma zawsze minę FOCH na maxa - niech się zwolni
często latam ale robi mi sie nie dobrze jak go widze
- 0 2
-
2011-02-06 17:46
żenujacy jest ten pseudo paker
wiocha
- 0 2
-
2011-02-06 00:56
to fakt koleś jest mega nieuprzejmy
a jak leci Oslo gdzie jest w tym małym sklepie miejsca dla 5 osób to jest wręcz chamski - przepraszamy że kupujemy panie mózgkule
- 0 2
-
2011-02-05 18:08
ten koleś u siebie na dzielnicy rozpowiada bajki jakie to on wałki robi na alkoholu i jaki to on jest ważny w wolnocłówce. Motłoch łyka każdy jego tekst i daje pełen szacun.
To czego się spodziewasz po takim sprzedawcy?- 3 1
-
2011-02-06 21:36
SPRAWDZ LOTNISKANA WYSPACH (4)
ODWOLANE LOTY, PRZENIESIONE GODZINY ODLOTOW O 28 GODZIN
INFORMACJA JEST WYSWIETLANA NA EKRANACH, ZWIEKSZONA LICZBA POLICJI KRECACEJ SIE PO LOTNISKU DLA ZAPEWNIENIA SPOKOJU. OD GODZ 2400 DO 0400 LOTNISKO NIE OBSLUGUJE PASAZEROW. Z JAKIEGO POWODU PRACOWNICY LOTNISKA MAJA NIANCZYC PASAZEROW. ROBIE OKOLO 20 LOTOW ROCZNIE JESTEM PRZYZWYCZJONY DO ZMIAN KTORE NIE ZALEZA OD ZDZICHA CZY RYCHA, WYTRWALOSCI,- 2 2
-
2011-02-06 21:57
(3)
To prawie tak jak na Lotnisku w Gdańsku ,słuzby dbaja o bezpieczeństwo pasażerów! Straż Graniczna pozamykana w swoich kanciapach, a Policja pewnie ma inne zadania niż bezpieczeństwo ludzi na lotnisku,bo po policji ani śladu.
- 2 1
-
2011-02-06 22:03
... (2)
od tego kolego badz kolezanko jest twz SLUZBA OCHRONY LOTNISKA w skrocie SOL!
- 1 2
-
2011-02-06 22:46
policja
a to link odnośnie Komisariatu ktory powstał w 2006 r.Miał on dbac o bezpieczeństwo ludzi a tu okazuje się ze już go nie ma.Widać że Polska to bogaty kraj skoro wydaje lekką ręką 200 tyś aby pózniej je zmarnować!
- 0 0
-
2011-02-06 22:34
Niestety SOL jest od odpraw pasażerów i od pilnowania ogrodzenia lotniska,ale nie od bezpieczeństwa pasażerów tak przynajmniej kiedyś mi powiwdział dyżurny Solu jak potrzebowałem pomocy i kazał mi się udać na Policję a więc to uczyniłem a na drzwiach Komisariatu kartka -ZAMKNIĘTĘ,proszę dzwonić na 112,myślałem że ktoś sobie robi jaja ale jeden z pracowników lotniska powiedział że policji juz tam nie ma i nie będzie.Dla mnie jestr to niezrozumiałe że na lotnisku miedzynarodowym nie ma Policjia więc kto jest odpowiedzialny za bezpoieczeństwo pasażerów? SOL-nie,Straż Graniczna też umywa ręce a POlicji nie ma!
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.