- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (134 opinie)
- 2 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (108 opinii)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (63 opinie)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (108 opinii)
- 5 Masz interes? Zostaw kartkę (156 opinii)
- 6 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (232 opinie)
Mocno oryginalne reklamy wyborcze. Kandydaci daleko za Monty Pythonem
Śledziem po twarzy - czyli sposób na zainteresowanie po gdyńsku.
Jedni chcą być niczym karetka reanimacyjna, inni po chrześcijańsku nadstawiają drugi policzek, by otrzymać cios... śledziem. Kandydaci na posłów i senatorów prześcigają się w - ich zdaniem - zabawnych hasłach i reklamówkach przedwyborczych. Poziom humoru oceńcie sami.
Największą odwagą wykazał się gdyński poseł PO Tadeusz Aziewicz, który zaufał Młodym Demokratom, przygotowującym krótki film, dostępny w Internecie. - To młode pokolenie, wychowane na skeczach w stylu Monty Pythona. Film miał zachęcić do odwiedzenia mojej strony internetowej - mówi poseł.
Scenariusz z pewnością nie jest oscarowy. Troje młodych ludzi wpatruje się z nadzieją w gdyńskie niebo. Nagle na nieboskłonie pojawia się lecąca ryba - śledź - którą dostają... w twarz. I na koniec hasło: "Śledź nas".
- Skutek został osiągnięty. Ilość wejść na moją stronę radykalnie wzrosła. A tam można zobaczyć dużo poważniejszy film o sprywatyzowanym gdyńskim Radmorze, który osiąga coraz większe sukcesy - podkreśla Tadeusz Aziewicz.
Minister edukacji Katarzyna Hall (PO), skrytykowana ostatnio za sesję zdjęciową w jednym z tabloidów, w którym pozowała ze spuszczonymi spodniami u lekarza, najwyraźniej chce podkreślić, że był to tylko wypadek przy pracy. Swoją fachowość próbuje więc podkreślić hasłem: "Wiem co robię".
Na razie pomorscy kandydaci nie wymyślają jednak tak "chwytliwych" haseł, jak choćby specjalista od rymów częstochowskich Paweł Nogalski, który podczas wyborów do Rady Miasta Gdyni w 2006 roku, lansował się hasłem: "Szczurek, oddaj sznurek", opowiadając, że ludzie prezydenta niszczą jego plakaty. Elektorat najwyraźniej uwierzył, bo autor tego krótkiego wiersza został radnym z ramienia PiS.
Tym razem kandydaci na posłów stawiają na sprawdzone slogany: skuteczność, doświadczenie itp. Zaskakują za to partie. PSL w spocie lansuje hasło: "chodźmy szybko za stodołę", po czym okazuje się, że para młodych ludzi gra tam w tenisa. Wyjaśnieniem ma być podpis: "Nie wszystko jest takie jak myślisz. Spójrz na nas z innej strony!".
Jak dotąd w Trójmieście nie mamy zbyt wielkiej kolonii żartownisiów, ale obserwacja innych regionów, może budzić spore nadzieje. W Koszalinie kandydująca z czwartego miejsca na liście PiS Anna Mętlewicz pozuje w czerwonym sweterku, spod którego wystaje czarny stanik. Na plakacie jest też hasło: "Inteligentna czwóreczka". Kandydatka przyznaje, że zainspirował ją plakat przedstawicielki niemieckiej CDU, która sfotografowała się z kanclerz Angelą Merkel. Obie miały wyeksponowane biusty, a hasło brzmiało: "Oferujemy więcej". Inni kandydaci całkowicie zrezygnowali z ulotek. Znany ze skandali Piotr Gadzinowski (SLD) zamierza w Warszawie rozdawać... prezerwatywy.
Czekamy zatem z nadzieją na więcej, bo - jak głosi hasło wyborcze PJN - "Wszystko jest możliwe"...
Opinie (119) 4 zablokowane
-
2011-09-18 09:05
arena polityczna... (3)
coraz bardziej przypomina cyrkową.. klownów nie brakuje po obu stronach...
- 88 0
-
2011-09-18 11:01
Ale (2)
mamy największy cyrk w Europie na Wiejskiej !!
- 13 1
-
2011-09-18 12:57
Paradoksalnie nawiększy clown ma najniższy wzrost :) (1)
- 8 6
-
2011-09-18 17:56
odczep się od tuska
- 3 4
-
2011-09-18 09:03
z tego wynika, że "reklama dźwignią polityki" (4)
- 29 1
-
2011-09-18 11:35
te reklamy to polskie dno (1)
do tego ta wszedobylska nienawisc miedzy ludzmi, zawisc, jad, agresywne spojrzenia frustratow. Pozdrawiam ze slonecznych Niemiec. Tu sa ludzie usmiechnieci, wszystko jest tak jak trzeba, a rozrywek multum.
- 5 5
-
2011-09-18 17:54
to zostań tam na zawsze, frustratów mamy dość w kraju
- 5 4
-
2011-09-18 12:19
Jaka reklama?
Nie obrażaj branży :) Już nie pamiętam dobrej reklamówki wyborczej, pamiętam za to złe, gorsze i żenujące :] Tegoroczne chyba przebijają wszystko poziomem głupoty... ten bubel ze śledziem prezentowany powyżej to jedna z perełek :)
- 2 3
-
2011-09-18 09:07
chyba "media dźwignią polityki"
- 9 1
-
2011-09-18 17:01
Za to Nowak chce zdobyc popularnosc dzieki Nergalowi!!!
- 7 1
-
2011-09-18 15:44
żałosne są te pudrowane photoshopem pokemony z uśmiechem "angielskiej królowej"
sporo z nich prawie wieku emerytalnym, nie potrafią zadbać o siebie a co dopiero o sprawy państowe... ?
- 2 1
-
2011-09-18 14:52
Czekamy aż Śniadek z Guzikiewiczem rozkręcą kampanię wyborczą PIS (1)
ciekawe, czy będzie palenie opon i koczowanie pod domem Premiera?
- 9 3
-
2011-09-18 15:28
dziś w Krakowie mały troll dał kolejne przedstawienie - brakowało tylko swastyk i pochodni
- 5 3
-
2011-09-18 14:57
najbardziej oryginalna jest reklama arciszewskiej. ta bezczelna ci.a powninna miec odrobinę wstydu i nie kandydować
- 11 2
-
2011-09-18 13:35
(2)
Pomóżmy panu Rostowskiemu i jego kolegom wyjechać z rodzinami do USA. Może jakiś apel Polonii do amerykańskich władz o nadzwyczajne wydanie im wizy?
- 5 1
-
2011-09-18 13:40
Niech jadą (1)
Tylko ,żeby tam zostali na parę lat.No cóż można mieć marzenia ,jak bardzo chcieć to POnoć się sprawdzają,wystarczy tylko CHCIEĆ.
- 2 1
-
2011-09-18 14:47
Wielki przyjaciel (jednostronny) USA - Jarosław
nie załatwił tych wiz przez tyle lat. To nie ma się co martwić - wiz nie będzie ;)
- 2 1
-
2011-09-18 09:16
'skutek został osiągnięty" (6)
pomijając już to, że skutek osiąga się zawsze, choć nie zawsze jest on zgodny z celem to jeżeli 'skutkiem' tego filmu miało być danie stronie szansy na wytłumaczenie, że Aziewicz nie jest kompletnym debilem to owszem, udało się. Fantastyczna kampania - najpierw wrzeszczymy"Ludzie, zobaczcie jakim kretynem jestem" a potem, jak ludzie chcą się bliżej przyjrzeć nadajemy "A kuku, wcale nie jestem kretynem tylko sztywniakiem'
- 15 3
-
2011-09-18 10:34
Popatrzmy jednak na to z innej strony (5)
Czy ktoś by się zainteresował bez tej reklamy? Pewnie nie.
- 4 3
-
2011-09-18 13:25
Spójrzmy na to jeszcze dalej. (4)
Jak przyjdzie do głosowania to większość ludzi wie na jaka partię zagłosuje, ale nie wie na kogo konkretnie. A tak nazwisko im się skojarzy, choć nie będą wiedzieli skąd i pyk, jest głosik.
- 1 0
-
2011-09-18 13:41
(3)
proponuję doczytać o warunkowaniu, rodzaju bodźcow czy sielniej zapamiętywane są emocje czy komunikaty racjonalne, co to jest bodziec awersywny itd. itp. może wtedy w końcu w Polsce przestanie się robić marketing na zasadznie "nie ważne jak, byle mówili'
- 1 0
-
2011-09-18 13:50
Dużo mądrych książek napisano (2)
A życie życiem. Komunikaty racjonalne ludzie mają gdzieś, bo ich po prostu nie rozumieją.
- 3 0
-
2011-09-18 14:29
(1)
toteż właśnie nie zadział bodźcowanie "Aziewicz - skądś znam' tylko 'Aziewicz - debil". Co mnie w sumie cieszy, nie lubię lemingów.
- 0 0
-
2011-09-18 14:36
Czyli oceniasz coś do czego z zasady
jesteś negatywnie ustosunkowany:) Wiarygodne:)
- 1 0
-
2011-09-18 09:51
Naprawdę (3)
czy tak trudno dostrzec, że ten flimik jest prześmiewczy? Ludzie, gdzie Wasze poczucie humoru?
- 7 7
-
2011-09-18 10:00
(2)
bardzo łatwo jest dostrzec, że ten filmik miał być prześmiewczy. A że wyszło debilnie...
- 12 0
-
2011-09-18 10:03
Ludzie (1)
żrecie śledzie, szprotki i inne paskudztwa, ale jak ktoś dostanie tym w twarz to gadacie, że wyszło debilnie:) śmiesznie wyszło - ja tam się uśmiałem:)
- 0 7
-
2011-09-18 13:43
no cóż.. każdemu jego porno...
- 1 1
-
2011-09-18 12:40
ciekawa okładka nowego Newsweeka z Palikotem... :))) (1)
- 4 6
-
2011-09-18 13:26
poniżej spadających liści!
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.