- 1 Szukał na targu sadzonek, znalazł amunicję (127 opinii)
- 2 Oślepiał śmigłowiec podczas derbów (227 opinii)
- 3 Kradli klocki LEGO. Hurtowo (33 opinie)
- 4 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (52 opinie)
- 5 Coraz więcej domów pływających na wodzie (64 opinie)
- 6 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (63 opinie)
Morena: śmiertelny wypadek na budowie
Na budowie bloków mieszkalnych przy ul. Rakoczego na Morenie doszło do tragicznego zdarzenia. Na dwóch stojących na rusztowaniu pracowników spadł betonowy balkon. Jeden z mężczyzn zginął na miejscu, drugi - w stanie ciężkim - został przetransportowany do szpitala.
Ok. godz. 12:30 przy ul. Rakoczego na Morenie , miał miejsce tragiczny wypadek. Dwóch pracowników pobliskiej budowy, należącej do dewelopera Robyg, zostało przygniecionych przez betonowy balkon, który oderwał się z wyższych kondygnacji budowanego budynku.
- Ze wstępnych ustaleń wynika, że mężczyźni stali na rusztowaniu, na wysokości drugiego piętra. Z nieznanych przyczyn znajdujący się nad nimi balkon oberwał się. W wyniku tego zdarzenia, część rusztowania zawaliła się. Jeden z przygniecionych pracowników poniósł śmierć na miejscu, drugi w stanie ciężkim trafił do jednego z trójmiejskich szpitali - informuje podkom. Aleksandra Siewert, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Na miejscu wypadku są już cztery zastępy straży pożarnej oraz policja, w drodze jest też prokurator.
Nieoficjalnie udało nam się ustalić, że mężczyzna, który zginął był obywatelem Mołdawii, zaś ciężko ranny - obywatelem Ukrainy.
Firmie ROBYG jest bardzo przykro z powodu wypadku, do którego doszło w dniu dzisiejszym. ROBYG na swoich budowach współpracuje wyłącznie z firmami o nieposzlakowanej reputacji, które mają potwierdzone doświadczenie. Ten nieszczęśliwy wypadek miał miejsce dzisiaj w godzinach porannych i na obecną chwilę nie są znane jego okoliczności. Sprawę wyjaśnia policja wraz z firmą budowlaną, która udziela funkcjonariuszom wszelkich niezbędnych informacji.
Wyrażamy współczucie rodzinom osób, które ucierpiały w wypadku. Jednocześnie chcielibyśmy zaznaczyć, że odpowiedzialność za ten nieszczęśliwy wypadek ponosi firma budowlana, która prowadzi prace na tym terenie.
Śmiertelny wypadek na Morenie (24 opinie)
Miejsca
Opinie (412) ponad 10 zablokowanych
-
2016-11-06 22:20
Szkoda ludzi..
Czy oni wracali do domu autobusem linii 227? Zawsze dwóch młodych mężczyzn z ukraińskim akcentem jeździło w stronę Jelitkowa po 16-tej z przystanku Piekarnicza a teraz ich nie widać.
- 3 0
-
2016-11-06 14:15
Robyg i wszystko jasne (1)
Znajomi mają kupione mieszkania w Robygu i wszystko się sypie, straszna fuszerka. Będąc u nich w odwiedziny i widząc jak buduje Robyg to wcale się nie dziwię że balkony w ich blokach odpadają. Ludzie nie kupujcie tej fuszerki
- 4 4
-
2016-11-06 21:22
Fuszerka to jedno, a kompletny brak poszanowania życia ludzkiego,życia swoich robotników to drugie. I do tego dramatyczne. Z daleka od tego, jest wielu innych deweloperków, może nie tak zachłannych i bezdusznych. Pomyślcie o tym czasem.
- 2 0
-
2016-11-03 11:16
Zabawni jestescie. (20)
Wszyscy obrzucaja miesem firme Robyg, a jedyny ich kontakt z ta firma jest wtedy, gdy slysza ich reklame w radio, albo gdy czytaja o nich artykuly na trojmiasto.pl. Co wy mozecie wiedziec o jakosci ich pracy jak dalej mieszkacie w bloku z wielkiej prlowskiej plyty z lat 60-tych. Mieszkam na osiedlu "sloneczna morena" od roku i jest bardzo pozytywnie zaskoczony jakoscia wykonania, a nawet jesli sa jakies usterki czesci wspolnych, to sa one na biezaco i w ekspresowym tempie serwisowane, ale co w o tym mozecie wiedziec...
- 10 22
-
2016-11-03 11:21
(14)
A tym, że tam w marcu zginął młody chłopak, który przyjechał tu za pracą z Włocławka i w wieku 21 lat zginął na budowie Słonecznej Moreny, bo ośmielił dotknąć zabezpieczającej barierki na 4 piętrze też jesteś zachwycony???
Brak słów.- 8 3
-
2016-11-06 09:08
Zginal bo sie nie przypial. To nie wina kierownika.
- 1 2
-
2016-11-03 11:23
Zabawni jestescie. (11)
Oczywiscie, ze nie jestem zachwycony smiercia mlodego czlowieka, ale co ma wspolnego ten fakt z tym, ze podoba mi sie jakosc mojego bloku? Myslisz, ze malo osob zginelo budujac wasze wielkie plyty?
- 1 10
-
2016-11-03 12:41
(2)
Akurat te parszywe bloki w nowym etapie Słonecznej Moreny wyglądają o wiele gorzej niż wielka płyta. Okolice wielkiej płyty mają przynajmniej przestrzeń, sporo zieleni, bezpłatne parkingi. A tu? Nie dość , że obrzydliwe szare, smutne blokowiska, gdzie sąsiad widzi, jaką jesz zupę na obiad, to jeszcze brak ogólnodostepnego parkingu dla gości. Osobiście wolę wielką płytę
- 7 5
-
2016-11-04 09:53
Racja (1)
Powyższy xyz troche się zachlysnal "jakością robala". Jakość to może i byla w 1 i 2 budynku na SM. Później to już tylko cięcia i cięcia. Np. Szara szpetna elewacja, mniejsze okna czy użytkowanie wieczyste. Zatem bardziej jest jakoś niż jakość. Nie zmienia to faktu ze ludzie to kupują. I to masowo. Co do wypadku to tutaj jest jak z silnikami vw. Robisz masowo to i wtopa się pojawi. Robal to największy developer wiec ma największe prawdopodobienstwo wpadki.
- 1 0
-
2016-11-04 21:09
Podpis
Nie wiem czy podpis przypadkowy, ale jeśli pije on do przedstawiciela spółki, to zamilknij, bo ten Pan zmarł po bardzo ciężkiej chorobie.
- 1 1
-
2016-11-03 11:43
(6)
Nie mieszkam w wielkiej płycie żadnej, tylko w domku. Dlatego jak nie wiesz to nie generalizuj. Spoko można mówić, że szkoda człowieka, ale mam blok. no ok, miej, nie chodzi o zazdrość. Tylko czemu od robyga?? Bo tańsze?? Cena wymusza oszczędności na bhp, na materiałach, na ludziach. Budowlanka ciebie nie dotyczy, nie pracuje nikt znajomy/ rodzina am? To się ciesz. Wiesz co to jest codzienny strach o swoich bliskich, którzy idą każdego dnia do pracy na budowę? I kiedy czytasz o kolejnym wypadku i tylko myślisz: gdzie tym razem? I kto? Nikomu tego nie życzę.
Teraz rozumiesz?- 5 2
-
2016-11-03 11:51
(5)
Mieszkaniec pisze że za cenę porównywalną z innymi deweloperami w okolicy dostał przyzwoite mieszkanie w przyzwoitym standardzie. Tylko tyle.
Jeśli chodzi o bhp akurat na tej budowie z obserwacji wyglądało nie najgorzej. Barierki wszędzie były, wszyscy w kaskach, rękawicach, rusztowania i deskowania systemowe dobrej jakości - nie wygląda to na partyzantke.
Wypadki się zdarzają, jak choć ta pęknięta deska barierki przez którą zginął chłopak na Słonecznej morenie.
A Ty piszesz tak jakby kierownik posyłał ludzi na prawie pewną śmierć...- 7 5
-
2016-11-03 12:39
(3)
U ciebie w pracy też są wypadki, że tak spokojnie o tym mówisz? Wypadków na budowach ma nie być! I tyle. Skoro w innych zawodach jest bezpieczniej to w budowlance też ma być. Wystarczy, że zasuwają na wietrze, mrozie, śniegu, upale po 10 godz dziennie. Bez dachu nad głową. I to zasuwają, zwłaszcza, jak jest beton. To chociaż bhp mają mieć. I tyle.
- 5 2
-
2016-11-03 15:00
(2)
To zakażmy wypadków ustawą!
Jak w pracy biurowej nie ma to i w kopalniach i na platformach wiertniczych być nie może. A na budowach to już całkiem.
Czasem wypadki są spowodowane splotem niesamowicie rzadkich przypadków, może jedna podpora szalunku pekła na skutek zmęczenia, albo nie osiowego podparcia ( od zginania ) i wypadek gotowy. A podpora nie wie że jest ustawa zakazująca wypadków.- 6 2
-
2016-11-04 09:37
(1)
Ustawą?? Człowieku, ogarnij się, na serio. Dopiero krasnal by ten kraj wyśmiał, gdyby coś takiego powstało. Co byłoby skuteczne w tym przypadku? Kasa i tylko kasa. Kary finansowe są najbardziej dotkliwe dla dzisiejszego społeczeństwa. I to wysokie. Bo na razie to kary PIP-u są dla deweloperków/ kierowniczków bardziej korzystne niż przestrzeganie BHP czy Kodeksu Pracy. Zapłaci raz na jakiś czas jeden z drugim taką karę i ma parę m-cy spokoju. To samo z odszkodowaniami dla poszkodowanych/ rodzin. Smutne to, ale prawdziwe, że życie ludzkie mierzy się tylko kasą. Ile jest warte życie ludzkie? W budowlance niewiele. Smutne to, na serio. Ale innego sposobu na takich materialistów nie ma.
- 0 1
-
2016-11-04 10:08
widzę ironia jest Ci obca...
- 1 2
-
2016-11-03 12:26
Czyli nie ludzie interesują, tylko kasa, kasa??
Mieszkanie w dobrej cenie :/ Jakim kosztem??
Tylko bojkot zmusi krasnala do zmiany warunków pracy ludzi. On też tylko kasę widzi. Innego sposobu na niego nie ma. Ale ten, kogo budowlanka nie dotyczy, nie zrozumie. O ludzi, o budowlańców chodzi.- 0 4
-
2016-11-03 13:01
zabawny jesteś ty
straszny kozak z Ciebie ale wcześniej też mieszkałeś w płycie albo przybyłeś ze słoikowa, kredyt na 30 lat i wozisz się niesamowicie. pozdro
- 0 2
-
2016-11-04 08:28
to było 6te piętro
- 0 0
-
2016-11-04 15:26
chyba jakieś zarty
człowieku !! o czym ty piszesz ?? nawąchałeś się czegoś czy co ?? jaka jakość, jaka fachowość - spójrz jest wypadek - nie zbadano jeszcze okoliczności - ale już Robyg napisał - winien wykonawca, konkretna osoba wpierw by sprawdziła potem się wypowiadała. Panie Borowski a sprawdził Pan np. czy zaprojektowane było odpowiednio ??? że Pan już wydał werdykt na Wykonawcę ?? sprawdził Pan czy nie wystąpiły inne okoliczności niezależne od Wykonawcy ? czy takie właśnie wydanie juz teraz werdyktu świadczy o "fachowości" - przepraszam ale dla mnie świadczy jedynie o braku wyczucia sytuacji i braku odpowiedniego przygotowania zawodowego, czy też niestety - braku stosownej wiedzy w temacie budownictwa.
- 3 0
-
2016-11-03 19:23
zajmuję się usuwaniem tych usterek (1)
więc wiem, jak to "na bieżąco i w ekspresowym tempie" się dzieje ;) miesiącami... widzę, że dział marketingu działa...
- 3 0
-
2016-11-03 23:48
Kolejny smieszek.
W d*pie byles, g*wno widziales.
- 0 0
-
2016-11-03 19:25
zazdrość, zazdrością...
ale dlaczego inżynierowie Robyga, mimo zniżek na zakup mieszkania, nie kupują u nich mieszkań, tylko w wielkiej płycie? która jest taka be? to jakie muszą być te mieszkania...?
- 2 1
-
2016-11-03 13:27
Xyz
czy też masz ruchome balkony?
- 1 0
-
2016-11-02 15:09
. (1)
U mnie w nowym budynku dekarze od Wrońskiego nie przymocowali blach na dachu-chyba spieszyli się na piwo. Poprawili z łaską po kilku interwencjach.
- 12 2
-
2016-11-05 23:09
A na której inwestycji Wrońskiego? Pytam bo sam mieszkań na jednym z osiedli które ten podwykonawca wykonywał i powiem tak.... skandal i ręce opadają jacy to partacze.
- 0 0
-
2016-11-02 17:59
Przestroga (2)
Gościu, który pracuje w firmie Robyg sam odradzał swoim znajomym zakupu mieszkania od ww. dewelopera. Mówił, że wszystko co robią budowlańcy ze wschodu jest zrobione na odp...dol i sam by się tam bał mieszkać. Niestety, ale teraz się tak buduje- byle szybko, a czy zrobione dobrze i przede wszystkim bezpiecznie to już nieważne.
- 24 5
-
2016-11-05 19:27
Tak samo RAI Osowa.
Odradzam, wszystko na szybko i tylko pieniądze się liczą, nic więcej.
- 1 0
-
2016-11-02 21:08
wielu pracowników Robyga kupiło jednak te mieszkania
a później są zdziwieni tak samo, jak pozostali klienci.
- 3 1
-
2016-11-02 16:35
Fajnie tam bedzie mieszkac ludziom (3)
Ja bym w mieszkaniu budowanym przez ukraińców stopy nie postawił.. 4 zł na godzine i bladego pojecia o budowlance to tak sie konczy. A kierownik budowy juz sie zes*ał i dobrze bo w zawiasach nie dostanie tylko normalnie.
Ale u ruskich całe bloki się walą bo zamiast cementu uzywaja zwiru.- 12 7
-
2016-11-05 19:25
Praca z urkraińcami
jestem kierownikiem budowy. Pracuje z ukraińcami i są to duzo lepiej wykwalifikowani pracownicy niż pracownicy polscy. Do tego pracują chętniej, lepiej i boją się o pracę, dlatego się starają, nie piją, nie stwarzają problemów. Pracowałem również z Polakami i praca z nimi pozostawiała wiele do życzenia.
Pozdrawiam- 2 0
-
2016-11-02 21:49
a mają budować jakieś też bardzo wysokie budynki
aż strach pomyśleć o tym
- 1 1
-
2016-11-02 20:43
Mają 10-12/h
- 3 1
-
2016-11-04 15:32
co za prostacyzm... (2)
Firma Robygnie sprawdziła np. czy zaprojektowane było odpowiednio ??? a już wydała werdykt na Wykonawcę.Nie sprawdziła czy nie wystąpiły inne okoliczności niezależne od Wykonawc, czy takie właśnie wydanie juz teraz werdyktu świadczy o "fachowości" firmy ROBYG - przepraszam ale dla mnie świadczy jedynie o braku wyczucia sytuacji i braku odpowiedniego przygotowania zawodowego, czy też niestety - braku stosownej wiedzy w temacie budownictwa. Nawet jeśli okaże się, że to wina Wykonawcy jak twierdzi Robyg - tej firmie, Właścicielowi też zapewne jest przykro, też współczują.... Podziwiam stanowisko Robyga przesadzające kto jest winien - prostackie to mało powiedziane.
- 8 2
-
2016-11-05 17:43
Projektowanie zbrojenia i całej konstrukcji budynku nie obejmuje technologii wykonania - szalunków.
Tu ewidentnie nie wytrzymały doki pod szalunkiem ( na zdjęciach widać że ścięły się na krawędzi stropu ).
Żadne zbrojenie nie miało szansy zapracować bo dolnego balkonu jeszcze nie było ( tylko doki nad stropem i pomost roboczy ), a górny zalany 30min wcześniej jest tylko obciążeniem więc nie ma to nic wspólnego z poprawnością projektu.
Także dla osoby znającej się na budownictwie ewidentnie widać że zawiodło wykonawstwo lub doki szalunkowe ( uszkodzone?, źle przeliczone? )
A najprawdopodobniej mamy do czynienia z bardzo nieszczęśliwym splotem okoliczności.- 5 3
-
2016-11-04 18:30
A czyja niby znawco? Wykonawca Ktory prowadzil prace ma swojego kierownika robot ktory odpowiada za swoich pracownikow i za materialy ktore wbudowywuje. Robyg dobrze napisal. Zabawne sa te wszystkie komentarze ludzi ktorzy sie nie znaja nie wiedza jak wyglada praca na budowach kto za co odpowiada ale feruja wyroki w internecie...
- 5 5
-
2016-11-02 13:20
ponownie robyg pare meisecy temu tez ktos ucierpial na budowie (33)
- 366 8
-
2016-11-02 17:16
kapitał izraelski, wykonawcy ukraińscy (6)
gdzie my mieszkamy?
- 28 5
-
2016-11-02 17:50
(5)
W kraju, gdzie jego obywatele nie chcą pracować za przyzwoite pieniądze, przedsiębiorcy muszą sobie radzić... a Ukraińcy szanują pracę
- 10 30
-
2016-11-02 18:09
taa, takie przyzwoite pieniądze że tylko przybysz ze wschodu chce pracować (2)
no tak, żrą g... i w dziesięciu chłopa w 1 pokoju mieszkają to może nawet coś zaoszczędzą
- 28 2
-
2016-11-02 19:15
zupełnie jak nasi w UK (1)
- 40 3
-
2016-11-05 00:02
kolega coś nieświadomy
Ukraińcy w Polsce to jak obecnie Polacy w UK jakieś 10 lat temu. Wiem co mówię bo przebywam. Nie powielajmy mitów Panowie :-)
- 4 1
-
2016-11-02 22:44
Jasne...
- 3 1
-
2016-11-02 18:07
ukraińcy szanuja robotę i sami abstynenci w dodatku
a świstak zawija je w sreberka
- 20 3
-
2016-11-02 15:24
(11)
Ten sam kierownik budowy...
- 48 2
-
2016-11-02 20:21
ten sam kierownik (9)
Czy kierownik budowy jest winien tego, że pracownik nie przypiął pasa zabezpieczającego?
- 3 16
-
2016-11-02 21:37
Nie, ciocia Jadzia z Pcimia Dolnego jest winna (5)
Zbrojenie można zalać dopiero jak jest wpis w dzienniku budowy że sprawdzone, a sprawdza kierownik budowy. Sprawdził 2 i poszedł na piwo.
Projektant dla świętego spokoju daje więcej prętów w projekcie żeby swoją D kryć, więc jeśli pusta płyta balkonowa nawet jeszcze bez barierek się urywa mimo tego, to radzę ludziom się powycofywać z umów na lokale w tym osiedlu bo czarno widzę jego losy. Jak to tak jest budowane to się któregoś pięknego dnia obudzicie na torach tramwajowych przy carrefourze, jak to wszystko w cholere zjedzie z tej skarpy.
A na pewno zbiorowo wystosować pismo do nadzoru budowlanego żeby zażądali odkrywek na wykonanych już balkonach a potem zażądać ekspertyzy, bo Robyg będzie próbował zabulić żeby na lewo tą ekspertyzę zrobić bez odkrywek.- 30 2
-
2016-11-03 13:39
W tym wypadku zarwał się szalunek pod wylewanym balkonem, nie ma to nic wspólnego z nośnością gotowego balkonu.
Zbrojenie ani klasa betonu świeżo zalanego balkonu nie ma żadnego znaczenia - płynny beton jest tylko obciążeniem dla szalunku, nie przenosi żadnych sił.
Całość obciążenia przez czas dojrzewanai betonu ma przenosić szalunek i dodatkowe podpory pod nim - stemple. W tym wypadku z jakiegoś powodu szalunek nie wytrzymał.- 6 0
-
2016-11-03 09:28
Typowy Polak nie wie i pisze. (1)
Proponuje zgłosic Pana do komisji smoleńskiej jako ekpsrta od katastrof lotniczych.
- 1 4
-
2016-11-03 13:15
proponuje zgłośić Ciebie do GRU jako naczelnego trola
- 0 0
-
2016-11-02 23:18
ej mądralo ... (1)
Zbrojenie odbiera inspektor nadzoru inwestorskiego a nie kierownik budowy.
- 2 2
-
2016-11-03 09:39
Nie do końca...
To kierownik budowy zgłasza inspektorowi zbrojenie do odbioru, więc siłą rzeczy sam musi je wcześniej sprawdzić i zaakceptować. Ale mimo odbioru inspektora i tak główną odpowiedzialność ponosi kierownik, który jest najważniejszą osobą na budowie.
- 5 1
-
2016-11-02 21:18
rzeczywiście, z pasem czułby się pewniej pod tą płytą balkonową...
- 29 0
-
2016-11-02 21:14
a za frajer kasę bierze czy za nadzór na budowie
najlepiej kasę brać i za nic nie odpowiadać.
- 4 1
-
2016-11-02 20:48
Tak, jest winien. A ty myślisz że kierownikiem się zostaje tylko po to żeby wyższą pensję brać ?
No widocznie on tak myśli skoro ma w D**e co robią a raczej czego nie robią jego podwładni.
- 21 2
-
2016-11-02 18:05
.
- 1 1
-
2016-11-02 17:08
znowu ukraińcy? jak najtańszym kosztem wszystko robione. (1)
Strach kupować mieszkanie u tego dewelopera.
A takie niby super mieszkania, z systemem smark czy inne g...- 27 1
-
2016-11-03 09:11
a co, `polscy` specjalisci sa lepsi? taka sama opinia na zachodzie i o naszych fachowcach.
- 1 3
-
2016-11-02 22:09
Dlatego nie kupiłem u nich mieszkania
Najgorszy deweloper również pod tym względem robyg = nieprzestrzeganie prawa
- 10 1
-
2016-11-02 15:40
(2)
Nic im nie zrobią. W końcu to izraelski kapitał.
- 45 8
-
2016-11-02 17:49
chyba rosyjski kapitał (1)
- 1 14
-
2016-11-02 22:03
proszę tu nie wciągać Rosji w to bagno
- 3 2
-
2016-11-02 13:53
Tak pamietamy (1)
Te pare miesięcy demu dotyczyło inwestycji na Słonecznej Morenie - tj kilkadziesiąt metrów dalej od dzisiejszego zdarzenia. Zginął młody chłopak.
Tamto zdarzenie też było opisywane w mediach.
Czy nikt wniosków nie wyciągnął?- 114 2
-
2016-11-02 21:17
szkoda, że nie uzupełnili tamtego artykułu
o ciąg dalszy - co ustaliło śledztwo, kto został uznany winnym i jakie poniósł konsekwencje.
- 17 1
-
2016-11-02 16:00
szybko tanio bez gwarancji ... (2)
robyg coraz taniej i szybciej i na odpier...ol ,ciekawe jak bedzie na budowie po skladowisku popiolow w n-porcie bez fundamentow wybuduja?
- 39 3
-
2016-11-02 20:04
(1)
skladowisko popiołów jest w innym miejscu.
- 2 5
-
2016-11-02 21:11
byłe skaldowisko popiolow i tyle... pozdrawiam
"Nowa Letnica"- 3 1
-
2016-11-02 18:46
znowu robyg (1)
oststnio tez tam jeden zginal, teraz drugi
musze przyznac, ze mieszkam na lawendowym w bloku tego dewelopera i jego podejscie do jakosci uslug pozostawia wiele do zyczenia..
czytajcie umowy i jak male dzieci pytajcie o wszytko, bo to cwaniaki wieksze niz cwana konkurencja na rynku- 22 1
-
2016-11-02 19:22
rozumiem, że nie polecasz?
- 12 0
-
2016-11-02 17:57
smutek
Rodzinom poszkodowanych po
2.000 000 zł odszkodowania!- 19 1
-
2016-11-04 09:34
Budowa Robyga, kierownik budowy z robyga a wina pracownikow (2)
ciekawe jak to jest ze budowa robyg i kierownik budowy z robyga a wina jest po stronie firmy wykonawczej i pracownikow?
- 6 2
-
2016-11-04 18:33
Bo firma wykonawcza ktorej zlecono dane prace odpowiada za wszystko na swoim odcinku wlaczajac behap ?
- 1 2
-
2016-11-04 10:02
No bo trzeba przecież umyć ręce i się wytłumaczyć z tego. żeby odpowiedzialności nie onieść przypadkiem. No bo jeszcze PR na tym ucierpi, mieszkania się nie sprzedadzą, kasa nie spłynie. Za dużo problemów z tym. A tak, jeśli się winę na pracownika zrzuci, to jest nadzieja, że rozejdzie się po kościach, ludzie zapomną. Pracownik się przecież nie wybroni, bo go już nie ma :( Na jego miejsce przyjdą inni. Kolejni pracownicy, podwykonawcy. Co za problem?
- 4 0
-
2016-11-04 15:36
tak właśnie sie dzieje gdy :
Tania firma, tani kierownik, tani inspektor, ludzie pracujący za "miskę ryżu" .... wszystko w temacie - niestety przykre i bolesne efekty
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.