- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (94 opinie)
- 2 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (22 opinie)
- 3 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (88 opinii)
- 4 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (71 opinii)
- 6 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (122 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-10 23:08
ludzie
ludzie którzy walczyli za wolne miasto Gdańsk przewracają się w grobach przez tą profanację . na miejscu prezydenta to bym podał się do dymisji i poszedł na kolanach do Częstochowy w intencji żeby ludzie mi przebaczyli za te gnioty
- 1 1
-
2010-09-10 22:52
słyszałem
Słyszałem że od teraz symbolem miasta będzie słomiany chochoł ustawiony na rynku
- 2 0
-
2010-09-09 09:41
Filmiki sa świetne! :) (1)
Bardzo pomysłowe a sposób nagrania i umieszczenie ich w youtube sprawi, że ludzie na całym świecie je zauważą i tym samym nasze miasto.
- 2 9
-
2010-09-10 22:39
wes
chyba jako wioske z 3 świata
- 0 0
-
2010-09-10 19:05
fale GDN
fale GDN chyba wyżarły twórcom tych gniotów mózgi 2mln czy nie można było tego przeznaczy na domy dziecka dla mnie te filmy to zwykły debilizm
- 2 1
-
2010-09-10 18:50
hahaha
ale go ku... poniosło .tzn tego kierowce co za młot to wymyślił ????????
- 2 0
-
2010-09-10 18:40
Szczyt głupoty
Gdańsk,po raz kolejny udowadnia, że jest w czołówce polskich miast które potrafią marnować publiczne pieniądze na głupoty i beznadziejne pomysły. W żaden sposób filmiki te nie promują Gdańska. Są żenujące. Dziękujemy już Panu Adamowiczowi...naprawdę,skończ Waść wstydu oszczędź !!!
- 3 1
-
2010-09-09 14:57
lubie Gdansk (1)
Dawniej Gdansk kojarzył się z awangardą a od 20 wielu lat cisza. Może ten pomysł kontrowersyjny ale kto jak nie Gdańsk ma zaproponować cos innego! Ja gratuluję a czytając komentarze mam wrażenie, że cześć ludzi nawet się nie zastanawia nad tym co piszą... No to Gdańsk nie ma łatwo.. Trzyamam kciuki
- 0 4
-
2010-09-10 15:23
obcy się wtrąca
to się tu przeprowadź, bo jak nic napewno tu nie mieszkasz, to pewne
- 1 0
-
2010-09-08 21:24
o smutny narodzie!!! (4)
Mnie się podoba. Szczególnie motyl. Pomysł świetny tylko ,że jak czytam te wpisy wiecznie niezadowolonych rodaków to wyć mi się chce.
Ludzie!! Uśmiechnijcie się !!!- 6 15
-
2010-09-10 15:12
trawa
co ty jarasz, podzieliłbyś się
- 1 0
-
2010-09-08 22:31
(2)
Sama prawda !
Bo ci "wiecznie niezadowoleni rodacy" to pewnie woleliby, zeby Gdansk (sladem generalnie kampanii Polski) promowal wiejski zespół piesni i tanca w strojach ludowych, na spóle z muzeum (dowolnym, byleby pokazywalo jacy to bylismy pokrzywdzeni przez los) i super ciekawymi wstawkami na temat historii zalozenia miasta....
Ogarnijcie sie chociaz troche. Dobra kampania, przynajmniej krok w dobra strone- 2 4
-
2010-09-09 01:19
Nie dozyłaś jeszcze chyba renciny
550 pln i chaty z opłatami 3x większymi - o lekach nie wspominając ;)
- 3 0
-
2010-09-09 01:17
Gratuluję dziewuszko - mieszania
mieszkania - nad morzem w kartonie za 1500,- m-cznie, na raty z widokiem na....opłotki wioski kury samonioski;)
- 4 0
-
2010-09-10 15:06
niezła pralnia miejskiej kasy
To tak wyprowadza się pieniądze z miejskiej kasy?!
Co to ma być, tyle szmalu za takiego gniota!!!!!!- 3 1
-
2010-09-10 12:37
fale GDN na osiedlu Chełm działają od dawna
wystarczy zobaczyć-
www.youtube.com/watch?v=sauHabfk0qY&feature=related
I love Chopin- taki napis na śniegu wykonał mieszkaniec. Na sąsiedniej skarpie narysował klawiaturę. Mimo mrozu odśnieżał to wytrwale po kolejnych opadach śniegu. Napis przetrwał od stycznia, aż po ostatni śnieg w kwietniu.- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.