- 1 Zapomniany minister i jego gdyńska historia (22 opinie)
- 2 Jeden z pierwszych w Polsce "bliźniaków" (51 opinii)
- 3 Z dworca na Jasień 80 zł (507 opinii)
- 4 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (525 opinii)
- 5 Upiorne syreny i największe pożary w Sopocie (19 opinii)
- 6 Auto wjechało w pieszych i w budynek (295 opinii)
Kierowca, który uderzył w auto Piotra Świąca, był pod wpływem narkotyków
Amfetaminę wykryto w organizmie sprawcy wypadku, w którym zginął Piotr Świąc, dziennikarz gdańskiego oddziału TVP. Wcześniej śledczy informowali, że 23-latek znajdował się pod wpływem alkoholu.
Do tragicznego wypadku doszło w piątek, 5.03.2021 r., około godz. 22:20 w Borczu na Kaszubach.
Z relacji świadka wynikało, iż 23-letni mężczyzna nagle zjechał ze swojego toru jazdy, wskutek czego doszło do zderzenia czołowego z autem, którym poruszał się Piotr Świąc.
Śledczy otrzymali już opinię biegłego z zakresu rekonstrukcji wypadków.
Nieprawidłowa jazda autem, alkohol i amfetamina
- Z opinii wynika, że bezpośrednią przyczyną wypadku była nieprawidłowa jazda kierującego samochodem marki renault megane. Kierujący nie zachował szczególnej ostrożności podczas manewru wyprzedzania, kierował pojazdem w stanie nietrzeźwości, w stanie po użyciu amfetaminy - przekazała prok. Grażyna Wawryniuk.
Jazda z prędkością 120-130 km/h
Przypomnijmy: 18 marca jako pierwsi poinformowaliśmy, że 23-letni kierowca był pod wpływem alkoholu. Jak usłyszeliśmy w prokuraturze, we krwi miał 1,3 promila.
Z ustaleń śledczych wynika, że 23-letni mężczyzna jechał z prędkością ok. 120 do 130 km/h w miejscu, gdzie można było poruszać się maksymalnie 90 km/h.
Sprawa dotycząca tragicznego wydarzenia w najbliższym czasie powinna zostać zamknięta. Prokuratura jest już bowiem na końcowym etapie postępowania.
Piotr Świąc miał 54 lata. Został pochowany na cmentarzu Srebrzysko w Gdańsku.
Opinie (223) ponad 20 zablokowanych
-
2021-06-11 13:21
Opinia wyróżniona
jeżdżę co weekend tą trasą na Wdzydze (16)
Duży ruch, korki na rondzie w Żukowie i na światłach w Leźnie. A i tak za każdym razem wyprzedza mnie kilku asów, których spotykam kilka minut później w Żukowie lub za jakimś traktorem/przyczepą/ciężarówką.
Wyprzedzają na trzeciego ryzykując życiem wszystkich dookoła chociaż zyskają może 1-2 minuty.- 380 7
-
2021-06-12 14:42
Jakbyś jechał 80-90 to by cię nie wyprzedzali a jak
Zamulasz to co się dziwisz
- 0 6
-
2021-06-12 11:46
Dokladnie!!!
Szkoda, ze nie kazdy rajdowiec to rozumie :( to bardzo przykre ile jest wypdkow przez takich d**ili. Podnieść kary i do pierdla dozywotnio za cos takiego!!!!
- 2 0
-
2021-06-12 09:42
1-2 minuty ? Czasem to są sekundy "zysku" ....
- 9 0
-
2021-06-12 07:55
No cóż to się nazywa bezmyślność
- 1 0
-
2021-06-11 18:37
Ale polskim Fittipaldim (2)
nie wytłumaczysz, że nie liczy się osiągnięcie dużej prędkości na krótkim odcinku tylko płynność jazdy na całym odcinku do pokonania - jazda z prawidłowymi odstępami, nie zamulanie przy ruszaniu, nie blokowanie skrzyżowań brzy braku możliwości kontynuowania jazdy za nim, nie skakanie jak żaba z pasa na pas, nie grzebanie w smarkfonie, nie
nie wytłumaczysz, że nie liczy się osiągnięcie dużej prędkości na krótkim odcinku tylko płynność jazdy na całym odcinku do pokonania - jazda z prawidłowymi odstępami, nie zamulanie przy ruszaniu, nie blokowanie skrzyżowań brzy braku możliwości kontynuowania jazdy za nim, nie skakanie jak żaba z pasa na pas, nie grzebanie w smarkfonie, nie przejeżdżanie na późnym żółtym, nie zostawianie 30m odstępów w korku, nie wiszenie na zderzaku, przewidywanie i jeszcze trochę grzechów innych by się znalazło. Kierowcy w Polsce nie umieją płynnie jeździć. Często korzystam z Traficara i tam w navi jest taka fajna aplikacjja oceniająca technikę i płynność jazdy. Jeszcze nie trafiłem na poprzednika, który wyszedłby ponad 2 gwiazdki na 5 możliwych.
- 24 1
-
2021-06-12 10:19
żadnej z tych rzeczy nie uczą na nauce jazdy, a naród głupi i nie myślący
- 8 0
-
2021-06-12 08:39
Kierunkowskazy dla wielu zbędny element
- 14 0
-
2021-06-11 18:39
Poranny dojazd do pracy.
Polska powiatowa jazda to jest w godzinach porannych. Wszyscy śmigają ile mocy pod maską.
- 9 1
-
2021-06-11 14:31
Ostatnio wyprzedzanie na trzeciego widzialem pod Szczecinem w latach 90. (5)
- 5 36
-
2021-06-11 22:53
I tak i nie. Wyprzedzanie na trzeciego zmieniło swą formule gdy auta stały się szybsze (1)
Teraz wyprzedzanie na trzeciego to takie gdzie są 3 auta.jedno w jedną stronę,2 w drugą. A Tobie za pewne chodzi gdzie były 3 auta jadące w jedną stronę;) i taka była podstawą t j definicji
- 3 7
-
2021-06-12 16:23
Tak wlasnie bylo i jest :)
- 1 0
-
2021-06-11 15:35
Wybacz szyderę
Ale jechałeś od tamtego czasu w ogóle samochodem po Polsce?
- 17 1
-
2021-06-11 14:44
moze nie jeździsz krajowa dwudziestką (1)
przecież tam to standard
- 26 0
-
2021-06-11 15:35
Moze tak byc. Albo nie wiecie co to jest wyprzedzanie na trzeciego.
- 6 9
-
2021-06-11 14:12
dlatego powinno byc wiecej policji under cover
- 29 2
-
2021-06-11 13:34
Niech się po drzewach bujają a nie na czołówki...
- 27 2
-
2021-06-11 11:02
Opinia wyróżniona
Niech spoczywają w pokoju (7)
Jeden winny sam zmarnował sobie życie drugiegio niewinnego zabił inny Nie znasz dnia ani godziny
- 186 8
-
2021-06-12 11:26
Brednia (1)
Polecam uczciwą ocenę postaw
- 1 0
-
2021-06-12 13:45
Nie wymagaj od ćpuna i alkoholika.
- 0 0
-
2021-06-11 15:27
ja to czekam z niecierpliwoscia jak taki pospolity bandyta po amfie i alkoholu (1)
zabije poruszajacego się innym autem jakiegos odwiedzającego Polskę prezydenta innego kraju. Moze wtedy wreszcie policja ruszy du.ska i zacznie respektowac prawo drogowe, a prokurator przestanie puszczac z aresztów złapanych przez nich pijaków za kólkiem. Bo poki co w tym kraju nie zapowiada się, by komus sie chciało cos z tym zrobic. Ile jeszcze trzeba przypadkowych trupów???
- 17 3
-
2021-06-11 16:10
jeszcze bribery u nas jest wiec, sam/a rozumiesz
- 2 2
-
2021-06-11 11:33
Po 3 miesiącach sie obudzili (2)
Świąc też nie jechał 90, także tekst do poprawki
- 9 42
-
2021-06-11 16:15
skąd wiesz ile jechał Świąc? podawali gdzieś?
z resztą to nieistotne, nawet jakby obaj jechali po 90 to nikt by nie przeżył
- 16 3
-
2021-06-11 13:06
Ale byl trzezwy (chyba) i znany publicznie, wiec o tym nie przeczytasz.
- 8 13
-
2021-06-11 10:33
Opinia wyróżniona
Życia już się nie wróci. (19)
Niech ten wypadek będzie przestrogą dla tych, którym do głowy przyjdzie prowadzić samochód po alkoholu czy narkotykach.
Można kogoś zabić. Można samemu przez to nie wrócić do domu.- 271 5
-
2021-06-11 14:31
Nie zażywam i mało piję,
ale z tego co się orientuję, to po zażyciu i wypiciu już niewiele wchodzi do głowy ...
a już na pewno nic rozsądnego...
i to chyba o to chodzi w piciu i zażywaniu,
ale może się mylę ...- 3 0
-
2021-06-11 12:13
Złudne nadzieje.
Tłuk nie zrozumie.
- 6 0
-
2021-06-11 11:53
wiesz ile minut jest filmikow 'polskie drogi' ku przestrodze
kilkanascie godzin bedzie, ponad pewnie 170 czesci, i co ilu i**otow widziales dzis na drodze ?
W tym wypadku zginal dziennikarz, wiec bedzie chwile glosniej, pozniej to samo.
Niestety.- 6 0
-
2021-06-11 11:36
Nie chcę nikogo bronić (5)
Ale warto wiedzieć, ze narkotyki utrzymuja sie w organizmie od kilku godzin do kilku dni. Utrzymuja, to znaczy ze sa wykrywane, a nie ze wplywaja na swiadomosc zazywajacego. Amfetamina moze sie utrzymac 72h, pomimo ze dziala tylko kilka h po zazyciu. Takie informacje jak ta sa tylko po to by elektryzowac opinie publiczna. Wyobrazcie sobie sytuacje,
Ale warto wiedzieć, ze narkotyki utrzymuja sie w organizmie od kilku godzin do kilku dni. Utrzymuja, to znaczy ze sa wykrywane, a nie ze wplywaja na swiadomosc zazywajacego. Amfetamina moze sie utrzymac 72h, pomimo ze dziala tylko kilka h po zazyciu. Takie informacje jak ta sa tylko po to by elektryzowac opinie publiczna. Wyobrazcie sobie sytuacje, gdy wy lub wasze dorosle dziecko wezmie bucha od kolegi na imprezie, a marihuana jest wykrywana do 30 dni od zazycia. Zatem jesli bedziecie miec wypadek za np 3 tyg to tez napisaliby w artykule ze w waszym organizmie wykryto narkotyko. Fajnie, co?
- 14 39
-
2021-06-11 18:01
więc skoro o tym wiesz
te trzydzieści dni nie prowadź
albo... zgroza... abstynencja...
proste- 4 2
-
2021-06-11 12:34
(1)
ecie pecie, piłeś nie jedź, brałeś nie jedź
- 19 1
-
2021-06-11 16:19
przez miesiąc? w Niemczech to ucywilizowali
i dopiero jakaś konkretna wartość produktu rozkładu THC wykryta we krwi jest przestępstwem. Właśnie po to by nie karać kogoś kto jarał dzień, tydzień czy 3 tygodnie wcześniej
- 4 5
-
2021-06-11 11:44
to nie bierz buchów i nie usprawiedliwiaj ćpunów (1)
proste
- 38 11
-
2021-06-11 13:09
Testy daja klamliwe wyniki, a malpa pisze o niebraniu buchow. Z kim wy sie krzyzowaliscie w poprzednich pokoleniach?
- 7 13
-
2021-06-11 11:14
(7)
W Polsce ? Orka na ugorze. Dopóki nie będzie bezwzględnego bata dla zabójców i narkomanów za kółkiem nic się nie zmieni. Niestety jesteśmy zdziczałym narodem, który jazdę po szosie traktuje jak zabawę i rywalizację.
- 38 2
-
2021-06-11 13:07
Powinno byc tak, ze kazdy moze jezdzic w dowolnym stanie. Ale za zabicie kogos bedac pod wplywem bylaby kara smierci. (6)
- 8 14
-
2021-06-12 11:08
Czytam i nie wierzę. Żadna kara, nawet kara śmierci, nie byłaby dla mnie zadośćuczynieniem za śmierć tych, których kocham.
- 3 0
-
2021-06-11 17:38
A wiesz co to jest prewencja? Co z tego że sprawcę zabijesz, albo jakiś sędzia z wolnego sądu go uniewinnił, jeśli zabije kogoś na drodze?
- 0 1
-
2021-06-11 16:45
I rozumiem ze ty bylbys katem i ich zabijal.
- 2 0
-
2021-06-11 16:17
ale co ci to da jak gość zabije ci dziecko?
tej szkody nie da się już naprawić
- 7 0
-
2021-06-11 15:34
Przecież dokładnie TAK jest
Kara za jazdę naćpanym i pijanym jest prawie niezauważalna :) Nawet jak wjedziesz w przystanek autobusowy, jak nikogo nie zabijesz to nawet oddawać kasy za zniszczenia nie musisz.
- 8 0
-
2021-06-11 13:26
Dokładnie tak powinno byc
I znaki tylko informacyjne i porządkowe, że zakaz wjazdu z jakiegoś powodu. A tak jedziesz, info ze strefą zabudowana. Jak chcesz to za@#$laj, a nie że 50, ale jak coś wywiniesz to sori stryczek.
- 2 7
-
2021-06-11 11:10
Tylko czy ci ludzie w ogóle biorą to pod uwagę, że mogą kogoś zabić? Nie sadzę.
- 31 0
-
2021-06-11 11:07
Takich przestróg jest wiele codziennie, a wciąż wsiadają po pijaku za kółko
- 37 0
Wszystkie opinie
-
2021-06-15 16:13
BMW
Dlaczego nie podajecie marki pojazdu? Jakby to było BMW to od razu byłoby trąbienie!!!
- 0 0
-
2021-06-14 07:46
Prawi wszyscy kaszubi tak jeżdzą,za świnie dostali prawo jazdy
- 1 0
-
2021-06-13 23:42
Zafajdany s-syn!
Niech mu ziemia ciężką będzie.
- 1 0
-
2021-06-13 09:18
23 letni morderca
23 letni morderca pod wpływem alkoholu i narkotyków , straszne gdzie była jego rodzina że dopuściła do tego że wsiadł do samochodu , to się w głowie nie mieści
- 3 0
-
2021-06-11 14:42
(1)
Co za sk...... yn. Nic wiecej.
- 14 0
-
2021-06-13 01:16
I gnojek...
- 2 0
-
2021-06-11 20:47
(2)
na granicy miasta powinny stać non stop patrole i kontrolować trzeźwość wjeżdżającej kaszubskiej patologii.
- 14 0
-
2021-06-12 07:37
(1)
Kiedyś tak było, co kilka dni na drogach wjazdowych do Gdańska przed 8:00 wszyscy dmuchali a w szczególności ci w T4. Od chyba dwóch lat nie spotkałem się już z tą akcją.
- 4 0
-
2021-06-12 20:59
Zgadza sie
Tylko nie od dwóch lat a od rozpoczęcia pandemii. Uwierz mi, że na kacu o wiele więcej teraz osób jeździ i przekracza prędkość w zabudowanym, bo policji praktycznie brak na drogach...
- 0 0
-
2021-06-11 11:44
smutne, ale to jest ogromny problem bo państwo nic nie robi (6)
z patologia pijaństwa i braniem narkotyków kierujacych pojazdami.
To że ktoś jeździ po odebraniu prawo jazdy dalej to jest skrajnie patologiczne i powinno być karane wielotysięcznymi karami (min. 10tys + odebranie auta), bo zabranie dokumentu to żadna kara.- 29 3
-
2021-06-11 18:51
Absolutnie sie nie zgadzam (2)
Że Państwo nic nie robi w tym temacie. Państwo od kilku lat aktywnie wspiera szerzenie sie patologii alkoholizmu i narkomanii bo to jest przecież ich elektorat.
- 5 0
-
2021-06-12 11:17
Możesz sobie wyć po nocach do księżyca i z żalu moczyć się w łóżku ! (1)
Państwo w którym żyjemy ma ustrój demokratyczny a to oznacza że ty również stanowisz to Państwo, coś z tego rozumiesz czy za trudne ?
- 1 1
-
2021-06-12 20:36
Alkoholizm to patologia.
Widzę, że zabolało ale skończ z tym, naprawde.
- 1 0
-
2021-06-12 12:18
jest to taki problem że odpowiada za 5% wypadków taki to jest problem realnie
- 0 0
-
2021-06-11 12:01
Zakaz sądowy bez kaucji jest jak widać fikcją. Należy ustawowo zakaz wzmocnić kaucją albo hipoteką (1)
Za złamanie zakazu kaucja przepada. Ale nie oni lubią gonić króliczka
- 4 0
-
2021-06-11 20:37
wystarczy bezwzględny 30 dniowy areszt. bez względu czy jechałeś przepisowo czy spowodowałeś wypadek. jeżeli prowadzisz podczas sadowego zakazu tego samego dnia lądujesz na miesiąc w areszcie. to by wyleczyło patologie.
- 3 0
-
2021-06-12 17:01
Dożywocie bez żadnej dyskusji
Zero tolerancji dożywocie i o misce ryżu niech zgnije w więzieniu
- 1 0
-
2021-06-11 15:25
Po alkoholu idę spać do łóżka. (4)
Narkotyków nie biorę.
- 12 0
-
2021-06-11 15:36
Oprocz alkoholu, narkotykow nie bierzesz. (2)
- 0 3
-
2021-06-11 16:20
Pisz po polsku. (1)
Myśl, a potem pisz.
- 2 0
-
2021-06-12 16:32
To polska definicja narkotyku.
- 0 0
-
2021-06-11 17:04
oj sszkoda
nie wiesz co tracisz...
- 0 3
-
2021-06-11 10:32
teraz rodzina powinna płacić odszkodowanie! (51)
tak aby sprawa się nie rozmyła. Co za ... co trzeba mieć w głowie, aby siąść za kółko po alkoholu i dragach.
- 149 82
-
2021-06-11 11:49
Oczywiście, (4)
Rodziców do kamieniołomów !
dzieci rozebrać na organy i sprzedać !
Groby przodków zrównać z ziemią !
a jeśli moja chęć ślepej zemsty nie zostanie zaspokojona, to z sąsiadami zrobić to samo, bo widzieli i tolerowali !- 6 3
-
2021-06-11 12:52
Spadkobiercy dziedzicza tez dlugi. Zaskoczeniem moze to byc dla malpy, dla czlowieka nie powinno. (2)
- 3 5
-
2021-06-11 16:25
ale na odpowiednich warunkach (1)
przede wszystkim do wysokości spadku którego de facto nie muszą przyjąć. Wtedy nie dziedziczą długów.
- 4 0
-
2021-06-12 16:29
Ogolna zasada jest, ze dziedzicza. Ty juz opisujesz szczegolna sytuacje, w ktorej odrzucaja to, co z mocy prawa dziedzicza.
- 1 0
-
2021-06-11 14:49
noooo, a to wszystko przez jakiegos telwizyjnego pajaca!! jakiby nie był super czlowiekiem to chyba pora przestac sie tak podniecac...codziennie gina setki ludzi w takich lub innych wypadkach a my ciagle o telewizyjnej kukiełce! dosc pompowania celebrytów i innych stanczyków!!
- 0 6
-
2021-06-11 10:49
(9)
ale za co?Prawo nie przewiduje odpowiedzialności zbiorowej zwłaszcza za ludzi dorosłych
- 31 3
-
2021-06-11 10:52
Ależ przewiduje (8)
Patrz opłata za nieposortowane śmieci xd
- 27 7
-
2021-06-11 10:55
Patrz (6)
odpowiedzialność za długi...
- 15 3
-
2021-06-11 11:08
To kwestia przyjęcia lub odrzucenia spadku (5)
- 11 1
-
2021-06-11 11:13
(4)
Jak spadek jest zerowy, to odrzucą spadek i bye bye!
Poza tym kar się nie dziedziczy.- 6 2
-
2021-06-11 14:34
A jak mieszkali w jego domu? To teraz zona w imieniu swoim i dziecka odrzuci spadek i pojdzie pod most? (3)
- 1 1
-
2021-06-12 12:12
(1)
a z jakiej racji jakieś domy czy inne rzeczy w ogóle są brane pod uwagę?To żona zabiła tego pisowskiego dziennikarzynę?Bez przesady ten koleś jechał 90 na godzinę dlaczego nikt nie podaje ile jechał?
- 0 2
-
2021-06-12 16:27
Z takiej, ze zadoscuczynienie ma obowiazek pokryc pijany sprawca.
Jesli sprawca nie mial gotowki, a mial dom, to na poczet zaplaty za swoje "zbrodnie" odda dom. Cos swita?
- 1 0
-
2021-06-11 16:23
jakie są szanse że 23 latek miał już swój dom?
jakieś oczywiście są ale jakie? Poza tym postępowanie spadkowe mogło się już zakończyć.
- 0 0
-
2021-06-11 11:13
oplłata jest dla wapólnoty ktora ma zawarta umowe.
We wspolnocie mieszkaniowej czy spoldzielni nie podpisujesz indywidualnej umowy.
- 0 2
-
2021-06-11 11:05
LOL (9)
A co rodzina ma do tego co wyprawia 23-latek? Może rodzice starali się go wychować jak najlepiej i poświęcili wszystko. Jeszcze mieliby płacić odszkodowanie... oni stracili dziecko i pół życia z narkomanem. To samo żona i małe dziecko, osierocił je i ma płacic za głupote męża. każdy odpowiada za siebie zacnijmy brac odpowiedzialność za siebie zamiast obarczać nią innych i to w każdej sferze naszego życia. mamy wybor i wszystko zależy od niego. "musze iść do pracy, musze to musze tamto" nie musisz tylko chcesz jesli chcesz żyć wg. jakiegoś standardu. nikt cię do tego nie zmusza.
- 23 6
-
2021-06-11 11:07
. (2)
jego też nikt nie zmuszał do picia i ćpania. dostał nauczkę i karę najwyższa ze wszystkich.
- 6 1
-
2021-06-12 12:13
pana Świąca też nikt nie zmuszał do wariackiej jazdy
- 0 1
-
2021-06-11 11:23
Kare może tak, nauczkę wątpie
- 12 0
-
2021-06-11 12:49
Zona i male dziecko dziedzicza tez dlugi po denacie. (2)
- 1 4
-
2021-06-11 16:24
tylko jeśli przyjmą spadek i maksymalnie do jego wysokości
jeśli nie przyjmą to w ogóle nie dziedziczą długu
- 1 0
-
2021-06-11 14:39
W Polsce najwiecej nienawisci zbiera zawsze prawda :)
- 3 0
-
2021-06-11 13:58
Dura lex sed lex
- 1 0
-
2021-06-11 12:50
Odpowiedzialność
Za swoje błędy powinniśmy brać odpowiedzialność, a nie obarczać tym innych - za spowodowanie wypadku, w ktorym są poszkodowani sprawca powinien wypłacić odszkodowanie lub powinno być ono wypłacone ze spadku który pozostawił.
Fakt, że sprawca nie żyje nie kończy dramatu ofiar wypadku i ich rodzin.- 3 2
-
2021-06-11 11:09
Otóż to zawsze można zostać menelem i zadowolić się miejscem na ławce i tanim winem.
- 5 0
-
2021-06-11 10:37
To nie jest takie oczywiste. (14)
Czy rodzina może odpowiadać ze czyny osoby zmarłej?
Każdy odpowiada za swoje przewinienia, ewentualnie rodzice odpowiadają za czyny swoich nieletnich dzieci. Tutaj już nic nie można zrobić.- 86 7
-
2021-06-11 11:01
Mysle, ze ubezpieczenie zwroci sie z regresem (5)
do spadkobiercow.
- 11 10
-
2021-06-11 11:07
(2)
Jeżeli coś po sobie zostawił. Ale nie sądzę.
- 10 3
-
2021-06-12 11:53
(1)
Renault zostało...
- 0 0
-
2021-06-12 12:10
w cenie 50 gr za kg?
- 0 0
-
2021-06-11 16:22
chyba że postępowanie spadkowe już się zakończyło
a tak w ogóle to co mógł mieć 23 latek? mieszkania raczej się jeszcze nie dorobił
- 2 0
-
2021-06-11 13:29
A ja watpie. Przeciez nie zabiora wdowie i sierocie dachu nad glowa, to by przeczylo wzgledom slusznosci.
- 0 1
-
2021-06-11 10:59
UFG zapłaci , wystąpi z regresem do spadkobierców, krewnych- jak przy długach (7)
- 10 11
-
2021-06-11 11:09
I to jest w porządku? (4)
Rodzina ma ponosić koszty odszkodowania?
To był dorosły człowiek.
Regres w taki wypadku nie ma zastosowania.- 31 8
-
2021-06-11 12:47
Tak, to jest w porzadku. Jesli spadkobierca chce spadek, to musi splacic tez zobowiazania. (1)
- 6 1
-
2021-06-12 12:10
nie nie jest w porządku
- 0 2
-
2021-06-11 13:50
Odrzuca ew spadek
To jedyne wyjscie. Oddzkodowani bedzie pewnie niemale
- 4 0
-
2021-06-11 11:46
Mowa o majątku osoby która spowodowała wypadek, nie chodzi o majątek rodziny. Po prostu rodzina dostałaby majątek pomniejszony. Moim zdaniem to jest sprawiedliwe.
- 21 2
-
2021-06-11 14:45
bredzisz...
- 0 0
-
2021-06-11 12:46
Do spadkobiercow, ktorzy wcale nie musza byc krewnymi i w ogole nie jest pokrewienstwo w tym kontekscie istotne.
I nie UFG, bo UFG nie wyplaca za pijakow, robi to ubezpieczyciel pojazdu.
- 4 0
-
2021-06-12 11:01
rodzinę dodatkowo do więzienia:) kary powinny być 300% ostrzejsze
- 0 0
-
2021-06-11 12:06
puknij sie człowieku w kopułkę (1)
A co rodzina winna jest za czyny gamonia?
- 3 2
-
2021-06-11 13:30
Nie musi byc niczemu winna. Ty niewiele z zycia rozumiesz, prawda?
- 0 1
-
2021-06-11 13:13
Czyli Twoja mama powinna odpowiadać za Twoje durne komentarze? (1)
- 5 0
-
2021-06-11 13:24
Rodzina doroslego czlowieka to przede wszystkim jego zona/maz i dzieci. Kiedys tez to zrozumiesz :)
- 0 4
-
2021-06-11 11:31
(1)
A co jeśli rodzina nie miała z nim kontaktu? Co to jest w ogóle za dziwny pomysł, że rodzina ma ponosić odpowiedzialność za czyny kogoś innego. Człowieku nie żyjesz w średniowieczu! Jak masz takie podejście i uważasz, że za Twoje przewinienia rodzina powinna odpowiadać to jej z całego serca współczuję!!!!!!! Nie wyobrażam sobie nawet żeby wpaść na taki durny pomysł...
- 11 2
-
2021-06-11 12:50
Zyjesz w kraju, w ktorym takie dziwne prawo obowiazuje. Musisz chyba poszukac sobie mniej sredniowiecznego miejsca.
Ewentualnie bardziej zainteresowac sie otaczajacym Cie swiatem, bo to niemal nigdy nie dziala tak, jak sie takim jak Ty wydaje :)
- 2 2
-
2021-06-11 12:24
Co winna jest rodzina że mieli w domu gamonia.
- 3 0
-
2021-06-11 12:12
Chłopak był pełnoletni
środkami przymusu nie zmienisz wychowania w obcej rodzinie
Moim zdaniem trzeba by dziadka przemaglować . Skąd pochodzi . Co robił w czasie II w sw . I odpowiednio pokarać za grzechy wnuczka .
A tak poważnie , lepiej na swoją rodzinę uważać - jak to mówią u siebie ciężko czasami coś zobaczyć- 4 0
-
2021-06-11 11:25
Taa komuszku, jak w koreii polnocnej
Do 3 pokolen
- 5 6
-
2021-06-11 10:47
Alkohol i dragi.
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.