- 1 30 lat od tragedii autobusowej w Kokoszkach (70 opinii)
- 2 Weszły do sklepu i ukradły towar za 1650 zł (59 opinii)
- 3 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (112 opinii)
- 4 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (129 opinii)
- 5 Remont przed budową Drogi Zielonej (161 opinii)
- 6 Był las i błoto, dziś jest 6 mln pasażerów (284 opinie)
Nietypowa reklama skłania kierowców do refleksji
Wielkoformatowe reklamy najczęściej szpecą krajobraz i zwyczajnie denerwują, dlatego coraz częściej przechodzimy obok nich obojętnie. Zdarzają się jednak takie, które dają do myślenia. Przykładem jest bilbord na ul. Wielkopolskiej w Gdyni reklamujący zakład pogrzebowy.
"Do nas jeszcze zdążysz"
Na reklamach wielkopowierzchniowych i plakatach na płotach dominuje przekaz prosty, często krzykliwy, ale przez to denerwujący i w ostateczności nieprzynoszący efektu.
Na tym tle wyróżnia się bilbord znajdujący się przy wiadukcie kolejowym na ul. Wielkopolskiej w Gdyni . Uwagę kierowców zwraca od kilkunastu dni. Reklamuje się na nim gdyński zakład pogrzebowy, ale w sposób dość przewrotny, dający zarazem do myślenia.
Nie ma na nim informacji o lokalizacji, telefonie, godzinach otwarcia, ani adresie strony internetowej firmy. Jest tylko nazwa i hasło, które przyciąga uwagę: "Zapnij pasy, jedź bezpiecznie. Do nas jeszcze zdążysz"
- W związku z tym, że często pracujemy na miejscu wypadków drogowych, jesteśmy dodatkowo uwrażliwieni na kwestie bezpieczeństwa. W internecie trafiliśmy na podobne reklamy jednego z krematoriów w Polsce. Postanowiliśmy zastosować podobną promocję na bilbordach w Gdyni - opowiada Filip Nowicki z zakładu pogrzebowego Róża.
Kontynuacja niewykluczona
Oprócz ul. Wielkopolskiej bilbord utrzymany w podobnym stylu znajduje się przy gdyńskim odcinku obwodnicy. Tam przypomina kierowcom, by zwolnić do 100 km/h.
Skuteczność promocji trudno na razie ocenić, ale niewykluczone są kolejne podobne reklamy zakładu.
- Skoro taki przekaz trafia do wyobraźni, to dlaczego nie? Oczywiście, jeśli pozwolą na to finanse. Może będziemy ostrzegać przed używaniem telefonu komórkowego albo apelować o zwalnianie w mieście do 50 km/h - dodaje Filip Nowicki.
Miejsca
Opinie (108) 10 zablokowanych
-
2017-10-04 17:32
Piękna inicjatywa :-) gratulacje
- 4 0
-
2017-10-04 20:44
Bardzo piękna inicjatywa :-) gratuluję
- 1 1
-
2017-10-04 21:23
co ciekawe - tego typu firmy i tak swoje wezmą
bo nie ma znaczenia, czy gostek zejdzie dzisiaj, czy za 50 lat. Zawsze trafi do takiej firmy. No chyba że wyjedziemy milionami z Polski, to wówczas będzie problem, ale zagranica weźmie tę kasę, więc wszystko i tak się zbilansuje na Ziemi. Wojna atomowa by zepsuła ten biznes, bo wielu by wyparowało.
- 0 0
-
2017-10-04 21:28
dobrze, że nie ma reklamy łódzkiego pogotowia (1)
ze specami od pavulonu...
- 1 0
-
2017-10-04 23:58
Tam powinna brzmieć reklama "korzystasz z naszych usług,rozluźnienie w pełni gwarantowane "
- 1 0
-
2017-10-05 09:36
Super reklama
Super reklama, najważniejsze że nawołująca do bezpiecznej jazdy, a to że, przy okazji się reklamują, tylko pogratulować pomysłu, brawo.
- 4 0
-
2017-10-05 16:27
Ciekawe ze Domy Pogrzebowe sie reklamuja w mediach...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.