- 1 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (126 opinii)
- 2 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (52 opinie)
- 3 Pod prąd uciekał przed policją (215 opinii)
- 4 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (649 opinii)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (91 opinii)
- 6 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (525 opinii)
Nietypowa reklama skłania kierowców do refleksji
Wielkoformatowe reklamy najczęściej szpecą krajobraz i zwyczajnie denerwują, dlatego coraz częściej przechodzimy obok nich obojętnie. Zdarzają się jednak takie, które dają do myślenia. Przykładem jest bilbord na ul. Wielkopolskiej w Gdyni reklamujący zakład pogrzebowy.
"Do nas jeszcze zdążysz"
Na reklamach wielkopowierzchniowych i plakatach na płotach dominuje przekaz prosty, często krzykliwy, ale przez to denerwujący i w ostateczności nieprzynoszący efektu.
Na tym tle wyróżnia się bilbord znajdujący się przy wiadukcie kolejowym na ul. Wielkopolskiej w Gdyni . Uwagę kierowców zwraca od kilkunastu dni. Reklamuje się na nim gdyński zakład pogrzebowy, ale w sposób dość przewrotny, dający zarazem do myślenia.
Nie ma na nim informacji o lokalizacji, telefonie, godzinach otwarcia, ani adresie strony internetowej firmy. Jest tylko nazwa i hasło, które przyciąga uwagę: "Zapnij pasy, jedź bezpiecznie. Do nas jeszcze zdążysz"
- W związku z tym, że często pracujemy na miejscu wypadków drogowych, jesteśmy dodatkowo uwrażliwieni na kwestie bezpieczeństwa. W internecie trafiliśmy na podobne reklamy jednego z krematoriów w Polsce. Postanowiliśmy zastosować podobną promocję na bilbordach w Gdyni - opowiada Filip Nowicki z zakładu pogrzebowego Róża.
Kontynuacja niewykluczona
Oprócz ul. Wielkopolskiej bilbord utrzymany w podobnym stylu znajduje się przy gdyńskim odcinku obwodnicy. Tam przypomina kierowcom, by zwolnić do 100 km/h.
Skuteczność promocji trudno na razie ocenić, ale niewykluczone są kolejne podobne reklamy zakładu.
- Skoro taki przekaz trafia do wyobraźni, to dlaczego nie? Oczywiście, jeśli pozwolą na to finanse. Może będziemy ostrzegać przed używaniem telefonu komórkowego albo apelować o zwalnianie w mieście do 50 km/h - dodaje Filip Nowicki.
Miejsca
Opinie (108) 10 zablokowanych
-
2017-10-04 08:35
BRAWO
za pomysł !
A gdyby finanse pozwoliły Z.P. "Róża", to kolejny billboard powinien być WIĘKSZY.
X X X X X
W przeciwieństwie do "reklamy", która była wywieszona na płocie, przy ul. Łostowickiej
o czym zresztą pisał portal, a którą to "reklamę", widział człek wielokrotnie pt. ...
"Chcesz się powiesić zadzwoń..."
nie ma sensu komentować...- 5 3
-
2017-10-04 08:40
Ten bilbord tak samo szpeci krajobraz, jak inne.
Przykuwa uwagę kierowców, czyli odwraca ją od drogi. Świetny pomysł.
- 8 4
-
2017-10-04 08:50
Jeśli dziś rano obudziłeś się martwy - zadzwoń - 666 666
Masz 10% rabatu
- 4 2
-
2017-10-04 08:53
Nie ma na nim informacji o lokalizacji, telefonie, godzinach otwarcia, ani adresie strony internetowej firmy.
i na samym dole jak byk dokładny namiar firmy.Przypadek?
- 4 4
-
2017-10-04 09:04
Na pirata drogowego działaja tylko kontrole i mandaty!! nie reaguje na zadną formę edukacji!!
- 4 1
-
2017-10-04 09:19
Taki sam chłam jak inne reklamy. Tylko szpeci krajobraz.
- 2 6
-
2017-10-04 09:23
piękna reklama!
szanuję :D
- 6 1
-
2017-10-04 09:47
Sebek jeszcze bilbord na temat jazdy po alkoholu by się przydał ;-)
- 1 3
-
2017-10-04 09:53
Ale ściema
Jeżeli myślicie, że bezpieczeństwo ruchu drogowego jest tym na czym najbardziej zależy ZP Róża to mylicie się. Cały myk polega na tym, że za plakaty o treści związanej z BRD w pasach drogowych płaci się mniejsze stawki za m2 niż na klasyczną typowo komercyjną reklamę. Stąd jest cały wysyp "jesteś w mieście 50 zwolnij" itp. Stąd też brak szczegółowych namiarów. Trzeba natomiast Różyczce przyznać, że zrobili to we wcale fajnej formie.
- 4 1
-
2017-10-04 09:54
Nie kazdy kierowca go zobaczy bo jest bardzo wysoko zamontowany. Szybciej stojac w korku zobaczy to pasazer.
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.