- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (156 opinii)
- 2 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (720 opinii)
- 3 Pod prąd uciekał przed policją (250 opinii)
- 4 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (103 opinie)
- 5 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (63 opinie)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (142 opinie)
Nietypowa reklama skłania kierowców do refleksji
Wielkoformatowe reklamy najczęściej szpecą krajobraz i zwyczajnie denerwują, dlatego coraz częściej przechodzimy obok nich obojętnie. Zdarzają się jednak takie, które dają do myślenia. Przykładem jest bilbord na ul. Wielkopolskiej w Gdyni reklamujący zakład pogrzebowy.
"Do nas jeszcze zdążysz"
Na reklamach wielkopowierzchniowych i plakatach na płotach dominuje przekaz prosty, często krzykliwy, ale przez to denerwujący i w ostateczności nieprzynoszący efektu.
Na tym tle wyróżnia się bilbord znajdujący się przy wiadukcie kolejowym na ul. Wielkopolskiej w Gdyni . Uwagę kierowców zwraca od kilkunastu dni. Reklamuje się na nim gdyński zakład pogrzebowy, ale w sposób dość przewrotny, dający zarazem do myślenia.
Nie ma na nim informacji o lokalizacji, telefonie, godzinach otwarcia, ani adresie strony internetowej firmy. Jest tylko nazwa i hasło, które przyciąga uwagę: "Zapnij pasy, jedź bezpiecznie. Do nas jeszcze zdążysz"
- W związku z tym, że często pracujemy na miejscu wypadków drogowych, jesteśmy dodatkowo uwrażliwieni na kwestie bezpieczeństwa. W internecie trafiliśmy na podobne reklamy jednego z krematoriów w Polsce. Postanowiliśmy zastosować podobną promocję na bilbordach w Gdyni - opowiada Filip Nowicki z zakładu pogrzebowego Róża.
Kontynuacja niewykluczona
Oprócz ul. Wielkopolskiej bilbord utrzymany w podobnym stylu znajduje się przy gdyńskim odcinku obwodnicy. Tam przypomina kierowcom, by zwolnić do 100 km/h.
Skuteczność promocji trudno na razie ocenić, ale niewykluczone są kolejne podobne reklamy zakładu.
- Skoro taki przekaz trafia do wyobraźni, to dlaczego nie? Oczywiście, jeśli pozwolą na to finanse. Może będziemy ostrzegać przed używaniem telefonu komórkowego albo apelować o zwalnianie w mieście do 50 km/h - dodaje Filip Nowicki.
Miejsca
Opinie (108) 10 zablokowanych
-
2017-10-04 10:02
reklama
a ja tam nie wierzę w żadne reklamy, to 100% kłamstw i cokolwiek by nie reklamowały. kiedyś idąc wzdłuż płotu zobaczyłem na nim napis ( ci....pa ) pogłaskałem i co zabolało, wlazła mi drzazga w rękę.
- 0 6
-
2017-10-04 10:12
(2)
Pomysł znakomity, tylko graficzna amatorszczyzna. W pierwszym momencie nieczytelne. Nie stać Róży na projektanta?
- 0 11
-
2017-10-04 11:09
Ta pokraka w pasach jest żenująca.
- 1 2
-
2017-10-04 11:35
Nie stać eli na psychiatrę?
- 4 0
-
2017-10-04 10:25
Zlikwidowac to!!!! (1)
kiedyś się zagapiłem na reklamę pończoch i prawie nie miałem czołówki!!!!
- 1 7
-
2017-10-04 10:38
To sie nie wpatruj, ja nie patrzę w ogóle na reklamy
- 1 1
-
2017-10-04 10:26
Dość tych banerów
zamiast krajobrazów to musimy jakies bzdety oglądać!!!!!
- 1 4
-
2017-10-04 10:56
(1)
Wiecej takich reklam przy glownych drogach krajowych i eksprwsowych i jak autostradach .. a w gdansku to na ul.slowackiego... sucharskiego i armi krajowej ... i mało tego na stałe..
- 5 0
-
2017-10-04 11:18
Tak jest. Zakłady pogrzebowe powinny się porozumieć (większa kasa) i zrobić wspólną akcję. Jednakowe bilbordy - różne firmy.
- 2 0
-
2017-10-04 12:26
abstrakcja życia - śmierć
Szanowni żywi właściciele tegoż zakładu pogrzebowego!
wybaczcie za absurdalną ocenę waszych działań marketingowych - nie macie za grosz szacunku do siebie, nie wspominając o Waszych potencjalnych klientach- 0 11
-
2017-10-04 13:09
uważam że reklama pierwsza klasa wręcz za---bista z przekazem
- 10 1
-
2017-10-04 13:18
no efekt zamierzony osiągnięty
- 5 0
-
2017-10-04 15:08
piekne dla kmitów na obwodnicy w 10 letnich gratach na zderzaku :)
- 4 1
-
2017-10-04 15:55
Powinno być
"Do nas zawsze zdążysz i nie musisz się spieszyć". Tak bym to przedstawił....
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.