• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe filmy promocyjne Trójmiasta

Michał Sielski
2 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 

Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?



Podobają ci się filmy promocyjne naszych miast?

Nowy gdański film promocyjny osadzony jest w zimowych klimatach. To rzadkość, bo miasta najczęściej pokazują, jak dobrze jest spędzić w nich czas latem. To bowiem zdecydowanie łatwiejsze - można zagrać plażą i atrakcyjnymi, młodymi ludźmi. W nowym klipie atrakcyjnych ludzi też nie brakuje, ale mamy również zaśnieżony stadion piłkarski, plażę widzimy w mroźnych klimatach, a w jednej ze scen występuje nawet - co rzadkie i najbardziej zaskakujące - para emerytów.

W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.

Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.

Kierunek Gdynia.



Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.

- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.

W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.

Opinie (150) 1 zablokowana

  • Promocja Gdyni:

    ul. Jana z Kolna

    • 12 6

  • poprzedni filmik

    ten z Gdańskiem we mgle był dużo lepszy

    • 5 6

  • opinia

    pokazane sa jakies pióra, które walają się na molo i ukazują jaki tam jest brud, ujecia jak w Krakowie smog, do tego golebie, ktorych nikt nie lubi .. raczej film antypromocyjny.

    • 11 2

  • sztucznawe,za mało miasta,za duzo anonimowych ludzi

    ilośc twarzy w materiale-sugeruje bardziej promocje kremu niz miasta ...ludzie chcą tu przyjechać dla podziwiania przestrzeni,przyrody,kultury,rozrywki ,a nie dla twarzy..to sie ma na co dzień na f-zbuku

    • 16 1

  • Mogli cos powiedziec

    o Bolku.

    • 9 12

  • (1)

    Prawda o Gdansku lezy 100 metrow od Neptuna. Przyjada turysci przejda sie Dluga i co dalej? W bok mamy urokliwe Podwale Przedmiejskie, na wprost ruiny Wyspy i zdewastowane Dlugie Ogrody. Wszedzie asfalt, krzywe chodniki, bloto i kupy na rozjezdzonych bylych trawnikach. To tyle jesli chodzi o miasto wolnosci. Winny jest Adamowicz i jego zastepcy od strefy prestizu.

    • 23 5

    • To, co piszesz, jest prawdą, jednak wymięka w porównaniu z tum, co zobaczyć można w Gdyni...

      • 2 2

  • bardzo fajnie :)

    • 3 2

  • Niestety na swiecie taki spot nie zrobi wrazenia. (3)

    Nalezy ogladac CNN itd aby dojrzec jakie spoty robia wrazenie . Amatorzy na youtube o Warszawie robia lepsze spoty i maja szll w wielu sieciach i stacjach. Wrazenie robi dzis krotka forma lecz pokazujaca dynamiczne innowacyjne spojrzenie oraz obiekty super nowoczesne, wiezowce, szklo , stal plus dobra muzyka . Nikogo taki spot nie zainteresuje np. w USA i to jest juz pewne na 100 proc.. Wiem ze tu na nas to robi wrazenie i WoW ale nie na swiecie gdzie takie spoty to najwyzszy profesjonalizm i dopasowanie kazdej sekundy.

    • 13 3

    • ja bym powiedział, właśnie że fajnie zrobiony technicznie ale wieje nudą

      • 3 0

    • zgadzam się z tobą

      ale najważniejsze, że bez pieniędzy i umiejętności
      oraz z brakiem rozeznania i obycia w świecie
      coś próbują

      próbują w dobrym kierunku
      na miarę polskich możliwości

      • 3 0

    • realia

      ... i budżety w dziesiątkach, a nawet setkach tysięcy euro lub dolarów

      • 2 0

  • Końcówka pierwszego klipu najlepsza

    :)

    • 2 0

  • hmm

    ja dla mnie filmik z gdańska nie odzwierciedla piękna tego miasta, dużo rzeczy jest pominięta, wg po co tam tyle "twarzy ludzi" gdzie zabytki warte zobaczenia, szczerze bardziej podoba mi się ostatni film promujący Gdynię ;)

    • 28 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane