• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe połączenie z Rębiechowa na Maltę

mak
22 kwietnia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
aktualizacja: godz. 12:35 (22 kwietnia 2014)
Nowe połączenie z Gdańska na Maltę oznacza też, że Wizz Air powiększy swoją bazę samolotów z czterech do pięciu maszyn. Nowe połączenie z Gdańska na Maltę oznacza też, że Wizz Air powiększy swoją bazę samolotów z czterech do pięciu maszyn.

Od 20 czerwca tego roku polecimy tanimi liniami z Trójmiasta na Maltę. Przewoźnik Wizz Air ogłosił we wtorek, że uruchamia takie połączenie z lotniska w Rębiechowie. Ceny biletów mają zaczynać się od 249 zł w jedną stronę.



Czy interesuje cię nowe połączenie lotnicze Gdańsk-Malta?

Od 20 czerwca polecimy z Gdańska na Maltę liniami Wizz Air, który zwiększy swoją bazę samolotów stacjonujących w Rębiechowie.

- W związku z nowym połączeniem Wizz Air planuje dodać do bazy swoich samolotów, które stacjonują na lotnisku w Gdańsku, piątą maszynę. Jest to związane m.in. z planami przewoźnika dotyczącymi zwiększenia częstotliwości lotów - mówi Michał Dargacz, rzecznik Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.

Loty na Maltę będą odbywały się dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i piątki. Samolot będzie startował z Gdańska o godzinie 17:20, na Malcie wyląduje o godz. 20:25. Rejs z Malty został zaplanowany na godzinę 20:55, w Gdańsku spodziewany jest o godzinie 0:10. Połączenie jest sezonowe, loty potrwają do września.

Ceny biletów, zawierające podatek, opłaty i przewóz małego bagażu podręcznego, mają się zaczynać od 249 zł w jedną stronę.

Dzięki dodatkowej maszynie w Rębiechowie wzrośnie również częstotliwość funkcjonujących już połączeń z Gdańska do takich lotnisk jak Londyn Luton, Sztokholm Skavsta, Oslo Torp, Bergen, Ålesund i Kolonia.

- Polska jest rodzimym krajem dla Wizz Air. To właśnie stąd ponad 10 lat temu, w maju 2004 roku, wystartował nasz pierwszy samolot - mówi József Váradi, prezes linii lotniczych Wizz Air. - Cieszymy się, że możemy kontynuować nasz rozwój w kraju, a także oferować niskie ceny i najwyższy poziom usług coraz większej rzeszy polskich pasażerów oraz podróżnych odwiedzających Polskę. Kolejny wzrost liczby oferowanych przez nas kierunków i liczby lotów stworzy wiele nowych lokalnych miejsc pracy zarówno w Wizz Air, jak i w powiązanych z lotnictwem dziedzinach gospodarki na Pomorzu.

Dlaczego właśnie Wizz Air wybrał ten kierunek? - Malta jest krajem o bogatej historii, połączeniem krystalicznie czystej wody i słońca, które świeci tam prawie przez cały rok - mówi Daniel De Carvalho, rzecznik prasowy Wizz Air. - Korzystając z połączeń Wizz Air w dogodnych terminach, teraz jeszcze łatwiej można będzie zarezerwować loty na weekend lub dłuższy wakacyjny wypoczynek. Mamy nadzieję, że Malta stanie się tak samo popularna wśród mieszkańców Pomorza, jak pozostałe 23 destynacje, które oferujemy z Gdańska -
mak

Miejsca

Opinie (137) 5 zablokowanych

  • były pracownik lot cateringu (1)

    Kierownik to kawl szmaty i nic pozatym.Kawał buraka ze wsi, nawet rodziny nie potrafi utrzymac

    • 0 0

    • i

      alkoholik

      • 0 0

  • 249 w jedną stronę to dośc drogo. (10)

    Za tyle kupiłam bilety w dwie strony do Izraela.

    Poza tym z Gdańska jest stosunkowo mało połączeń na południe w porównaniu do Krakowa, Katowic czy Warszawy. Jak na najważniejsze lotnisko północy Gdańsk ma mało połączeń.

    • 2 0

    • Anno, fakt kupienia jakiegoś biletu za grosze (9)

      nie powinien dawać punktu odniesienia. 250zł za trzygodzinny lot to jest raczej MAŁO, dopiero lecąc z bagażem nadawanym dasz zarobić przewoźnikowi..

      Poza tym jak można narzekać, że lotnisko ma (niby) mało połączeń, skoro jednocześnie się jęczy, że bilety drogie? Po co przewoźnicy mają otwierać połączenie, skoro pasażerowie oczekują cen poniżej kosztów?

      • 1 0

      • (8)

        W takim razie jak to jest, że przewoźnikowi opłaca się lot do Tel Awiwu za 159zł w jedna stronę ale na Maltę poniżej 249zł nie? A odniesienie jest jak najbardziej na miejscu ponieważ wątpię aby ceny biletów były poniżej opłacalności linii lotniczych skoro więc tamta cena jest opłacalna to dlaczego na Maltę nie?

        • 0 0

        • Zapewniam Cię, że przewoźnikowi się NIE OPŁACA wozić pasażerów za taką cenę (2)

          A dlaczego takie bilety są dostępne? Z różnych przyczyn.. może to być promocja kierunku albo chęć zgnębienia konkurencji (wtedy przewoźnik pokrywa straty zyskami z dochodowych tras), minimalizowanie strat (lepiej sprzedać miejsce za niską cenę niż mieć je puste), efekt dopłat ze strony lotniska/regionu, albo po prostu - bilety pochodzą z puli kilku/kilkunastu tanich biletów dostępnych w każdym rejsie (którymi następnie można się chwalić w reklamach)...

          Najczęściej - jeśli chodzi o tanich przewoźników - jest to ta ostatnia opcja skrzyżowana z opcją przedostatnią (czyli kilka tanich biletów na rejs + upusty czy wręcz dopłaty ze strony lotnisk).

          Jeśli 249zł to dużo to można uderzyć autostopem do Krakowa i polecieć na Maltę tanim Ryanairem za 211zł (dostępny jeden termin w tej cenie, wszystkie pozostałe nie schodzą poniżej 300zł).

          Tym niemniej, skoro Wizzair otwiera loty tylko na skrócony sezon letni to znaczy, że liczy głównie na pasażerów lecących na wakacje, którzy nie będą za bardzo się spinać, że wydadzą na przelot równowartość jednej czy dwóch nocy w hotelu - bo i tak impreza wyniesie ich taniej niż kupowanie pakietu w biurze podróży

          • 1 0

          • Nie znam się na tych ich wyliczeniach. (1)

            Patrzę jaka cena gdzie jest i porównuje je. Piszesz, że nie opłaca się wozić pasażerów za taka cenę. To dlaczego wystawiają bilety za taką właśnie cenę? Dla mnie jako klienta jest logiczne, że skoro mogę polecieć za 154zł do Tel Awiwu to mogę oczekiwać, że za podobna kwotę polecę w inne równie odległe i 'egzotyczne' wakacyjne kraje. Jeśli najniższa cena do tel Awiwu była by 249zł to ta cena była by wyznacznikiem wysokości opłaty za przelotu na Maltę.

            • 0 0

            • Pomijając już fakt, że porównujesz ceny przelotów pomiędzy różnymi lotniskami,

              to trzeba sobie jasno powiedzieć, że 20EUR za lot na takim dystansie świadczy tylko o bardzo niskim zainteresowaniu trasą, albo/i bardzo wysokimi dopłatami ze strony lotnisk - w obu przypadkach przyszłość takiego połączenia wisi na włosku.

              I na koniec - skoro jesteś w klubie Wizza i masz dostęp do biletu za 154zł z Katowic do Tel Awiwu, to tak samo możesz polecieć z Gdańska na Maltę za 204zł

              • 0 0

        • (3)

          Gdzie i skąd sprzedają bilety do Tel Awiwu za 159 zł w jedną stronę?

          • 1 0

          • bo to syjonistka (1)

            Anna Appelbaum i takie dostaja dotacje z Knesetu

            • 0 1

            • Jasne to oczywiste przecież,....

              .... że do Izraela jeżdżą tylko żydzi to, że na terenie Izraela jest Jerozolima czy Nazaret dla katolika nie ma żadnego znaczenia.

              A do krajów jak Maroko, Dubaj, Iran, Turcja jeżdżą tylko muzułmanie.

              • 0 0

          • Wizzair

            Katowice-Tel Awiw
            6, 8, 13, 15, 17, 20, 22, 27, 29 maja. I to nawet nie za 159 a za 154zł.

            Powrotne są jeszcze tańsze.
            Tel Awiw-Katowice 19,99 euro czyli około 88zł.

            • 0 0

        • No właśnie, gdzie?

          • 0 0

  • Super!! (1)

    Teraz czekam jeszcze na Maroko, najlepiej do Fezu! Chociaż Marrakeszem też nie pogardzę ;)

    • 8 0

    • Bezpośrednie do Maroka to było by super.

      Jednakże nie ma żadnego bezpośredniego lotu do tego kraju z Polski w ogóle. Wydaje mi się, że jeśli takie połączeni wejdzie to prędzej z Warszawy, Krakowa lub Katowic. U nas w Gdańsku to pewnie jeszcze długo nic.

      • 0 0

  • braki (7)

    przede wszystkim brak polaczen do Alicante i Frankfurtu to jest skandal

    • 38 29

    • Do Frankfurtu lata 2x dziennie Lufthansa..... (5)

      • 25 2

      • (4)

        Ale za jaką cenę ta Lufthansa...

        • 6 5

        • (2)

          No a na co liczyłeś? Że tanie linie będą latać na jedno z największych lotnisk w Europie? Na EDDF nie operuje ani Wizz ani Ryan, gdyby tam latały nie byłyby tanimi liniami.

          • 9 1

          • Chodzi pewnie o Hahn

            Kilka lat temu latał tam z Gdańska Ryanair, ale przestał gdy rząd Niemiec wprowadził podatek od każdego pasażera odlatujacego..

            • 0 0

          • Bez przesady....Tanie linie wcale nie są aż takie tanie co do niektórych miast.. A Lufthansa z cenami przesadza...

            • 8 3

        • a za jaka ma latac? lufthansa nie jest TLL, a frankfurt to punkt przerzutowy pasazerow i nie odlatuja z tamtad TLL.

          • 3 0

    • A niby po co do Frankfurtu latac? Zeby od celnika "raus" uslyszec?

      • 7 9

  • Malta jest ok. Dobry kraj do wałków podatkowych. Stąd pewnie ten kierunek. Rodzimy biznes będzie korzystał. (3)

    • 26 41

    • Rodzimy biznes będzie korzystał? (2)

      Wcześniej nie mógł, bo potrzebował względnie taniego lotu bez przesiadek? Proszę Cię...

      • 30 2

      • tera już się opalaca wyprowadzać dochodowy od 100000 zl podatku.

        Ile można robić kosztów samochodami? Grube ryby robią to od nastu lat. Tera wzięli się z to pikusie. Nazywa sie to optymalizacja podatkowa..

        • 0 0

      • No jeden "wilki byznesmen" już nie miał dopłacić za bagaż do Dusseldorfu czy innego Dortmundu,poszukaj na 3miasto :D

        • 7 1

  • Malta (4)

    dosc drogo
    nie ma plaz
    miasto wyglada jak twierdza
    san julian jak monciak w sopocie o szerokosci 5 m
    bardzo cieplo w lecie

    • 10 4

    • jestes osioł

      jak już to St. Julians, jest tam kilkukilometrowa promenada nad morzem.

      Nie ma plaż? W ogóle tego nie skomentuje.

      A jak ma być w lecie - ma padać snieg? Zreszta nikt madry nie pojedzie w lipcu, tylko albo pozno wiosna albo jesienia.

      • 0 0

    • Źle, a byłes tam 3 razy...?

      Po co? Następnym razem , jak nie będziesz wiedzieć, co zrobić z kasą, prześlij na ten adres: jawohl@xyz.pl
      Też pojadę, zobczyć, czego tam nie warto oglądać!

      • 1 0

    • Nie "wygląda", tylko JEST TWIERDZĄ...

      • 7 0

    • malta to syf

      • 1 3

  • Huuurrrra! prez. Szcurek gurą!!! (2)

    Brawo! Tak trzymać ! Widać, że prez Szczurek miał rację! Jak wizz zaczyna latać z Miasta z Mażeń to i inne linie pujdą w jego ślady!!!

    • 3 2

    • pisze sie tszymać

      reszta poprawnie

      • 0 0

    • Coś ci się pozajączkowało.

      • 2 0

  • ja jeszcze poproszę bezpośredni do Krakowa

    • 1 0

  • NIE moge leciec (3)

    Dlaczego nie ma polaczen do FRANCJI (Lyon , NICEA) tylko doPARYZA .dlaczego tak utrudniacie loty ,ktore by byly wykorzystane nawet w planie raz w tygodniu.

    • 5 6

    • Zgadzam się

      Lyon, Nicea, południe Hiszpanii, a dodatkowo Izrael, też na to czekam:-)

      • 0 0

    • Nice would be nice

      na poważnie - pewnie że szkoda, ale to pokłosie początkowych idei tanich linii, które podzieliły loty z Polski według połozenia geograficznego - z południa latali na południe z północy na północ (na poczatku nie było innych połaczen z Gdanska przypominam) - oczywiscie to kompletna głupota, ale wiadomo w korporacjach managerowie to idioci

      jak ktoś nadal uważa, że z Trójmiasta nikt nie lata na wakacje tylko do pracy, to tak to sie kończy

      • 5 0

    • Bo plac Pigalle nie jest już modny a kasztany są wszędzie

      • 5 1

  • Połaczenia krajowe

    Szybciej dojedziemy na maltę i do londynu niż do rzeszowa, gdzie dotąd brak bezpośrednich połączeń. Chwilowo działał olt express, ale zostały tylko wspomnienia. Co jakiś czas wraca ten temat , a połączenia jak nie było tak nie ma.Nawet w czasach komuny było bezpośrednie połączenie

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane