- 1 Rozbiórka na terenie kupionym za 130 mln zł (232 opinie)
- 2 Co z krzyżami w trójmiejskich urzędach? (740 opinii)
- 3 Wraca ocenzurowany "autobus do piekła" (255 opinii)
- 4 Zwężą ul. Morską. 9 miesięcy prac (59 opinii)
- 5 237 mieszkań zadłużonych na ponad 10 mln (73 opinie)
- 6 Cztery dni świętowania na początku czerwca (55 opinii)
Obywatelskie zatrzymanie pijanej matki. Miała ponad 2 promile
Miała ponad 2 promile alkoholu w organizmie, córkę pod opieką i zdaniem świadków zdarzenia, ledwo stała na nogach. Zareagowali przechodnie, którzy wezwali policję. Sprawą zajmie się teraz sąd rodzinny.
Zauważyli ją przechodnie na wysokości kościoła przy ul. 3 Maja.. Policję na miejsce wezwała zaniepokojona mieszkanka Sopotu, która podała, że matka zatacza się, idąc z dzieckiem po chodniku.
O zdarzeniu, w niedzielę wieczorem, poinformował nas czytelnik w Raporcie z Trójmiasta. Za zgłoszenie dziękujemy.
Obywatelskie zatrzymanie pijanej matki (2 opinie)
W poniedziałek, 15 maja, potwierdziła to policja.
Powiedziała, że wypiła "tylko dwa piwa"
- Około godziny 19 policjanci z Sopotu dostali zgłoszenie, że na krawężniku jednej z ulic siedzi pijana kobieta z kilkuletnim dzieckiem, które wcześniej ją prowadziło. Na miejsce natychmiast pojechali policjanci prewencji i potwierdzili zgłoszenie - mówi podkom. Lucyna Rekowska, rzeczniczka Komendy Miejskiej Policji w Sopocie. - Mundurowi od razu wyczuli od 29-letniej mieszkanki Gdańska silną woń alkoholu, a przeprowadzone badanie wykazało, że ma ona ponad 2 promile alkoholu w organizmie. Do tego kobieta miała problem z wysłowieniem się i nie wiedziała, gdzie się znajduje. W rozmowie z policjantami oświadczyła, że wypiła wcześniej tylko dwa piwa. Siedząca obok kobiety 9-latka przekazała funkcjonariuszom, że to jej mama i właśnie wracają do domu. Na szczęście dziecku nic się nie stało.
Widzisz coś niepokojącego? Powiadom policję
Funkcjonariusze zaopiekowali się 9-latką, a następnie przekazali pod opiekę członka rodziny. Ponadto cały czas wyjaśniają okoliczności tej sprawy i o zdarzeniu powiadomią sąd rodzinny.
Miejsca
Opinie (456) ponad 20 zablokowanych
-
2023-05-15 12:04
Moj ojciec tez się mną zajmował po pijaku. (2)
Ale to były lata 90. Nikt nie mial tel.i kamerek przy d...
- 14 3
-
2023-05-15 20:42
No i (1)
Chyba nie było fajnie, co?
- 1 1
-
2023-05-16 01:21
Nie było, ale zabranie mnie do izby dziecka byłaby dla mnie dużo wieksza traumą.
- 0 1
-
2023-05-16 01:08
800 plus i będzie git
- 4 0
-
2023-05-15 11:09
nie żartujcie sobie, 9 letnie dziecko to nie wymaga pilnowania na ulicy (28)
Matka pijaczka, to przykre ale nie wszczynajcie większego hałasu niż to faktycznie jest warte. To nie było niemowlę albo dwu-trzy letnie dziceko drepczące po ulicy i wymagajace nadzoru.
- 47 86
-
2023-05-15 11:21
Nowy Port (2)
Od małego dzieci przyzwyczaja się do widoku alkoholizmu! W falowcu otwarto sklep monopolowy Borys przy placu zabaw dla małych dzieci!.W tej małej dzielnicy przewaga sklepów z alkoholem,coraz to nowe otwierają!
- 9 3
-
2023-05-15 23:33
Ogólnie Polska to kraj monopolowych.
I syfu, jaki zostawia po sobie gros tam kupujących.
- 1 0
-
2023-05-15 12:26
To tam Adamowicz blok dla ciapatągow przygotował?
- 4 2
-
2023-05-15 15:14
czy ja jestem nienormalny, że uważam, że nawet 15 czy 17 letnie dziecko nie powinno widzieć rodzica zataczającego się po ulicy? (1)
Nie mówię, że nie pić w jego obecności wcale, ale powyżej 2 promili to jest stopień upojenia, w którym ta kobieta powinna lezec w łóżku, ewentualnie siedzieć w fotelu w domu i trzeźwieć, a nie chodzić z kimkolwiek po mieście.
- 9 1
-
2023-05-15 21:29
nie, zasadniczo zgadzam sie z Tobą
Ale wzywanie policji i ciąganie po sądach w każdym przypadku pijanego rodzica z dzieckiem już wcale nie takim małym też uważam za grubą przesadę. Jak zobaczysz 17 latka z pijanym rodzicem to też beziesz wzywał policję i uruchamiał państwowy system urzędniczy z dykty i papieru?
- 0 5
-
2023-05-15 12:14
"Oj tak 9-latak jest już tak super dorosła, ze powinna opiekować się pijana matką" (3)
W sprawie 8 letniego Kamila też ikt nie interweniował. Bardzo dobrze, że tutaj ktoś wykazał się czujnością, bo za chwile ta 9 latka , która według Ciebie nie wymaga już opieki bo jest super samodzielna i dorosła mogła by skończyć tak samo jak skatowany 8 letni Kamil. Żaden rodzic mający po opieką dziecko nie może być pijany według prawa. W razie nagłej sytuacji kiedy trzeba dziecko zawieźć do szpitala lub innej. Od razu powinny zabrać jej dziecko.
- 13 3
-
2023-05-15 12:35
gdzie tu jest napisane w komentarzach, że 9-latka powinna się opiekować matką? (2)
Raczej chodzi o to że wydźwięk tego artykułu jest tak groźny jakby chodziło o niemowlę w wózku a jednak 9-letnie dziecko to pomimo towarzystwa pijanej matki nie jest aż tak bardzo bezposrednio zagrożone (nie kwestionując tego, że matka pijaczka to przykra sprawa i problem w rodzinie)
- 3 2
-
2023-05-15 12:43
Z takiego samego zalozenia wychodził chyba sedzia (1)
Który nie widział podstaw do zabrania Kamila od matki..
- 4 3
-
2023-05-15 20:17
No to w drugą stronę: jestem taką samą przestępczynią, bo moje dziecko samo jeździ tramwajem do szkoły
(nie stać mnie na dowożenie samochodem...)
- 0 0
-
2023-05-15 11:24
Zastanawiam się kto to plusuje? (6)
Kto uważa że 9 letnie dziecko może być pod opieką rodzica który się zatacza? Serio? Nigdy żadne dziecko nie powinno być pod opieką zataczającej się matki.
- 15 2
-
2023-05-15 12:06
oczywiście że nie powinno być (5)
ale też 9-letnie dziecko to już nie jest na tyle małe, żeby robić wielkie larum że tragedia i zagrozenie życia i zdrowia.
Co nie zmienia faktu, że pewnie maja w rodzinie problem alkholowy i to jest bardzo przykre dla dziecka.- 4 6
-
2023-05-15 13:01
Skąd wiesz jakie konkretnie było to konkretne dziecko? (3)
Skąd wiesz od ile mama nietrzeźwiała?
Skad wiesz kiedy ta dziewczynka ostatnio jadła?
Skąd wiesz czy znała to miasto i czy wiedziała co zrobić, gdyby zachciało jej się pić, kupę, lub gdyby nachalnie zaczepiał ją obcy mężczyzna o złych zamiarach?- 5 2
-
2023-05-15 20:15
Stąd że dzieci w tym wieku jeżdżą też same do szkoły na przykład a w naszym społeczeństwie i przy stanie komunikacji miejskiej
jest to większe wyzwanie niż wracać z podpitym rodzicem spokojną ulicą.
- 0 3
-
2023-05-15 13:21
z artykułu wynika ze 9-latka razej nie była specjalnie spanikowana ani zaniepokojona (1)
wnioskuję więc że to (niestety) nie pierwsza tego typu sytuacja z matką a więc też jest do tego (niestety) przyzwyczajona i raczej da sobie radę jak dała radę w poprzednich przypadkach
- 5 1
-
2023-05-15 13:25
Jeśli to nie pierwsza taka sytuacja
To tym gorzej...
- 4 0
-
2023-05-15 12:37
Są 9latki na poziomie psychicznym 11latki i są nieogarnięte 9 latki...
- 0 0
-
2023-05-15 11:16
9 latka może być glodna albo spragniona (7)
9 latka nie jest od pilnowania pijanego rodzica na ulicy, to rodzic ma opiekować się dzieckiem, dziecko w tym wieku powinno się bawić lub uczyć, a nie niańczyć pijaną matkę,
9 latka bardzo się może wstydzić swojej pijanej matki,
Pijany rodzic może wciągnąć dziecko na ulicę pod auto lub podjąć inne ryzykowne zachowania (lub przemocowe) bo jest pijany- 26 1
-
2023-05-15 14:35
Na krainieU inne są widać obyczaje. Dziecko jest od pilnowania rodzica "pod wpływem" (1)
- 5 0
-
2023-05-15 15:14
Niestety ale rodacy Polacy nie są święci w tej kwestii
- 6 0
-
2023-05-15 11:28
oczywiście, że madka "nie powinna" (4)
Podejrzewam, że w samym Sopocie jest codziennie przynajmniej kilkanaście takich przypadków gdy dzieci w tym wieku przebywają z pijanymi rodzicami a w całym trójmieście zapewne odpowiednio więcej
i pewnie codziennie można by taki artykuł wysmarować.
Natomiast ten artykuł w tym czasie wpisuje się tylko w ten syf medialny po śmierci tego chłopczyka kilka dni temu (notabene podobnych tragedii jest w Polsce rocznie kilkadziesiąt ale nie wiedzieć czemu akurat tą hieny wybrały sobie na robienie szumu).
Nie tańczcie na trumnach w tych mediach bo to też jest obrzydliwe,- 8 1
-
2023-05-15 11:39
To w każdym takim przypadku otoczenie i służby powinny reagować (3)
Alkoholizm rodziców niszczy tym dzieciom życie. Od obciążenia FAS z chwilą narodzin po brak opieki, szans na rozwój, narażenie na przemoc.
W Polsce uważa się ciągle że rodzina jest święta, czas zacząć myśleć że to dziecko - mały bezbronny człowiek- jest wartością którą należy przede wszystkim bronić.
Jeśli taki artykuł sprawi, że ktoś widząc dziecko z zataczającym się rodzicem zareaguje (wezwie policję) to warto aby ten temat odgrzewać- 9 2
-
2023-05-15 11:56
gdzie była wasza troska o dzieci (2)
jak na dwa lata zamknięto je w domach, kazano nosić szmaty na twarzach a jeszcze co bardziej troskliwi rodzice prowadzali swoje pociechy na zastrzyki podejrzanym preparatem? Kulisy tej tzw pandemii powoli ale systematycznie wychodzą na jaw chociaż władze starają sie zamieść temat pod dywan i wyciszyć jak się tylko da. Akceptowaliscie to i robiliście te rzeczy z troski o dzieci?
- 7 10
-
2023-05-15 12:19
(1)
Bardzo dobrze zrobili. Dzięki temu nadal żyjemy. Dzięki szczepionkom dziś możemy zapomnieć o wirusie.
- 10 7
-
2023-05-15 12:32
nie dzieki szczepionkom tylko przez putinoscorbino, pandemia zniknęła z dnia na dzień w lutym 2022
naszw władze tego nawet nie nadążaja ogarniać bo niedawno ogłosiły że w Polin koniec stanu epidemii nastąpi teraz w czerwcu czy w lipcu a tymczasem jakiś hindus w WHO ogłosił że już się skończyła
- 4 7
-
2023-05-15 11:54
Swoją drogą to są ogarniete 7latki
Które sobie poradzą same. Ale są 10latki które nie są samodzielne, które zostawione na środku ulicy , w obcym mieście, wpadną w panikę, nie będą wiedziały co zrobić ani jakie zachowania są bezpieczne, a czego robić nie wolno (na przykład iść samemu z obcym panem bo on pokaże słodkiego kotka...)
- 4 1
-
2023-05-15 11:20
Dojdzie do tragedii i wszyscy będą mówić, że znieczulica, bo nik tnie zareagował (2)
- 13 1
-
2023-05-15 11:27
(1)
To jedno- może się wydarzyć tragedia.
A drugie- służby powinny sprawdzić , czy jeśli matka pozwala na takie sytuacje, to jak wygląda codzienność takiego dziecka? Czy rodzina jest wydolna wychowawczo? Czy dziecko nie jest zaniedbane lub ofiarą przemocy ( dla niewtajemniczonych- zaniedbanie też jest formą przemocy)? Czy matka czesto doprowadza się do takiego stanu? Czy dziecko jest z nią bezpieczne?- 13 1
-
2023-05-15 11:32
To Ukrainka z dzieckiem, możemy nagwizdać a co najwyżej wypłacić socjal a nie wychować ją lub jej dzieci
- 5 4
-
2023-05-15 14:39
Czy tragedia jest wypiecie jednego piwa na specerze w Gdansku w obecnosci dziecka ? (3)
- 8 6
-
2023-05-15 22:51
Tak, to jest tragedia. Picie przy dziecku, to jest prawdziwa tragedia!
- 0 1
-
2023-05-15 14:43
Wytłumacz smr/dliwy fałsz w twoim komentarzu: "jednego piwa" (1)
- 0 0
-
2023-05-15 14:52
Moje pytanie nie odnosi sie do artukuly tylko do opini innych na temat wypicia jednego piwa.Normalny spacer rodziny do gdanska.
- 0 1
-
2023-05-15 22:29
Mieszkanka Gdańska? Raczej uchodźczyni mieszkanka Ukrainy
- 6 0
-
2023-05-15 11:27
Można byłoby lepiej wydać te pieniądze (35)
Najgorsze jest to, że rząd daje kolejną kasę zamiast realnej pomocy. Otrzymuję 500+ na dziecko, ale zamiast tego wolałabym półkolonie organizowane w szkole w czasie wakacji dla moich dzieci, bo są wczesnoszkolne. Zresztą w trakcie roku szkolnego również normalnie funkcjonującą świetlicę w "dni dyrektorskie" a nie na pół gwizdka lub w ogóle. Może jakieś dodatkowe zajęcia dla dzieci i młodzieży za darmo zamiast tych pieniędzy, np basen
- 210 39
-
2023-05-15 12:19
Co za glupoty (9)
Każdy sobie rzepkę skrobię jak to mówią. A co mają robić rodzice z maluszkami 2 letnimi też wysłać na pół kolonie?:D to dodaj sobie te pieniądze do kolonii dla dziecka i jest git.
- 8 9
-
2023-05-15 12:22
Nie, ci rodzice powinni mieć żłobek w zasięgu spaceru z wózkiem od domu. (8)
- 13 4
-
2023-05-15 12:28
Dokładnie (6)
Niestety rodzice mają problem z dostępnym żłobkiem państwowym. W Gdyni jest chyba tylko 1 placówka. Przedszkoli niby więcej ale mój syn niestety się nie dostał chociaż z żoną oboje pracujemy
- 6 5
-
2023-05-15 14:29
(1)
Nie ma w Gdyni żadnego innego żłobka, poza państwowym?
- 2 1
-
2023-05-15 20:47
Tylko jedna placówka państwowa. Reszta to prywatne. Jak rząd śmie mówić o polityce prorodzinnej jak podstawowych rzeczy nie potrafi zapewnić
- 0 0
-
2023-05-15 14:32
Widać słabo się rozglądaliście za żłobkiem (1)
- 0 0
-
2023-05-15 16:40
Wy lewaki z LGBT nie macie dzieci i to was boli
Wolelibyscie na psy i koty dostawać
- 0 2
-
2023-05-15 13:45
(1)
Dla pracujących nic nie ma, no chyba, że większe podatki aby móz utrzymywać patusów
- 6 3
-
2023-05-15 14:27
Piłeś? Nie pisz! Piszesz, nie pij.
- 3 4
-
2023-05-15 14:31
Tak tyś widział wszędzie złobki
i co ile oni by tych żłobków wybudowali? i kto by tam pracował za psie pieniądze? nawet jakby połowę tej kasy państwo przeznaczyło na złobki czy przedszkola . Po co na siłę budować 4 czy ile tysiący złobków i co potem będą budynki stały puste bo ktoś chce mieć 2 metry do żłobka?? To już lepiej zeby rodzice młodszych dzieci przeznaczyli pieniądze z 500+ zwyczajnie na prywatny żłobek, których wszędzie jest pełno. Nie wspominając o tym ze są programy dofinansowujące dodatkowo takie dzieci w prywatnych żłobkach i już masz praktycznie darmowy żłobek... Poza tym oprócz żłobków istnieją jeszcze inne instytucje jak kluby dziecięce itp. poczytajcie sobie najpierw statystyki a nie głupoty piszecie. W samym województwie pomorskim w 2021 roku było ok. 370 takich instytucji.
- 1 2
-
2023-05-15 11:30
Przecież za 500 zł miesięcznie (rocznie 6000 zł ) może Pani wykupić półkolonie, posłać dziecko na zajęcia dodatkowe, czy basen (19)
Nie dość, że kasa płynie, to jeszcze rodzice chcą się zwolnić z myślenia i działania
- 28 29
-
2023-05-15 11:40
Można byłoby... (8)
Ja miałam na myśli zorganizowanie takich półkoloni lub innych programów zamiast dawać patologii fizycznie pieniędzy do ręki
- 25 8
-
2023-05-15 14:26
podaj dane (3)
500+ bierze ok. 20 mln. Polaków. Ilu z nich to patologia?
- 2 2
-
2023-05-15 16:44
(2)
Wszyscy ci, którzy biorą nie hańbiąc się pracą.
- 1 1
-
2023-05-15 17:05
A ile w Berlinie opalonych co biorą sojal pracuje? (1)
Bo nie mogę się doczytać
- 0 0
-
2023-05-15 17:18
A w Hong Kongu?
- 0 0
-
2023-05-15 12:41
(3)
Tylko że wypłata kasy 'jak leci' jest zwyczajnie tańsza dla państwa.
- 10 4
-
2023-05-15 14:48
a wystarczyłoby dawać zamiast kasiory np. bony na artykuły dziecięce lub szkolne, niewymienialne na gotówkę (2)
- 2 1
-
2023-05-15 15:27
(1)
I tak kto będzie chciał to zamieni te artykuły na alkohol czy fajki.
- 1 1
-
2023-05-15 17:04
Wybory wygra PiS i na przystawkę kosiniak przyleci
- 0 0
-
2023-05-15 11:34
(3)
Nie wiesz nie pisz! Półkolonia na tydz czasu to koszt minimum 600zł a gdzie reszta wakacji?
- 10 20
-
2023-05-15 14:24
to dziwne (1)
Zostaje ci 5400. Nie wiesz, co masz z tym zrobić?
- 5 0
-
2023-05-15 15:27
A wiesz, że wakacje to więcej niż tydzień?
- 2 1
-
2023-05-15 11:42
o prosze - myślenie...
totalne :D
- 13 2
-
2023-05-15 12:42
(4)
Czytaj ze zrozumieniem. Pani napisała zamiast, przynajmniej w pato rodzinach to dzieci skorzystałyby z tych pieniędzy a nie patologiczni rodzice.
O to chodzi, ale rząd robi to celowo, nie dla dzieci, bo tych nie lubi, tylko dla
Swoich wyznawców - patologii społecznej- 20 3
-
2023-05-15 14:49
czyli po prostu kupuje wyborców (1)
- 4 0
-
2023-05-15 15:08
nie da się tego inaczej ująć
A najlepsze jest to, że przy tym całym rozdawnictwu i kupowaniu głosów patologii, liczba urodzin stale spada, pomimo, ze wieku rozrodczym jest wciaż wyż lat 80-tych.
- 3 0
-
2023-05-15 14:27
Ile jest w PL patologii? Podaj wiarygodne dane.
- 4 0
-
2023-05-15 13:41
Chcesz powiedzieć, że w Polsce jest 38% bezrobotnej patologii?
Takie liczby to były ale przed 2015, teraz najmniejsze bezrobocie w Europie.
- 6 6
-
2023-05-15 12:29
albo przepić te 6 tysiecy jak polowa to robi nierobów
- 8 4
-
2023-05-15 12:59
Sami fachowcy... (2)
Co to znaczy realna pomoc?
Realna pomoc dają rodzice i te pieniądze są potrzebne!
Samorząd dostaje pełno kasy, a gdzie ona jest? Ile milionów jest wydawane na ...kunszt wodny utrzymanie pół miliona rocznie, fala 150 milionów, można wymieniać i wymieniać!
A patologie są wszędzie, są rodziny patologiczne, dzieci, środowiska i samorządu patologiczne ...
Zobaczcie jak wyglądają szkoły waszych dzieci, one od dziesiątków lat nie były remontowane!- 4 5
-
2023-05-15 13:43
To jest właśnie to.....totalna opozycja nie dość, że nie dawała to jeszcze zabierała. (1)
Gdzie znikały wszystkie te pieniądze? To tylko Donald wie...
- 6 4
-
2023-05-15 16:47
Państwo naprawdę nie musi nic dawać
W zupełności wystarczy, gdy zacznie mniej zabierać.
- 2 0
-
2023-05-15 13:28
bezpłatne przedszkole, żlobek dla pracujących mam, a niepracujacych tylo wtedy gdy maja drugie male dziecko do 3 lat ktorym sie musza opiekowac, a nie daj, daj
- 11 1
-
2023-05-15 12:52
to jest realna pomoc
a ja wolę dostać realne pieniądze niż przymus wyznaczony przez Pana - zajęcia w szkole lub coś tam. Sami możemy zadecydować czy idziemy na basen, do kina, kręgle czy są potrzebne dodatkowe buty czy 2x kolonie w wakacje czy też góra chipsów :) od czasu do czasu. Nikt mi nie musi narzucać na co mam wydać pieniądze na dzieci i to jest właśnie najbardziej potrzebne.
- 6 10
-
2023-05-15 12:07
Nie wiem co bardziej słuszne. (1)
Zatrzymywać pijaną matkę, która może doprowadzi się do stanu trzeżwości, czy ojca który zapewne trzeżwy, albo i nie,(może przyćpany), wprowadza dwójkę małych dzieci na przejście przy czerwonym świetle , prosto pod jadące samochody. Jakoś nikt go nie zatrzymywał. To już zakrawa na próbę zabójstwa z samobójstwem włącznie.
- 14 0
-
2023-05-15 20:45
Bo nie usiadł na krawężniku.
Tu też z "zatrzymaniem" media przesadziły, zresztą błędnie zastosowały określenie. Pijaczka zatrzymała się sama, a właściwie własne nogi ją zatrzymały czy córka straciła siły do holowania.
- 0 0
-
2023-05-15 20:44
Takie są kobiety, dają w szyję
- 2 1
-
2023-05-15 11:05
I tak powinno byc (18)
Rozdają na lewo i prawo kasę.
Zamiast pracować ja lubię leniuchwac , a potem piwko , winko itd itd
Tak powinno się postępować z pijanymi rodzicami. Nasze społeczeństwo nie doroslo do mądrych wyborów. Dawanie 500 czy 800+ to nic dobrego . Nie uczy samodzielności.
Ale ci z pod znaku pis chyba o tym niewiedzą?
Marnowanie publicznych pieniędzy i tyle!- 143 37
-
2023-05-15 11:17
Sam nie wiesz ile pobierasz publicznych pieniędzy (8)
Sprawdź np. swój rachunek za prąd...Zanim zaczniesz hejtować- przeanalizuj z jakiej pomocy korzystasz i oddaj państwową kasę:-).
- 7 23
-
2023-05-15 11:29
Spoko (5)
Policz ile pieniędzy pobiera państwo w różnych podatkach od ludzi uczciwie pracujących. Kiedy barany dotrze do was, że państwo nie ma swoich pieniędzy i wszystko co rozdaje w najróżniejszych dopłatach i programach pochodzi z podatków. Wystarczy żeby państwo przestało okradać swoich obywateli i wtedy nie będzie potrzeby dawania jałmużny. Kupując auto płacisz podatek... przecież już raz państwo pobrało podatek od zarobków.
- 15 2
-
2023-05-15 13:31
Jo, przed 2015 nic nie rozdawali tylko zabierali i od tego dobrobytu w Polsce nie było...wręcz przeciwnie. (4)
PS. Przypomnij jakie bezrobocie było przed 2015 a jakie jest teraz?
- 0 4
-
2023-05-15 20:38
Ok
Porównaj jakie zadłużenie miała Polska za czasów PRL-u i porównaj jakie zadłużenie mamy teraz... właśnie po 2015r
- 0 0
-
2023-05-15 15:21
a jaki był przyrost wtedy, a jaki jest teraz? :D
- 0 0
-
2023-05-15 14:56
a ile osób od tego czasu wyjechało z Polski z powodu tego właśnie bezrobocia?
- 0 0
-
2023-05-15 14:11
Ale pamiętasz
Że to był czas ogólnoświatowego kryzysu? Porównywanie rocznych wskaźników ma sens w odniesieniu do zbliżonej koniunktury rynkowej. Kryzys się skończył to i bezrobocie spadło, normalna ekonomiczna prawidłowość.
- 3 1
-
2023-05-15 11:30
Jak już jest, to trzeba brać
ale chodzi o to że nie powinno tego w ogóle być
- 2 1
-
2023-05-15 11:23
wygrywasz konkurs na najgłupszy komentarz w tym tygodniu, a jest poniedziałek!!!
brawo!
- 18 6
-
2023-05-15 12:21
Za Mazowieckiego płacili 800 złotych miesięcznie na psa w azylu. (3)
Takie było KLD
- 1 1
-
2023-05-15 13:14
W którym roku rządził Mazowiecki? (2)
To było przed denominacją pajacu pisowski.
- 3 2
-
2023-05-15 16:49
Ale wy komuchy psa woleliście dofinansować a na dzieci nie było. (1)
I to jest równowartość obecnych 800 złotych a nie tamtych
- 0 1
-
2023-05-15 16:56
Dzieci to zdaje się mają rodziców
Skoro ich narobiłeś to pracuj na ich utrzymanie pisowski patusie.
- 1 0
-
2023-05-15 11:15
Byś wolł trollu żeby po-lszewicy mogli dostać tą kase i chować w meblach jak przydu*as rudego-nowak (2)
- 6 30
-
2023-05-15 11:32
Ługinowcy d*pa cicho (1)
Fajnie się szczeka za kasę Obajtka?
- 11 5
-
2023-05-15 12:22
Już widzę wyborców PO że ślina na brodzie...
- 2 6
-
2023-05-15 11:16
efekt uboczny 500 + ale mówimy tylko o superlatywach a nie negatywach ... Kamilek na afisze a 100 podobnych sytuacji dlaej dzieją w się w kuluarach - tylko pokazówka bo wybory idą - zero działań rządu , zero poza gadaniem przed kamerą - jak zwykle , pogadali poszli dalej
- 15 3
-
2023-05-15 11:15
Ukrainka?
- 8 2
-
2023-05-15 11:28
Zdjęcie w artykule zachęca do konsumpcji browara (1)
Przez was zachciało mi się pić, idę do żabki
- 21 0
-
2023-05-15 20:37
Na mnie to tak nie działa ale mąż poczuł nagłą potrzebę obudzenia psa i w deszczu pójścia z nim na spacer,
też do Żabki zresztą.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.