- 1 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (150 opinii)
- 2 Zamiast Rębiechowa lotnisko na morzu (206 opinii)
- 3 Nowe ściany starej kawiarni na Aniołkach (60 opinii)
- 4 15 lat temu otwarto powiększoną galerię Klif (98 opinii)
- 5 108. urodziny najstarszej gdańszczanki (147 opinii)
- 6 Wieczny kłopot z dzielnicami: "na" czy "w" (459 opinii)
Operacja w Gdańsku, bo w Szwecji odmówili?
Skandynawskie media twierdzą, że kobieta zdecydowała się na operację w Polsce, gdyż w Szwecji odmówiono jej zabiegu ze względów zdrowotnych.
Według dziennikarzy i osób cytowanych przez gazetę, osoba cierpiąca na padaczkę nie może być zakwalifikowana do operacji plastycznej. Jeżeli z jakiegoś powodu operacja jest konieczna, środek znieczulający musi być podany w mniejszej dawce. W innym wypadku istnieje ryzyko uszkodzenia jego mózgu. To właśnie stało się z Christiną Hedlund w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku.
W nowym świetle stawia to wcześniejsze doniesienia, że Szwedka zdecydowała się na operację w Polsce, ponieważ czas oczekiwania na operację w Szwecji wynosił trzy miesiące. Teraz okazuje się, że tak naprawdę czas oczekiwania na powiększanie piersi wynosi do trzech tygodni.
Informację tę potwierdziła szwedzkim dziennikarzom Eva Tufvander z akademii klinicznej Öresund w Malmö.
Realitid.se twierdzi więc, powołując się także na słowa lekarzy z Malmo, że Christina zarezerwowała operację piersi w Polsce, ponieważ nie wyrażono zgody na jej operację w Szwecji.
Niezależnie od tych informacji, Pomorskie Centrum Traumatologiczne, gdzie dokonano nielegalnej operacji powiększania biustu młodej Szwedki, liczyć musi się z tym, iż rodzina kobiety domagać będzie się odszkodowania. Może być ono gigantyczne - liczone w setkach tysięcy złotych. Koszt ewentualnego odszkodowania nie zostanie pokryty z ubezpieczenia, ponieważ nie obejmuje ono operacji komercyjnych.
Zobacz szwedzki artykuł w wersji pdf poświęcony Christinie Hedlund.
Opinie (263) ponad 10 zablokowanych
-
2010-11-26 13:50
Opinia wyróżniona
mąż głupi - nie kochał jej z małymi piersiami (19)
więc zafundował jej operacje zwiększenia balonów - spuer. Albo kochasz taka jaka jest albo wcale nie kochasz
- 516 57
-
2010-11-26 13:51
weź przestań takie bzdury pisać... to jest głupia dziennikarska plotka z tym jej mężem. (4)
- 14 31
-
2010-11-26 15:41
co to za różnica? każdy ma rozum (3)
po 1 primo - głupi mąż skoro chciał sztucznych (są beznadziejne ładnie wygladają ale to nie to co prawdziwe) po 2 primo - głupia ona skoro chciała zmienić siebie w taki sposób, po 3 głupi lekarze skoro robili to nielegalnie po 4 durny dyrektor szpitala powinien byc zwolniony skoro nie wie co sie dziej w jego szpitalu... trudno zwalic wine na 1 osobe kazdy ma troche za uszam... P.S. drogie Panie zamiast powiekszac piersi zacznijcie myslec mózg to najwiekszy afrodyzjak...
- 50 2
-
2010-11-27 10:14
A ja proponuję, aby ci co wykonywali tam operacji i ci co o tym wiedzieli, i wyrażali cicha zgodę, to odszkodowanie spłacali z własnej kasy. W końcu, czy to szpital oferował te operacji, czy tylko szpital wykorzystywano do tego - jakieś konkretne osoby? jakaś paranoja. Skoro zataiła informacje, to dlaczego ktoś ma płacić odszkodowanie, za co? Bo to Szwedka? Oczywiście żal mi tej dziewczyny, że stało się tak, a nie inaczej.
- 7 0
-
2010-11-27 23:18
(1)
1 primo. 2 primo... już wiem z kim mam do czynienia... reszy czytać nie muszę...
- 2 3
-
2010-11-29 15:08
idź zmień pampersa, dzieciaku
- 0 0
-
2010-11-26 13:52
Dokładnie (2)
Wina jep.ni.e.tego męża! Niech ma wyrzuty sumienia do końca życia. Powinien ją akceptować taką jaką jest...
- 33 19
-
2010-11-26 13:53
no, teraz to już chyba nie będziej jej kochał...
- 20 6
-
2010-11-28 10:08
mój mąż mnie kocha i "widziały gały co brały"
Współczuję tej Pani, ale cóż. Nie wiem jakie są "wymagania" medyczne do sprawdzenia, czy pacjentka uczulona jest na peniclinę, ale jeśli zataiła, to liczę, że szpital się wybroni.
A facet? Hmm, brak mi słów. Nie chcę jednak na niego rzucać ostrych słów, wyzywać mu od najgorszych, bo on i tak ma już p********, jego ukochana narzeczona już prawdopodobnie się nie obudzi nigdy... To wystarczająca kara.- 2 0
-
2010-11-26 14:00
a może ona chciała tych piersi bardziej niż on? skąd możesz to w ogóle wiedzieć? (1)
gł. c..o
- 40 12
-
2010-11-26 14:29
Szwedzkie media twierdzą, że to ona od dłuższego czasu naciskała na zabieg...
- 22 0
-
2010-11-26 14:03
próżność kosztuje
sama jest głupia nie mąż. A próżność kosztuje. Mi jej nie żal .
- 21 12
-
2010-11-26 14:06
Mąż ???
To była jej decyzja - powiększa lub zostawia, jak natura obdarzyła. Kłopotem jest - JAK jej to wykonano.
Nie odbiegac od tematu!!!!!- 13 4
-
2010-11-26 14:13
..bzdura
wina nie lezy po stronie męża czy tej dziewczyny, oboje napewno chcieli aby ona była szczesliwa, jesli media prowokują reklamami z wielkimi cyckami i wywierany jest ogólny nacisk na wyglad kobiecy to się nie dziwię, że coraz wiecej kobiet ma kompleksy i cięzko jest im być pełnowartościową kobietą. Odchudzają się, kupuja niedozowolone suplementy
wina nie lezy po stronie męża czy tej dziewczyny, oboje napewno chcieli aby ona była szczesliwa, jesli media prowokują reklamami z wielkimi cyckami i wywierany jest ogólny nacisk na wyglad kobiecy to się nie dziwię, że coraz wiecej kobiet ma kompleksy i cięzko jest im być pełnowartościową kobietą. Odchudzają się, kupuja niedozowolone suplementy diety, głodza sie, wszczepiaja różne silikonowe rzeczy w twarz, robia sobie zastrzyki jadem kiełbasianym jak i robia operacje powiekszania piersi czy nawet pośladków... Wina lezy przedewszystkim po stronie lekarzy, którzy wg. mnie patrzą na szybki zarobek i łapówkę, a zdrowie pacjenta maja w głęboko gdzieś. Winą nie jest chęć posiadanie wieszych piersi ani brak akceptacji samej siebie.
- 23 7
-
2010-11-26 14:31
Clara, o jakim mezu ty piszesz??? (1)
- 6 0
-
2010-11-30 11:08
Ano właśnie
To był przyszły mąż, czyli narzeczony.
- 0 0
-
2010-11-26 14:36
Odszkodowanie- buhahaha (1)
Nie powinna być operowana ponieważ zataiła swoje choroby które wpłyneły na ten stan.I teraz prenensje do męża i samej siebie jak się ocknie.
- 23 4
-
2010-11-26 20:37
trzymam kciuki żeby się ocknęła!
Może głupio zrobiła, ale jednak cena za to straszna :(
- 6 1
-
2010-11-26 15:04
Widac, ze kobiety malo wiedza o mezczyznach. Szwedka z pewnoscia sama sobie chciala powiekszyc piersi, a zakochany facet zrobi wszystko by jego kobieta byla szczesliwa. Jezel przy okazji uszczesliwi to i jego, to radosc podwojna.
Smutne, ze niedoinformowanie jakie moga byc skutki owej operacji spowodowalo iz kobieta moze z tego nie wyjsc.Widac, ze kobiety malo wiedza o mezczyznach. Szwedka z pewnoscia sama sobie chciala powiekszyc piersi, a zakochany facet zrobi wszystko by jego kobieta byla szczesliwa. Jezel przy okazji uszczesliwi to i jego, to radosc podwojna.
Smutne, ze niedoinformowanie jakie moga byc skutki owej operacji spowodowalo iz kobieta moze z tego nie wyjsc. Smutne jest i to, ze przez chec by "lepiej" wygladac tyle komplikacji pojawi sie w zyciu innych ludzi, ktorzy rowniez nie pomysleli co sie moze wydarzyc.
Pomysl sto razy zanim cos zrobisz, bo dwa chyba nie wystarczy...- 6 0
-
2010-11-26 20:05
słucha głupia kobieto jemu to nieprzeszkadzało to ona chciała miec wieksze piersi!!
Głupota kobiet jest porażająca ale nie zmienia to faktu ze to była wina szpitala ze jej nie zapewnił opieki praktycznie zadnej po operacji!!
Polski horror trwa od lat takich jak ona są setki !!Rocznie ginie przez święte niedouczone lekarskie krowy wielu Polaków!!- 4 0
-
2010-11-26 13:50
Opinia wyróżniona
I po co kobiety powiększają sobie piersi - co naturalne to naturalne. (20)
Te co powiększają ulegaja modzie i presji swoich partnerów i widocznie nie mają nic do powiedzenia.
- 290 22
-
2010-11-26 13:52
powiększają cycki dla Hiszpana (3)
- 39 0
-
2010-11-26 15:18
(2)
jakiego Hiszpana? jej chłopak jest Szwedem
- 0 16
-
2010-11-26 16:29
Hiszpan będzie później, musisz nauczyc się mysleć przyszłościowo
- 15 0
-
2010-11-26 17:32
Hiszpan to taki duży motylek
- 9 0
-
2010-11-26 14:18
na nogach rosną włosy (2)
co naturalne to naturalne ;)
- 17 3
-
2010-11-26 15:43
misiek golenie nog to tez swoista nowosc (1)
z filmow dla doroslych, pokolenie naszych babc nie mialo pojecia co to depilacja a juz brazylijska w ogole :D
przemysl porno urabia rynek uslug okoloseksualnych do ktorych nalezy miedzy innymi chirurgia plastyczna
a i strategia wydepilowanej piczki i sztucznego cyca jak widac przynosi efekty skoro coraz wiecej kobit to robi
faceci to hipokryci ;)- 18 6
-
2010-11-27 11:37
zgadza sie tak samo z rynku porno wzieła sie moda na tatuarze u kobiet.
teraz kazda idiotka chce miec na plecach tatuarz
- 6 2
-
2010-11-26 14:25
to partnerzy ulegaja modzie siniac sie do sztucznych cyckow ktorych coraz wiecej w TV i na ulicach
swego czasu lecial na jakims kanale program dokumentalny korepetycje z seksu przedstawiajacy realia brytyjskiego nastolatka ktory srednio z pierwszym hardcorowym porno ma kontakt w wieku okolo 11 lat...
byl odcinek o piersiach - mlodym chlopcom przedstawiono kilka fotek piersi, naturalnych, duze male symetryczne niesymetryczne jedrne obwisleswego czasu lecial na jakims kanale program dokumentalny korepetycje z seksu przedstawiajacy realia brytyjskiego nastolatka ktory srednio z pierwszym hardcorowym porno ma kontakt w wieku okolo 11 lat...
byl odcinek o piersiach - mlodym chlopcom przedstawiono kilka fotek piersi, naturalnych, duze male symetryczne niesymetryczne jedrne obwisle i tak dalej wsrod ktorych jedne byly sztuczne, kazano wybrac najladniejsze - jak myslicie ktore wybrala cala grupa :D
oczywiscie sztuczne, tak te o ktorych wszyscy mowia z takim mega obrzydzeniem a jednak im sie podobaja :D
mezczyzni sa hipokrytami, ich seksualnosc od najmlodszych lat ksztaltowana jest przez pornografie i na stare lata powielaja schematy chocby nie wiem jak gadali ze sztuczny cyc to obciah i tak dalej to jak zobacza w tivi to budza sie demony :D
kobiety tylko reaguja na meski podswiadomy popyt na to co oni nazywaja obciachem :D- 15 9
-
2010-11-26 14:26
prawda? (4)
świadomość silikonowych wypełniaczy wcale nie jest sexy
- 21 3
-
2010-11-26 19:19
Te 14 plusów to pewnie od osób, (3)
które to i owo chętnie by poprawiły w swoich ciałach, ale brak im odwagi.
Tych silikonowych wkładek pewnie w ogóle się po pewnym czasie nie czuje, a świadomość.. cóż, pewnie gorsze jest poczucie własnej nieatrakcyjności...- 1 5
-
2010-11-26 21:55
dmuchane balony to oszustwo (2)
nie rozumiesz prostego faktu?
Protezy w ciele miec to oszukiwanie. po co oszukiwac siebie i innych?- 6 1
-
2010-11-27 07:50
Po to, żeby lepiej się czuć... (1)
Nie rozumiesz tego prostego faktu?
- 2 3
-
2010-11-28 06:56
No to się Szwedka rzeczywiście lepiej teraz czuje...
- 1 0
-
2010-11-26 14:54
jak ja nie lubie jak kobieta gada w trakcie seksu! 8O
- 3 3
-
2010-11-26 16:54
gdyby faceci-durnie nie wywieszali jęzora na każdą 19tkę w mini i biustem (5)
pod brodą i twarzą bez zmarszczek, to może by nie ulegały modzie! kobiety to nie faceci, nie zachowują się jak zwierzęta - potrzebują bezpieczeństwa psychicznego i jak im mąż mówi, że piersi ma za małe, to taka o tym myśli i potem decyduje się na operację
a że chuć jest tania i dobrze się sprzedaje, to być może można to nazwać modą.- 7 7
-
2010-11-26 18:15
To skąd wzięło się pojęcie
Kobieta nie zdradza.
Ona tylko poprawia sobie samo poczucie.
Kiedyś wystarczyły zakupy.- 7 0
-
2010-11-26 18:58
gdyby 19 nie ubierały się jak prostytutki, nie obrażając prostytutek, to by nie wywieszali... (1)
to jak by machać bykowi czerwoną płachtą przed oczami i mieć pretensje że zaszarżował...
powiem ci coś o czym pewnie nie wiesz... ludzie też maja popędy i instynkty...
ba podobno nawet poza rozwiniętą inteligencją to jesteśmy całkiem do zwierząt podobni... zobacz sobie różnice w dna ( wierzeń w to nie mieszam, prywatna sprawa)
ato jak by machać bykowi czerwoną płachtą przed oczami i mieć pretensje że zaszarżował...
powiem ci coś o czym pewnie nie wiesz... ludzie też maja popędy i instynkty...
ba podobno nawet poza rozwiniętą inteligencją to jesteśmy całkiem do zwierząt podobni... zobacz sobie różnice w dna ( wierzeń w to nie mieszam, prywatna sprawa)
a kobiet nikt do operacji plastycznych nie zmusza, oprócz ich próżności
PS nienawidzę wywyższania jednej płci nad inną, mamy jakąś wojnę czy jak ??- 9 2
-
2010-11-28 14:16
taa no fakt mezczyzn od kundli niewiele rozni hehe
- 0 2
-
2010-11-26 21:57
Mozg kieruje tym co ty nazywasz "facet".
To NATURA!
Z czym walczyc chcesz?
Idealna partnerka do zaplodnienia to dorodna 14sto-20sto latka.
potem prochno rozpadajace sie. trzeba zaplodnic we wlasciwym czasie- 0 1
-
2010-11-28 06:58
To trzeba się związać nie z durniem.
Zamiast rzucać się na pierwszego z dobrą furą i ładnym uśmiechem.
- 0 0
-
2010-11-26 13:52
Opinia wyróżniona
Celowo ukrywała padaczkę bo wiedziała że nie powiększa jej piersi. (9)
Skoro w Szwecji jej odmówiono to wolała w Polsce nawet o tym nie mówić bo pewnie jej też by odmówili.
- 184 4
-
2010-11-26 13:56
Tylko zasranym obowiązkiem lekarza jest zbadanie pacjenta... (7)
A w praktyce wygląda to tak, że przychodzisz do lekarza:
- jest pani uczulona na coś
- chyba nie...
- nie, to dobrze
- a chorowała pani na coś?
- no chyba nie...
- no, i doskonale, zapraszam na stół operacyjny.- 25 22
-
2010-11-26 14:02
(2)
taak... szczególnie padaczkę da się wybadać, jak pacjent nie dostanie ataku w gabinecie... a można mieć 2-3 napady w życiu, później lekami tłumić. Jako Lekarz powinna to Pani wiedzieć. Nie mówiąc o tym, że Pacjent podpisuje się (!) pod oświadczeniem, że nie zataił żadnych znanych mu informacji na temat stanu zdrowia, i że to co powiedział jest prawdą. W wypadku zatajenia, odszkodowanie się nie należy. Jedyną kwestia jest legalność operacji.
- 45 1
-
2010-11-26 14:23
myślisz, że ten podpis "lekarka emerytka" jest zgodny z prawdą? (1)
gówniarzeria się piątkowymi popołudniami nudzi i popisuje się bezczelnością!
- 25 1
-
2010-11-26 14:25
Mig, ty detektywie :D
- 13 2
-
2010-11-26 20:41
jakieś problemy zdrowotne? nie.
Podobnie jak na prawko - wpada gościu. Bierze za podpis kasę i znika. Byłem przerażony. I teraz powiedzmy niech da się ludziom większy dostęp do broni. Oczywiście po zaświadczeniu lekarskim że nie jesteśmy chorzy psychicznie: - ma pan jakieś problemy pscyhiczne, jakieś omamy? - Nie, no skąd!
Przecież połowa osiedli w Polsce zmieniła by się w jakiś je... Harlem! Nie jesteśmy na tyle dojrzałym społeczeństwem aby sami jeździć samochodami, a co tu mówić o broni.- 4 0
-
2010-11-27 23:07
tak, zgadzam sie, ale to wszedzie, nie jest to wina tej kliniki. a normalny odpowiedzialny człowiek powinien zdawać sobie sprawę z konsekwencji i powiedzieć prawdę dla własnego dobra. uczulenie i padaczka to przeciez powazna sprawa.
- 2 0
-
2010-11-29 17:51
stary praktyk
- 0 0
-
2010-11-29 17:52
stray praktyk
zna z własnego doświadczenia, jak to jest
- 0 0
-
2010-11-26 20:49
Wcale nie jest pewne, czy jej odmówiono
Nie wiadomo czy w Szwecji jej odmówiono. W załączonym szwedzkim artykule jest jedynie napisane, że Jorgen Petersen, czyli pośrednik i człowiek częściowo odpowiedzialny za całe zdarzenie, podejrzewa, że mogło tak być, że jej odmówiono. Wysnuł taki wniosek ze względu na tą padaczkę i uczulenie. To chyba za mało żeby twierdzić na pewno. Jak było - nie wiemy. A to, żeby wszystko zwalić na dziewczynę jest akurat w interesie tego całego pośrednika...
- 3 3
Wszystkie opinie
-
2010-12-01 07:39
Pacjentka utaiła swoje choroby i przez to te wszystkie komplikacje i sama jest sobie winna. Nie wiem dlaczego odwraca się uwagę od tego faktu a skupia na złym wizerunku szpitala i złej opiece. Absurd. Proces może należy wytoczyć ale poszkodowanej i jej rodzinie za utajenie informacji o stanie zdrowia przed zabiegiem
- 0 0
-
2010-11-26 13:50
Opinia wyróżniona
mąż głupi - nie kochał jej z małymi piersiami (19)
więc zafundował jej operacje zwiększenia balonów - spuer. Albo kochasz taka jaka jest albo wcale nie kochasz
- 516 57
-
2010-11-26 14:31
Clara, o jakim mezu ty piszesz??? (1)
- 6 0
-
2010-11-30 11:08
Ano właśnie
To był przyszły mąż, czyli narzeczony.
- 0 0
-
2010-11-26 13:51
weź przestań takie bzdury pisać... to jest głupia dziennikarska plotka z tym jej mężem. (4)
- 14 31
-
2010-11-26 15:41
co to za różnica? każdy ma rozum (3)
po 1 primo - głupi mąż skoro chciał sztucznych (są beznadziejne ładnie wygladają ale to nie to co prawdziwe) po 2 primo - głupia ona skoro chciała zmienić siebie w taki sposób, po 3 głupi lekarze skoro robili to nielegalnie po 4 durny dyrektor szpitala powinien byc zwolniony skoro nie wie co sie dziej w jego szpitalu... trudno zwalic wine na 1 osobe kazdy ma troche za uszam... P.S. drogie Panie zamiast powiekszac piersi zacznijcie myslec mózg to najwiekszy afrodyzjak...
- 50 2
-
2010-11-27 23:18
(1)
1 primo. 2 primo... już wiem z kim mam do czynienia... reszy czytać nie muszę...
- 2 3
-
2010-11-29 15:08
idź zmień pampersa, dzieciaku
- 0 0
-
2010-11-27 10:14
A ja proponuję, aby ci co wykonywali tam operacji i ci co o tym wiedzieli, i wyrażali cicha zgodę, to odszkodowanie spłacali z własnej kasy. W końcu, czy to szpital oferował te operacji, czy tylko szpital wykorzystywano do tego - jakieś konkretne osoby? jakaś paranoja. Skoro zataiła informacje, to dlaczego ktoś ma płacić odszkodowanie, za co? Bo to Szwedka? Oczywiście żal mi tej dziewczyny, że stało się tak, a nie inaczej.
- 7 0
-
2010-11-26 13:52
Dokładnie (2)
Wina jep.ni.e.tego męża! Niech ma wyrzuty sumienia do końca życia. Powinien ją akceptować taką jaką jest...
- 33 19
-
2010-11-28 10:08
mój mąż mnie kocha i "widziały gały co brały"
Współczuję tej Pani, ale cóż. Nie wiem jakie są "wymagania" medyczne do sprawdzenia, czy pacjentka uczulona jest na peniclinę, ale jeśli zataiła, to liczę, że szpital się wybroni.
A facet? Hmm, brak mi słów. Nie chcę jednak na niego rzucać ostrych słów, wyzywać mu od najgorszych, bo on i tak ma już p********, jego ukochana narzeczona już prawdopodobnie się nie obudzi nigdy... To wystarczająca kara.- 2 0
-
2010-11-26 13:53
no, teraz to już chyba nie będziej jej kochał...
- 20 6
-
2010-11-26 14:36
Odszkodowanie- buhahaha (1)
Nie powinna być operowana ponieważ zataiła swoje choroby które wpłyneły na ten stan.I teraz prenensje do męża i samej siebie jak się ocknie.
- 23 4
-
2010-11-26 20:37
trzymam kciuki żeby się ocknęła!
Może głupio zrobiła, ale jednak cena za to straszna :(
- 6 1
-
2010-11-26 20:05
słucha głupia kobieto jemu to nieprzeszkadzało to ona chciała miec wieksze piersi!!
Głupota kobiet jest porażająca ale nie zmienia to faktu ze to była wina szpitala ze jej nie zapewnił opieki praktycznie zadnej po operacji!!
Polski horror trwa od lat takich jak ona są setki !!Rocznie ginie przez święte niedouczone lekarskie krowy wielu Polaków!!- 4 0
-
2010-11-26 15:04
Widac, ze kobiety malo wiedza o mezczyznach. Szwedka z pewnoscia sama sobie chciala powiekszyc piersi, a zakochany facet zrobi wszystko by jego kobieta byla szczesliwa. Jezel przy okazji uszczesliwi to i jego, to radosc podwojna.
Smutne, ze niedoinformowanie jakie moga byc skutki owej operacji spowodowalo iz kobieta moze z tego nie wyjsc. Smutne jest i to, ze przez chec by "lepiej" wygladac tyle komplikacji pojawi sie w zyciu innych ludzi, ktorzy rowniez nie pomysleli co sie moze wydarzyc.
Pomysl sto razy zanim cos zrobisz, bo dwa chyba nie wystarczy...- 6 0
-
2010-11-26 14:00
a może ona chciała tych piersi bardziej niż on? skąd możesz to w ogóle wiedzieć? (1)
gł. c..o
- 40 12
-
2010-11-26 14:29
Szwedzkie media twierdzą, że to ona od dłuższego czasu naciskała na zabieg...
- 22 0
-
2010-11-26 14:13
..bzdura
wina nie lezy po stronie męża czy tej dziewczyny, oboje napewno chcieli aby ona była szczesliwa, jesli media prowokują reklamami z wielkimi cyckami i wywierany jest ogólny nacisk na wyglad kobiecy to się nie dziwię, że coraz wiecej kobiet ma kompleksy i cięzko jest im być pełnowartościową kobietą. Odchudzają się, kupuja niedozowolone suplementy diety, głodza sie, wszczepiaja różne silikonowe rzeczy w twarz, robia sobie zastrzyki jadem kiełbasianym jak i robia operacje powiekszania piersi czy nawet pośladków... Wina lezy przedewszystkim po stronie lekarzy, którzy wg. mnie patrzą na szybki zarobek i łapówkę, a zdrowie pacjenta maja w głęboko gdzieś. Winą nie jest chęć posiadanie wieszych piersi ani brak akceptacji samej siebie.
- 23 7
-
2010-11-26 14:06
Mąż ???
To była jej decyzja - powiększa lub zostawia, jak natura obdarzyła. Kłopotem jest - JAK jej to wykonano.
Nie odbiegac od tematu!!!!!- 13 4
-
2010-11-26 14:03
próżność kosztuje
sama jest głupia nie mąż. A próżność kosztuje. Mi jej nie żal .
- 21 12
-
2010-11-27 21:09
szkoda, że nie ma ministra Ziobry, który nazywając po nazwisku panią doktor dodał, że ta pani już nigdy z nikogo nie zrobi (3)
warzywa jesteście durni i niedoinformowani
pare ataków epilepshi miała do wieku 12 lat
na pytanie w ankiecie czy przebyła jakieś choroby jest odpowieź TAK, ale w dalszej części JAKIE jest puste pole
na koniec jest notatka, że nie można z nia nawiązać kontaktu, bo pewnie tak znała polski jak buzek angielski
cała sprawa śmierdzi i aż sie dziwie że jeszcze tego kombinatu nieszczęścia nie zamknięto, tam zmarł chłopczyk po znieczuleniu (myle sie?)
szpital dwa razy dostał odmowe na wszczepianie implantów!!!
już po zapaści tej szwedzkiej biedaczki wykonano 10 kolejnych operacji!!!
żeby było weselej szpital chwali się, że tymi implantami oddłużył placówke, jeden zabieg, dwa miasiaki - 10 000 PLN
ja nie należe do lemingów stadnych i zawsze lubie zadawać krępujące pytania
jak to było księgowane? no bo skoro szpital nie miał zgody, to nie mógł na takie zabiegi wystawiać faktur
było chyba jak z pazurą-marczuk - zapłate dostawała pod stolikiem w torbie na cukier
a potem jak wyborcy palikota wpłacała na konto szpitala
bu ha ha ha ha
ale wam ludzie kit wciskają
co mówiłą święta sawicka? na szpitalach bedzie dil, główny macher da cynk
ciekawe kto tu jest głównym macherem, bo myśle, że dyrektor to tylko element większej układanki pod nazwą "reforma służby zdrowia"- 3 3
-
2010-11-29 19:22
Lubisz zadawać krępujące pytania? i co z tego! nikt rozsądny nie udziela na nie odpowiedzi.My jesteśmy durni i niedoinformowani?no to dopasuj to do siebie i dopisz jeszcze ślepy, bo skoro tak wyśmienicie przytaczasz "wiarygodne"wiadomości to ciekawe jak ci umknęło, że ankieta była w 3 językach, polskim szwedzkim i angielskim...
g@llux dobre sobie...może fallus raczej...- 0 0
-
2010-11-28 14:09
galux ludzie umieraja i traca zdrowie w wyniku powiklan okolooperacyjnych (1)
znieczulenie ogolne to nie jest landrynka i zawsze ryzyko ze sie nie obudzisz jest trzeba sie z tym liczyc ze minimalnie ale sa szanse na utrate zdrowia i zycia
a chlopczyk niewybudzony z narkozy to moj drogi wojewodzki nie traumatologia...
druga rzecz - o dantrolen nie grzmicie, przypadki hipertermii tez sie zdarzaja a leku nie ma :d bo za duzo kosztuje :P- 1 0
-
2010-11-28 15:29
ja zupie ty o pupie
mowa jest o szpitalu wojewódzkim, potrafie jeszcze rozpoznać w tv ten budynek
zaraz po zabiegu piguły stwierdziły, że ze szwedką jest coś nie tak
ale NIE BYŁO W SZPITALU ANESTEZJOLOGA!!!
pani doktor zatrudniona nadal w AM wzięła kase, pupe w troki i tyle ją widzieli
nie wytłumaczyłaś mi jeszcze dlaczego oddział, który nie miał pozwolenia na takie zabiegi mimo to je robił?
w ramach polityki miłości??
a słyszałaś o warunkach w jakich leżeli pacjenci po wszczepieniu implantów?
jesteś już po obiedzie? kładli je obok osób z oddziału dermatologicznego gdzie niektórym pacjentom spod opatrunków wyłaziły białe robale
smacznego
o kosztach lepiej nie pisz, bo nie ma lepszej fuchy jak służba zdrowia- 0 1
-
2010-11-26 13:52
Opinia wyróżniona
Celowo ukrywała padaczkę bo wiedziała że nie powiększa jej piersi. (9)
Skoro w Szwecji jej odmówiono to wolała w Polsce nawet o tym nie mówić bo pewnie jej też by odmówili.
- 184 4
-
2010-11-26 13:56
Tylko zasranym obowiązkiem lekarza jest zbadanie pacjenta... (7)
A w praktyce wygląda to tak, że przychodzisz do lekarza:
- jest pani uczulona na coś
- chyba nie...
- nie, to dobrze
- a chorowała pani na coś?
- no chyba nie...
- no, i doskonale, zapraszam na stół operacyjny.- 25 22
-
2010-11-29 17:52
stray praktyk
zna z własnego doświadczenia, jak to jest
- 0 0
-
2010-11-29 17:51
stary praktyk
- 0 0
-
2010-11-27 23:07
tak, zgadzam sie, ale to wszedzie, nie jest to wina tej kliniki. a normalny odpowiedzialny człowiek powinien zdawać sobie sprawę z konsekwencji i powiedzieć prawdę dla własnego dobra. uczulenie i padaczka to przeciez powazna sprawa.
- 2 0
-
2010-11-26 20:41
jakieś problemy zdrowotne? nie.
Podobnie jak na prawko - wpada gościu. Bierze za podpis kasę i znika. Byłem przerażony. I teraz powiedzmy niech da się ludziom większy dostęp do broni. Oczywiście po zaświadczeniu lekarskim że nie jesteśmy chorzy psychicznie: - ma pan jakieś problemy pscyhiczne, jakieś omamy? - Nie, no skąd!
Przecież połowa osiedli w Polsce zmieniła by się w jakiś je... Harlem! Nie jesteśmy na tyle dojrzałym społeczeństwem aby sami jeździć samochodami, a co tu mówić o broni.- 4 0
-
2010-11-26 14:02
(2)
taak... szczególnie padaczkę da się wybadać, jak pacjent nie dostanie ataku w gabinecie... a można mieć 2-3 napady w życiu, później lekami tłumić. Jako Lekarz powinna to Pani wiedzieć. Nie mówiąc o tym, że Pacjent podpisuje się (!) pod oświadczeniem, że nie zataił żadnych znanych mu informacji na temat stanu zdrowia, i że to co powiedział jest prawdą. W wypadku zatajenia, odszkodowanie się nie należy. Jedyną kwestia jest legalność operacji.
- 45 1
-
2010-11-26 14:23
myślisz, że ten podpis "lekarka emerytka" jest zgodny z prawdą? (1)
gówniarzeria się piątkowymi popołudniami nudzi i popisuje się bezczelnością!
- 25 1
-
2010-11-26 14:25
Mig, ty detektywie :D
- 13 2
-
2010-11-26 20:49
Wcale nie jest pewne, czy jej odmówiono
Nie wiadomo czy w Szwecji jej odmówiono. W załączonym szwedzkim artykule jest jedynie napisane, że Jorgen Petersen, czyli pośrednik i człowiek częściowo odpowiedzialny za całe zdarzenie, podejrzewa, że mogło tak być, że jej odmówiono. Wysnuł taki wniosek ze względu na tą padaczkę i uczulenie. To chyba za mało żeby twierdzić na pewno. Jak było - nie wiemy. A to, żeby wszystko zwalić na dziewczynę jest akurat w interesie tego całego pośrednika...
- 3 3
-
2010-11-28 20:45
WŁADZE NA BRUK
władze na bruk
słynny i bardzo dobrze znany wice marszałek i sam marszałek doskonale wiedział co się dzieje w szpitalu. pokażcie szpital który ma zyski bez komercji. UWAGA podpowiedź dla dziennikarzy, 78 zabiegów plastycznych i 100 okulistycznych może by tak sprawidzć jakich tam prominentów operowano bo do czasu afery ze szwedką wszyscy byli zadowoleni a teraz dramat zwolnienia dymisje, samej radnej Sopotu córeczka sobie cycki robiła, więc nie wciskajcie kitu, każdy wiedział i było ok- 1 0
-
2010-11-26 13:57
31 letnia i dopiero ślub??? (23)
niedługo ludzie będą się żenić w wieku 50 lat i więcej
- 42 202
-
2010-11-26 14:31
co??? (4)
ja mam 31lat a jeszcze nawet w zwiazku nie bylem, do tego trzeba dojrzec!
- 32 2
-
2010-11-28 16:00
albo do harcerzy :)
:)
- 0 1
-
2010-11-26 15:21
(1)
Do ZMS się zapisz:)
- 1 4
-
2010-11-26 15:37
na oaze
;
- 8 3
-
2010-11-26 15:22
jestęś moim idolem daj znać kiedy dojrzejesz :)
nie będę zgadywał czy mieszkasz z mamą :),,,
- 10 2
-
2010-11-27 16:42
a do czego ma sie spieszyc? co to za miodzio
- 0 0
-
2010-11-26 14:51
(2)
Nie no, pewnie lepiej jak żenią się 20-letni gówniarze bez wykształcenia, dobrej pracy i dorobku, prawda? A potem żyją na garnuszku rodziców, płodzą dzieci bez przyszłości i powstaje patologia. Nie rozśmieszaj mnie, gdzie ty żyjesz? W Zblewie?
- 32 2
-
2010-11-27 00:23
Gdynia Bernardowo. Rodzice mieszkaja dwa pierta wyzej.
- 5 1
-
2010-11-26 15:03
moze tak gada bo z gdynii jest ??
- 7 10
-
2010-11-26 23:09
A KOMU TO PRZESZKADZ?!
- 0 0
-
2010-11-26 23:03
TO PRAWDA
Dla ''ror'': TO BAAAAARDZO GŁUPI KOMENTARŻ.
- 0 0
-
2010-11-26 20:24
Mężczyźni żenią się, kobiety wychodzą za mąż, a ludzie zawierają zawierają związek małżeński, to takie proste.
W takim razie ludzie nie żenią się w wieku 50 lat i więcej, nie ma takiej możliwości, żeby ludzie się żenili.- 2 2
-
2010-11-26 15:40
podpadła pod paragraf 22 (1)
wychodząc wcześnie za mąż udowodniłaby że jest normalna, ale będąc zamężną w tym wieku byłaby nienormalną co oznacza że gdyby będąc nienormalną nie chciałby wyjść za mąż a skoro by wyszła to jest normalna
- 1 2
-
2010-11-26 20:03
Skoro juz mozna udowodnic ze
byla nienormalna to jak ze mozna ja karac za nieudana operacje. Przyjdzie chyba naszym lekarzom ciezko zaplacic za ten experyment z powiekszenia piersi.
- 0 0
-
2010-11-26 14:03
(2)
No i cóż to???? Ile mam koleżanek już po rozwodach w tym wieku! Nie wariujmy więc z tym wiekeim, że wypada albo nie ! każdego indywidualna sprawa.
- 38 2
-
2010-11-26 14:04
nieprawda (1)
- 6 14
-
2010-11-26 20:00
mistrz cietej riposty :D
- 9 0
-
2010-11-26 19:51
a co nie można po 50 !?
- 1 0
-
2010-11-26 18:21
A przed ślubem
-kiedyś nieśmiało do łóżka.
Dzisiaj lifting lub remont kapitalny.- 7 0
-
2010-11-26 14:13
Wybacz ale idiotycznych spraw się czepiasz :-) (2)
w twojej wypowiedzi jest zero sensu...nie wiedzialam ze jest jakies ograniczenie wiekowe na zawarcie związku małżeńskiego. :-P
- 25 1
-
2010-11-26 14:16
ślub max 23 lata (1)
obowiązkowo trójka dzieci, mieszkanie 2 pokoje na 30 lat, i fiat panda w kredycie.
- 65 5
-
2010-11-26 16:14
To mieszkanie to naturalnie z rodzicami.
Pokoje natomiast dwa, bo w jednym rodzice, a w drugim państwo młodzi z dziatwą:-) Panda po teściu - przesiadł sie do młodszego Tico.
- 27 1
-
2010-11-26 14:05
kara Boska
jakby brala slub w wieku lat 20 nie musialaby sobie ujedrniac piersi - a tak sama sobie wina, na szczescie maz moze naprawic bald i poszukac wsrod 20 latek przyszlej zony - powodzenia
- 9 31
-
2010-11-28 15:38
Kto jeszcze jest zdania ze władze wojewodztwa doskonale wiedzialy o tych operacjach plastycznych ale poki wszystko bylo w porzadku patrzyly na to przez palce i nawet byly zadowolone, ze dyrekcja szpitala jest taka zaradna ?
- 2 0
-
2010-11-28 09:55
opinia (1)
myślę,że dobrze by było gdyby każdy szpital sam przeprowadzał wszelkie badania pacjenta przed operacją.Wtedy pacjent mialby trudności z ukryciem swoich dolegliwości,będących przeciwwskazaniem do znieczulenia.
- 3 1
-
2010-11-28 15:35
szpital ma taki obowiązek! sęk w tym że do lancetu machera mieli, ale zaoszczędzili na tłumaczu
- 0 0
-
2010-11-27 22:32
Zazdrośnicy! (1)
Ja zrobiłam w Polsce i nie narzekam, a mąż nawet nie wie, że są "sztuczne" i uwielbia je, a to co tu wypisujecie to typowe wypociny frustratów, którzy chcieliby, a nie mogą...
Pozdrawiam chłodno- 0 7
-
2010-11-28 15:33
chyba se palce w himalajach odmroził, albo był prawiczkiem jak sie z tobą żenił:-)
weź usiądź na nim, poskacz chwile i wmów że cyc masz jak sprężyna dlatego ma inną amplitude drgania i nie odbija sie od brzucha do czoła niż normalny e he he he he he
- 0 0
-
2010-11-26 13:50
Opinia wyróżniona
I po co kobiety powiększają sobie piersi - co naturalne to naturalne. (20)
Te co powiększają ulegaja modzie i presji swoich partnerów i widocznie nie mają nic do powiedzenia.
- 290 22
-
2010-11-26 16:54
gdyby faceci-durnie nie wywieszali jęzora na każdą 19tkę w mini i biustem (5)
pod brodą i twarzą bez zmarszczek, to może by nie ulegały modzie! kobiety to nie faceci, nie zachowują się jak zwierzęta - potrzebują bezpieczeństwa psychicznego i jak im mąż mówi, że piersi ma za małe, to taka o tym myśli i potem decyduje się na operację
a że chuć jest tania i dobrze się sprzedaje, to być może można to nazwać modą.- 7 7
-
2010-11-26 18:58
gdyby 19 nie ubierały się jak prostytutki, nie obrażając prostytutek, to by nie wywieszali... (1)
to jak by machać bykowi czerwoną płachtą przed oczami i mieć pretensje że zaszarżował...
powiem ci coś o czym pewnie nie wiesz... ludzie też maja popędy i instynkty...
ba podobno nawet poza rozwiniętą inteligencją to jesteśmy całkiem do zwierząt podobni... zobacz sobie różnice w dna ( wierzeń w to nie mieszam, prywatna sprawa)
a kobiet nikt do operacji plastycznych nie zmusza, oprócz ich próżności
PS nienawidzę wywyższania jednej płci nad inną, mamy jakąś wojnę czy jak ??- 9 2
-
2010-11-28 14:16
taa no fakt mezczyzn od kundli niewiele rozni hehe
- 0 2
-
2010-11-28 06:58
To trzeba się związać nie z durniem.
Zamiast rzucać się na pierwszego z dobrą furą i ładnym uśmiechem.
- 0 0
-
2010-11-26 21:57
Mozg kieruje tym co ty nazywasz "facet".
To NATURA!
Z czym walczyc chcesz?
Idealna partnerka do zaplodnienia to dorodna 14sto-20sto latka.
potem prochno rozpadajace sie. trzeba zaplodnic we wlasciwym czasie- 0 1
-
2010-11-26 18:15
To skąd wzięło się pojęcie
Kobieta nie zdradza.
Ona tylko poprawia sobie samo poczucie.
Kiedyś wystarczyły zakupy.- 7 0
-
2010-11-26 14:26
prawda? (4)
świadomość silikonowych wypełniaczy wcale nie jest sexy
- 21 3
-
2010-11-26 19:19
Te 14 plusów to pewnie od osób, (3)
które to i owo chętnie by poprawiły w swoich ciałach, ale brak im odwagi.
Tych silikonowych wkładek pewnie w ogóle się po pewnym czasie nie czuje, a świadomość.. cóż, pewnie gorsze jest poczucie własnej nieatrakcyjności...- 1 5
-
2010-11-26 21:55
dmuchane balony to oszustwo (2)
nie rozumiesz prostego faktu?
Protezy w ciele miec to oszukiwanie. po co oszukiwac siebie i innych?- 6 1
-
2010-11-27 07:50
Po to, żeby lepiej się czuć... (1)
Nie rozumiesz tego prostego faktu?
- 2 3
-
2010-11-28 06:56
No to się Szwedka rzeczywiście lepiej teraz czuje...
- 1 0
-
2010-11-26 14:18
na nogach rosną włosy (2)
co naturalne to naturalne ;)
- 17 3
-
2010-11-26 15:43
misiek golenie nog to tez swoista nowosc (1)
z filmow dla doroslych, pokolenie naszych babc nie mialo pojecia co to depilacja a juz brazylijska w ogole :D
przemysl porno urabia rynek uslug okoloseksualnych do ktorych nalezy miedzy innymi chirurgia plastyczna
a i strategia wydepilowanej piczki i sztucznego cyca jak widac przynosi efekty skoro coraz wiecej kobit to robi
faceci to hipokryci ;)- 18 6
-
2010-11-27 11:37
zgadza sie tak samo z rynku porno wzieła sie moda na tatuarze u kobiet.
teraz kazda idiotka chce miec na plecach tatuarz
- 6 2
-
2010-11-26 13:52
powiększają cycki dla Hiszpana (3)
- 39 0
-
2010-11-26 15:18
(2)
jakiego Hiszpana? jej chłopak jest Szwedem
- 0 16
-
2010-11-26 17:32
Hiszpan to taki duży motylek
- 9 0
-
2010-11-26 16:29
Hiszpan będzie później, musisz nauczyc się mysleć przyszłościowo
- 15 0
-
2010-11-26 14:54
jak ja nie lubie jak kobieta gada w trakcie seksu! 8O
- 3 3
-
2010-11-26 14:25
to partnerzy ulegaja modzie siniac sie do sztucznych cyckow ktorych coraz wiecej w TV i na ulicach
swego czasu lecial na jakims kanale program dokumentalny korepetycje z seksu przedstawiajacy realia brytyjskiego nastolatka ktory srednio z pierwszym hardcorowym porno ma kontakt w wieku okolo 11 lat...
byl odcinek o piersiach - mlodym chlopcom przedstawiono kilka fotek piersi, naturalnych, duze male symetryczne niesymetryczne jedrne obwisle i tak dalej wsrod ktorych jedne byly sztuczne, kazano wybrac najladniejsze - jak myslicie ktore wybrala cala grupa :D
oczywiscie sztuczne, tak te o ktorych wszyscy mowia z takim mega obrzydzeniem a jednak im sie podobaja :D
mezczyzni sa hipokrytami, ich seksualnosc od najmlodszych lat ksztaltowana jest przez pornografie i na stare lata powielaja schematy chocby nie wiem jak gadali ze sztuczny cyc to obciah i tak dalej to jak zobacza w tivi to budza sie demony :D
kobiety tylko reaguja na meski podswiadomy popyt na to co oni nazywaja obciachem :D- 15 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.