- 1 Jeden z pierwszych w Polsce "bliźniaków" (43 opinie)
- 2 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (453 opinie)
- 3 Upiorne syreny i największe pożary w Sopocie (15 opinii)
- 4 Zapomniany minister i jego gdyńska historia (12 opinii)
- 5 Z dworca na Jasień 80 zł (480 opinii)
- 6 Auto wjechało w pieszych i w budynek (291 opinii)
Pijany ksiądz odpowie za obrazę uczuć religijnych? Policja i prokuratura zajmują się sprawą
Nawet do dwóch lat pozbawienia wolności może grozić księdzu, który kompletnie pijany odprawiał pogrzeb w Gdańsku. Policja, pod nadzorem prokuratury, prowadzi właśnie postępowanie sprawdzające w sprawie... obrażenia przez duchownego uczuć religijnych.
Do zdarzenia doszło 1 grudnia na cmentarzu Łostowickim. Poinformowała nas o nim rodzina zmarłego, przesyłając nagranie z pogrzebu, na którym widać pijanego księdza.
Pijany ksiądz prowadził pogrzeb, trauma dla rodziny
- To wielki wstyd, trauma dla mnie i mojej rodziny. Tata był wzorowym katolikiem i nie zasłużył na tak żałosne pożegnanie - mówił nam pan Robert, syn zmarłego. - Fatalnego wrażenia nikt nie zatrze z pamięci. Każdy widział i zapamięta, jakiego znieważenia tata doświadczył. Ból i żal pozostaną.
Z relacji naszego czytelnika wynikało też, że wcześniej, ten sam ksiądz "chwiejnym krokiem" opuszczał konfesjonał.
- Ksiądz został odsunięty od duszpasterstwa i skierowany na leczenie - informował ks. kanonik dr Maciej Kwiecień, rzecznik Archidiecezji Gdańskiej, potwierdzając, że ksiądz był nietrzeźwy podczas prowadzenia pogrzebu.
Policja i prokuratura zajęły się sprawą
Teraz okazuje się, że to nie jedyne konsekwencje, jakie duchowny może w tej sprawie ponieść. Sprawą bowiem - po publikacji naszego tekstu oraz na podstawie złożenia anonimowego zawiadomienia - zainteresowała się policja i prokuratura.
- Gdańscy policjanci pod nadzorem prokuratury prowadzą postępowanie sprawdzające w sprawie obrazy uczuć religijnych, w związku ze zdarzeniem z dnia 1 grudnia 2022 roku, które miało miejsce na terenie jednego z gdańskich cmentarzy - potwierdza mł. asp. Marek Kobiałko, oficer prasowy Komendanta Miejskiego Policji w Gdańsku.
Postępowanie ws. obrazy uczuć religijnych
Postępowanie dotyczy czynu z art. 196 kodeksu karnego. Przepis mówi o tym, że "kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2".
Abp Sławoj Leszek Głódź ukarany przez papieża za tuszowanie pedofilii
- Postępowanie jest we wstępnej fazie. Zostały podjęte pierwsze niezbędne czynności w tej sprawie - informuje nas prok. Grażyna Wawryniuk, rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Miejsca
Opinie (451) ponad 50 zablokowanych
-
2022-12-29 08:55
Opinia wyróżniona
Brawo i pisze to jako osoba co do zasady broniąca wiary katolickiej przed lewicowymi atakami. (54)
Za to co odstawił ten ksiądz powinien jak najbardziej odpowiadać karnie.
- 218 36
-
2022-12-29 17:57
ja tam dałbym mu medal
- 0 1
-
2022-12-29 16:26
Razem z tobą
- 1 0
-
2022-12-29 11:48
(3)
Dlaczego jak piszę o jasełkach, to opinia narusza zasady
- 5 5
-
2022-12-29 13:03
Bo to nie Strefa Hejtu ani Obajtek Press
Nie podoba się, że młodzież ma was dość? Chcecie urządzić młodym drugi Iran? Młodzi mogą oddać.
- 6 8
-
2022-12-29 12:58
Bo komentarz nie na temat. (1)
Mam nadzieję, że pomogłem.
- 4 5
-
2022-12-29 13:25
Aha, więc nagi Jezus w teczkach, 8 gwiazdek, hejt to tolerancja. Nie obrażanie uczuć. I pochwała tego przez smakoszke krówek. To nie obraza. Ale pisanie o tym to już tak
- 7 5
-
2022-12-29 10:16
Karnie, to bez przesady. (8)
Gdyby Kościół był w miarę normalną, zdrową instytucją - to dyscyplinarnie, jak w każdej innej pracy, gdy się takie coś odwali.
- 17 3
-
2022-12-29 12:49
Ksiądz o którym mowa w artykule wyżej poniósł konsekwencje dyscyplinarne jakich w innych zawodach nie ma. (7)
Zabroniono mu wykonywania zawodu.
Pracodawca skierował go na przymusowe leczenie a Alkholizmu.
We wszystkich innych zawodach a przede wszystkim w mediach przestępstwa alkoholików są ukrywane i tuszowane a sprawcy przestępstw nawet nikt nie sugeruje że powinni poddać się dobrowolnemu leczeniu.
Pani Wędzikowska z TVN straciłaZabroniono mu wykonywania zawodu.
Pracodawca skierował go na przymusowe leczenie a Alkholizmu.
We wszystkich innych zawodach a przede wszystkim w mediach przestępstwa alkoholików są ukrywane i tuszowane a sprawcy przestępstw nawet nikt nie sugeruje że powinni poddać się dobrowolnemu leczeniu.
Pani Wędzikowska z TVN straciła mnóstwo zdrowia z powodu prześladowania przez alkoholika w miejscu pracy.
Pracodawca stacja TVN nigdy nie widziała problemu w tym że alkoholicy prześladują podwładnych w pracy zawsze udawano że nie ma problemu. Panowie Lis i Durczok do ostatniego dnia byli przez swoich przełożonych chronieni mimo wieloletnich problemów alkoholowych. To się nie zmienia bo jak widać w komentarzach przyzwolenie na przestępstwa alkoholików jest ciągle duże. Chyba że dotyczy księdza to nie ma żadnego.- 9 10
-
2022-12-29 21:48
Wczoraj na pośredniaku się rejestrował!
- 0 0
-
2022-12-29 21:51
Tak poszwedł na pośredniak i się zarejezstrował jako ezrobotny
- 0 0
-
2022-12-29 13:33
Lol, ładnie nam tu wymyślasz. (4)
Poniósł konsekwencje bo narobił draki na całą Polskę, a pewnie i na n-te strony mniej poczytnych gazet za granicą.
Gdyby nie to to najgorsze co by go mogło spotkać to przeprowadzka.- 7 2
-
2022-12-29 14:25
Jak dyskutować z takim do którego nie docierają fakty jeśli kłócą się one z jego światopoglądem? (2)
Dostał karę dyscyplinarna i twoje wypieranie faktów nic nie zmieni. Dla odmiany Kraśko w nagrodę wrócił ostatnio do swojej roboty. Taki świętoszek z niego.
- 2 5
-
2022-12-29 16:43
Kraśko też poniósł stosowne kary, ale też trzeba przyznać, że nie prowadził programu na bani. (1)
Nie słaniał się na biurku i goście programu go nie przytrzymywali, może tu jest ta subtelna różnica. Kraśko co by nie mówić, nie spowiada ludzi, nie daje im rozgrzeszenia, nie naucza i nie poucza. Nie wygłasza kazań na ambonie, nie towarzyszy ludziom w najważniejszych momentach ich życia. Nie odprawia też nabożeństw, nie jest pośrednikiem między nami a niebiosami.
- 1 1
-
2022-12-29 17:56
On tylko w swoim programie krytykował ludzi łamiących przepisy za kierownicą
... a później sam to robił?
- 0 1
-
2022-12-29 14:27
Akurat ten ksiądz konsekwencje poniósł zanim media o tym napisały.
A jakie konsekwencje ponieśli ci co ukrywali przestępstwa Durczoka i Kraśki czy Lisa ???
Możesz przytoczyć ?? nie możesz bo nie ponieśli żadnych.
Ale tobie to nie przeszkadza bo to twoja ulubiona stacja więc ofiary tych przestępstw są po prostu gorszego sortu.- 4 5
-
2022-12-29 10:02
Wiecej obrazy uczuc religijnych jest w komentarzach do artykulu. (7)
- 14 9
-
2022-12-29 10:15
Obrazą uczuć religijnych jest używanie słowa "poganin" (6)
w odniesieniu do religii przedchrześcijańskich, zwłaszcza słowiańskich, które nadal istnieją jako rodzimowiercy. Paganos - z łac. znaczy wieśniak, ciemniak.
- 9 9
-
2022-12-29 12:42
Tak to jest charakterystyczne dla nich. (2)
"Paganos - z łac. znaczy wieśniak, ciemniak." Lata mijają a definicja z przed tysięcy lat oddaje wszystko.
- 1 4
-
2022-12-29 13:06
A Ty nawet nie umiesz poprawnie napisać sprzed, durniu. (1)
- 6 2
-
2022-12-29 13:47
Nie paganos nieuku lacinniku i oznacza co innego,paganus jak juz
- 0 3
-
2022-12-29 12:07
A nosisz amulet z Perunem? (1)
- 2 4
-
2022-12-29 15:08
A nosisz amulet z krzyżem?
Nawiasem mówiąc narzędziem zbrodni dokonanej na Jezusie, co jest jakby zachwalaniem dokonanej na nim zbrodni
- 4 1
-
2022-12-29 11:21
Nie paganos,tylko paganus i nie ciemniak,tylko mieszkaniec gminy wiejskoej,i nie obraza uczuc religijnych tylko dziedzictwo
kultury od wielu,wielu tysiącleci.
- 6 3
-
2022-12-29 09:49
Rodzina ponosi odpowoedzialnosc bo mogla zareagowac natychmiast widzac pijanego ksiedza (3)
a nie odczekać,nagrać i upublicznił nagranie. A policja z większym zaangażowaniem szukać morderców bo dekady mijają i dopiero trafiają na ślad.
- 18 33
-
2022-12-29 16:38
Odpiernicz się od tej rodziny. Ludzie w bólu na pogrzebie bliskiego mieli sobie sami wszystko załatwić, może też odprawić
Ty chyba jesteś tym księdzem lub jego proboszczem, wstyd pisać takie bzdury. Weź, idź do spowiedzi.
- 4 2
-
2022-12-29 14:52
Pijanego w pracy kierowcę autobusu, policjanta, chirurga, dróżnika, polityka.. też tak bronisz?
- 5 0
-
2022-12-29 10:05
Też racja, mnie kiedyś opatrywał pijany lekarz na SOR i żałuję że go nie zgłosiliśmy
Pielęgniarkiataly i otwierały okna bo taka była siekiera w powietrzu
- 11 3
-
2022-12-29 09:43
to znaczy za pedofilię nie powinni być karani (26)
za bycie nachlanym podczas uroczystości religijnych tak? Dobrze rozumiem?
- 39 25
-
2022-12-29 14:47
Vlad Palownik
lubi to!
- 0 2
-
2022-12-29 12:40
Rozumiem że dla ciebie zawód wykonywany jest kluczowy w kwestii pedofilii i gdy chodzi o aktora, dziennikarza, (20)
Artystę lub celebrytę którego lubisz należy to ukrywać. Ale gdy chodzi o księdza to nikt nie może ukrywać.
To ofiary przestępstw uważasz za gorsze i lepsze? Ofiary księdza mają prawo do odszkodowania ale już ofiary dziennikarza z ulubionej stacji który zawsze mówi to co chcesz usłyszeć to już są gorszego sortu i nie należy mówić o ichArtystę lub celebrytę którego lubisz należy to ukrywać. Ale gdy chodzi o księdza to nikt nie może ukrywać.
To ofiary przestępstw uważasz za gorsze i lepsze? Ofiary księdza mają prawo do odszkodowania ale już ofiary dziennikarza z ulubionej stacji który zawsze mówi to co chcesz usłyszeć to już są gorszego sortu i nie należy mówić o ich cierpieniu. Pedofilia w większości homoseksualna księży to 0,8% wszystkich przypadków pedofilii zatem 99% ofiar to ludzie gorszego sortu o których cierpieniu nie warto wspominać?- 13 12
-
2022-12-29 13:28
Czemu wmawiasz mu takie przekonania? (6)
Artyści i celebryci podlegają prawu tak samo jak my. Czasami stać ich na skuteczną ucieczkę przed prawem (ta... Polański...), ale na bogactwo i znajomości ciężko coś poradzić nam maluczkim. To jest do duszy, ale przynajmniej jak już coś wyjdzie na jaw to znajomości zaczynają zawodzić i można skończyć za kratami (parz Epstein)
AleArtyści i celebryci podlegają prawu tak samo jak my. Czasami stać ich na skuteczną ucieczkę przed prawem (ta... Polański...), ale na bogactwo i znajomości ciężko coś poradzić nam maluczkim. To jest do duszy, ale przynajmniej jak już coś wyjdzie na jaw to znajomości zaczynają zawodzić i można skończyć za kratami (parz Epstein)
Ale księży katolickich u nas w pierwszej kolejności obowiązuje nie tyle prawo co komkordat, i tutaj już mamy ogromną różnicę systemową której nikt normalny nie powinien akceptować. Ich przestępstwa są w praktyce chronione ustawowo, coś jak te cudo zwalniające urzędników państwowych z konsekwencji korupcji w trakcie pandemii które PiS wprowadził przed zamówieniem maseczek i respiratorów.- 9 2
-
2022-12-29 14:11
Skąd ty czerpiesz wiedzę o świecie ??? Konkordat to umowa międzynarodowa między Polską a Watykanem. (1)
Za to przestępstwa księży są ścigane jak wszystkich innych obywateli RP.
Księża też są za nie skazywani i osadzani w ZK nie którzy pozbawiani prawa wykonywania zawodu.
Za czasów milicyjnej kariery twojego dziadka i taty byli jeszcze mordowani.- 2 6
-
2022-12-29 14:51
Co się Dziwisz XD
- 3 2
-
2022-12-29 14:13
"Ale księży katolickich u nas w pierwszej kolejności obowiązuje nie tyle prawo co komkordat."
Możesz podać brzmienie przepisu kodeksu karnego potwierdzający bzdurę którą napisałeś?
- 1 4
-
2022-12-29 14:04
Konkordat nie dotyczy przestępstw księży. (2)
- 2 4
-
2022-12-29 14:51
Fakt, konkordat dotyczy kradzieży polskich gruntów za grosze..
Emerytur opłaconych przez polskiego podatnika, indoktrynacji w świeckich szkołach, braku podatków i miliardów wyciągniętych przez Fundusz Kościelny z polskiego budżetu. Za pedofilę nie odpowiadają przed polskim sądem, czego najlepszym dowodem jest brak kary za ukrywanie dowodów pedofilii wśród duchownych przez ePiSkopat Polski.
- 5 1
-
2022-12-29 14:48
"Artykuł 1
Rzeczypospolita Polska i Stolica Apostolska potwierdzają, że Państwo i Kościół katolicki są każde w swej dziedzinie niezależne i autonomiczne oraz zobowiązują się do pełnego poszanowania tej zasady we wzajemnych stosunkach i we współdziałaniu dla rozwoju człowieka i dobra wspólnego."
komentarz: Nie sposób"Artykuł 1
Rzeczypospolita Polska i Stolica Apostolska potwierdzają, że Państwo i Kościół katolicki są każde w swej dziedzinie niezależne i autonomiczne oraz zobowiązują się do pełnego poszanowania tej zasady we wzajemnych stosunkach i we współdziałaniu dla rozwoju człowieka i dobra wspólnego."
komentarz: Nie sposób jednoznacznie określić dziedziny" kościoła i państwa, zwłaszcza w takich sferach życia społecznego, jak np. zawieranie małżeństw czy nauczanie. Jeśli zauważymy, iż przedstawiciele kościoła nie zobowiązali się nawet do respektowania ... Konstytucji R.P., zapis taki jest nie do przyjęcia.- 3 0
-
2022-12-29 13:18
ja nie lubię artystów i celebrytów i nie uważam że należy kryć ich złe postępowanie (2)
skąd ten wywód co lubię, a czego nie lubię, co uważam za gorsze, a co nie?
Kościół systemowo ukrywał pedofilię u swoich pracowników, teraz z powodu krycia sprawców umoczeni w Kościele są niemal wszyscy wyżsi duchowni, stąd takie problemy z wyjaśnianiem spraw karnych, bo ci ludzie boją się odpowiedzialności.- 10 5
-
2022-12-29 13:58
Kościół nie ukrywał systemowo pedofili bo nie przytoczysz ani jednego dokumentu nakazującego takie postępowanie.
Natomiast gdy o mowa o przestępstwach innych grup zawodowych a to w przypadku pedofilii 99% wszystkich przypadków to piszesz tylko że ich nie lubisz jako grupy artystów celebrytów tym samym różnicujesz czyny pedofilskie księży i przedstawicieli innych zawodów jak większość wypowiadających się na tym portalu.
Przestępstwa księży to strasznaNatomiast gdy o mowa o przestępstwach innych grup zawodowych a to w przypadku pedofilii 99% wszystkich przypadków to piszesz tylko że ich nie lubisz jako grupy artystów celebrytów tym samym różnicujesz czyny pedofilskie księży i przedstawicieli innych zawodów jak większość wypowiadających się na tym portalu.
Przestępstwa księży to straszna zbrodnia czy to pedofilia czy przestępstwa księdza alkoholika inne.
Ale dla innych zawodów jesteś bardziej pobłażliwy poza tym że ich nie lubisz. I o to chodzi.
Jednym słowem ofiary przedstawicieli innych zawodów są gorsze ich ból ma mniejsze znaczenie po prostu.- 5 9
-
2022-12-29 14:03
W mediach prywatnych nie znajdziesz też dokumentu nakazującego usuwanie przestępców z redakcji tak jak w kościele
O alkoholowych problemach panów Durczoka i Lisa w TVN wszyscy wiedzieli ofiary ich przestępstw mijali w korytarzu i co i nic. Ochrona przestępców była najważniejsza w Newsweeku podobnie.
Na przymusowe leczenie nikt ich nie wysłał. A księdza kościół wysłał. Ot różnica.- 9 4
-
2022-12-29 12:57
Kwicz krzyżaku, kwicz.. (9)
Boli, że ktoś użył waszej broni przeciwko wam?
Kwicz krzyżaku, kwicz..- 10 11
-
2022-12-29 13:54
Kwicz esbeku kwicz emeryturke zabrali i jeszcze beda zabierac. (8)
- 9 7
-
2022-12-29 21:43
W marcu dołożą (3)
- 0 1
-
2022-12-29 21:54
Kasa z marca w kociol. (1)
- 0 0
-
2022-12-29 21:57
Slyszy glosy na Dzierzynskiego na balkonoie w rozmowie z zieciem.
- 0 0
-
2022-12-29 21:52
Odbiora wszystko w marcu
- 0 0
-
2022-12-29 17:58
nikt nic nie zabrał nikomu, uwierzyłeś panu 0?
- 2 2
-
2022-12-29 14:14
No pacz pan, Tow. Piotrowicz jakoś nie narzeka na wysokość emerytury. (2)
A całej reszcie SBków Skarb Państwa musi oddać bezprawnie zabrane pieniądze. Nie mówiła Hanka Koreanka w TVP dezInfo? Jakoś mnie to nie dziwi. I kto tu teraz kwiczy krzyżaku?
- 7 6
-
2022-12-29 17:29
Stanislaw Piotrowicz nie byl esbekiem.
- 0 2
-
2022-12-29 16:59
SB to organizacja przestepcza,mordercow,sadystow i powinni im jeszcze zmniejszyc emerytury.
- 1 1
-
2022-12-29 12:03
Źle rozumiesz (3)
Myślenie lepiej zostaw innym
- 22 11
-
2022-12-29 17:58
Jarkowi z chorym kolanem
- 3 1
-
2022-12-29 14:51
Popieram (1)
Twoją opinię.
- 2 4
-
2022-12-30 08:07
Za to wczoraj w Szczecinie za pedofilię skazano działacza PO. Dziś od rana wszyscy w PO udają że go nie znali.
Nikt nie wie kto to był ??? Wszystkie zdjęcia z nim z fejsa zniknęły a Sławomir Nitras nie chce tego skomentować.
A jest co komentować bo to sukces organów ścigania w zwalczaniu pedofilów z PO z tego trzeba się cieszyć.- 2 3
-
2022-12-29 08:20
Opinia wyróżniona
(14)
Odszkodowanko z kurii dla rodziny wystarczy
- 94 74
-
2022-12-29 10:21
Odszkodowanie zaplaci rodzina dla chorego ksiedza.
- 9 2
-
2022-12-29 09:33
Gdyby każdy pracodawca miał płacić odszkodowania za wyczyny zatrudnionych przez siebie alkoholików to media by padły. (4)
Zbankrutowały by wszystkie "Wolne media", "Wolne sądy" skąd byś wtedy czerpał wiadomości gdyby zabrakło partyjnego TVN-u.
Od 30 lat nie było w tych redakcjach przypadku molestowania i mobbingu który nie dotyczył by jakiegoś alkoholika.- 9 19
-
2023-01-02 12:18
jakbym był tak pijany w pracy to bym dostał wilczy bilet a nie przeniesienie do innego oddziały firmy , nawet na budowie intela są kontrole trzeźwości , poza tym czemu nie została wezwana Policja do pijanego księdza ?
- 0 0
-
2022-12-29 11:24
Wynajmujesz firmę czy prywatną osobę? To firma ma zadbać o to żeby pracownik i sprzęt był w pełni sprawny do zrealizowania zlecenia. Płaci firma, ale potem albo zabiera z pensji albo zwalnia i wytacza pozew cywilny o odszkodowanie.
- 6 0
-
2022-12-29 09:47
(1)
ale co gorsza jedyny słuszny rząd i najlepsza partia musiałaby nałożyć kolejne podatki i daniny aby zebrać na swoje wyczyny przy okazji pewnie tworząc kolejne stołki do walki z walka
- 9 5
-
2022-12-29 12:15
A twoim zdaniem nie ma problemu z ukrywaniem przestępstw alkoholików w mediach które oglądasz i czytasz?
Gdy sprawa dotyczy księdza należy go słusznie napiętnować ale przestępstwa alkoholików innych zawodów już powinny być ukrywane? Powinno się udawać że nie ma problemu? Sugerujesz że przestępstwa alkoholików mają jakieś barwy partyjne? Że jak alkoholik dokonuje przestępstw w twojej ulubionej telewizji to należy udawać że nic się nie stało ?
AGdy sprawa dotyczy księdza należy go słusznie napiętnować ale przestępstwa alkoholików innych zawodów już powinny być ukrywane? Powinno się udawać że nie ma problemu? Sugerujesz że przestępstwa alkoholików mają jakieś barwy partyjne? Że jak alkoholik dokonuje przestępstw w twojej ulubionej telewizji to należy udawać że nic się nie stało ?
A dlaczego to ofiary jego przestępstw są z gorszego sortu? że jak z twojej ulubionej telewizji, gazety czy portalu internetowego to już trzeba ukrywać sprawcę? Udawać że nic się nie stało? Przecież w mediach dokładnie wszyscy wiedzą kto ma, kto miał, problemy z alkoholem i kto dokonuje przestępstw. Ale gdy chodzi o księdza to potępienie jego osobiście i jego czynu jest oczywistością. Ale gdy chodzi i twoich ulubionych dziennikarzy, aktorów, artystów, celebrytów to udawajmy że nie ma problemu. A niech tam sobie ucieka przez pół Krakowa pijany po potrąceniu innego uczestnika ruchu udawajmy że nic się nie stało dajmy mu nagrodę bo zawsze słusznie traktował grubszym słowem tych których i ty szczerze nienawidzisz a którzy rządzą z demokratycznego wyboru.
Naprawdę warto przestępstwom alkoholików nadawać partyjne barwy?- 3 6
-
2022-12-29 08:59
Jakby kuria chciała płacić... prędzej powie, że to ksiądz powinien zapłacić (5)
- 26 2
-
2022-12-29 12:04
Chory z nienawiści do księży muszę pochwalić twoje podejście nie trzeba zabić księdza tylko ma zapłacić (4)
Koledzy twojego dziadka z UB nie mieli tyle miłosierdzia.
- 5 12
-
2022-12-29 13:48
Jegokoledzy z SB to samo teraz kwicza bo zabrali emeryturke. (2)
- 3 8
-
2022-12-29 21:53
W marcu zwaloryzują 13,8 procenta spoko damy rade (1)
- 0 1
-
2022-12-29 22:11
W marcu dostaniesz 30 kopiejek od putina.
- 0 1
-
2022-12-29 12:59
Kwicz krzyżaku, kwicz..
Dostaliście rykoszetem własnej broni i się wielki kwik podniósł.
Kwicz krzyżaku, kwicz..- 9 1
-
2022-12-29 08:58
Sześciocyfrowa suma powinna uspokoić uczucia religijne. (1)
Smród poszedł na cały kraj i weź się teraz rodzinie pokaż.
- 26 5
-
2022-12-29 12:02
Tanie są te twoje uczucia.
- 3 5
-
2022-12-29 07:04
Opinia wyróżniona
(53)
Pijany pracownik to problem pracodawcy, nie organów ścigania.
A zarzut obrazy uczuć religijnych jest mocno karkołomny.- 134 224
-
2023-02-02 11:14
Odpowiedź
Ten człowiek ma problem z alkoholem i dokładnie to jest problem jego pracodawcy czyli kurii. Nie rozumiem czyje uczucia religijne obraził. No może trzeba było wszystkich żałobników przebadać alkomatem. A policja i Prokuratura niech się poważnymi sprawami zajmą a nie ścigać z urzędu pijanego Księdza. Niech idzie na odwyk i to wystarczy. Ludzie!!! W jakim Kraju My Żyjemy!!!
- 0 0
-
2022-12-31 18:03
Winetou
Nie masz racji kolego. Ksiądz nie jest w pracy. To służba. Poza tym kara nu grozi nie za pijaństwo tylko za bezczeszczenie miejsca pochówku. Uważasz że jeśli kierowca tira jedzie pijany to mu powinni tylko premie zabrać?
- 0 0
-
2022-12-29 15:19
Jaki zarzut? Postępowanie jest prowadzone w sprawie.
- 1 1
-
2022-12-29 13:17
Spokojnie nie martw się o księdza się nie skazują za pedofilię to i za to nic nie zrobią.
- 7 1
-
2022-12-29 12:45
Haha
To po co policja,prokuratura?...pijani kierowcy, autobusy, tramwaje, kolej, ciężarówki,operatorzy dźwigów lekarze.....i wielu innych!
Pijany lekarz spowoduje śmierć bliskiej tobie osoby, pracodawca powie,oj oj oj masz dodatkowy dyżur za karę ,albo odwrotnie,powie ,masz kilka dni wolnego,wypoczywaj.....haha...- 3 2
-
2022-12-29 11:33
Od kiedy??
- 0 0
-
2022-12-29 09:18
Jeszcze niech dadzą sedziego od nergala
Moze byc tupolew z kasty sedziowskiej
- 2 9
-
2022-12-29 07:12
(11)
po obejrzeniu tego filmu uważam , że każdy katolik powinien wystąpić jako oskarżyciel posiłkowy
- 29 5
-
2022-12-29 08:26
Obrażony był ktoś z rodziny ale nie wspominał o uczuciach religijnych. (9)
A jak Beata Kozidrak jechała nachlana przez Warszawę śmiertelnie zagrażając każdemu z mieszkańców i to nie jeden raz to teraz 2 miliony oskarżycieli posiłkowych ma być. A w sprawie Jerzego Stuhra pół miliona mieszkańców Krakowa.
- 13 19
-
2022-12-29 16:53
Beata Kozidrak, poddała się karze, nie sprawiła nikomu poza bliskimi krzywdy, więc nie ma się co jej czepiać. (1)
Gdyby spowodowała wypadek lub regularnie występowała pod wpływem, to można się czepiać. A tu, parafianie mówią, że ksiądz miał problem od dłuższego czasu , mimo tego od posługi skierowano go dopiero po incydencie na pogrzebie. Głupia sprawa, ale próbowano to zamieść pod dywan.
- 2 0
-
2022-12-30 08:02
Fani Beaty Kozidrak też mówią że Beata od wielu lat jeździła na podwójnym gazie.
Głupia sprawa ale sąd właśnie zamiótł sprawę pod dywan. Mimo tego że spowodowała śmiertelne zagrożenie dla wielu osób nikt na leczenie ani przymusowe ani dobrowolne pani Beaty nie wysłał.
A ksiądz już jest na przymusowym leczeniu. Beata poddała się karze .... no właśnie jakiej ??? śmiesznej.
Pani Beata stwarzała wielokrotnie śmiertelne zagrożenie dla wielu mieszkańców Warszawy jeżdżąc po alkoholu.- 0 0
-
2022-12-29 09:26
Kozidrak zagrażała jedynie pieszym i zmotoryzowanym w pewnym niewielkim rejonie. Plus osobom w lokalach na parterze (1)
No ale nie na drugim piętrze budynków czy wyżej.
- 7 4
-
2022-12-29 13:05
dlatego nie ma sprawy pani Kozidrak jest sprawa Księdza który zagrażał tylko sobie bo mógł wpaść do wykopanego grobu.
Zadziwiające usprawiedliwianie przestępców alkoholików.
- 2 3
-
2022-12-29 08:41
A w sprawie złodziei z PiS (4)
40 milionów Polaków
- 32 5
-
2022-12-29 13:04
W sprawie złodziei z PO i ich karuzel Vatowskich 480 milionów Europejczyków bo za PO pobili rekordy UE. (3)
- 2 10
-
2022-12-29 14:52
Komuś z PO coś udowodniono? Nie? (1)
Nie wystarczyło wzięcie za pysk trybunału konstytucyjnego i prokuratury? Oskarżenia w TVP niestety się nie liczą, bo ich nie obowiązują żadne zasady o prawdomówności.
- 6 0
-
2022-12-30 07:56
Doktryna Neumanna wyklucza udowodnienie czegoś komuś z PO. Dobrze wiesz jak to działa.
Za to w waszym partyjnym TVN obowiązują zasady jednego przekazu partii o telewizji o prawdomówności już dawno zapomnieli.
- 0 0
-
2022-12-29 14:18
Dziwne.
Od kiedy się okazało, że karuzelą VATowską kręcą koledzy polityków Prawa i ZPRawiedliwości, to temat w mendiach publicznych się skończył jak ucięty nożem.
- 9 1
-
2022-12-29 07:21
Ale nie wystąpił.
"Obrażony" poczuł się jedynie anonimowy kapuś.- 10 40
-
2022-12-29 07:11
Co misiowy rozumku? Boli, że obraża uczuć religijnych to broń obosieczna? (33)
- 68 17
-
2022-12-29 21:36
Po co tyle nienawiści i obrażania
to lewicowa norma ? Na pewno sąd go uniewinni jak Kozyrę
- 0 0
-
2022-12-29 10:29
A bez inwektyw to już nie umiesz napisać komentarza? Ciekawe, że to właśnie używanie inwektyw jest dowodem na brak rozumku. I zaorane!
- 1 3
-
2022-12-29 09:19
Czyli nic mu nie zrobia
Jak dostanie sedziego od nergala
- 1 10
-
2022-12-29 08:58
A w życiu, mnie jako osoby wierzącej i broniącej wiary... (5)
... zarzut jaki chcą mu postawić jak najbardziej satysfakcjonuje. Taki sam zarzut należy się komentującym pod wątkiem świątecznym z 24.12 - takiej ilości jadu, agresji i chamstwa anty KM dawno nie widzieliśmy.
- 4 21
-
2022-12-29 10:53
A mnie nie, obraził rodzinę, okazał bral szacunku, ale czy obraził uczucia religijne? Chyba nie. (4)
Jeśli chodził pijany do pracy wcześniej, i pozwolono mu sprawować posługę, to wina pracodawcy, proboszcza i kurii. Uczuć religijnych nie złamał, choć to skandal, że w takim stanie zabrał się za pracę.
- 8 3
-
2022-12-29 11:59
O tym czy obraził uczucia i jakie najlepiej wiedzą członkowie rodziny zmarłego. (2)
Z tego co pisali tu na portalu czuli się przez księdza obrażeni choć o obrazie uczuć religijnych nie wspominali.
Przełożony księdza złożył oficjalne przeprosiny w imieniu pracodawcy czyli Kościoła katolickiego. Władze kościelne zabroniły mu wykonywania pracy, skierowały księdza na przymusowe leczenie.
Czy doszło tu do obrazy uczućZ tego co pisali tu na portalu czuli się przez księdza obrażeni choć o obrazie uczuć religijnych nie wspominali.
Przełożony księdza złożył oficjalne przeprosiny w imieniu pracodawcy czyli Kościoła katolickiego. Władze kościelne zabroniły mu wykonywania pracy, skierowały księdza na przymusowe leczenie.
Czy doszło tu do obrazy uczuć religijnych trzeba by pytać rodziny zmarłego albo prawników specjalistów. Rodzina takich zarzutów nie formułowała.
Sprawa jednak pokazuje jak wielkim problemem jest u nas przyzwolenie na ukrywanie alkoholizmu, udawanie że nie ma problemu i ochrona osób pijących nadmiernie. Zamieściłem kilka wpisów " przy okazji" na temat alkoholizmu w mediach o największym zasięgu, o procederze ukrywania alkoholizmu i przestępstw popełnianych przez alkoholików z mediów. W odpowiedzi hejt i mowa nienawiści. Tak jakby istotą rzeczy było to że alkoholikiem jest ksiądz. Bo jak jesteś dziennikarzem, piosenkarką, aktorem czy innym celebrytą to alkoholizm i przestępstwa z niego wynikające nie są już problemem dla hejtujących. Dokąd takie przestępstwo nie dotknie jego samego to nie ma problemu niech sobie prywatni właściciele firm ukrywają swoich alkoholowych przestępców ile chcą.
Stacja TVN w tym roku postanowiła nagrodzić panią Kozidrak 15 tyś za każdą zaśpiewaną w sylwestra piosenkę.
Fakt że znalezienie nie pijącej osoby w jej branży to misja z gatunku nie możliwych ale naprawdę nie ma nikogo innego kto nie popełnił przestępstwa "po pijaku" i mógłby zaśpiewać za te pieniądze trzeba nagrodzić panią Beatę?
Niestety dla większości przestępstwa popełniane przez alkoholików powinny być ukrywane jeżeli nie dotyczą księży.
Aż do dnia gdy pijany kierowca zabije na przejściu kogoś dla nich bliskiego, ukochanego, wtedy gdy jest za późno wykazują święte oburzenie. Jak to ??? Dlaczego ?? Dlaczego właśnie on? No właśnie dlatego.- 2 4
-
2022-12-29 16:50
Przepraszam, ale chrzanisz. (1)
Alkoholowe występy trzeba ujawniać, skrywanie ich niczemu dobremu nie służy. Miałem taki przypadek w pracy, na początku w strachu przed szefem udawaliśmy, że nic się nie dzieje. Dopiero jak szef się dowiedział, okazało się, że zna się na rzeczy i wie co robić. W zasadzie dzięki temu udało się koledze wyjść z nałogu. Trwało to kilka lat, ale się
Alkoholowe występy trzeba ujawniać, skrywanie ich niczemu dobremu nie służy. Miałem taki przypadek w pracy, na początku w strachu przed szefem udawaliśmy, że nic się nie dzieje. Dopiero jak szef się dowiedział, okazało się, że zna się na rzeczy i wie co robić. W zasadzie dzięki temu udało się koledze wyjść z nałogu. Trwało to kilka lat, ale się udało. Jest wiele osób, które popełniły przestępstwa pod wpływem alkoholu, ale przeważnie nie są kaznodziejami i nie mówią nam jak żyć, to chyba o to chodzi. Tak samo się oburzamy jak pijany lekarz obsługuje nas na SOR lub operuje.
- 3 0
-
2022-12-30 07:52
Niestety jak pokazują komentarze pod artykułem prezentujesz pogląd skrajnie mniejszościowy.
To że masz rację to fakt.
Ale jak poczytasz komentarze to wniosek jest jeden skandal kosmiczny to alkoholizm księdza.
Gdy spawa dotyczy dziennikarza, aktora, piosenkarki, artysty to ich alkoholizm i przestępstwa z tym związane lepiej żeby były ukrywane o tym większość woli nie wiedzieć nie musisz daleko szukać poniżej masz takieTo że masz rację to fakt.
Ale jak poczytasz komentarze to wniosek jest jeden skandal kosmiczny to alkoholizm księdza.
Gdy spawa dotyczy dziennikarza, aktora, piosenkarki, artysty to ich alkoholizm i przestępstwa z tym związane lepiej żeby były ukrywane o tym większość woli nie wiedzieć nie musisz daleko szukać poniżej masz takie komentarze.
Przyzwolenie dla alkoholizmu i przestępstw związanych z alkoholem jest olbrzymie i powszechne.
Do momentu aż ktoś z ich bliskich zostanie zabity przez pijanego kierowcę. Wtedy jest wybuch świętego oburzenia.- 0 0
-
2022-12-29 11:24
Wina rodziny,ktora pozwolila na cos takiego.
- 2 6
-
2022-12-29 08:22
A jak sprawa nie dotyczy księdza to zawsze piszesz że nie ma takiego czegoś jak uczucia religijne. Zdecyduj się na coś. (23)
- 24 18
-
2022-12-29 08:59
A wy twierdzicie, że jest. (13)
Więc teraz nie kwicz katoliku małej wiary.
- 20 5
-
2022-12-29 11:38
Uczucia religijne oczywiście że są. Napisz coś na proroka Mahometa to zobaczysz jak szybko się o nich przekonasz. (12)
Wielka rzecz obrażać uczucia tych którzy i tak nie oddadzą. Zbierz się na odwagę i obraź uczucia religijnych muzułmanów to szybko przekonają cię o istnieniu i wadze uczuć religijnych.
- 5 10
-
2022-12-29 13:07
Prorok Mahomet to ch. niemyty. (1)
- 1 5
-
2022-12-29 14:34
Przyjdziemy po Ciebie.
- 1 3
-
2022-12-29 13:01
To napisz krzyżaku. (1)
W pluciu na ludzi innego wyznania, innej orientacji seksualnej, innych poglądów nie ma lepszego niż polski katolik.
- 5 2
-
2022-12-30 07:45
Ciebie faszysto w pluciu na katolików nikt nie wyprzedzi.
- 0 0
-
2022-12-29 11:42
jestem ateistą (7)
Moje uczucia tez są obrażane.
A Bóg nie ma Boga są tylko krzyże przy drogach- 9 7
-
2022-12-29 22:13
I gdzies przy drodze zostaniesz bez Boga bez krzyza
- 0 0
-
2022-12-29 13:51
Eee, tam. Źle odpowiadasz. Prawidłowa odpowiedź brzmi: (2)
Mahomet też nie istnieje i nie istniał.
ps: A przynajmniej wg. definicji przedstawionej w Koranie, nie interesuje mnie istnienie bądź nie istnienie gościa imieniem Mahomet który samym gadaniem doprowadził do powstania nowej religii. Interesują mnie cuda i latające jednorożce czy co za zwierze tam sobie opisali.- 1 6
-
2022-12-29 15:58
(1)
Zarówno Mahomet jak i Jezus są postaciami historycznymi ignorancie.
- 1 4
-
2022-12-30 07:44
Jego edukacja zakończyła się w przedszkolu nie wyprowadzaj go z błędu.
- 0 0
-
2022-12-29 13:02
Jeżeli ateista uważa że nie ma Boga to żadne praktyki religijne go nie obrażają ponieważ dotyczą rzeczywistości której nie ma. (1)
Dla niego przynajmniej.
Dla ateisty praktyki religijne są po prostu sprawą obojętną.
Za to dla chorych z nienawiści do osób religijnych każde praktyki są dotkliwe i powodują wewnętrzny ból.
Tylko że za krytykę praktyk wyznawców proroka Mahometa można dostać w gębę no to internetowi napinacze nic o tych praktykach nie piszą boDla niego przynajmniej.
Dla ateisty praktyki religijne są po prostu sprawą obojętną.
Za to dla chorych z nienawiści do osób religijnych każde praktyki są dotkliwe i powodują wewnętrzny ból.
Tylko że za krytykę praktyk wyznawców proroka Mahometa można dostać w gębę no to internetowi napinacze nic o tych praktykach nie piszą bo zwyczajnie się boją. Ze strachu przed nimi nie wychodzą z pod stołu. Atakują wyłącznie tych którzy nic im nie zrobią czyli katolików. Ich pogardzają ile wlezie takie to ateistyczne bohaterstwo.- 6 6
-
2022-12-29 13:52
Mnie śmiertelnie obraża praktyka religijna w postaci pisania ustaw pod widzimi się jakiejś religii.
Liczy się?
- 12 4
-
2022-12-29 12:55
JAKIE czyny obrażają uczucia ateisty? Czy zgłosiłeś je na policję lub do prokuratury?
- 3 7
-
2022-12-29 08:41
Gorzej, że prokuratura na smyczy Ministranta Zero twierdzi, że coś takiego jest. (7)
- 25 4
-
2022-12-29 09:28
Ty twierdzisz że nie ma czegoś takiego jak uczucia. Takie szkoły kończyłeś tak zostałeś wykształcony. (6)
- 5 16
-
2022-12-29 13:00
Kwicz krzyżaku, kwicz.. (5)
Własną bronią was pokonali.
Kwicz krzyżaku, kwicz..- 9 3
-
2022-12-29 13:49
Kwicz esbeku i ubeku kwicz,emeryturke zabrali i jeszcze zabiora. (4)
- 4 14
-
2022-12-29 14:33
Wnuk ubeka kwiczy bo dziadek zamiast 10 tyś dostaje 3 tyś i dla wnuczka nic nie ma. (3)
A tyle lat Ruskim w D... wchodził i lizał a na koniec taka niewdzięczność. Przywileje zabrali nie emeryturę.
- 3 5
-
2022-12-29 21:37
Ziobro zabrali. Wszystko oddają z nawiązką ze skarbu Państwa. (2)
Nie mówiła Hanka Koreanka w TVP dezInfo? Jakoś mnie to nie dziwi.
- 1 1
-
2022-12-30 07:40
Nie oddadzą, nie oddadzą i zapomnij o tych łajdackich przywilejach bo to już nie wróci.
Chyba że przyjaciel Putina wam odda.
Przyjaciel z tego wspaniałego spaceru na Molo w Sopocie.
Piękna pogoda i dwaj przyjaciele przyjacielsko rozmawiający na Molo. Wrzesień 2009.- 0 1
-
2022-12-29 21:48
Pacholku Moskwy jedz tam po kopiejki.
- 0 0
-
2022-12-29 08:40
Boli misiowy rozumku, boli
- 15 8
Wszystkie opinie
-
2022-12-29 07:04
Opinia wyróżniona
(53)
Pijany pracownik to problem pracodawcy, nie organów ścigania.
A zarzut obrazy uczuć religijnych jest mocno karkołomny.- 134 224
-
2022-12-29 07:11
Co misiowy rozumku? Boli, że obraża uczuć religijnych to broń obosieczna? (33)
- 68 17
-
2022-12-29 08:22
A jak sprawa nie dotyczy księdza to zawsze piszesz że nie ma takiego czegoś jak uczucia religijne. Zdecyduj się na coś. (23)
- 24 18
-
2022-12-29 08:40
Boli misiowy rozumku, boli
- 15 8
-
2022-12-29 08:41
Gorzej, że prokuratura na smyczy Ministranta Zero twierdzi, że coś takiego jest. (7)
- 25 4
-
2022-12-29 09:28
Ty twierdzisz że nie ma czegoś takiego jak uczucia. Takie szkoły kończyłeś tak zostałeś wykształcony. (6)
- 5 16
-
2022-12-29 13:00
Kwicz krzyżaku, kwicz.. (5)
Własną bronią was pokonali.
Kwicz krzyżaku, kwicz..- 9 3
-
2022-12-29 13:49
Kwicz esbeku i ubeku kwicz,emeryturke zabrali i jeszcze zabiora. (4)
- 4 14
-
2022-12-29 14:33
Wnuk ubeka kwiczy bo dziadek zamiast 10 tyś dostaje 3 tyś i dla wnuczka nic nie ma. (3)
A tyle lat Ruskim w D... wchodził i lizał a na koniec taka niewdzięczność. Przywileje zabrali nie emeryturę.
- 3 5
-
2022-12-29 21:37
Ziobro zabrali. Wszystko oddają z nawiązką ze skarbu Państwa. (2)
Nie mówiła Hanka Koreanka w TVP dezInfo? Jakoś mnie to nie dziwi.
- 1 1
-
2022-12-29 21:48
Pacholku Moskwy jedz tam po kopiejki.
- 0 0
-
2022-12-30 07:40
Nie oddadzą, nie oddadzą i zapomnij o tych łajdackich przywilejach bo to już nie wróci.
Chyba że przyjaciel Putina wam odda.
Przyjaciel z tego wspaniałego spaceru na Molo w Sopocie.
Piękna pogoda i dwaj przyjaciele przyjacielsko rozmawiający na Molo. Wrzesień 2009.- 0 1
-
2022-12-29 08:59
A wy twierdzicie, że jest. (13)
Więc teraz nie kwicz katoliku małej wiary.
- 20 5
-
2022-12-29 11:38
Uczucia religijne oczywiście że są. Napisz coś na proroka Mahometa to zobaczysz jak szybko się o nich przekonasz. (12)
Wielka rzecz obrażać uczucia tych którzy i tak nie oddadzą. Zbierz się na odwagę i obraź uczucia religijnych muzułmanów to szybko przekonają cię o istnieniu i wadze uczuć religijnych.
- 5 10
-
2022-12-29 11:42
jestem ateistą (7)
Moje uczucia tez są obrażane.
A Bóg nie ma Boga są tylko krzyże przy drogach- 9 7
-
2022-12-29 12:55
JAKIE czyny obrażają uczucia ateisty? Czy zgłosiłeś je na policję lub do prokuratury?
- 3 7
-
2022-12-29 13:02
Jeżeli ateista uważa że nie ma Boga to żadne praktyki religijne go nie obrażają ponieważ dotyczą rzeczywistości której nie ma. (1)
Dla niego przynajmniej.
Dla ateisty praktyki religijne są po prostu sprawą obojętną.
Za to dla chorych z nienawiści do osób religijnych każde praktyki są dotkliwe i powodują wewnętrzny ból.
Tylko że za krytykę praktyk wyznawców proroka Mahometa można dostać w gębę no to internetowi napinacze nic o tych praktykach nie piszą bo zwyczajnie się boją. Ze strachu przed nimi nie wychodzą z pod stołu. Atakują wyłącznie tych którzy nic im nie zrobią czyli katolików. Ich pogardzają ile wlezie takie to ateistyczne bohaterstwo.- 6 6
-
2022-12-29 13:52
Mnie śmiertelnie obraża praktyka religijna w postaci pisania ustaw pod widzimi się jakiejś religii.
Liczy się?
- 12 4
-
2022-12-29 13:51
Eee, tam. Źle odpowiadasz. Prawidłowa odpowiedź brzmi: (2)
Mahomet też nie istnieje i nie istniał.
ps: A przynajmniej wg. definicji przedstawionej w Koranie, nie interesuje mnie istnienie bądź nie istnienie gościa imieniem Mahomet który samym gadaniem doprowadził do powstania nowej religii. Interesują mnie cuda i latające jednorożce czy co za zwierze tam sobie opisali.- 1 6
-
2022-12-29 15:58
(1)
Zarówno Mahomet jak i Jezus są postaciami historycznymi ignorancie.
- 1 4
-
2022-12-30 07:44
Jego edukacja zakończyła się w przedszkolu nie wyprowadzaj go z błędu.
- 0 0
-
2022-12-29 22:13
I gdzies przy drodze zostaniesz bez Boga bez krzyza
- 0 0
-
2022-12-29 13:01
To napisz krzyżaku. (1)
W pluciu na ludzi innego wyznania, innej orientacji seksualnej, innych poglądów nie ma lepszego niż polski katolik.
- 5 2
-
2022-12-30 07:45
Ciebie faszysto w pluciu na katolików nikt nie wyprzedzi.
- 0 0
-
2022-12-29 13:07
Prorok Mahomet to ch. niemyty. (1)
- 1 5
-
2022-12-29 14:34
Przyjdziemy po Ciebie.
- 1 3
-
2022-12-29 08:58
A w życiu, mnie jako osoby wierzącej i broniącej wiary... (5)
... zarzut jaki chcą mu postawić jak najbardziej satysfakcjonuje. Taki sam zarzut należy się komentującym pod wątkiem świątecznym z 24.12 - takiej ilości jadu, agresji i chamstwa anty KM dawno nie widzieliśmy.
- 4 21
-
2022-12-29 10:53
A mnie nie, obraził rodzinę, okazał bral szacunku, ale czy obraził uczucia religijne? Chyba nie. (4)
Jeśli chodził pijany do pracy wcześniej, i pozwolono mu sprawować posługę, to wina pracodawcy, proboszcza i kurii. Uczuć religijnych nie złamał, choć to skandal, że w takim stanie zabrał się za pracę.
- 8 3
-
2022-12-29 11:24
Wina rodziny,ktora pozwolila na cos takiego.
- 2 6
-
2022-12-29 11:59
O tym czy obraził uczucia i jakie najlepiej wiedzą członkowie rodziny zmarłego. (2)
Z tego co pisali tu na portalu czuli się przez księdza obrażeni choć o obrazie uczuć religijnych nie wspominali.
Przełożony księdza złożył oficjalne przeprosiny w imieniu pracodawcy czyli Kościoła katolickiego. Władze kościelne zabroniły mu wykonywania pracy, skierowały księdza na przymusowe leczenie.
Czy doszło tu do obrazy uczuć religijnych trzeba by pytać rodziny zmarłego albo prawników specjalistów. Rodzina takich zarzutów nie formułowała.
Sprawa jednak pokazuje jak wielkim problemem jest u nas przyzwolenie na ukrywanie alkoholizmu, udawanie że nie ma problemu i ochrona osób pijących nadmiernie. Zamieściłem kilka wpisów " przy okazji" na temat alkoholizmu w mediach o największym zasięgu, o procederze ukrywania alkoholizmu i przestępstw popełnianych przez alkoholików z mediów. W odpowiedzi hejt i mowa nienawiści. Tak jakby istotą rzeczy było to że alkoholikiem jest ksiądz. Bo jak jesteś dziennikarzem, piosenkarką, aktorem czy innym celebrytą to alkoholizm i przestępstwa z niego wynikające nie są już problemem dla hejtujących. Dokąd takie przestępstwo nie dotknie jego samego to nie ma problemu niech sobie prywatni właściciele firm ukrywają swoich alkoholowych przestępców ile chcą.
Stacja TVN w tym roku postanowiła nagrodzić panią Kozidrak 15 tyś za każdą zaśpiewaną w sylwestra piosenkę.
Fakt że znalezienie nie pijącej osoby w jej branży to misja z gatunku nie możliwych ale naprawdę nie ma nikogo innego kto nie popełnił przestępstwa "po pijaku" i mógłby zaśpiewać za te pieniądze trzeba nagrodzić panią Beatę?
Niestety dla większości przestępstwa popełniane przez alkoholików powinny być ukrywane jeżeli nie dotyczą księży.
Aż do dnia gdy pijany kierowca zabije na przejściu kogoś dla nich bliskiego, ukochanego, wtedy gdy jest za późno wykazują święte oburzenie. Jak to ??? Dlaczego ?? Dlaczego właśnie on? No właśnie dlatego.- 2 4
-
2022-12-29 16:50
Przepraszam, ale chrzanisz. (1)
Alkoholowe występy trzeba ujawniać, skrywanie ich niczemu dobremu nie służy. Miałem taki przypadek w pracy, na początku w strachu przed szefem udawaliśmy, że nic się nie dzieje. Dopiero jak szef się dowiedział, okazało się, że zna się na rzeczy i wie co robić. W zasadzie dzięki temu udało się koledze wyjść z nałogu. Trwało to kilka lat, ale się udało. Jest wiele osób, które popełniły przestępstwa pod wpływem alkoholu, ale przeważnie nie są kaznodziejami i nie mówią nam jak żyć, to chyba o to chodzi. Tak samo się oburzamy jak pijany lekarz obsługuje nas na SOR lub operuje.
- 3 0
-
2022-12-30 07:52
Niestety jak pokazują komentarze pod artykułem prezentujesz pogląd skrajnie mniejszościowy.
To że masz rację to fakt.
Ale jak poczytasz komentarze to wniosek jest jeden skandal kosmiczny to alkoholizm księdza.
Gdy spawa dotyczy dziennikarza, aktora, piosenkarki, artysty to ich alkoholizm i przestępstwa z tym związane lepiej żeby były ukrywane o tym większość woli nie wiedzieć nie musisz daleko szukać poniżej masz takie komentarze.
Przyzwolenie dla alkoholizmu i przestępstw związanych z alkoholem jest olbrzymie i powszechne.
Do momentu aż ktoś z ich bliskich zostanie zabity przez pijanego kierowcę. Wtedy jest wybuch świętego oburzenia.- 0 0
-
2022-12-29 09:19
Czyli nic mu nie zrobia
Jak dostanie sedziego od nergala
- 1 10
-
2022-12-29 10:29
A bez inwektyw to już nie umiesz napisać komentarza? Ciekawe, że to właśnie używanie inwektyw jest dowodem na brak rozumku. I zaorane!
- 1 3
-
2022-12-29 21:36
Po co tyle nienawiści i obrażania
to lewicowa norma ? Na pewno sąd go uniewinni jak Kozyrę
- 0 0
-
2022-12-29 07:12
(11)
po obejrzeniu tego filmu uważam , że każdy katolik powinien wystąpić jako oskarżyciel posiłkowy
- 29 5
-
2022-12-29 07:21
Ale nie wystąpił.
"Obrażony" poczuł się jedynie anonimowy kapuś.- 10 40
-
2022-12-29 08:26
Obrażony był ktoś z rodziny ale nie wspominał o uczuciach religijnych. (9)
A jak Beata Kozidrak jechała nachlana przez Warszawę śmiertelnie zagrażając każdemu z mieszkańców i to nie jeden raz to teraz 2 miliony oskarżycieli posiłkowych ma być. A w sprawie Jerzego Stuhra pół miliona mieszkańców Krakowa.
- 13 19
-
2022-12-29 08:41
A w sprawie złodziei z PiS (4)
40 milionów Polaków
- 32 5
-
2022-12-29 13:04
W sprawie złodziei z PO i ich karuzel Vatowskich 480 milionów Europejczyków bo za PO pobili rekordy UE. (3)
- 2 10
-
2022-12-29 14:18
Dziwne.
Od kiedy się okazało, że karuzelą VATowską kręcą koledzy polityków Prawa i ZPRawiedliwości, to temat w mendiach publicznych się skończył jak ucięty nożem.
- 9 1
-
2022-12-29 14:52
Komuś z PO coś udowodniono? Nie? (1)
Nie wystarczyło wzięcie za pysk trybunału konstytucyjnego i prokuratury? Oskarżenia w TVP niestety się nie liczą, bo ich nie obowiązują żadne zasady o prawdomówności.
- 6 0
-
2022-12-30 07:56
Doktryna Neumanna wyklucza udowodnienie czegoś komuś z PO. Dobrze wiesz jak to działa.
Za to w waszym partyjnym TVN obowiązują zasady jednego przekazu partii o telewizji o prawdomówności już dawno zapomnieli.
- 0 0
-
2022-12-29 09:26
Kozidrak zagrażała jedynie pieszym i zmotoryzowanym w pewnym niewielkim rejonie. Plus osobom w lokalach na parterze (1)
No ale nie na drugim piętrze budynków czy wyżej.
- 7 4
-
2022-12-29 13:05
dlatego nie ma sprawy pani Kozidrak jest sprawa Księdza który zagrażał tylko sobie bo mógł wpaść do wykopanego grobu.
Zadziwiające usprawiedliwianie przestępców alkoholików.
- 2 3
-
2022-12-29 16:53
Beata Kozidrak, poddała się karze, nie sprawiła nikomu poza bliskimi krzywdy, więc nie ma się co jej czepiać. (1)
Gdyby spowodowała wypadek lub regularnie występowała pod wpływem, to można się czepiać. A tu, parafianie mówią, że ksiądz miał problem od dłuższego czasu , mimo tego od posługi skierowano go dopiero po incydencie na pogrzebie. Głupia sprawa, ale próbowano to zamieść pod dywan.
- 2 0
-
2022-12-30 08:02
Fani Beaty Kozidrak też mówią że Beata od wielu lat jeździła na podwójnym gazie.
Głupia sprawa ale sąd właśnie zamiótł sprawę pod dywan. Mimo tego że spowodowała śmiertelne zagrożenie dla wielu osób nikt na leczenie ani przymusowe ani dobrowolne pani Beaty nie wysłał.
A ksiądz już jest na przymusowym leczeniu. Beata poddała się karze .... no właśnie jakiej ??? śmiesznej.
Pani Beata stwarzała wielokrotnie śmiertelne zagrożenie dla wielu mieszkańców Warszawy jeżdżąc po alkoholu.- 0 0
-
2022-12-29 09:18
Jeszcze niech dadzą sedziego od nergala
Moze byc tupolew z kasty sedziowskiej
- 2 9
-
2022-12-29 11:33
Od kiedy??
- 0 0
-
2022-12-29 12:45
Haha
To po co policja,prokuratura?...pijani kierowcy, autobusy, tramwaje, kolej, ciężarówki,operatorzy dźwigów lekarze.....i wielu innych!
Pijany lekarz spowoduje śmierć bliskiej tobie osoby, pracodawca powie,oj oj oj masz dodatkowy dyżur za karę ,albo odwrotnie,powie ,masz kilka dni wolnego,wypoczywaj.....haha...- 3 2
-
2022-12-29 13:17
Spokojnie nie martw się o księdza się nie skazują za pedofilię to i za to nic nie zrobią.
- 7 1
-
2022-12-29 15:19
Jaki zarzut? Postępowanie jest prowadzone w sprawie.
- 1 1
-
2022-12-31 18:03
Winetou
Nie masz racji kolego. Ksiądz nie jest w pracy. To służba. Poza tym kara nu grozi nie za pijaństwo tylko za bezczeszczenie miejsca pochówku. Uważasz że jeśli kierowca tira jedzie pijany to mu powinni tylko premie zabrać?
- 0 0
-
2023-02-02 11:14
Odpowiedź
Ten człowiek ma problem z alkoholem i dokładnie to jest problem jego pracodawcy czyli kurii. Nie rozumiem czyje uczucia religijne obraził. No może trzeba było wszystkich żałobników przebadać alkomatem. A policja i Prokuratura niech się poważnymi sprawami zajmą a nie ścigać z urzędu pijanego Księdza. Niech idzie na odwyk i to wystarczy. Ludzie!!! W jakim Kraju My Żyjemy!!!
- 0 0
-
2022-12-29 07:05
Będzie co wspominać... (13)
...po kilku latach. Jeszcze będzie się rodzina z tego śmiała przy rodzinnym spotkaniu
- 31 91
-
2022-12-29 07:43
No nie wiem (2)
Na pogrzebie mojej babci ksiądz był trzeźwy, ale grabarze byli ostro nawaleni, ledwo trzymali się na nogach. Było to 31 lat temu, a my wspominamy tamtą sytuację z wielkim zażenowaniem.
- 11 6
-
2022-12-29 07:56
Niech się wstydzi ten co robi (1)
Nie ten, co widzi
- 10 0
-
2022-12-29 11:29
W sprawie nagrań od Sowy mówiłeś dokładnie odwrotnie. To kto ma się w końcu wstydzić?
- 0 4
-
2022-12-29 07:46
Ciekawe że gdy sprawa dotyczy księdza to nikt nie pisze że nie ma czegoś takiego jak obraza uczuć religijnych. (7)
- 6 5
-
2022-12-29 09:13
Co nie zmienia faktu, że ty cały czas twierdzisz że jest. (5)
Więc teraz spijaj śmietankę XD
- 3 0
-
2022-12-29 11:34
Jest i powinno być konsekwentnie egzekwowane. (4)
Bo bohaterowie obrażają wyłącznie uczucia religijne jednego środowiska gdyby mieli zakpić na przykład z wyznawców proroka to zawsze dostają sr...ki, ze strachu a potem mówią że byli nie dysponowani.
Wielka rzecz anonimowo obrazić kogoś kto na pewno nie odda. Bądźcie odważni i obrażajcie wszystkie religie a nie wyłącznie tych którzy i tak nie zareagują.- 0 2
-
2022-12-29 12:10
ja się śmieje że wszystkich religii (2)
dla mnie to bez różnicy, każda jest śmieszna
- 3 0
-
2022-12-29 13:08
Ale odwagi wystarcza wyłącznie do wyśmiania katolków. Muzułmanów boisz się panicznie znów na samą myśl spodnie brudne. (1)
- 0 2
-
2022-12-29 14:27
Idź i wyśmiej, w pluciu na inne religie macie praktykę.
- 1 0
-
2022-12-29 13:03
Ja obrażam tylko jedną religię więcej niż ty, więc się dużo nie różnimy.
- 1 0
-
2022-12-29 10:48
Poza tymi, ktorzy to pisza.
- 0 0
-
2022-12-29 08:44
Wypowiedź typowego pisowca,
- 4 0
-
2022-12-29 10:25
Nie wiem czy byś się śmiał z pogrzebu np.ojca
- 1 0
-
2022-12-29 07:06
Hmmmm (10)
Jestem ciekawa co mu zrobią?
- 27 4
-
2022-12-29 07:10
Co zrobią? Ziobro. (1)
- 13 1
-
2022-12-29 07:56
W punkt
- 7 2
-
2022-12-29 07:58
(1)
Mamy wierną czytelniczkę brukowców. Może pilnuj własnych cuchnących bamboszy.
- 0 11
-
2022-12-29 08:42
Piękne, pełne miłości do bliźniego słowa polskiego kaczolika herbu Rydzyk.
- 6 1
-
2022-12-29 08:00
A gdyby sprawa dotyczyła Ciebie to co byś chciał by Tobie zrobili w związku z takim zachowaniem na pogrzebie? (5)
Kościelni przełożeni natychmiast wysłali go na przymusowe leczenie.
Dokładnie w tym samym czasie gdy pan Kraśko z TVN wrócił do prowadzenia Faktów. Bo tamta redakcja nie wysłała go na przymusowe szkolenia z hipokryzji i pomuczania innych o praworządności w gdy samemu nie przestrzega się prawa.
O alkoholizmie pana Durczoka w TVN wiedzieli wszyscy. Wszyscy też wiedzieli że udawanie że nie ma problemu skończy się kiedyś tragicznie. A mimo to pouczająca o praworządności stacja TVN wolała kryć alkoholika Durczoka, Lisa i innych i nigdy nie proponowano im ani przymusowego ani dobrowolnego leczenia. W Polsacie, GW, Onecie i WP tak jak w TVN kryje się alkoholików zamiast zachęcać ich do leczenia z choroby. Kościół się tym różni od tych hipokrytów.- 8 11
-
2022-12-29 08:43
A co ma do tego Kraśko? (1)
Odwracanie kota ogonem w wykonaniu kaczolików PiSowskich.
- 7 3
-
2022-12-29 09:23
Pan Kraśko pouczał o praworządności samemu dokonując przestępstw a redakcja TVN ukrywała ten fakt przez lata.
Tak samo jak ukrywała i ukrywa fakt alkoholizmu wielu swoich redaktorów i redaktorek. Molestujących i mobbingujących po alkoholu swoich kolegów i koleżanki z pracy.
Powszechna zgoda takich jak ty na ukrywanie alkoholizmu i udawanie że nie ma problemu to nie jest odwracanie kota ogonem.- 5 5
-
2022-12-29 08:43
A co Kościół robi z pedofilami? (2)
Wysyła na leczenie, czy przenosi do innej parafii?
- 9 1
-
2022-12-29 09:26
Robi dokładnie to samo co TVN, Polstat, WP, GW, Onet i inni ze swoimi redaktorami ukrywa ile tylko się da.
A gdy sprawa się wyda i zrobi się szum udaje się że to nie nasz kolega u nas już nie pracuje.
Albo jak w sprawie pana Najsztuba nie ma problemu bo starsza kobieta weszła na jezdnię.- 4 5
-
2022-12-30 07:36
29.12.2022 sąd w Szczecinie skazał działacza PO za pedofilie.
W PO nikt już go nie zna!!! nikt go nie pamięta!! Nikt już nie wie kto to był!
A poseł Nitras nie odbiera telefonu żeby skomentować skuteczną walkę organów ścigania z pedofilią w PO. A szkoda.- 0 0
-
2022-12-29 07:06
Oj tam zrobił przedbieg i przeholował. (18)
Dyscyplinarka i do pracy na Szadółki. Są etaty u nas. Będzie bio segregował.
- 27 12
-
2022-12-29 07:18
(14)
Chyba nie macie aż tyle roboty skoro macie czas na pisanie pierdół w internecie?
- 11 1
-
2022-12-29 07:28
Wolne mam (13)
- 0 7
-
2022-12-29 07:34
Ty masz wolne cały czas. (1)
- 11 0
-
2022-12-29 12:19
na okrągło
- 3 0
-
2022-12-29 08:05
Czy wobec alkoholików z TVN, Polsatu, WP, GW, Onetu a jest ich tam wielu też masz takie propozycje??? (9)
Czy może swoich ulubieńców traktujesz z przymrużeniem oczu.
Kościół wysłał księdza na przymusowe leczenie. tnv, gw, onet, Polsat, WP zatrudnionych u siebie alkoholików skutecznie ukrywa tak jak TVN Lisa i Durczoka a GW Najsztuba.- 3 8
-
2022-12-29 09:09
Problem w tym, że to prywatne firmy (8)
a nie utrzymywane z dotacji państwowych jak KK
- 8 1
-
2022-12-29 11:27
KK utrzymywany jest z datków wiernych nie z dotacji państwowych piszesz bzdury bo nie masz wiedzy. (7)
A to jak jest prywatna firma to ukrywanie przestępców alkoholików molestujących i mobbingujących kolegów z pracy nie jest już problemem dla ciebie. Ukrywanie przestępstw popełnianych przez tych alkoholików w prywatnych firmach też według ciebie nie jest problemem.
Ekscentryczny pogląd. Czyli jak pobije cię pracujący w prywatnej firmie to jest bezkarny bo z prywatnej firmy pochodzi.
DOBRE !?!- 0 6
-
2022-12-29 11:37
a Fundusz Kościelny? (6)
Od 1990 roku jedynym źródłem finansowania Funduszu jest budżet państwa.
Myślisz, że skąd te pieniądze jak nie z naszych kieszeni?- 4 0
-
2022-12-29 13:18
Fundusz Kościelny (5)
Powstały w 3 RP dla zrekompensowania Kościołowi Katolickiemu tych dóbr które działacze z PZPR ( tak to ta sama organizacja do której należeli twoi rodzice, pan Urban, pan Jaruzelski, pan Kiszczak i twoi dziadkowie) ukradli Kościołowi katolickiemu w latach 1945-1989 z naruszeniem prawa PRL.
Bo to co ukradli zgodnie z prawem PRL tego Fundusz Kościelny nie rekompensuje. Wpłaty z tego tytułu już od lat nie przekraczają 1% dochodów Kościoła.
Stanowisko Kościoła katolickiego od początku było jednoznaczne nie powołujcie Funduszu Kościelnego tylko oddajcie to co działacze z PZPR ukradli.- 0 2
-
2022-12-29 14:28
Zrekompensował już 300 x więcej według wyliczeń. (2)
- 1 0
-
2022-12-30 07:28
A według moich wyliczeń 2000 razy więcej.
- 0 0
-
2022-12-30 07:33
A ja myślę że milion.
- 0 0
-
2022-12-29 16:05
Gwoli ścisłości (1)
Urban nigdy nie był członkiem PZPR. Niby dziwne, a jednak prawdziwe :)
- 1 0
-
2022-12-30 07:31
Racja był dla działaczy PZPR chłopcem na posyłki. Gościem od brudnej roboty żeby towarzysze nie musieli rąk brudzić.
Ale kochał PZPR miłością szczerą większą niż tysiące etatowych pracowników opłacających co miesięczne składki.
Kochał też Związek radziecki i towarzyszy radzieckich najbardziej ze wszystkich a oni zagwarantowali mu dostatnie spokojne życie. Miłość ze wzajemnością. Nie wiem czy opłacanie składek na PZPR bardziej brudziło.- 0 0
-
2022-12-29 09:17
To wez sie za robote
- 2 0
-
2022-12-29 08:32
Weź już zamilcz trollu (1)
- 5 0
-
2022-12-30 07:32
Muszę pisać bo jak PO wróci do władzy to skończy się pisanie wszystkich aresztujecie.
- 0 0
-
2022-12-29 09:16
Alez ty madry
- 2 0
-
2022-12-29 07:08
(2)
To jest pijany urzędnik w pracy. Wszystko.
- 53 4
-
2022-12-29 07:58
Urzędu, który nie jest urzędem, ani działalnością
Co się dzieje w hogwarcie, w nim zostaje.
- 11 0
-
2022-12-29 08:33
Ksiądz to nie urzędnik. Ale polityk Cimoszewicz uciekł z miejsca gdzie spowodował kolizję drogową
Następnie nie poddał się badaniu na obecność narkotyków i alkoholu w organizmie, zasłaniając się immunitetem.
Czy ukrywanie jego problemów Alkoholowych to też błąd partyjnych kolegów z SLD i PO czy może dla swoich ulubieńców jesteś pobłażliwy jak sąd dla Beaty Kozidrak?- 3 7
-
2022-12-29 07:09
Ksiondz nie może obrazić uczuć religijnych (8)
Bo sam jest religią
- 10 37
-
2022-12-29 07:12
Księża to jedna wielka obraża wiary. (7)
- 16 3
-
2022-12-29 08:06
obraża inteligencji to twój wpis. Zacznij chodzić na lekcje Polskiego. (6)
- 2 14
-
2022-12-29 08:20
(3)
dobrze napisal ,,ksieza sa oberza wiary" , ,, a ta karczma Rzym sie nazywa".
- 2 4
-
2022-12-29 08:35
"ksieza sa oberza...." wróć do szkoły naucz się choć pisać poprawnie gramatycznie. (2)
- 2 6
-
2022-12-29 19:40
no tak,zapodaj co to jest oberza?
- 0 0
-
2022-12-29 20:10
nie umiesz czytac ,, ...." .
- 0 0
-
2022-12-29 08:25
lekcje "Polskiego"?
:)
- 9 0
-
2022-12-29 08:44
Nie da rady, w miejsce języka polskiego zrobili dodatkową religię.
- 7 0
-
2022-12-29 07:10
niech chociaż ma prace społeczne (15)
np w jakimś przedszkolu
- 11 39
-
2022-12-29 07:14
Broń cię panie Boże. Tylko nie w przedszkolu. (11)
Niech cmentarz sprząta w odblaskowym kubraczku, z napisem na plecach "PIJAK".
- 15 3
-
2022-12-29 08:11
Został skierowany przez Kościół na przymusowe leczenie. Beata Kozidrak za jazdę po pijaku dostanie nagrodę od TVN (9)
Zaśpiewa u nich na Sylwestra. Za każdą piosenkę 15 tyś złotych. Czy ją też chciałbyś widzieć w kostiumie z napisem "pijaczka"
Jerzy Stuhr w Krakowie omal nie zabił motocyklistę czy jego też chciałbyś widzieć w marynarce z napisem "PIJAK" czy ten rodzaj dyskryminacji rezerwujesz tylko dla księży których szczerze nienawidzisz tylko za to że są księżmi.- 8 13
-
2022-12-29 08:45
A co ma do tego Beata Kozidrak? (4)
Czemu odwracasz kota ogonem? Szambo się wylewa z tego waszego kościółka, a wy je jeszcze spijacie jak śmietankę.
- 9 8
-
2022-12-29 09:02
Jak to co? Jest święta niczym Kraśko co wrócił do prezentowania. (1)
- 1 6
-
2022-12-29 11:19
Krasko już wrócił do pouczania o praworządności wiadomo ekspert.
Beata Kozidrak w sobotę wróci na koncert TVN. 15 tyś za piosenkę to taki rodzaj nagrody od solidaryzujących się z piosenkarką redaktorów z TVN.
- 0 1
-
2022-12-29 09:16
Bo gdy szambo wylewa się z twojego środowiska i z tych środowisk które lubisz wtedy trzeba to ukrywać. (1)
Udawać że nie ma problemu.
Zwracam uwagę że problem alkoholizmu to problem społeczny nie mający związku z miejscem zatrudnienia.
Tylko że u nas w Kościele reaguje się na problem i wysyła na przymusowe leczenie.
W twoim środowisku i w środowisku mediów którymi się karmisz alkoholizm redaktorów, artystów, aktorów, celebrytów się ukrywa przy pełnej twojej akceptacji.
No do czasu aż jakiś pijany kierowca nie zabije kogoś tobie bliskiego.- 1 4
-
2022-12-29 09:31
Na O2 nieco skrytykowałem b. piłkarza Iwana. Streściłem fragment jego życiorysu i zachowań, z jego własnej książki !
Za 10 czy 15 minut mój k0ment zniknął. Bo widać p!jaków nie wolno nawet delikatnie krytykować. Zresztą nie nazwałem go tym słowem, a tylko napisałem "lubiał wypić", to taki cytat z kabaretu z tamtych lat.
- 2 4
-
2022-12-29 09:11
Ty masz jakiś kompleks TVN? Bardzo Ci doskwiera? Zerknij na Holecką i Ci przejdzie... (3)
- 6 2
-
2022-12-29 09:35
Ten troll jest alkoholikiem. (2)
A jego pięćset wpisów o TVN i redaktorach alkoholikach, to typowe zachowanie projekcyjne.
- 7 3
-
2022-12-29 09:48
Pewnie kolega po fachu tego szamana z artykułu XD
Może nawet razem wtedy dali w szyję XD
- 4 2
-
2022-12-30 07:25
To nie zachowanie projekcyjne tylko przypomnienie że w twojej partyjnej telewizji TVN alkoholicy dokonywali przestępstw
Na kolegach z pracy a władze partyjnej TVN wolały sprawę ukrywać niż ukarać alkoholika i stanąć po stronie podwładnych.
Ty dostajesz piany na samą myśl że w twojej ukochanej TVN mogą przełożeni alkoholicy prześladować podwładnych o tym w Faktach nie powiedzą ale wielu pracowników o tym mówi wiele jest takich materiałów w necie.- 0 0
-
2022-12-29 16:06
Raczej "Pijak i Złodziej"
Bo każdy złodziej to pijak ;)
- 0 0
-
2022-12-29 08:28
Z dala od przedszkoli!
- 7 1
-
2022-12-29 08:53
Zły pomysł
Kto by dopuścił go do dzieci.. strach
- 5 0
-
2023-01-01 17:36
w przedszkolu pracuja nauczyciele.... szanuj ich
- 0 0
-
2022-12-29 07:12
Parafrazując wypowiedź innego szamana. (10)
"A kto nie ma pokus?"
- 49 9
-
2022-12-29 08:15
Za to TVN przez lata ukrywał alkoholowe wybryki pana Durczoka i innych alkoholików w redakcjach. (7)
Bo kościół wysłała tego księdza na przymusowe leczenie. W wolnych mediach tvn, wp, onet, Polsat ukrywa się alkoholików i ich "wyczyny".
- 6 14
-
2022-12-29 08:46
Komentarz nie na temat.
- 8 2
-
2022-12-29 08:48
A ty trollu w kółko o tym TVN itd. (5)
Nikt nie ma takich zasług w ukrywaniu swoich przestępców, jak Kościół względem księży pedofilów.
- 10 2
-
2022-12-29 09:02
Przećpany kadzidłem. (1)
Przecież oni pchają swoje własne dzieci w ręce zboczeńców w koloratkach, nie widząc nic złego w tym, że ksiądz z grzechomierzem na wierzchu lata.
- 7 1
-
2022-12-30 07:15
Tymczasem wczoraj w Szczecinie skazali za pedofilię twojego kolegę z PO
Ukrywali go latami wreszcie wpadł teraz cała Szczecińska PO udaje że nie wie kto to jest nikt go nie zna. Sławomir Nitras nie odbiera telefonów.
- 2 0
-
2022-12-29 09:08
A "wolne media" dla Polaków w ukrywaniu alkoholików molestujących kolegów i koleżanki z pracy. (2)
Nawet portal Trojmiasto wyrzucił z pracy dziennikarza który ujawnił alkoholizm pani Dulkiewicz.
Bo najważniejsze jest ukrywanie. A tych co ujawniają wsadza się do więzienia.
Rozmowy u Sowy ujawniły masę patologii w rządzie PO ale zarzuty dostali ci co nagrywali i ujawnili nie przestępcy nagrani. Bo ukrywanie jest najważniejsze.- 2 7
-
2022-12-29 16:11
"ujawnił alkoholizm pani Dulkiewicz" (1)
Co takiego? Nie cierpię jej, ale nie pisz bzdur, że jest alkoholiczką! Dla Ciebie każdy kto flaszkę kupuje to alkoholik? Takie pomówienia są karalne.
- 3 0
-
2022-12-30 07:20
To ty napisałeś że Dulkiewicz jest alkoholiczką.
Ja napisałem że ma problem alkoholowy co potwierdziła reakcja jej oraz jej środowiska partyjnego ma nagranie z zakupu alkoholu.
Każdy czasem kupuje flaszkę albo i dwie a czasem więcej ale nikt z tego powodu nie wyrzuca innych z pracy za to że ujawnią ten fakt. To pokazuje że alkoholowy problem pani Dulkiewicz nie jest mały.
Jutro jest sylwester tysiące Gdańszczan dziś i jutro zakupi alkohol i nikt z nich nie będzie wyrzucał z pracy tych którzy ten fakt zarejestrują i opublikują .- 1 1
-
2022-12-29 09:43
Jeszcze trochę i misiaczku sam wyladyjesz z zarzutami za drwiny z KK (1)
- 2 5
-
2022-12-29 14:29
Dawaj krzyżaku, tylko na kolanach musisz iść do prokuratury, bo inaczej się nie liczy.
- 4 0
-
2022-12-29 07:12
(6)
nikt nie sprawdzil trzezwosci przeora, nie ma wyniku badania,kuria nic nie ujawni,cukier ,,przeoru"podskoczyl i mozecie mu naskoczyc!!,rodzina skargi nie zlozy!.
- 6 17
-
2022-12-29 08:40
O jakim przeorze piszesz bo artykuł wyżej jest o księdzu katolickim nie o przeorze. (5)
Gdybyś chodził do szkoły podstawowej może dowiedziałbyś się jaka jest różnica między księdzem a przeorem. Choć sądząc po twoim potencjale intelektualnym raczej ta wiedza jak i w ogóle wiedza nie jest ci do niczego potrzebna
- 1 7
-
2022-12-29 08:47
W szkole powinni uczyć matematyki, fizyki, chemii, języków, historii.. (3)
A nie jakiś szamanizmów.
- 6 3
-
2022-12-29 09:02
Masz rację ty od szamanizmu dostałeś niezłego "odpału". (1)
Mimo to mógłbyś 6 klas szkoły podstawowej ukończyć. Nawet po 12 latach warto to zrobić.
- 0 6
-
2022-12-29 09:20
dokoncz szkolke niedzielna u ksiedza przeora!.
- 6 0
-
2022-12-29 11:11
Wow syn szamana znów dał głos.
- 1 2
-
2022-12-29 09:17
,,nie potrzeba doktora,ani ksiedza przeora,jeno rydla motyki" i trumna z krzyzem,,cus" ci to mowi?.tak przesmiewca pisal w latach miedzwojennych.na wagarach byles jak ten wiersz byl w trzeciej klasie czytany!.
- 1 1
-
2022-12-29 07:15
W ogole to jak to mozliwe ze kosciol w przypadku jakis przestepstw rozwiazuje je wewnatrz (13)
A powinny zająć się tym organy ścigania.
Natomiast bycie pod wpływem na pogrzebie to jedynie mały objaw tego rozpasania- 95 15
-
2022-12-29 07:26
Kolega nowy w tym kraju? (6)
- 17 0
-
2022-12-29 07:43
Szkoda że traciłeś czas w szkole może nauczyłbyś się czytać ze zrozumieniem. (5)
Policja i prokuratura prowadzą właśnie postępowanie w sprawie zachowania księdza więc jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.
- 2 7
-
2022-12-29 08:48
I umorzą jak w przypadku ukrywania dowodów pedofilii przez ePiSkopat Polski? (4)
- 10 1
-
2022-12-29 09:00
Episkopat Polski nie ukrywał dowodów pedofili. Ale redakcje "wolnych mediów" ukrywały pedofilów i alkoholików (3)
Wielokrotnie przenosząc ich z jednej redakcji do drugiej.
- 0 11
-
2022-12-29 09:18
Niezły fikołek. (1)
Przenoszą to jedynie szamanów z jednej parafii do innej. Każdy inny "cywil" idzie pierdzieć w pasiaki.
- 10 0
-
2022-12-29 11:07
Syn szamana wie najlepiej jak to jest z szamanem.
- 1 3
-
2022-12-30 07:12
Akurat wczoraj w Szczecinie skazali działacza z PO za pedofilie. Teraz w PO popłoch wszyscy udają że go nie znali
Sławomir Nitras nie odbiera telefonów.
- 0 0
-
2022-12-29 07:29
A rozasaniexwsrod urzednikow gdanskich (1)
Mafia jakich mało, łapówki, machloje jakich mało idzie sprawa do sądu w Gdańsku i koleżanka z którą się bawiło umarza postępowanie.
Też zamiecione pod dywan.
Choroba....nie sądzę.- 3 7
-
2022-12-29 07:44
Doktryna Neumanna w pełnej krasie. "Jak jesteś w PO będę bronił cię jak niepodległości i żaden sąd cię nie skarze gwarantuję."
- 2 7
-
2022-12-29 07:41
Masz rację to przecież nie problem ty zawsze jesteś na pogrzebie "na bani" więc to nie problem. (2)
A za to rozpasanie to będziesz bił z ręki czy pałką? Więził z torturami czy tylko głodził?
Nienawiść do kościoła w rodzinach komunistów zawsze żywa i podsycana.- 2 9
-
2022-12-29 09:30
Tak jestem na bani ale ja nie prowadze pogrzebu i sakramentu (1)
Taka drobna różnica
- 4 0
-
2022-12-29 11:09
Dlatego czujesz się lepszy od księdza którego szczerze nienawidzisz i pomiatasz nim.
- 0 4
-
2022-12-29 17:25
Powinien stracić prawo do bycia księdzem. Wyobraźcie sobie pijanego policjanta albo lekarza w pracy... wyleciał by bez gadania....
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.