• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Poczta wyjaśnia, dlaczego działała krócej

Ewelina Oleksy
8 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Informacja o skróceniu godzin pracy wywieszona na drzwiach poczty w CH Morena. Nasz czytelnik kilkukrotnie spotykał się tam z taką sytuacją. Informacja o skróceniu godzin pracy wywieszona na drzwiach poczty w CH Morena. Nasz czytelnik kilkukrotnie spotykał się tam z taką sytuacją.

Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej w placówce na Morenie, które opisał ostatnio nasz czytelnik, wywołało dużą dyskusję w komentarzach. Okazało się, że nie jest to pojedynczy przypadek, a większy problem. Teraz przedstawiciele instytucji przepraszają za problemy i tłumaczą, z czego one wynikają.



Korzystasz z usług Poczty Polskiej?

Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej opisał ostatnio nasz czytelnik. Mężczyzna przez kilka dni odbijał się od drzwi urzędu pocztowego z siedzibą w CH MorenaMapka.

- Ta poczta działa, jak chce, a jak nie chce, to po prostu się zamyka, informując o tym na kartce wywieszonej na drzwiach - stwierdził nasz czytelnik.
Zauważył, że oficjalne godziny otwarcia poczty (9-20) znacznie odbiegają od tych rzeczywistych (9-15), o których dowiedzieć się można dopiero na miejscu, całując klamkę.

Sprawa wzbudziła duże emocje wśród naszych czytelników. W komentarzach pod tekstem ludzie podawali podobne przykłady skracania godzin pracy na pocztach. Wśród nich wymieniono np. pocztę na Ujeścisku i w Nowym Porcie.

Poczta Polska tłumaczy, z czego wynikają problemy



Poczta Polska przyznaje, że godziny pracy placówki pocztowej w CH Morena w Gdańsku były w ubiegłym tygodniu zmienione.

- Ze względu na trudną sytuację kadrową spowodowaną wzrostem absencji chorobowej oraz nieobecnościami wynikającymi z kwarantanny - wskazuje Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej SA. - Przepraszam klientów za niedogodności, jednocześnie pragnę podkreślić, że skrócenie godzin pracy placówki było podyktowane przyczynami niezależnymi od operatora pocztowego.
Justyna Siwek zapewnia, że Poczta Polska funkcjonuje nieprzerwanie pomimo epidemii i "zdecydowana większość placówek jest czynna w standardowych godzinach". Ale rzeczywiście nie wszystkie.

Klienci poczty w Centrum Handlowym Morena w ostatnim czasie często odbijali się od zamkniętych drzwi. Spółka tłumaczy przyczynę problemów. Klienci poczty w Centrum Handlowym Morena w ostatnim czasie często odbijali się od zamkniętych drzwi. Spółka tłumaczy przyczynę problemów.
- Zmiany związane z funkcjonowaniem placówki mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji lub gwałtowny wzrost absencji wśród pracowników, i niestety właśnie taka sytuacja miała miejsce w tej gdańskiej placówce pocztowej. Placówka w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku po przeprowadzonej dezynfekcji i po przerwie świątecznej funkcjonuje obecnie w stałych godzinach pracy - przekonuje rzeczniczka.

"Reagujemy na bieżąco na pojawiające się zagrożenia"



Przedstawiciele PP informują, że od początku trwania epidemii na bieżąco reagują na pojawiające się zagrożenia i potrzeby, mając na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo klientów i pracowników - co również może wpływać na funkcjonowanie poszczególnych placówek w zakresie obsługi klientów.

- W spółce działa zespół ds. monitorowania i zapobiegania zagrożeniom koronawirusem. Zarówno absencja pracowników, jak i związane z nią funkcjonowanie placówek pocztowych są na bieżąco monitorowane - zaznacza Siwek.

Urzędy pocztowe w Trójmieście



Od początku pandemii Poczta Polska przeznaczyła kilkadziesiąt milionów złotych na środki ochrony osobistej swoich pracowników i dodatkowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa.

W placówkach pocztowych zainstalowano 5,6 tys. przesłon oddzielających klientów od obsługujących. Natomiast w sortowniach przesyłek przeprowadzono już blisko 850 prewencyjnych dezynfekcji.

Miejsca

Opinie (302) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (6)

    No nie da się. I tyle. Polska.

    • 38 5

    • Trwa system dobrowolnych odejść w tej instytucji (2)

      • 4 3

      • raczej obchodzenia zasad maseczki - brak! (1)

        wyslijcie tam kontrole. 4 poczty, w ktorych bylem to samo. Jedna pracownica zaraza drugą.

        • 1 0

        • Nawet

          Nawet jakby miała maseczke by została wysłana na kwarantanne bo przebywała w jednym pomieszczeniu i to jest fakt.

          • 0 1

    • Ja to rozumiem ale...

      może by tak od 15 do 20 bo normalni ludzie, do kur wyjętych z pod prawa, pracują i nie mogą sobie pozwolić na pocztę w tym czasie!

      • 10 4

    • Da sie wszystko - tylko niech zaczna egzekwowac obostrzenia od pan na poczcie. Moze pare mandatów.

      pracownicy poczty pracuja bez maseczek. ostatnie dwa miesiace widze to na kazdej poczcie.

      jeden zakaza drugiego. czemu poczta nie wyciagnie konsekwencji od samowolnych pracownic poczty?

      i z czego to wynika?

      • 0 0

    • Poczta tak jak Lotos czy inne spolki

      Poczta jest od wielu lat juz spolką. Nie jest urzedem panstwowym

      • 0 0

  • Poczta na Ujeścisku to w ogóle stan umysłu. (3)

    Nie dość że wysłali mi awizo przy przesyłce z odbiorem w Żabce, to jeszcze po godzinie stania w kolejce na poczcie, dowiedziałem się, że paczka jest jeszcze na sortowni, a kurierzy wypisują awiza, bo muszą wyrobić normę...

    • 67 7

    • niestety, nie ma po co zbyt szybko iść po odbiór do placówki na Ujeścisku

      Najlepiej odczekać minimum dwa dni. Nigdy nie iść tego samego dnia - nawet jeśli na awizo jest napisane, że będzie dostępne wieczorem. Jeśli pójdziesz na kolejny dzień to spora szansa, że i tak przesyłki nie dostaniesz: "ojej, listonosz ją ma"; albo "nie posortowałyśmy jeszcze" itp.

      • 9 0

    • Ujeścisko

      Mieszkam tu już 15 lat i pandemia czy nie pandemia to ta poczta jest za mała a i podejście też nie profesjonalne. Zawsze były kolejki (maksymalnie 2/3 okienek czynne) , często awizo w skrzynce będąc w domu i często brak przesyłki na placówce jak już idzie się odebrać daną przesyłkę. Niebawem Poczta Polska będzie tylko zarabiała na babciach i na przesyłkach urzędowych. Mam nadzieję, że padnie to i ktoś wykupi bo jak rząd coś ma w ręce to jak Sasin w planach...

      • 6 1

    • T

      A do tego w sobotę przed Świętami była zamknięta choć w Internecie było napisane, że otwarta

      • 4 0

  • Najpierw zwalniają pracowników, a potem powołują się na problemy kadrowe (1)

    • 107 3

    • No jak to??? Przecież jest plandemia!

      Jeszcze nie rozumiesz, że koronaświruś jest teraz wytłumaczeniem na wszystko...? Niedługo powiedzą, że przedłużające się chłody, to też efekt koronki. ;P

      • 10 10

  • Modlitewniki,mydło i powidło a usługi drogie i wątpliwej jakości...

    • 73 10

  • Na szczęście (7)

    bardzo rzadko korzystam z usług Poczty Polskiej.

    • 60 7

    • Ja też unikam jak tylko mogę (6)

      Szokują mnie ludzie którzy płacą tam rachunki. Stać w kolejce, jak można zrobić to wygodnie w fotelu z herbatką przez Internet. Rozumiem jeszcze osoby starsze (choć mój dziadek 78lat płaci przez nata) ale młode osoby przed trzydziestką ?

      • 19 2

      • Utylizują gotówkę płaconą do łapki (2)

        Którą zarobili pracując na czarno. Proste?

        • 2 8

        • No nie bardzo (1)

          Można te gotówkę wpłacić na konto. Odpowiem od razu na Twoje zastrzeżenie ,że na koncie pozostaje ślad, po zapłaceniu rachunku też pozostaje ślad. Bo skąd miałeś na jego zapłacenie? Wystarczy kontrola krzyżowa w dowolnym punkcie . Proste?

          • 4 1

          • No ok, wszystko się da ustalić :)

            Tylko kto się będzie w to bawił? A jeśli wpłacasz lewą gotówkę na konto, to US ma to już podane na tacy :)

            • 0 3

      • (1)

        A takich młodych osòb ( do 55 r.ż.) jest sporo, często z kilkunastoma rachunkami do zapłaty, i jeszcze mają pretensje do pracowników dlaczego ich obsługa tak długo trwa, że szkoda że kawy sobie nie przynieśli ze sobą.. żałosne po prostu... wpłat kilkanaście często nawet na kwotę łączną 15-25 tys zł, gdzie trzeba być mocno skupionym przy wprowadzaniu danych, nr rachunku by nie popełnić żadnego błędu, który może obie strony dużo kosztować..ale niektórzy klienci chyba nie ogarniają różnicy mìędzy machaniem czytnikiem i skanowaniem towarów w lidlu a obsługą ich osoby przy przy płaceniu kilkunastu rachunków (gdzie często potrzeba też akceptacji drugiej osoby przy danej transakcji , czy drukowania dodatkowych dokumentów bo klient nie ma przygotowanych wypelnionych druczków lub robi przelewy z Banku Pocztowego)

        • 3 3

        • 25 tysięcy?

          Nie ogarnęlibyście tego, głupiego listu nie umiecie dostarczyć, ale kasę za znaczek to wiecie jak brać

          • 0 3

      • Siedzac w fotelu przed komputerem mozna zwariowac, starzy ludzie musza sie ruszac, musza pamietac co trzeba zalatwic taki trening umyslu

        • 2 2

  • , Najważniejsze żeby pani naczelnik się dobrze czuła No i brała za to pieniądze (2)

    • 55 9

    • Pani naczelnik się dobrze bawić epidemie...

      Tak jak lekarze leczący przez telefon.

      • 4 4

    • Tu wina jest pracowników, ktorzy na poczcie nie ubieraja zadnych maseczek i pracuja obok siebie.

      Zarzad poczty niech wysle kontrole. Na kazdej poczcie jakiej bylem nie maja maseczek pracujac obok siebie. Gdankski zarzad poczty cos powinien z tym zrobic.

      W ten sposob zainfekowali sie pracownicy na tej poczcie.
      Wiem bo rozmawialem z pracownicą po tej akcji.

      • 1 0

  • Poczta Polska to w ogóle dno (3)

    Listy nie dochodzą, listonosza pracują jakby za karę no i jedno wielkie złodziejstwo w szczególności na sortowniach. Wstyd że takie coś jeszcze funkcjonuje.

    • 71 15

    • No ale koronawirus jest wytłumaczeniem na wszystko! (2)

      To nie nasza wina... Pracownicy chorują i są na kwarantannach! No co wy od nas chcecie? To nie nasza wina, że jest pandemia! I taki bełkot wszędzie na około trzeba słuchać... Wymiotować się chce...!

      • 9 7

      • Złodziejstwo też przez wirusa ? (1)

        • 2 5

        • No a jak.

          Tak jak inne nadużycia, do których furtkę dają tzw rozporządzenia antycovidowe.

          • 2 0

  • (2)

    "Od początku pandemii Poczta Polska przeznaczyła kilkadziesiąt milionów złotych na środki ochrony osobistej swoich pracowników i dodatkowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa."
    A niech policzy ile straciła przez wybory.

    • 52 5

    • Pandemia wytłumaczeniem na wszystko!

      Wszystko wina tego strasznego wirusa z telewizorni...

      • 9 4

    • i chociaz maja maski to ich nie uzywaja

      a potem takie kwiatki.

      • 4 0

  • Ankieta (5)

    Można wybierać inne firmy a i tak korzystać rzadko i w dodatku regularnie z Poczty Polskiej.

    Próbujcie bardziej z tymi ankietami :)

    • 9 9

    • Można czasem nie mieć wyjścia. (3)

      Niektóre firmy wysyłają tylko PP.

      • 10 0

      • np. sądy

        • 7 0

      • W takim razie te firmy... (1)

        pewnie się zastanawiają dlaczemu tracą klientów.

        • 2 2

        • urzędy i sądy korzystają tylko z PP

          a one nie stracą nigdy "klientów"

          • 0 1

    • To jest tylko taki czasoumilacz. Nikogo nie obchodzi kto, gdzie, korzysta.

      • 2 1

  • Nie mamy Pani przesyłki i co nam Pani zrobi? (9)

    Mamy w sprzedaży ciekawe książki o papieżu czy żołnierzach wyklętych, rajstopy i czasopisma. Coś podać?

    • 74 8

    • (1)

      Podwawelską

      • 17 2

      • ....panie

        ....panie to nie jest salon ja tu ,,mienso,, mam :)

        • 11 1

    • Ja czekam aż pojawią się hot dogi

      • 15 2

    • (2)

      Przesada z tymi rajstopami, w sprzedaży były chyba ostatnio w latach 90- tych:-)

      • 5 2

      • co tam jeszcze można ??? (1)

        takie te na nogi...takie...jak no wiesz...co ten tamtemu...hihi...ale nasze dziewuchy też noszą. Dobrze prezesie, rajstopy też.

        • 4 1

        • Wszystko ok?

          • 1 2

    • Poczta na Gronostajowej to jest masakra (2)

      Listy nie dochodzą, podobno listonosz pali nimi w piecu. I to polecone. Zwykła kartka nie ma szans dotrzeć na taką Szafranową. :((

      • 5 3

      • Łżesz (1)

        Listonoszowi przez myśl by to nie przeszło. Za to jest prokurator!!!

        • 1 2

        • W Orłowie to samo

          Poleconych w skrzynce brak, panie w okienku mają na to jedno wytłumaczenie:"teraz listonosz nosi polecone do skrzynek, a my w systemie mamy informacje, że dostarczone". I koniec tematu. Przesyłki z dokumentami i wrażliwymi danymi gina bez śladu, kiedy nie pójść na pocztę - ktoś zgłasza reklamacje a sytuacja się nie zmienia

          • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane