- 1 Oszukane "30 stopni" w majówkę (17 opinii)
- 2 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (341 opinii)
- 3 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (254 opinie)
- 4 "Majówkowa dyspensa": hit czy kit? (98 opinii)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (361 opinii)
- 6 W Oliwie kwitną wiśnie jak w Tokio (65 opinii)
Pożar przy ul. Andersa. Zbiórka pieniędzy na pogorzelców z Sopotu
Ruszyła zbiórka na pogorzelców, którzy stracili dach nad głową wskutek pożaru kamienicy przy ul. Andersa 30 w Sopocie. Nadal nie udało się ustalić przyczyny wybuchu ognia, do którego doszło w nocy z 17 na 18 lutego 2023 r. Śledztwo w sprawie wszczęła prokuratura. Trwa szacowanie strat, bo oprócz budynku spłonął jeden z zaparkowanych samochodów.
- Pożar przy ul. Andersa w Sopocie. Jak do niego doszło?
- Pożar kamienicy w Sopocie. Pomoc dla pogorzelców
- Pożar na Andersa w Sopocie. Oprócz budynku spłonęło auto
Pożar przy ul. Andersa w Sopocie. Jak do niego doszło?
Całkowicie spaliły się dwie kondygnacje, pozostałe również są zniszczone. Budynek nie nadaje się do mieszkania i decyzją Państwowej Straży Pożarnej już został wyłączony z użytku. Wszystkie osoby przebywające w budynku oraz w dwóch sąsiednich zostały ewakuowane.
W związku z pożarem zebrał się sztab kryzysowy z udziałem służb, urzędników, nadzoru budowlanego, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Sopockiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Wszystkie działania zostały skoordynowane, tak, aby jak najszybciej poszkodowani mogli wejść do mieszkań w celu zabrania dokumentów, leków, kart. Każde wejście odbywało się w asyście strażaków.
Pożar samochodu pod liceum. Ewakuowano ok. 100 osób
Pożar kamienicy w Sopocie. Pomoc dla pogorzelców
Pogorzelcom pomagają miejscy urzędnicy. Miasto nie tylko zabezpieczyło miejsca, w których mogli schronić się poszkodowani, ale także uruchomiło miejsca, w których można uzyskać pomoc.
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej pracuje w pełnym zakresie - mówiła Magdalena Czarzyńska-Jachim - Działa pomoc psychologiczna i materialna. Uruchomiliśmy całodobowe telefony informacyjne, lada moment do poszkodowanych trafią pierwsze zasiłki w wysokości 5 tys. zł na rodzinę. Po określeniu potrzeb poszczególnych poszkodowanych - kolejne.
Spalona kamienica przy ul. Andersa 30 w Sopocie
Uruchomiono także zbiórkę dla poszkodowanych. Osoby, które chcą pomóc finansowo, pieniądze mogą wpłacać na numer konta:
95 1020 1811 0000 0702 0373 5347
Pożar na Andersa w Sopocie. Oprócz budynku spłonęło auto
Niezależnie od tego sprawą zajmuje się prokuratura i policja. Przesłuchano już pierwszych świadków. Samo postępowanie będzie prowadzone w kierunku sprowadzenia pożaru w wielkich rozmiarach zagrażającego życiu i zdrowiu wielu osób. Trwa także szacowanie strat - już teraz wiadomo, że będą one bardzo duże.
Nie dość bowiem, że uszkodzeniu uległ cały budynek, to podczas pożaru spłonęło jedno z zaparkowanych w pobliżu aut.
Tak wyglądał pożar kamienicy w Sopocie.
Miejsca
Opinie (163) ponad 10 zablokowanych
-
2023-02-20 16:07
Opinia wyróżniona
Trzeba pomóc (21)
Ludzie stracili dach nad głową, bardzo przykre :(
- 102 46
-
2023-02-21 06:11
To teraz pomyslcie jak się czują Ukraincy.. (5)
- 7 7
-
2023-02-21 07:15
(4)
Oni czują się lepiej niż my, w niemieckim sklepie ogloszenia w ich języku, reklamy w ich języku. Władza robi wszystko żebyśmy nie czuli się u siebie. Niszczą nas od środka.
- 6 11
-
2023-02-21 09:26
daj spokój, ich tam gwałcą i zabijają ...
- 0 1
-
2023-02-21 09:23
Patridioty nie chodzą do Niemieckich sklepów! To skąd wiesz?
- 0 1
-
2023-02-21 08:10
Zapewne chcialbys się z nimi zamienic, prawda? (1)
- 3 1
-
2023-02-21 09:43
Przecież się zamieniasz.
Kasę dej! Broń dej! Kasę dej! Amunicję dej! Sprzęt dej! Kasę dej! Żołnierzy dej! Kasę dej!
A oni niech balują dalej po polskich klubach.- 0 4
-
2023-02-20 16:32
(14)
Prezydent Sopotu niech sypnie,ma na takie zbytki jak zapraszanie TVN czy podróże po Polsce...to tym bardziej tu.
- 36 39
-
2023-02-21 08:15
Może pis da?
Czy nie było pislamistów wśród mieszkańców?
2.7 miljnarda na szczujnie TVP poszło. A podróże karakana darmowe nie są- 2 1
-
2023-02-21 08:11
Innym sypie? Czy ludzie domy, mieszkania ubezpieczają?
- 0 1
-
2023-02-20 17:24
Niby z jakiej racji ma wydawać moje podatki na ludzi, którym było szkoda paru złotych na polisę? (10)
Niech im Czarnek zafunduje po willi jak swoim ziomeczkom z partii, albo Daniel z Pcimia udostępni kilka z trzydziestu dziewięciu (na chwilę obecną) mieszkań które posiada. A może Morawiecki im działeczkę załatwi po taniości od zaprzyjaźnionego proboszcza i będą się mogli wybudować.
- 29 25
-
2023-02-21 08:59
niech karnowski pomaga imigrantom ekonomicznym z Afryki a nie swoim mieszkańcom
dla nich krótko: trzeba było kupić ubezpieczenie!!!
- 0 1
-
2023-02-20 22:21
Przeciez wiadomo, że twoje podatki ida na nagrody dla urzedników bo im sie one po prostu nalezą, ale tu nie kwiczysz, bo masz za krótkie nogi.
- 3 3
-
2023-02-20 19:50
Zanim dostaną ubezpiecznie minie sporo czasu, pzu np. zawsze zwleka w takich sytuacjach, nie wiem jak inni. (2)
- 9 4
-
2023-02-21 09:25
Ja z Hestii zaliczkę dostałam po 2 dniach, resztę odszkodowania natychmiast po złożeniu niezbędnych dokumentów i wizycie ich likwidatora szkód. Byłam bardzo zaskoczona, ze tak sprawnie i bez problemów to poszło.
- 2 0
-
2023-02-20 20:45
jesli jest komplet kwitow i sprawa zamknieta przez policje itp, to nie ma zadnego zwlekania, chyba, ze kwestionujesz wysokosc odszkodowania
- 3 5
-
2023-02-20 18:56
Ty chyba nigdy szkody nie likwidował z polisy (4)
Nawet jeśli mają polisę, to już ubezpieczyciel zadba, żeby dostali coś z połowę tego, co im się należy i nie wcześniej niż za miesiąc-dwa. W tym czasie muszą gdzieś mieszkać i coś jeść.
- 24 11
-
2023-02-20 19:29
nie weim jak ten powyzej, ale ja likwidowalem i bylo ok i nie wiem po co wymyslasz (3)
- 8 8
-
2023-02-20 19:50
Nie każdy ma tyle szczęcia, to zależy od ubezpieczyciela. Ja np. toczę boje z pzu, i nei jest to łatwa walka. (2)
- 11 5
-
2023-02-21 09:22
Nie ma gorszego ubezpieczyciela!
- 2 0
-
2023-02-20 20:43
to nie moze byc kwestia szczescia, bo kwestie odszkodowan sa wypadkowa nieszczescia :)
no i nie bylo to PZU
- 2 1
-
2023-02-20 17:14
mieszasz dwa "systemy walutowe", doktorku
- 14 16
-
2023-02-20 17:53
Opinia wyróżniona
Przyczyna to kwestia czasu.... (1)
Albo instalacja, albo komin.
Autor pożaru na pewno już wie co zrobił źle.- 27 5
-
2023-02-20 23:56
Nie tak bylo
Z pierwszych ustaleń wynika że młodzi weekendowi imprezowicze chcieli rozpalić kominek na przedostatniej kondygnacji.Nie udało się a jak zaczęło się palić to uciekli .
- 1 3
-
2023-02-20 18:07
Opinia wyróżniona
Niestety w Sopocie jest bardzo dużo takich kamienic (9)
W środku całe z drewna i niestety o pożar nie trudno.
Elektryka jeszcze z głębokiego socjalizmu.
To wszystko to brak nadzoru na tymi budynkami.
Pomijam fakt, że metr mieszkania w takiej kamienicy kosztuje grubo powyżej 12 tys. PLN.- 59 13
-
2023-02-21 08:32
to nie żadna kamienica
tylko blok z lat 60. nadbudowany w latach 90.
- 3 0
-
2023-02-20 19:01
po wojnie w takich mieszkaniach (6)
zamieszkali funkcjonariusze MO, SB i PZPR. Gdańsk był zniszczony a w Gdyni byli polscy właściciele mieszkań.
- 5 18
-
2023-02-20 20:25
(2)
Ten budynek byl zbudowany w 1962r.mieszkam po sasiedzku od zawsze,nikt z mo,pzpr ani SB nigdy tam nie mieszkał
- 9 4
-
2023-02-21 07:36
mało wiesz. były etaty niejawne,
praca pod przykryciem np. w Centromorze. generalnie wpis dotyczy tych którzy zasiedlali Sopot w maju 1945
- 2 0
-
2023-02-20 20:49
Maria, dlaczego mieszkancy z sasiedniego budynku legitymowali sie tobie?
- 10 3
-
2023-02-20 19:52
Mieszkam w kamienicy w Sopocie, nie mam nic wspólnego z MO, SB czy PZPR, moja rodzina także nie. (2)
Czy chcesz powiedzieć, że prezydent Kaczyński był z MO, SB, a może nawet PZPR? Niemożliwe.
- 10 5
-
2023-02-20 21:22
za darmo tatuś willi nie dostał
- 14 2
-
2023-02-20 20:47
a czemu niemozliwe?
- 12 4
-
2023-02-20 18:26
Nie.
Spłonęła nadbudowa z ll połowy lat 90 tych z elektryką nie z lat PRL, a wygląda na to, że pożar wybuchł tam, bo bloczek z lat 60/70 jakoś przeżył.
- 17 5
Wszystkie opinie
-
2023-02-20 16:01
(10)
Oczywiście zaraz będą komentarze...dlaczego się nie ubezpieczyli..po prostu ludzi nie stać płacić 5 stów rocznie jak ledwo do końca miesiąca starcza.Zbiórka w porządku,ale miasto powinno w takiej sytuacji groszem sypnąć.A jakoś w artykule o tym ani widu ani słychu.
- 20 105
-
2023-02-20 16:23
Poczekaj: miasto powinno sypnąć groszem w jakiej formie?
Zapłacić za remont, nowe meble, wynajęcie hotelu, czy za co?
Co to jest miasto? Rozumiem, że chodzi o urząd, który własnych pieniędzy nie ma, a ma tylko to, co zbierze w podatkach od mieszkańców. I teraz ci mieszkańcy mają zapłacić tym pechowym mieszkańcom za ich spalone mieszkania? Jesteś pewny?
Co mogło, to miasto dało:
"Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej pracuje w pełnym zakresie - mówiła Magdalena Czarzyńska -Jachim - Działa pomoc psychologiczna i materialna. Uruchomiliśmy całodobowe telefony informacyjne, lada moment do poszkodowanych trafią pierwsze zasiłki w wysokości 5 tys. zł na rodzinę. Po określeniu potrzeb poszczególnych poszkodowanych - kolejne."
Ja bardzo współczuję poszkodowanym w pożarze: zarówno tym, których mieszkania spłonęły, jak i tym, których mieszkania zostały zalane. To wielka tragedia i każdy, kto ma serce i mośliwości, może i powinien im pomóc.
Ale nie uważam, by za ich szkody odpowiadało miasto. Od tego są: polisy ubezpieczeniowe, instytucje charytatywne, wsparcie bliskich: rodziny i przyjaciół.- 39 3
-
2023-02-20 16:26
Ubezpieczenie 500 zł Rocznie a jak pożar straty na wielkie tysiące ! Ty trollu umiesz liczyć !!!
- 32 5
-
2023-02-20 16:30
A dlaczego to właśnie Miasto ma sypnąć groszem a nie Rząd PiS towarzyszu Svencjusz?
- 18 15
-
2023-02-20 16:36
jesli nie stac cie na ubezpieczenie mieszkania, to nie stac cie na mieszkanie
te skladki sa smiesznie niskie w porownaniu do ubezpieczen komunikacyjnych. Po co byc madrym po szkodzie?
- 34 5
-
2023-02-20 17:00
Ubezpieczenie od pożaru można zaleźć znacznie taniej, a nikt mi nie powie, że 150-200 zł rocznie to dla niego za duże pieniądze. Oczywiście ogromnie współczuję poszkodowanym i należy im pomóc, ale jednak tak jak wykupujemy OC samochodu, tak samo powinniśmy ubezpieczać co roku mieszkanie - dla własnego spokoju
- 32 1
-
2023-02-20 17:16
Jakie 500zl
Rocznie? Nie stać, a na fajki, winko, nowego iphona, mieszkanie w Sopocie. Stać?
Ubezpieczenie ok 40m2 od ognia powodzi itd to ok 300zl!- 28 3
-
2023-02-20 19:20
Niech sprzedadzą taką chatę
i przeniosą się do 3-pokojowego mieszkania.
- 5 3
-
2023-02-20 19:58
To jest dużo 500 zł rocznie na ubezpieczenie mieszkania ? Ja płace 400 zł rocznie , a nie zarabiam kokosów .
- 5 0
-
2023-02-20 20:09
Niech Czarnek rzuci groszem, miał 3mln dla Rydzyka to i tu znajdzie.
- 3 3
-
2023-02-21 08:23
Wybór należy do Ciebie
500 na ubezpieczenie nie było a teraz będzie ich stać na odtworzenie tego co się spaliło ? Życie jest zbiorem kompromisów i rezygnacji . Za dwa dni kiedy dym się rozwieje zostaną sami ze swoimi problemami . Jeżeli nie byli ubezpieczeni to będą skazani na poniewierkę i łaskę innych i te "zaoszczędzone" 500 się teraz zemści . Nikt nie lubi płacić ubezpieczenia ale tak wyglądają konsekwencje kiedy się nie ubezpieczymy. Co do Ciebie , dosyp coś z własnej kiesy żeby im pomóc tylko pamiętaj że 100 zł nie wystarczy.
- 1 0
-
2023-02-20 16:07
Opinia wyróżniona
Trzeba pomóc (21)
Ludzie stracili dach nad głową, bardzo przykre :(
- 102 46
-
2023-02-20 16:32
(14)
Prezydent Sopotu niech sypnie,ma na takie zbytki jak zapraszanie TVN czy podróże po Polsce...to tym bardziej tu.
- 36 39
-
2023-02-20 17:14
mieszasz dwa "systemy walutowe", doktorku
- 14 16
-
2023-02-20 17:24
Niby z jakiej racji ma wydawać moje podatki na ludzi, którym było szkoda paru złotych na polisę? (10)
Niech im Czarnek zafunduje po willi jak swoim ziomeczkom z partii, albo Daniel z Pcimia udostępni kilka z trzydziestu dziewięciu (na chwilę obecną) mieszkań które posiada. A może Morawiecki im działeczkę załatwi po taniości od zaprzyjaźnionego proboszcza i będą się mogli wybudować.
- 29 25
-
2023-02-20 18:56
Ty chyba nigdy szkody nie likwidował z polisy (4)
Nawet jeśli mają polisę, to już ubezpieczyciel zadba, żeby dostali coś z połowę tego, co im się należy i nie wcześniej niż za miesiąc-dwa. W tym czasie muszą gdzieś mieszkać i coś jeść.
- 24 11
-
2023-02-20 19:29
nie weim jak ten powyzej, ale ja likwidowalem i bylo ok i nie wiem po co wymyslasz (3)
- 8 8
-
2023-02-20 19:50
Nie każdy ma tyle szczęcia, to zależy od ubezpieczyciela. Ja np. toczę boje z pzu, i nei jest to łatwa walka. (2)
- 11 5
-
2023-02-20 20:43
to nie moze byc kwestia szczescia, bo kwestie odszkodowan sa wypadkowa nieszczescia :)
no i nie bylo to PZU
- 2 1
-
2023-02-21 09:22
Nie ma gorszego ubezpieczyciela!
- 2 0
-
2023-02-20 19:50
Zanim dostaną ubezpiecznie minie sporo czasu, pzu np. zawsze zwleka w takich sytuacjach, nie wiem jak inni. (2)
- 9 4
-
2023-02-20 20:45
jesli jest komplet kwitow i sprawa zamknieta przez policje itp, to nie ma zadnego zwlekania, chyba, ze kwestionujesz wysokosc odszkodowania
- 3 5
-
2023-02-21 09:25
Ja z Hestii zaliczkę dostałam po 2 dniach, resztę odszkodowania natychmiast po złożeniu niezbędnych dokumentów i wizycie ich likwidatora szkód. Byłam bardzo zaskoczona, ze tak sprawnie i bez problemów to poszło.
- 2 0
-
2023-02-20 22:21
Przeciez wiadomo, że twoje podatki ida na nagrody dla urzedników bo im sie one po prostu nalezą, ale tu nie kwiczysz, bo masz za krótkie nogi.
- 3 3
-
2023-02-21 08:59
niech karnowski pomaga imigrantom ekonomicznym z Afryki a nie swoim mieszkańcom
dla nich krótko: trzeba było kupić ubezpieczenie!!!
- 0 1
-
2023-02-21 08:11
Innym sypie? Czy ludzie domy, mieszkania ubezpieczają?
- 0 1
-
2023-02-21 08:15
Może pis da?
Czy nie było pislamistów wśród mieszkańców?
2.7 miljnarda na szczujnie TVP poszło. A podróże karakana darmowe nie są- 2 1
-
2023-02-21 06:11
To teraz pomyslcie jak się czują Ukraincy.. (5)
- 7 7
-
2023-02-21 07:15
(4)
Oni czują się lepiej niż my, w niemieckim sklepie ogloszenia w ich języku, reklamy w ich języku. Władza robi wszystko żebyśmy nie czuli się u siebie. Niszczą nas od środka.
- 6 11
-
2023-02-21 08:10
Zapewne chcialbys się z nimi zamienic, prawda? (1)
- 3 1
-
2023-02-21 09:43
Przecież się zamieniasz.
Kasę dej! Broń dej! Kasę dej! Amunicję dej! Sprzęt dej! Kasę dej! Żołnierzy dej! Kasę dej!
A oni niech balują dalej po polskich klubach.- 0 4
-
2023-02-21 09:23
Patridioty nie chodzą do Niemieckich sklepów! To skąd wiesz?
- 0 1
-
2023-02-21 09:26
daj spokój, ich tam gwałcą i zabijają ...
- 0 1
-
2023-02-20 16:07
Prezydent Sopotu chciał przyjmować imigrantów z Afryki, dawać im mieszkania (6)
a nie ma możliwości żeby pomóc Sopocianom??
- 88 37
-
2023-02-20 16:09
(4)
Wpuścić wszystkich a potem się zobaczy))
- 24 6
-
2023-02-20 16:49
Nawet pomnik bratu balbiny zafundował koło szpitala w dolnym mieście (3)
- 7 7
-
2023-02-20 17:20
Chodzi o pomnik tego co wyszedł na zwolnienie lekarskie z obozu koncentracjego? (1)
- 2 10
-
2023-02-20 17:24
lepiej, o tego co ze strachu przesypia trudne chwile
- 9 2
-
2023-02-21 10:11
zmieni się władza i może się okazać że brat Balbiny to Ptyś . jeżeli do tej pory nie zniszczą w IPN dokumentów a może już to zrobili ?!
- 0 0
-
2023-02-20 18:56
Przecież po aga co jest jasno i wyraznie napisane w artukule który wystarczy przeczytać nim napisze sie takie bzdury!
- 3 3
-
2023-02-20 16:08
Mam takie oto pytanie (2)
Czy w najbliższe okolicy będą coś budować lub wyburzać?
- 24 20
-
2023-02-20 16:34
spisek wszedzie? ic stont!
- 9 4
-
2023-02-21 10:13
Nie
- 0 0
-
2023-02-20 16:08
a może, tak przy okazji (4)
urzędnicy zabraliby się za porządki z parkującymi (i jednocześnie) blokującymi hydranty przeciwpożarowe?? PR to fajna sprawa, ale chyba nie o to chodzi w pracy dla miasta?
- 44 16
-
2023-02-20 17:27
idz rob zdiecia i wysylaj do SM, daj przyklad postawy obywatelskiej (2)
- 5 0
-
2023-02-20 18:12
no właśnie... (1)
spróbuj się kiedyś dodzwonić do SM w sobotę lub niedzielę (a nie daj Bóg piękne słońce, jak w zeszły weekend)
- 1 0
-
2023-02-20 19:34
a po co dzwonic, napisz
- 0 0
-
2023-02-20 18:09
co ma do samochodow miejski urzednik
chyba ze to jego samochod
- 2 1
-
2023-02-20 16:09
Kto organizuje ta zbiórkę? (7)
Kto organizuje ta zbiórkę?
W tekście...." uruchomiona zbiórkę........"
A kto jest tym pomysłodawcą?- 54 6
-
2023-02-20 16:33
tę, bo zbiórkę! (1)
- 8 6
-
2023-02-20 18:54
Na pewno właściciel hotelu.
- 6 5
-
2023-02-21 06:46
No przecież nie karnowski (1)
- 0 2
-
2023-02-21 09:08
a powinien Karnowski?
- 0 0
-
2023-02-21 07:19
Dobre pytanie!
Aby się nie okazało że to jakaś fundacja co na swoje cele wyda 90% tej kwoty a 10% przekaże poszkodowanym!!!
- 1 0
-
2023-02-21 07:37
Mejza
z zalewską
- 1 0
-
2023-02-21 09:08
może ten co zbierał na samochód rozbity przez kolumnę rządową w Oświęcimiu?
- 0 0
-
2023-02-20 16:09
Ubezpieczenie (3)
Poproszę redaktora o informację czy mieszkania były ubezpieczone. Jeśli były to znaczy, że ktoś zadbał o swój dobytek, a mimo wszystko życie go nie oszczędziło. W takiej sytuacji chętnie pomogę. Dziękuję
- 114 9
-
2023-02-20 16:33
czytam kolejny raz i nie rozumiem co ma ubezpieczenie do zycie nie oszczedzilo? (2)
- 3 36
-
2023-02-20 16:38
Bo przecież (1)
Strzeżonego Pan Bóg strzeże
- 15 1
-
2023-02-20 17:13
ale to nie to samo co "zycie nie oszczedzilo", tam kobiece emocje rozminely sie z logika
- 6 10
-
2023-02-20 16:12
(6)
Patrzę na ten budynek, tragedia, szkoda pieknego obiektu. Nadziwić się tylko nie mogę, jakim cudem metr kwadratowy złożony z kilku desek kosztuje obecnie kwoty z rzędu 25 tysięcy za metr...
- 45 7
-
2023-02-20 16:18
(5)
Piękny ????no bez przesady buda z lat 60 -tych z pozniejsza dobudówka.
- 14 7
-
2023-02-20 16:45
(4)
Wolałbys pewnie tam betonowy koszmarek?:)
- 8 9
-
2023-02-20 17:12
tak, lacznie z betonowym dachem, schodami itp, a potem
i tak okladasz to dachowka, drewnem/marmurem, robisz piekna elewacje i nie straszne mu wichury i przecieki, ale skad mozesz wiedziec. Te sopockie budowle to masa przezartego grzybem drewna (tzw grzyb sopocki) i zasyfialego keramzytu, Przypudrowane z zewnatrz rudery ze starymi instalacjami i klepiskiem wokol.
- 7 1
-
2023-02-20 17:26
A ty domek z gliny kryty strzechą? (1)
- 3 1
-
2023-02-21 07:47
Taki domek to ciepły domek, pamiętam bo taki domek miała babcia do której jeździliśmy w każde ferie czy wakacje.Tam nawet prądu nie było a światło dawały lampy naftowe. Piękny czas , piękni ludzie .
- 1 0
-
2023-02-20 17:28
Przeciez to jest betonowy koszmarek. Tylko pozniej( lata 90te) przerobiony lekko wystylizowany na stare wille poniemieckie.
- 5 2
-
2023-02-20 16:35
Ubezpieczenie (3)
Jeżeli mieli ubezpieczenie to i tak nie pokryje ono wszystkich strat. Niestety takie są realia. Ubezpieczenie nieruchomości powinno być obowiązkowe przynajmniej w zakresie podstawowym.
- 34 9
-
2023-02-20 17:01
> i tak nie pokryje ono wszystkich strat.
A niby dlaczego nie?
> Ubezpieczenie nieruchomości powinno być obowiązkowe
A niby dlaczego tak? Ktoś nie zadbal o ubezpieczenie swojego majątku to jego i tylko jego problem.
Miasto nie powinno dokładać się do pogorzelców. Zapewnienie dachu nad głową - owszem. Jakaś pożyczka - owszem. Ale pożyczka, do zwrotu w ciągu powiedzmy 30 dni, kiedy zostanie wypłacona kasa z ubezpieczenia.- 14 1
-
2023-02-21 09:10
Dlatego obowiązkowo ubezpieczam.
- 0 0
-
2023-02-21 12:48
To zależy, jak masz kredyt hipo to bank zmusza Cie do ubezpieczenia budynku, właśnie na wypadek takiego zdarzenia, Bank nie chce zostać bez niczego :)
- 1 0
-
2023-02-20 16:36
Nie żebym był bezduszny (14)
ale ja na przykład mam ubezpieczony dom do wartości sto pięćdziesiąt procent jego wartości.
- 39 7
-
2023-02-20 16:55
A ja do wartości odtworzeniowej
- 13 0
-
2023-02-20 17:02
(6)
To glupio robisz, bo odszkodowanie nie może przekraczać wartosci szkody. Zatem wypłacą ci max 100%
- 11 4
-
2023-02-20 17:21
Przewidziałem inflację (4)
Łyknęli.
- 3 4
-
2023-02-20 17:23
to powiesz po ewentualnej szkodzie
- 2 1
-
2023-02-20 17:42
(1)
> Łyknęli
Jasne, że łyknęli. Łyknęliby i 10x wyższą wartość. W końcu - skoro masz kaprys przepłacać, to czemu mieliby nie przyjąć twojej składki? Niczym nie ryzykują bo i tak, jak wspomniałem, dostaniesz max 100% wartości szkody.- 6 1
-
2023-02-21 10:39
Bzdura.
Odszkodowanie zostanie wypłacone według zapisów umowy. Jeśli uwzględniała wartość odtworzeniową, dostanie kasę na nowy sprzęt a nie za stary według wartości zużycia.
- 1 0
-
2023-02-20 18:13
nie trzeba byc wrozka, by wiedziec, ze inflacja jest raz mniejsza teraz ogromna, ale zawsze jest
- 0 0
-
2023-02-21 10:38
Może.
Podpisuje się odpowiednio droższą polisę z opcją odszkodowania do wartości odtworzeniowej. Zakłada ona, że poszkodowany kupi nowy sprzęt odpowiadający właściwościom staremu, straconemu. W tej opcji np. spali ci się chata z telewizorem kupionym za 8 tysięcy, który w momencie pożaru miał 5 lat i był warty 2 tysiące. Odszkodowanie uwzględni zakup nowego telewizora za 8 tysięcy. Tylko trzeba dopilnować wyboru właściwych warunków w umowie, zapłacić więcej i... nie pisać bzdur.
- 0 0
-
2023-02-20 17:10
A z tego otrzymasz połowę (4)
i dalej będziesz się musiał procesować o resztę.
- 4 8
-
2023-02-20 17:27
Miałem włam. (3)
Oddali mi więcej.
- 4 2
-
2023-02-20 17:28
a fure i samolot tez?
- 2 1
-
2023-02-20 17:40
(1)
Skoro oddali ci więcej niż straciłeś, to popełniłeś przestępstwo wyłudzenia.
Na twoim miejscu bym się tym publicznie nie chwalił. Internet nie daje anonimowości, wbrew pozorom.- 3 3
-
2023-02-21 08:24
Jakie przestępstwo?
Pokazałem na przykład kwitek z kasy i pudełko ukradzionego aparatu za 4000. Aparat nie do sprzedania za 2000 a dostałem zwrot 4000 i tyle w temacie. Żadnego wyłudzenia nie było.
- 1 0
-
2023-02-20 19:26
Jesteś w błędzie. Obyś nie musiał
O tym się przekonać
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.