• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • najgorszy BoK w Europie, brak kompetencji

    Bez mojej wiedzy uraczono mnie usługą indywidualnego podawania stanu licznika.
    No i po odkręceniu tematu, po mojej interwencji, fakturą za pół roku!!!
    Zapłać rencisto ...a potem sobie wyjaśniaj .
    Więcej rzetelności i empatii
    a nie jakieś dyżury aby sobie podnieść samopoczucie i zaraportować zarządowi nowe niby proklienckie działania!!!!

    • 5 0

  • Dlaczego przy podawaniu stanu licznika (rzeczywiste) system nie przyjmuje wartości z poprzedniego miesiąca

    (zero zużycia, w lokalu nikt nie mieszka) tylko trzeba podać wartość o 1 kwh wyższą niż stan faktyczny. Inaczej system na Eboku nie przyjmuje rozliczenia. Dlaczego mam nadpłacać??

    • 3 0

  • Energa... (2)

    to najgorsza firma z jakąkolwiek w życiu miałam do czynienia. Żadne odpowiadanie na pytania tego nie zmieni. Najpierw sprawa w sądzie, bo ta durna firma przez dwa lata nie potrafiła zrozumieć, że nie mieszkam już pod danym adresem (protokół zdawczo-odbiorczy oczywiście podbili, ale jakoś im to umknęło) i dalej wysyłali faktury, których oczywiście nie opłacałam, bo mnie już tam nie było. Potem przez półtora roku nie raczyli wysłać faktury na nowy licznik obiecując, że rozłożą płatność na pół roku. Przychodzi FV i co? płatność za dwa tygodnie. Żeby tego było mało, to przez jakiś czas na adres x przychodził rachunek z licznika Y, a z licznika Y nie przychodziło wcale. Jesteście najgorszą firmą EVER i nie ocieplicie swojego wizerunku w ten sposób. DLA MNIE JESTEŚCIE SKOŃCZENI.

    • 12 2

    • (1)

      Postaramy się wyjaśnić tą sprawę. Potrzebujemy w tym celu kilku dodatkowych informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz aktualnego numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy zawartej z Energą. Prosimy przesłać je wraz z kopią opisu sprawy na podany przed redakcję portalu adres: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Dzięki tym danym będziemy mogli przyjrzeć się bliżej opisanej sytuacji.

      • 0 2

      • Co wy chcecie wyjaśniać? Wyjaśnienia to macie na wyroku sądu. Najpierw zalozyliscie sprawę, a potem nie raczyliscie się na niej pojawić. Najgorszemu wrogowi was nie polecę.

        • 2 0

  • Termin płatności (1)

    Dzień dobry,
    chciałbym poruszyć temat płatności elektronicznych za rachunki poprzez energa24.
    Otóż dlaczego naliczane są odsetki za nieterminową wpłatę kiedy zapłata zostaje dokonana w ostatnim dniu terminu płatności.
    Przecież pieniądze przekazywane są na konto firmy w ciągu kilku minut poprzez Blue Media, a Energa uważa, że wpłata jest opóźniona i przy następnym rachunku wystawia notę odsetkową.
    Czy macie naprawdę tak kiepski system rozliczeń (o problemach systemu przecież słyszał cały kraj), czy też pracownicy nie potrafią go poprawnie obsłużyć.
    Mówiąc szczerze jesteście jedyną firmą która tak działa. Normalnie pojawia się informacja o przyjęciu płatności z zastrzeżeniem, że zostanie rozliczona w terminie 24 czy 48 godzin.
    Tak się dzieje w normalnie działających firmach, ale nie u Was.
    Mało tego - na zgłoszenie złożone poprzez stronę z zapytaniem (kilkukrotne) nie pojawia się żadna odpowiedź, a sprawa zostaje "odhaczona" jako zakończona.
    Nie muszę dodawać, że jest to co najmniej (bardzo delikatnie mówiąc) niegrzeczne.
    I nie chodzi tu tylko o mój konkretny przypadek, bo z tego co się dowiedziałem tak są traktowani Wasi klienci.
    Kolejna sprawa to brak jakiejkolwiek reakcji na mailowe próby kontaktu z firmą. To już jest chyba więcej niż w/w niegrzeczność. To po prosty brak dobrego wychowania.

    • 5 0

    • potwierdzam to co napisane powyzej

      potwierdzam to co napisane powyżej jedno wielkie dno

      • 0 0

  • Beeee beda odpowiadc

    Śmieszne maja tam taki bajzel a pracownicy są nie doszkoleni nie posiadają odpowiedniej wiedzy. Wysyłają FV po 1roku lub zaległe FV z 2015 roku z odsetkami nie informując ani razu klienta o zaległej FV!! Wystawiają odsetki od nadpłaty ENERGA TO JEDEN WIELKI BAJZEL

    • 3 0

  • kiedy skończą sie problemy z stroną internetową? (7)

    • 50 1

    • Chcąc podpisać umowę przez internet trzeba zaznaczyć te trzy punkty. Nie spotkałem się jeszcze nigdy z takim bezczelnym (3)

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez ENERGA-OBRÓT SA oraz przez inne podmioty współpracujące z ENERGA-OBRÓT SA, a także na udostępnianie tych danych spółkom z Grupy Kapitałowej ENERGA. *

      Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej przez ENERGA-OBRÓT SA oraz Spółki Grupy Kapitałowej ENERGA na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. *

      Wyrażam zgodę na wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego. *

      • 2 1

      • zgadza się !

        ja nie mogę od pół roku wydrukować ze swojego konta na Enerdze faktur. Kiedy loguję się na moje konto , zmuszają mnie do zaakceptowania powyższych warunków (wszystkich zgód marketingowych). Nie zgadzam się na to , więc płacę 4 kolejne rachunki na podst. informacji z e-mail. Dzwonię z tym problemem na infolinię. Okazuje się , ze jedynym wyjściem jest rezygnacja z faktur elektronicznych. Chcę zrezygnować , ale nie mogę przez infolinię telefoniczną. Muszę załatwić to osobiście. Tracę dzień urlopu, ponad dychę za parking i ponad 3 godziny w kolejce.
        Obecnie czekam na papierową fakturę w domu. Jakbym cofnęła się 20 lat wstecz.
        Postępowa Energa.
        Mam pytanie do Energii - czy zmuszanie do godzenia się na wszystkie postawiona warunki jest zgodne z prawem ?
        Czy Energa uważa , że w ten sposób szanuje swoich klientów ?

        • 0 0

      • Jeżeli nie możesz podpisać umowy bez zaznaczenia tego, składaj skargę do UOKIK (1)

        • 1 0

        • Wiesz ja niedługo będę miał 40 lat.

          Nie wiem czy mi się opłaca składać skargę do uoiku. Po za tym jak dzwoniłem do uoiku w Gdańsku to Pani była chyba zła i coś mówiła że oni coś rozpatrują od 2 lat i jakiś wyrok będzie i żeby zaczekać. To Ty złożysz za mnie co?Bo ja myśle jak Bartłomiej Sienkiewicz że to Państwo to ChDiKK

          • 3 1

    • "ze strona" (1)

      Wtedy kiedy skoncza sie twoje z jezykiem polskim.

      • 2 0

      • Tak piszesz bo chodzisz jeszcze bez koła.

        • 0 0

    • Wypełnij przez internet to tak Cię wydmją że będziesz chodził z takim kołem kołem pompowanym jak kobiety w ciąży mają jak

      • 0 2

  • a kiedy pracownicy Energa odpowiedzą...

    karnie za nienależne korzyści wynikające z zaniedbania, opieszałość, zaniechania, przerzucanie cięzaru dowodu na ofiarę, braku staranności... itd, itp

    • 7 0

  • kiedy skończą sie problemy ze stroną internetową (2)

    Od dluzszego czasu pracownicy infolinii nie potrafia pomoc w logowaniu do strony 24.energa.pl rozliczenie rzeczywiste, wniosek taki ze system jest nie dopracowany a energa zacheca do samodzienego podawania stanu licznika .

    • 6 0

    • Do wyjaśnienia sprawy będziemy potrzebowali dodatkowych danych: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza powyżej opisem na wskazany przed redakcję adres: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Otrzymawszy niezbędne dane, będziemy w stanie zweryfikować sytuację.

      • 0 0

    • już Ci wyjaśniam sąsiad:)

      Nie wiem na kogo trafiłeś na infolinii ale mi powiedzieli, że jeszcze nie było migracji mojego konta. Jak w ebok.energa.pl nie będziesz miał widocznych danych nr klienta i nie będziesz mógł się rozliczyć to dzwonisz do nich i podadzą Ci nowy nr klienta (do starego dodawane są cyfry) i wtedy rejestrujesz się na 24.energa.pl :)

      • 1 0

  • prepaid (2)

    pamiętam jak kilka lat temu miałem licznik przedpłacony - od samej lodówki stan licznika malał w oczach

    • 12 1

    • (1)

      mi , jak się okazało , po badaniu legislacyjnym licznik zawyżał o połowę zużycie energii przez okres 5 lat ! teraz ciągnie się reklamacja od ... sierpnia mimo ustawowych jak i wewnętrznych terminów narozpatrzenie reklamacji ... ehh

      • 3 0

      • Chętnie przyjrzymy się tej sprawie. Potrzebne są nam jednak dodatkowe informacje: numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE licznika. Oba znajdują się na górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy je przesłać wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem sytuacji na wskazany przez redakcję adres: dyżur.energa@trojmiasto.pl.

        • 1 3

  • Szanowni Państwo w Enerdze! (1)

    Dlaczego nie udzielają Państwo odpowiedzi na pisma złożone za potwierdzeniem (imienna pieczątka pracownika i datownik) w punkcie obsługi klienta, np. w Galerii Przymorze?
    To się nadaje do UOKiK.

    Dlaczego tak często konsultanci na Infolinii odpowiadają odmiennie na te same pytania?
    Kolejny zapytany mówi, że udzielona mi informacja przez jego poprzednika, jest nieprawdziwa- oczywiście innymi słowami, tak, by nie potwierdzić popełnienia błędu poprzedniego konsultanta.
    Po wielu rozmowach z konsultantami, uważam, iż Energa nie dba o właściwe szkolenia, wiedza tych pracowników pozostawia wiele do życzenia, to wina "góry".

    • 8 0

    • Z chęcią pomożemy i udzielimy wyjaśnień, będziemy jednak potrzebowali kilku dodatkowych informacji: Pani numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Prosimy, aby przesłała je Pani wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem na wskazany przez redakcję adres: dyżur.energa@trojmiasto.pl.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane