- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Wyprosił z autobusu dzieci z hulajnogami (772 opinie)
- 3 Pierwsze spotkanie trzech prezydentek (306 opinii)
- 4 Protest na ul. Boh. Getta Warszawskiego (434 opinie)
- 5 15-latek autem na minuty uciekał policji (116 opinii)
- 6 Zwężenie na Estakadzie Kwiatkowskiego (25 opinii)
Prawie milion zł za promocję Gdańska w komedii romantycznej
Ponoć prawdziwej miłości nie można kupić. Można ją jednak traktować jako motyw przewodni filmu, do którego produkcji Gdańsk zwiększył dofinansowanie z pół miliona do prawie 1 mln zł. Zawarta właśnie umowa obejmuje promocję miasta na płytach z filmem "Miłość jest wszystkim", które zostaną wydane w marcu 2019 r.
Jak czytamy w opisie filmu, opowiada on o romansie pomiędzy piłkarzem a kobietą, która nie jest fanką futbolu, w okresie tuż przed świętami Bożego Narodzenia, gdy do miasta przypływa Święty Mikołaj. Akcja będzie obfitować w zdrady i tajemnice, których zwieńczeniem będzie dopracowany w każdym szczególe ślub z zaskakującym finałem.
Pół miliona na promocję miasta
Gdańsk dotychczas za promocję miasta w formie tła do scen filmu zapłacił pół miliona złotych.
Czytaj także: Od Klossa do Boskich - te seriale kręcono w Trójmieście.
- Turyści chętnie przyjeżdżają do miejsc, w których toczą się akcje oglądanych przez nich filmów i chętnie podążają śladami swoich ulubionych bohaterów. Osadzenie fabuły w całości w Gdańsku stanowi ogromny potencjał dla promocji atrakcji turystycznych miasta, szczególnie poza sezonem turystycznym. Miasto będzie miało również wpływ na sposób, w jaki przedstawiony zostanie gród Neptuna - mówiła w październiku 2017 r. Anna Iwanowska z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
492 tys. zł za logotyp i film promocyjny na płytach
Teraz okazuje się, że miasto chce dołożyć do produkcji filmu jeszcze 492 tys. zł. Za taką kwotę Akson Studio umieści na 53 tys. płyt DVD i Blue Ray logotyp Gdańska oraz film promocyjny w menu każdej płyty, który "wzmocni przekaz promocyjny miasta Gdańska".
- Będzie to minutowy film promujący zimowy, bajkowy Gdańsk. Materiał zostanie przygotowany i zmontowany przez Akson Studio. Film nie został jeszcze nigdzie opublikowany - dodaje Jędrzej Sieliwończyk z Referatu Prasowego UMG.
Czy w dobie serwisów oferujących filmy na żądanie (VOD) warto promować miasto na tradycyjnych nośnikach i płacić ponad 9 zł za reklamę na każdej płycie?
- Uznaliśmy, że promocja Gdańska na "twardych" nośnikach ma wymierną korzyść promocyjną dla miasta. Płyta ukaże się w marcu, podczas gdy na obecność filmu w płatnych serwisach przyjdzie nam czekać znacznie dłużej - przekonuje Sieliwończyk. - Przekaz [promocyjny] jest skierowany zatem do tych, którzy nie korzystają z serwisów internetowych i tych, dla których DVD i Blue Ray to przedmiot kolekcjonerski czy idealny prezent.
Premiera filmu w kinach 23 listopada
Premiera filmu na ekranach kin planowana jest 23 listopada br. Dzień wcześniej przewidziano przedpremierowy pokaz dla publiczności w Gdańsku (nie są jeszcze znane szczegóły tego wydarzenia).
Opinie (239) ponad 10 zablokowanych
-
2018-11-03 08:04
film
Żeby jeszcze ten film był o czym..a tu taka tandetna fabuła.. Wow miłość w Boże Narodzenie.. Ile takich filmów już było..a ile inwestycji za tą kasę można było zrealizować
- 14 0
-
2018-11-03 07:45
Doświadczony (1)
Jak się płaci fortunę za durny filmik to dla decydenta cośik kapnie i stąd taka chojność
- 9 3
-
2018-11-03 08:00
Może jakiś Hojny datek na słownik dla tego pana?
- 2 0
-
2018-11-03 07:39
Straszna maniera płacenia miast za durne filmy
A jeszcze gorsza, że te dopłaty są "krypto łapówkami" dla stacji bedących włascicielami studia filmowego. No ale taki mamy tu klimat i pewnie jeszcze długo taki będzie.
- 21 1
-
2018-11-02 22:03
(1)
Szkoda pani Kołakowskiej.
- 7 5
-
2018-11-03 07:00
W końcu na leczeniu
- 0 1
-
2018-11-02 19:22
W Gdansku moglby powstac film o romansie pilkarza i butelki, ktora nie byla pusta... (2)
A tak bardziej na serio - moze re-make "Sliding Door":
W pierwszej wersji tramwaj przyjezdza o czasie, bohaterka jest na czas w pracy, gdzie zdobywa uznanie szefostwa i awansuje. Kariera nabiera rozpedu.
W wersji drugiej (realistycznej) - sznur "dortmundow" blokuje tory, bohaterka czeka 30 minut na przystanku, po czym decyduje sie na SKMke. skmka przyjezdza spozniona i napakowana pasazerami jak biceps Schwarzenegera 40 lat temu. Oczywiscie krotki sklad. Zniechecona bohaterka wybiera taksowke. Wiezie ja przystojny Janusz w kamizelce - co prawda okrezna trasa przez Piecki-Migowo, Niedzwiednik, Wrzeszcz i Sopot Gorny ale dzieki temu kwitnie miedzy nimi uczucie.
Maja trojke dzieci, i za 1500+ zyja dlugo i szczesliwie.- 30 0
-
2018-11-03 02:15
W pierwszej wersji - zycie rodzinne w rozspce.
Wraz z awansami zaczyna mobbingowac pracownice i molestowac mlodszych pracownikow.
- 3 0
-
2018-11-02 20:18
:)
- 3 0
-
2018-11-02 16:50
(3)
Czy wy macie kompleks niższości, że potrzebujecie reklamy?
- 88 39
-
2018-11-03 00:44
Budyń ma zobowiązania u Tuska i reszty
- 2 2
-
2018-11-02 17:03
Coś tam, coś tam, drzazga i belka w oku...
Spośród wszystkich polskich samorządów rekordzistką pod względem wydatków na promocję jest Warszawa. W ubiegłym roku stolica przeznaczyła na różne tego typu przedsięwzięcia łącznie 23,7 mln zł. Z planów budżetowych na ten rok wynika, że miasto chce zwiększyć te wydatki aż o 120 proc. — do 52,2 mln zł.
- 10 1
-
2018-11-02 16:53
Gdańsk jest po prostu romantyczny
Dużo bardziej niż Warszawa
- 13 6
-
2018-11-02 17:16
Gdzie by filmowcy robili filmy gdyby miasta im nie płaciły? (3)
Czyżby się skończyło wtedy tak, że to miasto dostawałoby od filmowców pieniądze za możliwość nagrywania w danym mieście?
- 41 3
-
2018-11-03 00:38
Cały Gdańsk zalany budyniem, a to dobre podłoże do miłości .
- 1 0
-
2018-11-02 17:49
Przychodzi TVN do Budynia i mówi: "dajesz bańke, albo zrobimy film o miłości na Oruni" (1)
- 9 0
-
2018-11-02 20:13
Hee
- 0 0
-
2018-11-02 23:53
Rachunek
A co, telewizja dla ćwierćinteligentów ma za darmo POpierać miernoty?
- 9 2
-
2018-11-02 16:43
Topicie kasę w jakąś szmirę, a drogi dziurawe i chodniki krzywe. (8)
Byście lepiej za to drogi wyremontowali, a nie marnujecie pieniądze na promocje w jakimś "szicie". No ale kto bogatemu zabroni, a jak miastem włada władca absolutny i dożywotni, to tym bardziej.
- 285 50
-
2018-11-02 18:00
W niedzielę jest szansa to zmienic (5)
Trzeba tylko chcieć i się nie bac!
- 41 9
-
2018-11-02 18:52
(4)
Dosc juz Adamowicza. Ludzie sie bardzo na nim zawiedli...
- 26 11
-
2018-11-02 18:53
Cccooombo breaker (3)
Śmieszne algorytmy mają te boty ;)
Zainteresowanym przypominam, żeby sprawdzili powiązania Płażyńskiego ze SKOKami...- 11 21
-
2018-11-02 20:23
Zestawienie świadczy o kłopotach myślowych, albo o (2)
prowokowaniu.
- 7 3
-
2018-11-02 20:35
Niby czemu (1)
Przecież są faktury PiSu i rosyjskiej firmy wynajmującej trolli i programującej boty.
A Płażyński i SKOKi? Wpisz w google :)- 11 11
-
2018-11-02 23:30
może wpisz adamowicz i przekręty, jeśli się nie boisz
- 7 7
-
2018-11-02 19:31
Kopiowanie intensywnej promocji Gdyni.
Wątpię jednak, by sukces wyborczy był na miarę Szczurka.
- 6 4
-
2018-11-02 18:52
Kłócisz się o równowartość odprawy z Energi?
Przynajmniej na coś wydał wspólne pieniądze, a nie przytulił dla siebie...
- 5 11
-
2018-11-02 22:05
(1)
Głosujmy na pana K.Płażyńskiego.
- 24 9
-
2018-11-02 23:09
spie**zaj dziadu.
- 3 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.