• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Promocja na korki przed Fashion House

Maciej Naskręt
14 maja 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Kierowcy-klienci na ponad godzinę utknęli w korku przed outletem na gdańskich Szadółkach. Kierowcy-klienci na ponad godzinę utknęli w korku przed outletem na gdańskich Szadółkach.

Ogromne korki wokół gdańskich Szadółek. Powód: centrum handlowe Fashion House zorganizowało wyprzedaż, która przyciągnęła kilka tysięcy klientów.



Sięgające 90 procent obniżki cen towaru przyciągnęły kilka tysięcy spragnionych wyprzedaży klientów. Trudno jednak powiedzieć, czy wyprzedaż zakończyła się sukcesem: tysiące aut utknęło w drodze do tego położonego przy obwodnicy centrum handlowego.

Zakorkowana została Obwodnica Trójmiasta zobacz na mapie Gdańska z kierunku Pruszcza i Gdyni. Ogromne utrudnienia pojawiły się też na ul. Przywidzkiej zobacz na mapie Gdańska i na ul. Jabłoniowej zobacz na mapie Gdańska. Przejazd zajmował nawet półtorej godziny.

- Wydostanie się autem z parkingu przy Fashion House zajęło mojej żonie ponad godzinę - napisał do nas Bartłomiej Cyrny.

- Zostawiłem auto na terenie outletu. Wrócę po nie wieczorem albo jutro, jak ten "cyrk" minie. Nie będę tu kwitł wiecznie. Ruszyłem do domu pieszo, mieszkam na Chełmie. Nigdy więcej takich promocji - powiedział nam podczas rozmowy telefonicznej pan Adrian.

- Próbujemy zapanować nad sytuacją. Policja już na skrzyżowaniu ul. Jabłoniowej i ul. Przywidzkiej kieruje ruchem. Powodem tych utrudnień jest zablokowana droga z kierunku Szadółek w stronę centrum Gdańska. Tam protestują związkowcy spółki Energa - wyjaśniła nam Katarzyna Czapran, odpowiedzialna za marketing w Fashion House Gdańsk.

- Jest godz. 15.30, moja żona od 4 godzin nie może wyjechać z wewnętrznego parkingu przy tym sklepie - denerwuje się pan Mateusz. - Gdy dodzwoniłem się do dyrekcji Fashion Outlet powiedziano mi, że winni tej sytuacji są sami klienci, którzy zbyt tłumnie przyjechali do centrum.

Sytuację drogową pogorszył wprowadzony tuż przed organizacją wyprzedaży jednokierunkowy ruch na ul. Przywidzkiej. Tam prowadzone są prace przy budowie sąsiadującego z Fashion House centrum handlowego.

Miejsca

Opinie (491) ponad 20 zablokowanych

  • KORKI, DROŻYZNA, TŁUMY NAIWNIAKÓW!!!!! NIE WARTO!!!!!!!!!!!!!

    Pomimo, że mieszkam obok Fashion Housa ciuchy kupuję na... Allegro! O wiele taniej!!!!!! Polecam każdemu i odradzam F.H!

    • 9 0

  • ja nawet nie wiedziałam, że są promocje i nie wiedziałam co się dzieje - Kartuska stała już od Nowatorów, obwodnica 5km/h już od Matarni, zamiast jechać z pracy do domu 30min. jechałam 1h15min! masakra jakaś, pół miasta sparaliżowane za nie wiadomo jaką promocję... gratuluję pomysłodawcom akcji, mam nadzieję, że jeśli na przyszłość będą chcieli coś takiego zorganizować to wcześniej szumnie/medialnie uprzedzą zwykłych mieszkańców, żeby szykowali nerwy na przejazd przez miasto...

    • 5 0

  • polaki biedaki (1)

    rzuca sie tłumnie na kazda promocje

    • 13 3

    • Zgadza się ... aż żal patrzeć ...

      ... i jeszcze pretensje do sprzedających, że nie oddali towaru za pół darmo ... wstyd i dno.

      • 2 1

  • hahahahha, naiwność ludzka nie zna granic....

    • 4 0

  • Magia reklamy ;)

    Słowo PROMOCJA jest od początku przemian w RP mylone (często specjalnie manipulowane) z innym pojęciem WYPRZEDAŻ (np.ostatnich sztuk). Leci taki Kowalski na złamanie karku, bo PROMOCJA a na miejscu okazuje się, że nie PROMOCJA a wyprzedaż jeno. I prosi sprzedawce w takim razie o "wyprzedanie" mu tego produktu. Na to ten , że nie ma. Jak to nie ma !!!?? Wyprzedaliśmy.Bo czemu ma służyć promocja ? Promowaniu czegoś (lub kogoś). Czyli z założenia jest to nowy produkt usługa, marka wchodząca/y dopiero co na rynek. Wyprzedaż może natomiast oznaczać opróżnienie magazynu z resztek serii jak i równie dobrze zakończenie produkcji danego towaru bądź jego rodzaju. Każdy marketingowiec to wie i sprytnie to wykorzystuje nie ponosząc konsekwencji za ewentualne skutki ( w tym wypadku korki) a ma przy tym świetną reklamę i rozgłos. Darmowy. A to się liczy bo darmowa reklama w takich bądź innych okolicznościach jest jednak nadal reklamą ZA DARMO. Na przyszłą "wyprzedaż" wybierze się więcej osób, bo będą pamiętać o tym co się działo dziś, stwierdzając, że skoro było aż tyle ludzi, ze były korki tzn., że na pewno dawali coś w super okazyjnej cenie A przeciętny marketingowiec zasady "jak zarobić na owczym pędzie " ma wykute na pamięć jak dziecko z podstawówki tabliczkę mnożenia. No ale za to mu w końcu płacą. Swoim np.czasem właśnie Ci , którzy potem narzekali na sytuację.

    • 11 0

  • MASAKRA! (1)

    Jakie przeceny?! Jestem w FH bardzo często, kojarzę ceny produktów i jestem zszokowana tym, co dzisiaj się stało. Wszyscy zostaliśmy zwyczajnie oszukani, przecen tam w ogóle nie ma, a jeżeli coś jest już faktycznie tańsze, to wygląda jak szmata, jest drugiego gatunku albo zupełnie niemodne... A co do korków - w życiu nie widziałam tylu samochodów w tamtym miejscu. Gdyby ktoś jeszcze chciał się tam wybrać zdecydowanie ODRADZAM!!!!

    • 13 0

    • O!

      Takiej oceny mi brakowało. Dzięki.

      • 2 0

  • ha ha

    widac ile wiesniakow jest bo to do galerii takich korkow nie ma :D

    • 5 0

  • Gratulacje dla Pani Katarzyny z marketingu, brawa !

    Jak istota rozumna może wymyślić taką nibyWIELKĄPROMOCJĘ widząc przecież co tam się dzieje z remontem dróg od kilku dni ....
    Podobnież w działach marketingu powinny pracować osoby z wyobraźnią ;-)

    może właściciele Outletu powinni raz na jakiś czas sprawdzić aktualność sprawności myślenia swoich pracowników?

    Tragedia i odwrotny efekt !
    Ludzie mają Was dość !

    • 19 0

  • Byłem, ale promocji nie widziałem

    na szczęście udało mi się jakoś dojechać, ale max jaki widziałem to - 30% a przeciętne to od -5% do -10% , chyba mocno się przereklamowali

    Całkowicie nie polecam jeżeli ktoś się wybiera. Strata czasu !!!!!

    • 10 0

  • ha,ha,ha,ha,ha,ha-bbuuuuaaaahhhhaaaa!!!

    tępota w polsce nie ma granic...ha,ha,ha,buuahhaaaa-!!

    • 11 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane