- 1 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (386 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (108 opinii)
- 3 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (489 opinii)
- 4 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (266 opinii)
- 5 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (301 opinii)
- 6 Kleksem asfaltu w gumę przy Zieleniaku (142 opinie)
Rząd ogranicza możliwość wyjścia z domu
Zakaz wychodzenia z domu, poza załatwieniem najpilniejszych spraw oraz gromadzenia się w większej liczbie niż dwie osoby, a także ograniczenie liczby pasażerów w komunikacji miejskiej, którzy bedą mogli zająć tylko połowę miejsc siedzących - takie ograniczenia wprowadza nowe rozporządzenie ministra zdrowia. Nowe ograniczenia mają obowiązywać do 11 kwietnia. Wcześniejsze obostrzenia również pozostają aktualne.
- Musimy wprowadzić kolejne obostrzenia, żeby zapanować nad rozprzestrzenianiem się koronawirusa - powiedział premier Mateusz Morawiecki. - Szykujemy się na zwiększoną falę zachorowań, chcemy ją ograniczyć i wypłaszczyć, bo - jak mówią eksperci - to jest możliwe.
- Praktyka innych państw pokazuje, że umiarkowane ograniczenia mogą prowadzić tylko do przesunięcia fali zachorowań. Jeśli nie ograniczymy kontaktów do maksimum, to nie uratujemy ludzkich żyć, dlatego proszę o jeszcze większy wysiłek we wspólnym działaniu, by ograniczyć wirusa - zaapelował Łukasz Szumowski, minister zdrowia.
Żeby to było możliwe, wprowadzone zostały dalsze społeczne obostrzenia:
- przemieszczanie się jedynie w grupie do dwóch osób (nie dotyczy rodzin)
- zakaz wychodzenia z domu, nie licząc załatwienia najważniejszych spraw: do pracy, sklepu, apteki, lekarza (chociaż starajmy się dzwonić), wyjście z psem lub na spacer
- ograniczenia w liczbie pasażerów w komunikacji publicznej: zajęta może być tylko połowa miejsc siedzących, żeby zachować odpowiednią odległość
Konkretne rozwiązania
Jak decyzja rządu wpłynie na funkcjonowanie transportu w Polsce w praktyce? Kto będzie liczył pasażerów wsiadających do miejskich autobusów i tramwajów? Czy zostanie utrzymana komunikacja kolejowa? Nie wiadomo. Szczegóły mieliśmy poznać wraz z publikacją rządowego rozporządzenia w tej sprawie, ale nie ma tam takich informacji.
Pełna treść rozporządzenia Ministra Zdrowia z 24.03.2020 roku.
Wszystko wskazuje więc na to, że decyzje będą podejmowane przez kierowców. Tak ma być m.in. w Gdyni, gdzie pomagać im będzie nadzór ruchu, a w wyjątkowych przypadkach także policja.
ZKM Gdynia autobusy pełne jeszcze kursują jak w soboty. (8 opinii)
Opinie (1400) ponad 100 zablokowanych
-
2020-03-24 13:48
Opinia wyróżniona
Bardzo dobrze. Zorganizowane kraje jak chiny, japonia, korea sobie poradziły (29)
bo mają zgrane społeczeństwa które potrafią się zachować w takich sytuacjach (ew. ich rządy biorą ich za paszczę, ale jak mus to mus). I już ogarniają sytuację, tymczasem bananowa młodzież na takiej florydzie imprezuje w najlepsze, a za 2 tyg. będzie płacz bo ich rodzice/dziadkowie umrą i skończy się bananowanie. Albo i się nie skończy, w końcu to głupki.
Wszelkie obostrzenia są teraz potrzebne, im więcej ogarniemy tym krócej to potrwa.- 209 82
-
2020-03-28 21:26
Bzdura
Czlowieku skad wiesz co dzieje się w Chinach??? Ogladasz wyrezyserowane filmy?? 30 milionow nieaktywnych abonentow sieci komorkowej stosowali sie.....
- 1 0
-
2020-03-26 08:48
To w Japonii czy Korei Płd jest zamordyzm?! Gratuluję rozeznania pisiorze (a może wszechpolaku)
- 0 1
-
2020-03-24 22:11
art gda 1
czlowieku zacznij myslec i tyle w temacie
- 1 1
-
2020-03-24 19:38
Prosze by portal trojmisto nie wyroznial komentazy poperajacych lamanie konstytucji (3)
Takie dzialania wladzy sa mozliwe jedynie w stanie wyjatkowym, ktory nie zostal wprowadzony.Zachecam do lektory konstytucji a dopiero potem dawanie komemtarzy propagujacych lamanie prawa przez wladze
- 13 10
-
2020-03-24 20:52
Jak chcesz w imię tej konstytucji zdechnąć to proszę, ale nie ciągnij (2)
mnie za sobą. Nie ważna pandemia, ważna konstytucja- czy ty siebie słyszysz?
- 7 11
-
2020-03-25 04:20
(1)
Aleś ty dziecinny, naiwny i niemadry. Konstytucja obowiazuje zawsze, szczegolnie że nie trzeba jej łamać, żeby skutecznie walczyć z epidemia. Konstytucja chroni ciebie przed nielegalnymi i nieuzasadnionymi działaniami władz.
- 5 2
-
2020-03-26 14:45
"konstytucja jest ważniejsza niż życie obywateli"
- 0 0
-
2020-03-24 18:39
(6)
Nie zgrane, tylko karne. Przyzwyczajone do swego rodzaju przemocy ze strony władzy. Autorytaryzm plus konfucjanizm. Liberalne demokracje, w których każdy woli żyć poza epidemią, w czasie epidemii sprawdzają się gorzej.
- 11 2
-
2020-03-25 08:03
(1)
Pudło. Japończycy obeznani z zagrożeniami mogącymi zniszczyć cały archipelag ich wysp wiedzą, kiedy skończyć śmieszkowanie i zacząć naprawdę poważnie podchodzić do tematu.
- 2 3
-
2020-03-25 09:29
Przecież o tym piszę. Całe pierwsze zdanie to sarkazm, rzadko w necie
rozumiany...
- 1 1
-
2020-03-24 18:53
No tak, japonia jest znana z przemocy władz wobec obywateli, (3)
a korea południowa z autorytaryzmu... Serio? Chiny to i owszem. Japońce są po prostu mądre, koreańce też, i powinniśmy z nich wziąć przykład- przynajmniej na czas pandemii.
- 5 5
-
2020-03-24 20:41
(2)
Bardzo niewiele wiesz o społeczeństwach azjatyckich.
- 11 1
-
2020-03-25 09:27
Mam nadzieję że zrozumiałeś sark w wypowiedzi...? (1)
- 0 1
-
2020-03-25 10:29
Powtórzę: bardzo mało wiesz o społeczeństwach azjatyckich i ich hierarchicznej strukturze.
- 1 0
-
2020-03-24 18:20
Tylko, że to jest Polska. (1)
W krajach normalnych produkcja ograniczyła się tylko do niezbędnej dla przeżycia a moloch Z Oliwy dalej ma zamiar produkować panewki. Tylko dla kogo ?
- 1 5
-
2020-03-24 18:25
Dla szpitali, to panewki ochronne. Stawów.
- 2 1
-
2020-03-24 18:16
W Chinach, Japonii i Korei
sezon na koronawirusy się właśnie kończy, we Włoszech masz przesilenie, w Hiszpanii rozkwit a u nas dopiero początek. A jak na Florydzie czy w słonecznej Kalifornii będziesz miał dużą epidemię, to ja sam zacznę chodzić w masce i goglach pływackich. Tam gdzie będą warunki wirusy i tak zrobią swoje a bezsensowną walką tylko im pomożesz w tym.
- 3 6
-
2020-03-24 14:12
(3)
Nie.Oni mają i przeprowadzają testy a nasz rząd jest bezradny stąd decyzje które najprawdopodobniej rozpitolą gospodarkę...
- 29 15
-
2020-03-24 22:37
Głupoty. (2)
Amerykanie też trzęsą du**mi bo wiedzą czym to pachnie. Wyciągnęli wnioski z tego co się stało w China, wyciągnęli wnioski z Włoch, Hiszpanii i UK. Wyciągnęli wnioski z Polski. Chiny leciały na łeb, na szyję do póki nie wprowadzili drastycznych rozwiązań. Zachodnia Europa chce być taka wolnościowa i nie wprowadza restrykcji tylko "prosi" i są tego
Amerykanie też trzęsą du**mi bo wiedzą czym to pachnie. Wyciągnęli wnioski z tego co się stało w China, wyciągnęli wnioski z Włoch, Hiszpanii i UK. Wyciągnęli wnioski z Polski. Chiny leciały na łeb, na szyję do póki nie wprowadzili drastycznych rozwiązań. Zachodnia Europa chce być taka wolnościowa i nie wprowadza restrykcji tylko "prosi" i są tego skutki. Włosi zrobili sobie wakacje i wyszli na miasto. Anglicy poszli do pubów. Hiszpanie wzięli przykład z Włochów i postanowili sobie pójść pokibicować pod stadion. Nikt nie jest w stanie zrobić wszystkich testów. Amerykanie też prosili i ludzie np. w Kalifornii poszli sobie na plażę i poimprezować. W odróżnieniu od Europy amerykanie mówią o wolności i demokracji ale mają jaja, żeby podjąć "niepopulistyczne decyzje". Amerykanie nie posłuchali to rząd wprowadził stan wyjątkowy i nakazał. To nie jest PR decyzja tylko konieczność. Im szybciej spowolni się przyrost zachorowań tym łatwiej będzie leczyć. Im bardziej się ograniczy kontakty między ludzkie tym mnie będzie zachorowań. To jest czysta matematyka. Dlatego po epidemii SARS na początki XXI wieku w Tajlandii wprowadzono specjalny urząd epidemiologiczny który jest nadrzędny nawet nad rządem. Po to by politycy dla swojego PR nie przeszkadzali.
- 7 6
-
2020-03-25 03:26
Stan wyjątkowy (1)
No właśnie tego tu brakuje... W takiej sytuacji nie na wyborów, decyzję prezydenta zgodne z konstytucją, możliwość uzyskania odszkodowania od Państwa za straty.. Dla jasności w obecnej sytuacji naszym obowiązkiem jest ograniczenie kontaktów, wychodzenia z domów ale zróbmy to legalnie! Zgodnie z poszanowaniem Konstytucji
- 3 1
-
2020-03-26 14:43
mamy teraz zgodnie z Ustawą uchwaloną przez rząd popsl z dnia 5 grudnia 2008 r. "o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi" stan epidemiczny - środki podejmowane przez obecny rząd z niej wynikają!
- 0 1
-
2020-03-24 14:13
(3)
Panstwo policyjne i zamordyzm.
Oni sa pokorni bo jak nie to do pierdla.- 23 7
-
2020-03-24 22:08
U przyjaciół w Niemczech zasady są takie same
- 4 1
-
2020-03-24 14:30
No tak, ale w tym akurat przypadku to się sprawdza. Jak jest stan wyjątkowy, (1)
a jest, no to trudno. Jak się nie słuchają to jak piszesz- za pyszczek. Np. południe europy jest takie wyzwolone i robi co chce- i masz.
- 16 11
-
2020-03-24 22:13
Jaki stan wyjątkowy
Ja tam nie słyszałem by wprowadzili stan wyjątkowy na terenie naszego kraju, a to że tak to wygląda to tylko twoje wyobrażenia. 10 maja marsz na wybory zagłosować na "podpiszę co PiS" mi podsunie, a nie stan wyjątkowy tu chcecie wprowadzać.
- 8 4
-
2020-03-24 13:56
Na florydzie jest zakaz przemieszczenia się (3)
Jest prowadzona polityka stay home i social dystancing, oraz izolacji! Miasta są całkowicie opustoszałe
- 16 6
-
2020-03-24 14:06
Może teraz, ale jeszcze niedawno widzieliśmy spring break na całego. (2)
Zresztą podobnie u angoli.
- 28 5
-
2020-03-24 20:12
(1)
U nas też miasto opustoszało. Wszyscy na spacerach w parkach.
- 6 3
-
2020-03-25 08:47
Ale w tych prawdziwych a nie betonowych.
- 1 0
-
2020-03-24 13:47
Opinia wyróżniona
dot. komunikacji miejskiej (41)
Nie wiem, jak rząd wyobraża sobie dojazd do pracy w godzinach szczytu. Większość autobusów i tramwajów jest przepełniona, z niektórych miejsc autobusy jeżdżą co pół lub nawet co godzinę, więc jak dostosować się do nakazu podróżowania w mniejszych grupach i zajmowania co drugiego miejsca, skoro tam nie ma wolnych miejsc nawet stojących!!!
- 323 10
-
2020-03-24 22:39
Odpowiedź masz tu
https://ztm.gda.pl/komunikaty/wiecej-kursow-i-wiecej-pojazdow-od-srody-25-marca,a,5938
- 3 0
-
2020-03-24 21:24
Jaki rząd???
To s a m o rz a d i prezes ZKM. " w Gdańsku podejmuje tego typu decyzje!!!!!!!!- 6 2
-
2020-03-24 20:58
Apel do prezydent Miasta Gdanska!
- 5 1
-
2020-03-24 20:49
Apel do Pani Dulkiewicz
Pozostaje apelowac do prezydent miasta Gdanska, to ona jest odpowiedzialne za dalsze dzialania i bezpieczenstwo na terenie miasta !!!
- 8 2
-
2020-03-24 20:39
Chwała prezydent gdańska (2)
Pani prezydent tak ustaliła i tak bedzie , ja np nie mam autobusu rano do pracy a jak przyjedzie to mam 9min do pracy gdzie jade 20 ponad , tylko gratulować jej to co sie dzieje z komunikacją miejską w gdańsku
- 7 1
-
2020-03-24 23:42
Linia 186 (1)
Do pracy na 6:00. Pierwszy kurs 5:53. Rewelacja
- 2 2
-
2020-03-25 00:19
Pierwszy kurs z Gdańska jest o 4:28, a z Górek o 5:06
Najpierw sprawdź i nie pisz bzdur.
- 1 1
-
2020-03-24 20:32
Od jutra dobra zmiana dla osób jeżdżących komunikacją miejską
Od jutra autobusy będą jeździły często, dzięki czemu w pojazdach będzie mało ludzi. Odstępy siedzących z przerwami, co drugie miejsce wolne. Do dnia dzisiejszego jeździły według rozkładu niedzielnego.
- 3 2
-
2020-03-24 20:14
(2)
Napisz do Dulczessy aby zwiększyła ilość autobusów i tramwajów, a nie zajmowała się rydwanami i stołami. Tam prawiła jakby się wypiąć z systemu państwo-samorząd a teraz jak bida wszyscy wyciągają łapę do państwa, to państwo ma już zarządzać tramwajami......pleaseeee
- 16 4
-
2020-03-24 20:47
Jak już, to liczbę - autobusy sa policzalne filozofie.
- 1 1
-
2020-03-24 20:33
Zlicytować rydwan! Kasa jak znalazł.
- 12 1
-
2020-03-24 19:46
Sprawa jest prosta.
ZTM musi przywrócić rozkład jazdy obowiązujący w dni powszednie!!!
To nie czas na szukaniu oszczędności...
BRAWO dla prezydenta Szczecina który zaraz po ogłoszeniu nowych restrykcje zapowiedział że od jutro cały transport wyjeżdża na miasto.- 18 1
-
2020-03-24 19:30
to musi miasto zadziałać
Ja
- 4 2
-
2020-03-24 19:17
(1)
podziękuj pani Dulkiewicz. to samo z parkometrami, które muszą ludzie macać.
- 16 5
-
2020-03-24 19:50
Zamiast parkometru możesz skorzystać z opłaty przez telefon. W komunikacji miejskiej nawet jak kupisz bilet przez telefon, to i tak spotkasz kanara, który może od tygodnia ma w sobie koronawirusa.
- 2 1
-
2020-03-24 19:04
(2)
Na piechotę. Przy okazji zaliczysz spacer i to legalnie.
- 2 5
-
2020-03-24 20:46
(1)
Ja mam 10 km w jedna stronę. Lasem bym może i poszła, ale droga nie wiedzie lasem.
- 9 1
-
2020-03-24 21:41
Na rowerze
- 2 4
-
2020-03-24 18:58
Pozew zbiorowy przeciw ZTM w Gdańsku za umyślne narażenie dużej liczby osób (2)
Jeśli jutro ZTM nie wycofa się z sobotnich rozkładów jazdy to złożę zawiadomienie do prokuratury.
Jakim prawem narażają nas (pasażerów) na utratę zdrowia/życia?- 31 5
-
2020-03-24 19:20
(1)
Pisz do władz miasta. to samo w Warszawce robi zaprzyjaźniony z gdańską prezydentką p. Trzaskowki.
- 18 1
-
2020-03-24 20:16
To zagrożenie w ruchu lądowym.
- 2 0
-
2020-03-24 18:49
W komunikacji wystarczy włączona klima (5)
nawet przy 2 m odstępach...
- 4 8
-
2020-03-24 20:44
(4)
Klima nie jest źródłem zakażenia wirusami przenoszonymi droga kropelkowa. Nie bierzcie swojej wyobraźni za fakty naukowe.
- 3 11
-
2020-03-24 21:38
Skoncz pieprzyc bzdury dzbanku (3)
Wlasnie klima powoduje blyslawiczne zarazenie sie duzej ilosci ludzi np w samolocie
- 12 3
-
2020-03-25 04:27
(1)
Powinieneś dostać 5 tys. grzywny za takie chrzanienie. Może najpierw zapoznaj się z faktami leniu??? Obieg powietrza w samolocie nie jest i nigdy nie był czynnikiem rosprzestrzeniania infekcji szerzonych droga kropelkowa!!! Chora osoba zaraża wyłacznie najbliższe otoczenie. Ok. 2 rzedów w każda strone ignorancie.
- 4 3
-
2020-03-25 15:45
powiedz to tym zarażonym na statkach hotelowcach!
- 1 0
-
2020-03-24 21:59
tylko klima a wentylacja juz nie ?
- 0 4
-
2020-03-24 18:41
no ale co ma rząd do tego?
- 18 5
-
2020-03-24 18:29
UWAGA!!!!!!!! (2)
W Krakowie miasto zadecydowała o wysłaniu na ulice wszystkich dostępnych autobusów tak, aby pasażerowie mogli zachować odpowiedni dystans. Dobra decyzja.
- 36 3
-
2020-03-24 19:22
(1)
A w gdańsku cisza czyli dalej będą jeździć jak w sobotę :/
- 27 2
-
2020-03-26 04:19
Gdzie jest dulkiewicz ?
- 1 0
-
2020-03-24 18:24
Szybciej dojdziesz na piechotę niż złapiesz się na autobus ,który zabierze Cię z przystanku.
- 12 0
-
2020-03-24 17:56
Co będzie jak wejdzie więcej osób, mam zadzwonić na POlicję ? (1)
Czy motorniczy lub kierowca będą pilnować porządku?
- 23 0
-
2020-03-26 04:18
Zadzwoń, zdrowie jest najważniejsze
- 0 0
-
2020-03-24 17:58
Nie pojmuję, że nie można tego rozwiązać. Jak nie ma dość autobusów w godzinach szczytu, przy ogólnie zmniejszonej liczbie podróżujących, to może można je wypożyczyć od przewoźników komercyjnych? Kupić?
- 12 2
-
2020-03-24 17:58
bo rząd nie chce żeby ludzie jeździli do pracy,chcą rozwalić gospodarkę w drobiazgi,to zemsta konusa
- 11 24
-
2020-03-24 14:40
dojazd do pracy (1)
szczęściarz
- 23 3
-
2020-03-24 17:58
Dziękuje za takie szczęście jakbym siedział w domu to bym nie narażał żony i dziecka
- 17 11
-
2020-03-24 14:13
(2)
Podstawia rzadowe limuzyny
- 40 9
-
2020-03-24 18:16
Nie da rady, porozbijane. (1)
Dlatego chcieli kupić kilkadziesiąt nowych, niestety ten wstrętny wirus przeszkodził.
- 16 7
-
2020-03-25 08:12
Weekendowe rozkłady jazdy powinny byc zachowane.
Co tak naprawdę sie dzieje obecnie? W okreslonych godzinach jest większe zapotrzebowanie na transport ale poza nimi nie ma potrzeby wysyłac pojazdów. Wyjsciem jest kompletnie nowy rozkład jazdy przejściowy łączący normny rozkład z weekendowym albo uzupełnienie weekendowego rozkładu i wtedy jedzie zamiast 1 pojazdu 2 pojazdy. poza godzinami tak
Co tak naprawdę sie dzieje obecnie? W okreslonych godzinach jest większe zapotrzebowanie na transport ale poza nimi nie ma potrzeby wysyłac pojazdów. Wyjsciem jest kompletnie nowy rozkład jazdy przejściowy łączący normny rozkład z weekendowym albo uzupełnienie weekendowego rozkładu i wtedy jedzie zamiast 1 pojazdu 2 pojazdy. poza godzinami tak zwanego szczytu jeździ tylko 1 pojazd. Zrozumcie że nie jest ekonomiczne puszczanie pustych pojazdó przez cały dzień ale i zatłoczonych w okreslonych godzinach.
- 1 1
-
2020-03-24 13:34
Opinia wyróżniona
Wybory musza sie odbyc! (38)
Trzeba zrobic wszystko aby wybory sie odbyly w terminei a jak nie to tak jak mowi Pan Redaktor Ziemkiewicz (tak przeczytalaem na twitterze) z patriotycznych mediow, ze Andrzej Duda automatycznie powinien dostac kolejna kadencje. Totalni moze w koncu by zmadrzeli, a jak nie to wszystkich zamknac i niech zyja w swojej magicznej
Trzeba zrobic wszystko aby wybory sie odbyly w terminei a jak nie to tak jak mowi Pan Redaktor Ziemkiewicz (tak przeczytalaem na twitterze) z patriotycznych mediow, ze Andrzej Duda automatycznie powinien dostac kolejna kadencje. Totalni moze w koncu by zmadrzeli, a jak nie to wszystkich zamknac i niech zyja w swojej magicznej niemeicko-kodziarsko-powskiej bance mydlanej. Wiekszosc gdyniana i gdanszczan sie nadaje bo wiekszosc wybiera wlasnie rzady prywaciarzy. MAmy w koncu rzad propolski ktory dba o zwyklych obywateli
Czolem wielkiej Polsce!- 172 730
-
2020-03-26 16:58
Czołem Wielkopolsce!
- 0 0
-
2020-03-26 08:46
Wybory muszą się odbyć - pod warunkiem, że suweren wybierze Adriana...
To wtedy się zrobi uchwałę Trybunału Konstytucyjnego, że jednak były nieważne.
- 0 1
-
2020-03-25 20:18
jg
wybory w terminie... człowieku zobacz co stało się w komisjach we Francji.
- 1 1
-
2020-03-25 16:06
A co z wrakiem?
Na razie nie jest Tobie potrzebny?
- 1 1
-
2020-03-25 00:29
lecz się z głupoty.
- 1 2
-
2020-03-24 21:40
Wal się katopisobolszewiku
- 4 5
-
2020-03-24 19:21
Pplityk
Przestańcie pi....ć o polityce prawicowcy i lewicowym i ciasteczka wie jacy zajmijcie się sobą. wymiotować się chce na takie wypowiedzi. Do rzeczy A jak macie problem to może psycholog pomoże. Choć wątpię. Pa
- 5 3
-
2020-03-24 18:49
brawo popieram PIS
- 9 6
-
2020-03-24 18:48
Puk, puk! Kto tam? ROZUM!!!
- 4 2
-
2020-03-24 18:35
Współczuję
Odezwał się wielki Polak
- 1 2
-
2020-03-24 18:26
ty tak zawsze, czy od korony ci się w główce porobiło ?
- 2 1
-
2020-03-24 17:49
Pójdę głosować
- 6 4
-
2020-03-24 17:52
Jezu
Co ci jest? To już wolę Covid19
- 4 6
-
2020-03-24 16:08
Nie ma testow to jest siedzenie
w domu- 9 6
-
2020-03-24 14:36
Czołem to się z jakąś ścianą pocałuj, najlepiej kilka razy.
- 12 3
-
2020-03-24 14:32
dokladnie to wszystko jest pod wybory chodzi by niebyły przesuniete i niebedzie kampani dla konkurencji Dudy! (2)
- 27 6
-
2020-03-25 15:52
o wyborach tylko słyszę w TVNazi, GWnie - przypadek?
- 2 1
-
2020-03-25 09:50
Serio?
Serio?
- 1 1
-
2020-03-24 14:24
marna prowokacja
- 10 3
-
2020-03-24 14:22
Tak nam dopomóz Bóg! (2)
Husaria 2020.
- 2 27
-
2020-03-24 15:34
No to ci dopomógł. Wirusem i stanem niemal wojennym.
Może zmień go na innego, bo ten coś nie ten teges.
- 12 4
-
2020-03-24 14:27
Kosmici pozdrawiaja.
Hallo ziemia !- 26 3
-
2020-03-24 14:06
(4)
No tak, jak ktoś krytykuje PIS to najlepiej zamknąć.
To jest rząd demagogów i populistów, którzy rozdając cudze pieniądze i prawiąc buńczuczne frazesy robią wrażenie na pewnej grupie wyborców, jako rząd szczególnie patriotyczny i troskliwy.
Jeżeli ta "wielka Polska" ma polegać na siermiężnym jak kowadło, powierzchownym patriotyzmie to ja się z tej Polski jak najszybciej wypisuję.- 65 15
-
2020-03-24 15:14
Znamy cię.... (3)
To się wypisuj. Nikt za tobą nie będzie płakał...
- 8 31
-
2020-03-24 18:26
za tobą tym badziej
- 3 3
-
2020-03-24 17:15
(1)
A jak się wypiszą wszyscy którym z PiS nie po drodze? Co ten kraj zrobi bez 10 mln ludzi w wieku produkcyjnym, zazwyczaj wszelkiej maści fachowców? Samymi moherami i dresami w koszulach Polski Walczącej silnego kraju nie zbudujesz.
- 35 7
-
2020-03-24 20:53
Rząd rozda 500+, które to beneficjenci zainwestują w sklepy /monopolowe/, sklepy opłacą podatki i rząd znów będzie miał na 500+. Takie rządowe perpetuum mobile do napędzenia gospodarki.
- 5 2
-
2020-03-24 14:01
Czołem to Ty chyba gwoździe wbijałeś?
- 38 4
-
2020-03-24 13:43
nawet zabawne gdyby nie bzdurne i kłamliwe
- 49 4
-
2020-03-24 13:43
Znaczy się że jestem niezwykłym obywatelem. Bo rząd o mnie nie dba
- 40 4
-
2020-03-24 13:44
czyli rozumiem że osoba która ciężko pracuje i prowadzi 1 osobową działalność gospodarczą to prywaciarz. i**oto ani PO ani PIS nie pomagają żadnym działalnością Polskim. Dają dofinansowania Niemcom Żydom zwalniają ich z podatków na lata a nam co najwyżej mogą odrroczyć płacenie ZUSu o 3 mc-e. kpina puknij się w pusty durny siwy ŁEB
- 33 14
-
2020-03-24 13:46
Jeszcze robisz za miske ryzu
Czy już cię zwolnili?
- 43 4
-
2020-03-24 13:42
Ale nogi chociaż zdrowe masz?
- 62 6
-
2020-03-24 13:41
to mowilem ja Jarzabek
- 52 4
-
2020-03-24 13:40
Zmień psychotropy na mocniejsze! (3)
- 133 24
-
2020-03-26 04:21
Ty zmień wszystko żebyś zmadrzał !
- 0 1
-
2020-03-24 13:53
Nie mam mocniejszych (1)
on jest na kwarantannie ... w zakładzie psychiatrycznym
- 88 10
-
2020-03-24 20:34
Jakby rząd dbał o obywateli, to już na początku lutego, po sygnałach od służb specjalnych i wywiadu szykował by się do epidemii, jak zrobiła to Estonia. Teraz to rząd się miota i improwizuje jakieś tarcze, które zamiast chronić oddalają jedynie agonię przedsiębiorców. W jedną noc, na kolanie przegłosowywali ustawy, a teraz tygodniami wymyślają co
Jakby rząd dbał o obywateli, to już na początku lutego, po sygnałach od służb specjalnych i wywiadu szykował by się do epidemii, jak zrobiła to Estonia. Teraz to rząd się miota i improwizuje jakieś tarcze, które zamiast chronić oddalają jedynie agonię przedsiębiorców. W jedną noc, na kolanie przegłosowywali ustawy, a teraz tygodniami wymyślają co by tu zrobić, by jak najmniej stracić proponując kulawe rozporządzenia. Wyróżniony wpis jest trollingiem /w który dałem się wciągnąć/ Nie dość, że mamy stan kryzysowy, to jeszcze ruskie trolle mieszają nam w głowach.
- 18 7
Wszystkie opinie
-
2020-03-24 13:48
Opinia wyróżniona
Bardzo dobrze. Zorganizowane kraje jak chiny, japonia, korea sobie poradziły (29)
bo mają zgrane społeczeństwa które potrafią się zachować w takich sytuacjach (ew. ich rządy biorą ich za paszczę, ale jak mus to mus). I już ogarniają sytuację, tymczasem bananowa młodzież na takiej florydzie imprezuje w najlepsze, a za 2 tyg. będzie płacz bo ich rodzice/dziadkowie umrą i skończy się bananowanie. Albo i się nie skończy, w końcu to głupki.
Wszelkie obostrzenia są teraz potrzebne, im więcej ogarniemy tym krócej to potrwa.- 209 82
-
2020-03-28 21:26
Bzdura
Czlowieku skad wiesz co dzieje się w Chinach??? Ogladasz wyrezyserowane filmy?? 30 milionow nieaktywnych abonentow sieci komorkowej stosowali sie.....
- 1 0
-
2020-03-24 19:38
Prosze by portal trojmisto nie wyroznial komentazy poperajacych lamanie konstytucji (3)
Takie dzialania wladzy sa mozliwe jedynie w stanie wyjatkowym, ktory nie zostal wprowadzony.Zachecam do lektory konstytucji a dopiero potem dawanie komemtarzy propagujacych lamanie prawa przez wladze
- 13 10
-
2020-03-24 20:52
Jak chcesz w imię tej konstytucji zdechnąć to proszę, ale nie ciągnij (2)
mnie za sobą. Nie ważna pandemia, ważna konstytucja- czy ty siebie słyszysz?
- 7 11
-
2020-03-25 04:20
(1)
Aleś ty dziecinny, naiwny i niemadry. Konstytucja obowiazuje zawsze, szczegolnie że nie trzeba jej łamać, żeby skutecznie walczyć z epidemia. Konstytucja chroni ciebie przed nielegalnymi i nieuzasadnionymi działaniami władz.
- 5 2
-
2020-03-26 14:45
"konstytucja jest ważniejsza niż życie obywateli"
- 0 0
-
2020-03-24 14:12
(3)
Nie.Oni mają i przeprowadzają testy a nasz rząd jest bezradny stąd decyzje które najprawdopodobniej rozpitolą gospodarkę...
- 29 15
-
2020-03-24 22:37
Głupoty. (2)
Amerykanie też trzęsą du**mi bo wiedzą czym to pachnie. Wyciągnęli wnioski z tego co się stało w China, wyciągnęli wnioski z Włoch, Hiszpanii i UK. Wyciągnęli wnioski z Polski. Chiny leciały na łeb, na szyję do póki nie wprowadzili drastycznych rozwiązań. Zachodnia Europa chce być taka wolnościowa i nie wprowadza restrykcji tylko "prosi" i są tego skutki. Włosi zrobili sobie wakacje i wyszli na miasto. Anglicy poszli do pubów. Hiszpanie wzięli przykład z Włochów i postanowili sobie pójść pokibicować pod stadion. Nikt nie jest w stanie zrobić wszystkich testów. Amerykanie też prosili i ludzie np. w Kalifornii poszli sobie na plażę i poimprezować. W odróżnieniu od Europy amerykanie mówią o wolności i demokracji ale mają jaja, żeby podjąć "niepopulistyczne decyzje". Amerykanie nie posłuchali to rząd wprowadził stan wyjątkowy i nakazał. To nie jest PR decyzja tylko konieczność. Im szybciej spowolni się przyrost zachorowań tym łatwiej będzie leczyć. Im bardziej się ograniczy kontakty między ludzkie tym mnie będzie zachorowań. To jest czysta matematyka. Dlatego po epidemii SARS na początki XXI wieku w Tajlandii wprowadzono specjalny urząd epidemiologiczny który jest nadrzędny nawet nad rządem. Po to by politycy dla swojego PR nie przeszkadzali.
- 7 6
-
2020-03-25 03:26
Stan wyjątkowy (1)
No właśnie tego tu brakuje... W takiej sytuacji nie na wyborów, decyzję prezydenta zgodne z konstytucją, możliwość uzyskania odszkodowania od Państwa za straty.. Dla jasności w obecnej sytuacji naszym obowiązkiem jest ograniczenie kontaktów, wychodzenia z domów ale zróbmy to legalnie! Zgodnie z poszanowaniem Konstytucji
- 3 1
-
2020-03-26 14:43
mamy teraz zgodnie z Ustawą uchwaloną przez rząd popsl z dnia 5 grudnia 2008 r. "o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi" stan epidemiczny - środki podejmowane przez obecny rząd z niej wynikają!
- 0 1
-
2020-03-26 08:48
To w Japonii czy Korei Płd jest zamordyzm?! Gratuluję rozeznania pisiorze (a może wszechpolaku)
- 0 1
-
2020-03-24 18:39
(6)
Nie zgrane, tylko karne. Przyzwyczajone do swego rodzaju przemocy ze strony władzy. Autorytaryzm plus konfucjanizm. Liberalne demokracje, w których każdy woli żyć poza epidemią, w czasie epidemii sprawdzają się gorzej.
- 11 2
-
2020-03-24 18:53
No tak, japonia jest znana z przemocy władz wobec obywateli, (3)
a korea południowa z autorytaryzmu... Serio? Chiny to i owszem. Japońce są po prostu mądre, koreańce też, i powinniśmy z nich wziąć przykład- przynajmniej na czas pandemii.
- 5 5
-
2020-03-24 20:41
(2)
Bardzo niewiele wiesz o społeczeństwach azjatyckich.
- 11 1
-
2020-03-25 09:27
Mam nadzieję że zrozumiałeś sark w wypowiedzi...? (1)
- 0 1
-
2020-03-25 10:29
Powtórzę: bardzo mało wiesz o społeczeństwach azjatyckich i ich hierarchicznej strukturze.
- 1 0
-
2020-03-25 08:03
(1)
Pudło. Japończycy obeznani z zagrożeniami mogącymi zniszczyć cały archipelag ich wysp wiedzą, kiedy skończyć śmieszkowanie i zacząć naprawdę poważnie podchodzić do tematu.
- 2 3
-
2020-03-25 09:29
Przecież o tym piszę. Całe pierwsze zdanie to sarkazm, rzadko w necie
rozumiany...
- 1 1
-
2020-03-24 13:56
Na florydzie jest zakaz przemieszczenia się (3)
Jest prowadzona polityka stay home i social dystancing, oraz izolacji! Miasta są całkowicie opustoszałe
- 16 6
-
2020-03-24 14:06
Może teraz, ale jeszcze niedawno widzieliśmy spring break na całego. (2)
Zresztą podobnie u angoli.
- 28 5
-
2020-03-24 20:12
(1)
U nas też miasto opustoszało. Wszyscy na spacerach w parkach.
- 6 3
-
2020-03-25 08:47
Ale w tych prawdziwych a nie betonowych.
- 1 0
-
2020-03-24 14:13
(3)
Panstwo policyjne i zamordyzm.
Oni sa pokorni bo jak nie to do pierdla.- 23 7
-
2020-03-24 14:30
No tak, ale w tym akurat przypadku to się sprawdza. Jak jest stan wyjątkowy, (1)
a jest, no to trudno. Jak się nie słuchają to jak piszesz- za pyszczek. Np. południe europy jest takie wyzwolone i robi co chce- i masz.
- 16 11
-
2020-03-24 22:13
Jaki stan wyjątkowy
Ja tam nie słyszałem by wprowadzili stan wyjątkowy na terenie naszego kraju, a to że tak to wygląda to tylko twoje wyobrażenia. 10 maja marsz na wybory zagłosować na "podpiszę co PiS" mi podsunie, a nie stan wyjątkowy tu chcecie wprowadzać.
- 8 4
-
2020-03-24 22:08
U przyjaciół w Niemczech zasady są takie same
- 4 1
-
2020-03-24 22:11
art gda 1
czlowieku zacznij myslec i tyle w temacie
- 1 1
-
2020-03-24 18:20
Tylko, że to jest Polska. (1)
W krajach normalnych produkcja ograniczyła się tylko do niezbędnej dla przeżycia a moloch Z Oliwy dalej ma zamiar produkować panewki. Tylko dla kogo ?
- 1 5
-
2020-03-24 18:25
Dla szpitali, to panewki ochronne. Stawów.
- 2 1
-
2020-03-24 18:16
W Chinach, Japonii i Korei
sezon na koronawirusy się właśnie kończy, we Włoszech masz przesilenie, w Hiszpanii rozkwit a u nas dopiero początek. A jak na Florydzie czy w słonecznej Kalifornii będziesz miał dużą epidemię, to ja sam zacznę chodzić w masce i goglach pływackich. Tam gdzie będą warunki wirusy i tak zrobią swoje a bezsensowną walką tylko im pomożesz w tym.
- 3 6
-
2020-03-24 13:34
Opinia wyróżniona
Wybory musza sie odbyc! (38)
Trzeba zrobic wszystko aby wybory sie odbyly w terminei a jak nie to tak jak mowi Pan Redaktor Ziemkiewicz (tak przeczytalaem na twitterze) z patriotycznych mediow, ze Andrzej Duda automatycznie powinien dostac kolejna kadencje. Totalni moze w koncu by zmadrzeli, a jak nie to wszystkich zamknac i niech zyja w swojej magicznej niemeicko-kodziarsko-powskiej bance mydlanej. Wiekszosc gdyniana i gdanszczan sie nadaje bo wiekszosc wybiera wlasnie rzady prywaciarzy. MAmy w koncu rzad propolski ktory dba o zwyklych obywateli
Czolem wielkiej Polsce!- 172 730
-
2020-03-26 16:58
Czołem Wielkopolsce!
- 0 0
-
2020-03-26 08:46
Wybory muszą się odbyć - pod warunkiem, że suweren wybierze Adriana...
To wtedy się zrobi uchwałę Trybunału Konstytucyjnego, że jednak były nieważne.
- 0 1
-
2020-03-24 13:40
Zmień psychotropy na mocniejsze! (3)
- 133 24
-
2020-03-26 04:21
Ty zmień wszystko żebyś zmadrzał !
- 0 1
-
2020-03-24 13:53
Nie mam mocniejszych (1)
on jest na kwarantannie ... w zakładzie psychiatrycznym
- 88 10
-
2020-03-24 20:34
Jakby rząd dbał o obywateli, to już na początku lutego, po sygnałach od służb specjalnych i wywiadu szykował by się do epidemii, jak zrobiła to Estonia. Teraz to rząd się miota i improwizuje jakieś tarcze, które zamiast chronić oddalają jedynie agonię przedsiębiorców. W jedną noc, na kolanie przegłosowywali ustawy, a teraz tygodniami wymyślają co by tu zrobić, by jak najmniej stracić proponując kulawe rozporządzenia. Wyróżniony wpis jest trollingiem /w który dałem się wciągnąć/ Nie dość, że mamy stan kryzysowy, to jeszcze ruskie trolle mieszają nam w głowach.
- 18 7
-
2020-03-25 20:18
jg
wybory w terminie... człowieku zobacz co stało się w komisjach we Francji.
- 1 1
-
2020-03-25 16:06
A co z wrakiem?
Na razie nie jest Tobie potrzebny?
- 1 1
-
2020-03-24 14:32
dokladnie to wszystko jest pod wybory chodzi by niebyły przesuniete i niebedzie kampani dla konkurencji Dudy! (2)
- 27 6
-
2020-03-25 15:52
o wyborach tylko słyszę w TVNazi, GWnie - przypadek?
- 2 1
-
2020-03-25 09:50
Serio?
Serio?
- 1 1
-
2020-03-25 00:29
lecz się z głupoty.
- 1 2
-
2020-03-24 21:40
Wal się katopisobolszewiku
- 4 5
-
2020-03-24 14:06
(4)
No tak, jak ktoś krytykuje PIS to najlepiej zamknąć.
To jest rząd demagogów i populistów, którzy rozdając cudze pieniądze i prawiąc buńczuczne frazesy robią wrażenie na pewnej grupie wyborców, jako rząd szczególnie patriotyczny i troskliwy.
Jeżeli ta "wielka Polska" ma polegać na siermiężnym jak kowadło, powierzchownym patriotyzmie to ja się z tej Polski jak najszybciej wypisuję.- 65 15
-
2020-03-24 15:14
Znamy cię.... (3)
To się wypisuj. Nikt za tobą nie będzie płakał...
- 8 31
-
2020-03-24 17:15
(1)
A jak się wypiszą wszyscy którym z PiS nie po drodze? Co ten kraj zrobi bez 10 mln ludzi w wieku produkcyjnym, zazwyczaj wszelkiej maści fachowców? Samymi moherami i dresami w koszulach Polski Walczącej silnego kraju nie zbudujesz.
- 35 7
-
2020-03-24 20:53
Rząd rozda 500+, które to beneficjenci zainwestują w sklepy /monopolowe/, sklepy opłacą podatki i rząd znów będzie miał na 500+. Takie rządowe perpetuum mobile do napędzenia gospodarki.
- 5 2
-
2020-03-24 18:26
za tobą tym badziej
- 3 3
-
2020-03-24 19:21
Pplityk
Przestańcie pi....ć o polityce prawicowcy i lewicowym i ciasteczka wie jacy zajmijcie się sobą. wymiotować się chce na takie wypowiedzi. Do rzeczy A jak macie problem to może psycholog pomoże. Choć wątpię. Pa
- 5 3
-
2020-03-24 18:49
brawo popieram PIS
- 9 6
-
2020-03-24 18:48
Puk, puk! Kto tam? ROZUM!!!
- 4 2
-
2020-03-24 18:35
Współczuję
Odezwał się wielki Polak
- 1 2
-
2020-03-24 18:26
ty tak zawsze, czy od korony ci się w główce porobiło ?
- 2 1
-
2020-03-24 17:52
Jezu
Co ci jest? To już wolę Covid19
- 4 6
-
2020-03-24 17:49
Pójdę głosować
- 6 4
-
2020-03-24 16:08
Nie ma testow to jest siedzenie
w domu- 9 6
-
2020-03-24 14:22
Tak nam dopomóz Bóg! (2)
Husaria 2020.
- 2 27
-
2020-03-24 15:34
No to ci dopomógł. Wirusem i stanem niemal wojennym.
Może zmień go na innego, bo ten coś nie ten teges.
- 12 4
-
2020-03-24 14:27
Kosmici pozdrawiaja.
Hallo ziemia !- 26 3
-
2020-03-24 14:36
Czołem to się z jakąś ścianą pocałuj, najlepiej kilka razy.
- 12 3
-
2020-03-24 14:24
marna prowokacja
- 10 3
-
2020-03-24 14:01
Czołem to Ty chyba gwoździe wbijałeś?
- 38 4
-
2020-03-24 13:46
Jeszcze robisz za miske ryzu
Czy już cię zwolnili?
- 43 4
-
2020-03-24 13:44
czyli rozumiem że osoba która ciężko pracuje i prowadzi 1 osobową działalność gospodarczą to prywaciarz. i**oto ani PO ani PIS nie pomagają żadnym działalnością Polskim. Dają dofinansowania Niemcom Żydom zwalniają ich z podatków na lata a nam co najwyżej mogą odrroczyć płacenie ZUSu o 3 mc-e. kpina puknij się w pusty durny siwy ŁEB
- 33 14
-
2020-03-24 13:43
Znaczy się że jestem niezwykłym obywatelem. Bo rząd o mnie nie dba
- 40 4
-
2020-03-24 13:43
nawet zabawne gdyby nie bzdurne i kłamliwe
- 49 4
-
2020-03-24 13:42
Ale nogi chociaż zdrowe masz?
- 62 6
-
2020-03-24 13:41
to mowilem ja Jarzabek
- 52 4
-
2020-03-26 08:44
Trzeba PiSowskich mózgownic, aby wierzyć że ten zakaz da się wyegzekwować. Znaczy tyle samo, co apel do dobrej woli i (1)
...jest niekonstytucyjny!....
- 0 2
-
2020-03-26 14:50
jest zgodny z uchwaloną przez popsl 5 grudnia 2008 r. Ustawą "o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi"
- 0 0
-
2020-03-26 11:57
Ale bociany przylatują ....... będzie dobrze...."jak oni mogą żyć to my też ....
Maks- 0 0
-
2020-03-24 13:34
Wojsko na ulicę! (12)
- 217 110
-
2020-03-26 11:55
Masz na myśli tych tery ....tyryto...taryto .... no tych tam..... dżalsów?
- 1 1
-
2020-03-25 07:59
Skąd ja to znam...
- 3 0
-
2020-03-24 17:32
najwyżej dwuosobowe bataliony
- 4 0
-
2020-03-24 17:14
codzienność w Hiszpanii , drony też pilnują
Wojsko na ulicach -codzienność w Hiszpanii i innych krajach europejskich
drony pilnują czy jesteś obecny w mieszkaniu - kwarantanna- 4 3
-
2020-03-24 16:22
przecież zlikwidowali wojsko, jakieś niedobitki zostały, bo w pl się nic nie opłaca
- 11 3
-
2020-03-24 15:04
po co? nie ma klientów teraz, nic nie zarobią
- 2 1
-
2020-03-24 14:04
Na którą? (1)
Chyba na ulice ;)
- 11 0
-
2020-03-24 14:52
Na Lecha Kaczyńskiego
- 17 7
-
2020-03-24 13:36
nie moga wychodzic wiecej niz dwóch. (1)
- 62 1
-
2020-03-24 14:51
jeden czyta drugi pisze
MO
- 20 5
-
2020-03-24 14:49
Wyjdź na balkon i przewietrz ten chory łeb dzbanie...
- 12 5
-
2020-03-24 13:46
Koniec cywilizacji.
- 31 3
-
2020-03-26 10:29
Napisalem ze zleje typa jak go dorwe o nicku Jano bo oflosil ze jest stary i bd wszedzie
... chodzil po miescie. A ten mi odpisal w poscie-co bedziesz dziadka bil? Mi juz jest wszystko jedno.
To ci odpisuje-Ale nam nie jest wszystko jedno stary durniu! Nie chcesz zyc to sie powies albo odkrec gaz a nie egoistyczny d*pku chodzisz i zarazasz innych- 0 0
-
2020-03-24 22:10
(1)
morawiecki to i**ota, skoro ludzie przylatuja to bylo do przewidzenia.Proponuje wszelkich i**otow co tego sluchaja na spacer.... Jak kolega mowil to nie politechnika tu trzeba myslec. madrze i z glowa
- 1 3
-
2020-03-26 04:48
rąbnij się w ten swoj glupi łeb
- 0 0
-
2020-03-24 21:50
Epidemia - Rząd DA 40% ! czyli... NIE Zabierze! Mają poczucie Humoru chłopaki z Zakonu PC! (3)
Rząd tak sobie umyślił, że pracownik dostanie 20% mniej, pracodawca da 40% i rząd da 40%, rzecz w tym, że właśnie jakieś 40% jak nie więcej idzie z pracowniczej wypłaty do rządu a więc rząd łaskawie nie weźmie, a tak naprawdę wie, że może zarżnąć kury więc woli na chwilę zaprzestać poboru niż wykończyć swoich żywicieli na amen.
Kolejna sprawa, co z firemkami, które nikogo nie zatrudniają ? Z czego mają żyć? Większość z nich to nie np stomatolodzy z napchanymi kasą kontami i zamrażarkami, ale np taksówkarze, którzy obecnie, albo robią JEDEN kurs dziennie, albo wcale?
- Drobni handlarze rynkowi? Mogę takich wymienić wielu, z czego oni mają żyć? - a są ich z rodzinami miliony, co ciekawe przeróżnej maści urzędnicy państwowi i gminni mają się dobrze, albo poskracali czas pracy, albo nie pracują w ogóle i nie muszą się martwić co będą jeść. Jak za dawnych lat - rząd / i jego ludzie / się wyżywią!
Trzeba uruchomić zasiłki dla każdego potrzebującego, ewentualnie pożyczki, by ludzie przeżyli, zamykacie ludzi w domach i mają umierać z głodu ??? a zamykacie ludzi w domach, jak domniemam z tego powodu, by zaraza nie rozbestwiła się na tyle, by odwlec wybory prezydenckie.
Aha i co ciekawe obcych molochów się boicie bo pokazywali w TV Film z Amazona, gdzie Tysiąc ludzi przebywa w niemal ścisku, zwłaszcza w korytarzach czy na chyba była to stołówka i nic - oni mogą pracować - jak orzekł w owej TV jakiś spec od tych obecnych zaostrzeń. - Amazon o ile wiem zatrudnia ludzi z dalekich okolic, nawet 80 kilometrów i zwozi ich autobusami - czy tam też będzie zajęte co drugie miejsce siedzące?
Prognozowano wzrost do 9000 zarażeń i odwrót zarazy a teraz jakie są prognozy? Jestem ich ciekaw.
Długo by pisać, ludzie powszechnie mówią o tym, że ludzie umierają na inne choroby, umierają bo się boją iść do lekarzy, szpitali, z powodu odwołanych operacji, że na drogach czasami dziennie ginie więcej osób, ludzie mówią różnie i dziwią się, że aż tak wielkie siły poszły na Koronę, może to- 6 2
-
2020-03-24 21:52
cd (1)
Długo by pisać, ludzie powszechnie mówią o tym, że ludzie umierają na inne choroby, umierają bo się boją iść do lekarzy, szpitali, z powodu odwołanych operacji, że na drogach czasami dziennie ginie więcej osób, ludzie mówią różnie i dziwią się, że aż tak wielkie siły poszły na Koronę, może to wy macie rację może ci ludzie ja nie wiem, ale wiem jedno, w Polsce obowiązują pewne prawa o np działalności gospodarczej i jeśli nie macie wyższego prawa to nie wolno wam łamać innych praw, zwłaszcza Konstytucyjnych.
Jak na dzisiaj to domagam się, by rząd każdemu potrzebującemu zapewnił środki do życia skoro wprowadza prawa pozbawiające ludzi pracy = środków do życia, ludzie głodni na pewno wyjdą z domów.
Tego możecie być pewni.
Ps na szczęście niebawem pojawi się na scenie Ten, który nie tylko z zarazą zrobi porządek!- 1 1
-
2020-03-26 04:47
Kosmita czy ciemniak peło ?
A może to to samo ?
- 0 0
-
2020-03-26 04:45
Nie kwicz tylko się ciesz pajacu, bo Rząd nic ci nie musi dac
- 0 0
-
2020-03-24 21:25
Stan wyjatkowy (1)
Ludzie najlepsze co rząd mógłby zrobić to wprowadzić stan wyjątkowy przełożyć wybory o pozamykac miasta i wprowadzić strefy jak we Włoszech. Może wtedy byłby efekt o ludzie by nie chodzili.
- 7 4
-
2020-03-26 04:44
Nie ma potrzeby
Wystarczy być normalnym i nie stwarzać zagrożenia niepotrzebnym łażeniem po ulicach.
- 0 0
-
2020-03-24 23:09
zostańcie w domach ale na wybory musicie iść (1)
tam czekają na was urny. A jakie? Chyba sami wiecie jakie.
- 8 3
-
2020-03-26 04:40
Pełowce już przegrały w kompromitujących ich rozmiarach kolejne wybory
Znikają kosmici pełowskie w rurkach
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.