• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Śmiertelny wypadek w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym

Patsz
17 października 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
aktualizacja: godz. 10:03 (17 października 2017)
Mimo podjętej akcji ratunkowej, znajdujący się w ciężarówce 55-letni mężczyzna zmarł. Mimo podjętej akcji ratunkowej, znajdujący się w ciężarówce 55-letni mężczyzna zmarł.

55-letni mężczyzna został w poniedziałek wieczorem przygnieciony przez kontener po tym, jak na stojącą ciężarówkę z ładunkiem najechała portowa suwnica, przewracając pojazd. Do wypadku doszło w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym zobacz na mapie Gdyni w Gdyni.





Aktualizacja, godz. 10 Prokuratura wszczyna śledztwo w sprawie wypadku. Już teraz wiadomo, że ciężarówka uderzona przez suwnicę stała w nieprzeznaczonym do tego miejscu.




Do tragicznego wypadku doszło ok. godz. 19.30. Jak informują policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni suwnica najechała na stojącą ciężarówkę z ładunkiem, przewracając ją.

Próbujący się wydostać z pojazdu 55-letni kierowca został częściowo przygnieciony.

Mimo podjętej reanimacji nie udało się go uratować.

- Według wstępnych ustaleń ciężarówka była nieprawidłowo zaparkowana. Wiadomo, że suwnicowy w momencie wypadku był trzeźwy. Na miejscu był prokurator, Państwowa Inspekcja Pracy i przedstawiciele zakładu - informuje Jarosław Biały z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.

Akcja ratownicza po wypadku w BTC

Patsz

Miejsca

Opinie (186) 10 zablokowanych

  • To nawet małe auta mają czujniki zbliżenia do przeszkdy

    A duża suwnica samobieżna nie ma takich zabezpieczeń? Co za prymityw.

    • 11 5

  • przestrzegajcie przepisów ludzie (3)

    jeśli będą przestrzegane, to wypadków NIE będzie

    ile można zyskać na 2 minutach pospiechu a ile stracić na śmierci?

    • 22 0

    • (2)

      Jakich przepisów ????nie ma wydzielonego miejsca na odryglowanie kontenera

      • 5 1

      • Nie pitol - przepisy zawsze są (1)

        miejsca sa na pewno tak jak na całym świecie oznaczone, bez tego niemozliwe byłoby szybkie rozładowanie

        • 1 3

        • hahahha

          Problem w tym, że Polska to inny świat... Tu na podjęcie czeka się 8 godzin ZA DARMO, a w porcie w Niemczech max godzinę (jak przekroczysz, to dostajesz kasę za przestój) Ps. Miejscem przeznaczonym do odryglowania jest plac przed wjazdem na wagę, ale fakt faktem, że słabo jest oznaczony i wiedzą o tym tylko ci, którzy czytali regulamin.

          • 2 1

  • (2)

    I znowu kierowca ciężarówki. A przecież oni tacy zawodowcy i najmądrzejsi na drogach.

    • 6 20

    • A ty nawet głupi nie jesteś

      • 3 0

    • szkoda było twojego cennego czasu na wpis o tej treści

      • 8 1

  • Odszedł nasz współpracownik,a zarazem kolega ,znajomy.
    Wyrazy współczucia dla jego rodziny

    • 29 1

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Wypadek w terminalu BCT

    Bct folwark nie port

    Ale gdyby suwnica zatrzymała się przy wyjeździe z sektora i upewnila co się dzieje nikomu czapka z głowy by nie spadła ...można gdybać a prawdą poliszynela jest wrogość na linii suwnica -ciężarówka.
    Chłopcy z góry często robią chłopakom na złość, opóźniajac zaladunek do maximum i myślę -daj Boże żebym nie miał racji -ze ktoś ta złość i przewagę zaprezentował tylko z tragicznym skutkiem.
    Monitoring pokaże
    Niech ktoś od BHP portu weźmie się za to i może zapobiegnie większej eskalacji konfliktu.

    • 1 0

  • Opis wypadku strasznie lakoniczny (4)

    Skoro został przygnieciony podczas próby wydostania się z auta, to oznaczałoby że suwnica co najmniej dwukrotnie uderzyła w auto. Pierwszy raz przewracając je, a drugi przesuwając.

    • 32 28

    • Niekoniecznie (3)

      Może widział, że suwnica się zbliża, wiedział już, że autem nie ucieknie, więc próbował opuścić kabinę i w tym momencie suwnica uderzyła w ciągnik?

      • 28 0

      • Na innym portalu czytałam, ze zginął już po wystkoczeniu z ciągnika.

        • 2 0

      • Czyli może auta nie mógł uruchomić?

        • 4 0

      • Gdyby byl w fotelu i zapial pasy to moze by przezyl.

        • 7 6

  • (3)

    Niech rodzina nie da się wykiwać. Od razu dobry adwokat i jazda z pracodawcą o odszkodowanie. Bo tylko tyle można ugrać. Życia nikt nie zwróci. Uważać na inspektora BHP. To są wyjątkowe mendy.

    • 53 46

    • Pracodawcą jest firma przewozowa, wiec pracodawca nie jest tu winien.

      Nasz Inspektor BHP jest cool, tylko za często sprawdza jak jesteśmy zabezpieczeni na budowie , i na dodatek zdjęcia robi, bo nam niewygodnie w uprzęży pracować po zewnętrznej stronie rusztowania,
      no i bada trzeźwość...- ostatnio kierownik dostał mandat 1000 zł.

      • 8 1

    • pracodawcą jest firma przewozowa. (1)

      powinni jeszcze zabulić za zniszczenia w BTC które ten kierowca spowodował źle parkując.

      • 13 11

      • Wszyscy powinniśmy dostać odszkodowania za to że jesteś i piszesz.

        • 7 8

  • Straszne

    • 33 1

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Wypadek w terminalu BCT

    Masakra... szkoda, wielka szkoda..

    • 1 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Wypadek w terminalu BCT

    Szkoda chłopa. To jest dobra lekcja dla nas wszystkich a w szczegolnosci dla tych ujadaczy co twierdza ze praca w porcie nalezy do lekki latwych i przyjemnych.

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane