- 1 Przy Żabim Kruku powstaje nowy hotel (109 opinii)
- 2 Ile da się zarobić z wykrywaczem na plaży? (96 opinii)
- 3 Co łączy groby z epoki żelaza i niemiecki lotniskowiec? (24 opinie)
- 4 Czy to pierwszy w dziejach plan Trójmiasta? (65 opinii)
- 5 Agresywny mężczyzna skoczył do Motławy (463 opinie)
- 6 Kto rządzi Halą Olivia i dlaczego nie właściciel? (452 opinie)
Spór w spółdzielni Karwiny. Wielogodzinne walne bez efektu
Celowe przeciąganie obrad, ostentacyjną obstrukcję i brak realizacji uchwał, by jak najdłużej trwać na stanowisku, zarzuca część mieszkańców władzom Spółdzielni Mieszkaniowej Karwiny. - Z przyjemnością oddam stery spółdzielni nowej osobie. Pod warunkiem, że zostanie demokratycznie wybrana - odpowiada Zbigniew Szymański, który rządzi spółdzielnią od 14 lat. A jest o co walczyć, bo SM Karwiny ma do podziału 7 mln zł zysku.
Wtedy to prezes SM Karwiny, zarządzający m.in. targowiskiem Zbigniew Szymański został odwołany ze stanowiska przez Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni. Ale nie na długo. Po dwóch tygodniach członkowie spółdzielni dowiedzieli się, że Rada Nadzorcza wybrała nowego prezesa. Okazał się nim ponownie Zbigniew Szymański. Sprawa trafiła do sądu. Najpierw okręgowego, potem apelacyjnego. Wyrok: odwołanie prezesa było niezgodne z prawem. De facto, według prawa, nie został więc on nigdy skutecznie odwołany.
Od tego czasu grupa mieszkańców próbuje zmienić nowe-stare władze spółdzielni. Bezskutecznie.
Według części mieszkańców winne są władze spółdzielni, które grają na czas. Dowodem ma być próba głosowania z wykorzystaniem elektronicznych terminali, do jakiej doszło podczas ostatniej części walnego zgromadzenia, które odbyło się w ubiegłym tygodniu.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – domy i mieszkania na Karwinach
- Firma obsługująca terminale stwierdziła, że głosowań nad wyborem Rady Nadzorczej nie przeprowadzi, bo jej pracownicy czują się zagrożeni. Oznaczało to konieczność wydrukowania ponad 400 kart do głosowania i ręcznego ich zliczenia - mówi Szymon Jaros, przewodniczący Walnego Zgromadzenia, pozostający w opozycji do zarządu spółdzielni.
- Przewodnicząca komisji mandatowej odmówiła stosowania kalkulatora i nie zgadzała się
na rozwiązania mogące usprawnić liczenie kart. Ewidentnie grała na czas - dodaje Mariusz
Pająk, sekretarz zebrania.
W ostatni czwartek, gdy odbywało się walne, 400 kart niezbędnych do przeprowadzenia głosowania, nie udało się udostępnić w dwie godziny. Zbliżała się już godzina 22 i było jasne, że tego dnia nie uda się skończyć liczenia, rozdać kart uczestnikom walnego zgromadzenia, przeprowadzić głosowania i policzyć głosów przed północą.
Przedstawiciele zarządu SM oświadczyli więc, że trzeba znaleźć nową datę walnego i wyznaczyli ją na... 1 lutego 2024 r.
Prowadzący spotkanie Szymon Jaros był na to jednak przygotowany. Miał umowę ze szkołą na wynajęcie sali na 21 października 2023 r. Mimo gorącej dyskusji, ten termin udało się przegłosować.
Dlaczego jednak wszystko idzie tak opornie?
Zdaniem prowadzących walne: prezes i jego otoczenie robią wszystko, by pozostać przy władzy.
Zdaniem prezesa SM: prowadzący walne są nieudolni.
Prezes SM: odejdę po 14 latach, jak kogoś wybiorą
- Zadaniem zarządu jest jedynie przygotowanie walnego, które prowadzi pan Szymon Jaros. Mamy do przegłosowania prawie 100 uchwał, w połowie dotyczących niezbędnych zmian prawnych, które musimy wdrożyć po nowelizacji przepisów dotyczących spółdzielni mieszkaniowych. I do dziś nawet to się nie udaje. Sam jestem w szoku, że to tyle trwa - zapewnia prezes SM Karwiny Zbigniew Szymański. - Słyszę za to, że kurczowo trzymam się stanowiska, tymczasem z przyjemnością oddam stery SM nowej osobie po 14 latach pracy. Ja sobie w życiu poradzę, mam duże doświadczenie w branży budowlanej. Pracowałem przy budowie gdańskiego lotniska, a także kilku galerii handlowych. Poza tym każdy ma prawo przejść na emeryturę. Ale najpierw musi być demokratycznie i zgodnie z prawem wybrany następca - podkreśla Zbigniew Szymański.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-08-29 07:27
Czas skończyć z butą i arogancją (27)
Prezes Szymański od lat źle traktuje ludzi. Na zebraniach czy w bezpośrednim kontakcie jest arogancki i nieuprzejmy. Zachowuje się jakby był najważniejszy i najmądrzejszy na świecie. Ludzie mają go już dość! Na ostatnie zebranie przyszły prawdziwe tłumy ale on robił wszystko żeby nikt go nie odwołał.
Jak to mówią - kończ waść wstydu oszczędź- 385 14
-
2023-08-31 05:09
Świni id koryta nie odciagniesz
- 0 0
-
2023-08-29 19:36
(1)
We wszystkich starych spółdzielniach mieszkaniowych w Gdyni jest podobnie. A przecież pan i władca czyli Prezes spółdzielni nie jest nietykalny i jego kariera teoretycznie może się szybko zakończyć, a jednak jak widać nie do końca tak jest. Ciekawe co niektóre spółdzielnie biorąc kupę kasy na tzw. fundusz remontowy robią z pieniędzmi skoro przez lata ściany nie widziały wiadra z farbą?
- 6 1
-
2023-10-12 12:15
Wszędzie tak jest
Każda Spółdzielnia tak działa. Prezesem zawsze jest stary dziad rodem z PRL-u, dookoła ma przydu*asów, swoją RN, swojego Radcę. To są Mafię które utrzymują mieszkańcy bloków.
- 1 1
-
2023-08-29 19:13
Nie
Kończ waść wstydu oszczędź nie ma w tym przypadku zastosowania. Zobacz sobie kto i w jakiej sytuacji to powiedział
- 0 0
-
2023-08-29 11:09
Zgadzam się i zapraszam 21.10.2023 na WZ. (3)
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do zmiany mafijnej kasty SM Karwiny na czele z nieudolnym prezesem.
- 15 1
-
2023-08-29 12:38
(2)
Tylko,ze prezes rozpowiada,ze nie zorganizuje WZ 21.10
- 0 0
-
2023-08-29 13:37
Niemniej Walne taką uchwałę jednak przyjęło
więc prezes musi dostosować się do decyzji Walnego.
- 7 0
-
2023-08-29 13:08
boi się utraty stołka
i dobrze :D
Walne zebranie 21 października 2023 się odbędzie niezależnie od chęci prezesa.- 8 0
-
2023-08-29 11:01
Jedna z najgorzej zarządzanych spółdzielni w Trójmieście
Z tego że spółdzielnia ma zysk, skoro do absolutnego minimum ogranicza wszystkie remonty. Termomodernizacje bez ładu i składu. Wiaty śmietnikowe się rozpadają.
Pan Szymański to apodyktyczny i zarozumiały typ o wybujałym ego. A kompetencje mierne. Nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. Jak spotykam jego żonę, to mam wrażenie że jest permanentnie zastraszona.- 18 1
-
2023-08-29 10:59
Kończ Waść ...
... mówił honorowy przegrywający do lepszego od siebie przeciwnika...
- 4 0
-
2023-08-29 08:35
te tłumy to pokaz siły social mediów (1)
gdyby nie dzielnicowa grupa facebook to prezes dalej spałby spokojnie :)
- 19 1
-
2023-08-29 09:39
Trzeba iść z duchem czasów
- 8 1
-
2023-08-29 07:42
Prezes na emeryturę (4)
Niech ktoś młody zajmie się spółdzielnią
- 21 5
-
2023-08-29 08:33
Jest młoda ekipa
To młodzi się skrzynknęli i chcą przejąć od prezesa radę nadzorczą.
- 9 2
-
2023-08-29 08:13
Prezes w pasiaki a nie na emeryturę. (2)
- 30 2
-
2023-08-29 08:41
A czy coś do ukrycia, ze sie tak stołka trzyma? (1)
- 18 1
-
2023-08-29 14:19
sporo do ukrycia
- 5 0
-
2023-08-29 07:33
Jak są was takie tłumy to należy to zrobić zgodnie z obyczajem (9)
bierze się taczki i wywozi dziada na hałdę
- 56 5
-
2023-08-29 07:47
(4)
On już raz był wywieziony, tyło zblatowana z nim rada nadzorcza go przywróciła, dlatego teraz za wszelką cenę opóźniają wybór nowej
- 30 1
-
2023-08-29 08:04
Prawo w Polsce nie działa. (3)
Tyle sie mówi i pisze że spółdzielcy nie interesuja się spółdzielnią i w rezultacie sami sobie są winni. Tutaj mamy przykład że co z tego że sie interesują skoro nic nie mogą. Odwołanie prezesa kończy jego kariere w spóldzielni a jak widać wola właściciela czyli spóldzielców nie ma znaczenia. Formalnie Walne Zebranie jest najważniejsze a tutaj Rada
Tyle sie mówi i pisze że spółdzielcy nie interesuja się spółdzielnią i w rezultacie sami sobie są winni. Tutaj mamy przykład że co z tego że sie interesują skoro nic nie mogą. Odwołanie prezesa kończy jego kariere w spóldzielni a jak widać wola właściciela czyli spóldzielców nie ma znaczenia. Formalnie Walne Zebranie jest najważniejsze a tutaj Rada Nadzorcza i tak stawia na swoim. Czy przesłanki przemawiające za odwołaniem prezesa wygasły? Nie wygasły ani nic się nie zmieniło a więc dlaczego inne organy spódzielni nie wykonuja woli Zebrania? Zaznaczam że Walne Zgromadzenie jest niczym sejm w Polsce i jego wola decyduje. W Sejmie ten kto ma większość rządzi. Obecnie to PIS a wczesniej było PO-PSL. W spóldzielniach jak widać to nie Sejm czyli spóldzielcy rzadzą ale grupy interesu. Spóldzielczość w Polsce jest martwa. Sam jestem w innej spóldzielni i próbowałem pewnych zmian ale nawet jak w interesy nikogo nie uderzało to władcy spóldzielni okazywali że nie będzie powolnej pełzajacej demokratyzacji. Ogólnie jednak rozczaruję wszystkich. To głównie wina prawników czyli radców prawnych i adwokatów. Jak czegoś chciałem to pracownicy chodzili i pytali sie wyżej i załatwiano wszystko bez większych problemów a potem nagle zonk. Prawnik się wmieszał i koniec. To samo zapewne na Karwinach jest. Oni uważaja że nikt prawa nie czyta i można wszystko. Wyobrażacie sobie że na zebraniu mogłem wprost zarzucić prawnikowi że nie zna prawa spóldzielczego? To są jaja. Posłuchajcie na swoich zebraniach. Nigdy oni nie przywołuja paragrafów ale jak w spóldzielni ktos znajdzie sie sprytniejszy pochwali się znajomością czegoś ale to niczym bąk bo nie wie o co w danym zapisie chodzi. Musicie zrozumieć że większość prawników to ludzie wyrosli w rodzinach prawników. Oni nie uczyli się bo i po co i w zasadzie mało co znają. Teraz zaś w komputerach sa programy i wystarczy wpisac i coś wyskakuje. Niewielu z nich cokolwiek z tego rozumie bo nie potrzebuje.
- 38 3
-
2023-08-29 08:39
Prezes SM Karwiny na WZ cały czas konsultuje się z Radcą SM, czyli opłacanym przez spółdzielców. Doszło do tego, że uczestnicy WZ zastanawiają się, czy nie opłacić swojego RP.
- 19 1
-
2023-08-29 08:31
Prezes ma prawnika (1)
Prawnik mu doradza jak ślizgać się na granicy prawa
- 22 1
-
2023-08-29 09:25
Za którego pracę płacą członkowie spółdzielni, czyli wy.
- 24 1
-
2023-08-29 07:43
Prezes się boi (3)
Zatrudnił ochronę którzy za nim biegają
- 28 4
-
2023-08-29 09:25
I co ta ochrona poradzi na setkę rosłych chłopów? (2)
- 15 2
-
2023-08-29 10:08
"Kończ waść wstydu oszczędź" ma zupełnie inny kontekst (1)
Całkowicie nieprawidłowe użycie tego sformułowania.
- 14 1
-
2023-08-29 10:28
To druga sprawa.
- 4 0
-
2023-08-29 07:45
(36)
Prezes jest jaki jest, ale spoldzielnia dziala efektywnie - są duże przychody z wynajmu lokali komercyjnych, które przechodzą na fundusz remontowy, są remonty budynków czy chodników, jest internetowy dostęp do konta. Nawet specjalnych zarzutów pod tym kątem nie słychać :) No ale hejt został rozkręcony i pewnie dojdzie do zmiany. Zobaczymy jak sobie poradzą nowi i na ile będą dbać o interes wspólny, a na ile o swój.
- 62 221
-
2023-09-21 21:22
" jest internetowy dostęp do konta "
To po co w takim razie tylu pracowników biurowych? Opłaty nie są księgowane przez pracowników tylko wpływają bezpośrednio na indywidualne konto lokatorów. Nie wiadomo kiedy i z jakiego powodu dokonano zmiany zastępcy prezesa
- 0 0
-
2023-08-29 23:39
Jakie remonty?
Zysk 7 milionów a w blokach i otoczeniu syf.
- 2 0
-
2023-08-29 22:30
DZI
rodzina?
- 0 0
-
2023-08-29 19:18
Spółdzielnia przed WZ dostarczyła członkom ankiety, później były zebrania w podziale na ulice. Z zebrania z Prezesami odniosłam przekonanie, że brak środków to to co SM gnębi. Prezes płakał jakie to kosztowne są remonty starych elewacji z wadliwych prefabrykatów, że wymiana jednej windy w wieżowcu to koszt 500 tys. zł. A teraz się okazuje, że jest
Spółdzielnia przed WZ dostarczyła członkom ankiety, później były zebrania w podziale na ulice. Z zebrania z Prezesami odniosłam przekonanie, że brak środków to to co SM gnębi. Prezes płakał jakie to kosztowne są remonty starych elewacji z wadliwych prefabrykatów, że wymiana jednej windy w wieżowcu to koszt 500 tys. zł. A teraz się okazuje, że jest 7 mln. nadwyżki budżetowej i 4 mln. na Funduszu zasobowym spółdzielni, co można uchwałą WZ przeznaczyć na fundusz remontowy. Największe bolączki z ankiet to były elewacje, remontuje więc. Nie budujcie nowego budynku na Lipowej, tam jest tam gęsto, że nie ma czym oddychać. Poza tym my członkowie spółdzielni mamy gdzie mieszkać.
- 0 0
-
2023-08-29 14:23
Wiele osób od lat nie płaci czynszu, a dopiero jednego dłużnika będą eksmitować (2)
Płacącym podnosi się opłaty, remonty dziadowskie. 40 mb 4-piętrowego punktowca: kładzenie izolacji i tynkowanie 3 miesiące. Odpady steropianu fruwają po okolicy i mieszkaniach. Trawniki zdewastowane, rusztowania i inne śmieci zalegały 3 miesiące. Szczyt niekompetencji i niegospodarności!
- 7 1
-
2023-08-29 15:57
We wspólnotach, by nie przeszło, że ktoś nie płaci. Sąd i licytacja.
- 0 2
-
2023-08-29 15:56
Bo takie ekipy biorą.
- 0 0
-
2023-08-29 14:21
już ci nie wyszło jak chciałeś sprzedać ziemię na Karwianach jedynce, tam gdzie jest ryneczek
deweloperom na udowę dużej galerii handlowej
- 5 2
-
2023-08-29 10:46
Fundusz remontowy ??
Fundusz remontowy płacimy wszyscy, w moim bloku na Staffa od lat nie jest to ione NIC. Pod blokiem trawa koszona raz w roku podczas suszy. Miejsc parkingowych brak. Trawa przy szkole została skoszona tuż przed walnym zgromadzeniem chyba na pokaz, a i tak nie wszędzie. Martwa choinka po spotkaniu wigilijnym w sp42 czekała na posprzątanie chyba do kwietnia. Proszę się nie ośmieszać.
- 10 0
-
2023-08-29 09:20
Hej, ale wiesz, że
Głownym zadaniem prezesa jest dbanie o dobro spółdzielców a nie ograniczanie sie do zysków z wynajmu lokali? To chyba komuś się działalności pomyliły.
- 13 1
-
2023-08-29 08:54
I najwyższe czynsze nie tylko w Gdyni.
- 2 7
-
2023-08-29 08:48
(7)
Na Gryfa Pomorskiego 50 elewacja odpada. Czas też kolorystykę budynków dopasować do innych wybudowanych obok przez deweloperów. Brzydota aż razi.
- 13 1
-
2023-08-29 12:36
Kruczkowskiego 2 to już w ogóle tragedia .
- 1 0
-
2023-08-29 11:49
A Prezes proponuje budowę nowego bloku przy Lipowej, po co?
Trzeba wyremontować, pozmieniać elewacje na Gryfa Pomorskiego a później myśleć o takich inwestycjach.- 3 1
-
2023-08-29 10:41
(1)
Budynki upodabniają się do tych ze slamsów, szczególnie w kontraście do innej zabudowy Fikakowa.
- 8 0
-
2023-08-29 12:28
I tak niestety postrzegają nas inni mieszkańcy Fikakowa.
- 4 0
-
2023-08-29 09:05
Gryfa Pomorskiego 52 / dramatyczny stan elewacji / Fikakowo (2)
Gryfa Pomorskiego 52, to dopiero jest tragedia. Blok w centrum Fikakowa w opłakanym stanie. Elewacja do natychmiastowego remontu...
Blok prawdopodobnie z najwyższymi przychodami (dużo usług pod blokami). Wizytówka spółdzielni na całe Fikakowo...- 15 1
-
2023-08-29 12:29
tak (1)
zgadzam się niestety :( a ile to już razy zgłaszaliśmy i prosiliśmy....jedyne czego się dowiedziałam, to że poprawią elewację jak żelazne części konstrukcyjne zaczną wyłazić na wierzch :/
- 3 1
-
2023-08-29 13:16
Na Gryfa Pomorskiego 50 na sufitach balkonów wyłażą od lat.
- 2 0
-
2023-08-29 08:35
Czynsz (2)
Witam, a czy osoba komentującą realizowane inwestycje zdaje sobie sprawę, że płacimy najwyższe czynsze w Gdyni?
- 18 4
-
2023-08-29 17:25
Najwyższe czynsze
Są w Gdyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
- 5 0
-
2023-08-29 11:45
To akurat nie jest prawdą.
- 4 2
-
2023-08-29 08:21
Mieszkanka spółdzielni (6)
Remonty są przeprowadzane po kosztach... Niedawno remontowane były elewacje budynków, która już się sypią. Od prawie 2 miesięcy czekam aż naprawiony zostanie balkon, który sypie się na mój. Spółdzielnia rozkłada ręce, ponieważ nie mają odpowiedzi od podwykonawcy jednak to przecież oni podpisali z nim umowę. Nie sztuką jest wykonanie szybkiej,
Remonty są przeprowadzane po kosztach... Niedawno remontowane były elewacje budynków, która już się sypią. Od prawie 2 miesięcy czekam aż naprawiony zostanie balkon, który sypie się na mój. Spółdzielnia rozkłada ręce, ponieważ nie mają odpowiedzi od podwykonawcy jednak to przecież oni podpisali z nim umowę. Nie sztuką jest wykonanie szybkiej, powierzchownej renowacji. Do tego co ,,siedzi" w budunku nie zagląda nikt, instalacja elektryczna nigdy nie była modernizowana. Zapraszam również do speceru po osiedlach, większość chodników jest stara i ich stan pozostawia wiele do życzenia. Patrząc na powyższy komentarz odnoszę wrażenie, że mieszkamy na innych Karwinach :)
- 29 1
-
2023-08-29 08:51
(5)
Mieszkania są ładne, ludzie sami inwestują w ich remonty, na własny koszt wymieniają instalacje w mieszkaniach ale brak remontów elewacji zaniża wartość tych mieszkań.
- 9 3
-
2023-08-29 11:43
Święta prawda!!
Lata płacenia na fundusz remontowy, mieszkanie w oparach lokalu wynajmowanego przez SM na działalność typu pizzeria lub oparach moczu meneli spod sklepu ,a tu elewacje jak w brazylijskich fawelach. Ludzie na własny koszt starają się remontować balkony, ale to wszystko pogarsza efekt wizualny osiedla - misz, masz.
Co najgorsze mieszkańcyLata płacenia na fundusz remontowy, mieszkanie w oparach lokalu wynajmowanego przez SM na działalność typu pizzeria lub oparach moczu meneli spod sklepu ,a tu elewacje jak w brazylijskich fawelach. Ludzie na własny koszt starają się remontować balkony, ale to wszystko pogarsza efekt wizualny osiedla - misz, masz.
Co najgorsze mieszkańcy obawiają się cokolwiek zgłaszać do spółdzielni, bo znów przyślą partacza(y). Na zasadzie Franek, czy mamy jeszcze jakąś farbę, to idź tam. Nie potrafią zatrudnić ekipy remontowej, po której nie trzeba by było po kilku latach poprawiać,- 8 0
-
2023-08-29 11:32
(2)
Remonty elewacji są wykonane po kosztach, patrząc na to, że już się ona rozlatuje... Dodatkowo czy Pan/Pani zdaje sobie sprawę z tego, że remont mieszkania w dużej mierze zależy również od części wspólnej budynku ? Instalacja elektryczna to nie tylko to co mamy w mieszkaniu. Do niego prąd doprowadza 40-letnia wewnętrzna linia zasilająca i nawet
Remonty elewacji są wykonane po kosztach, patrząc na to, że już się ona rozlatuje... Dodatkowo czy Pan/Pani zdaje sobie sprawę z tego, że remont mieszkania w dużej mierze zależy również od części wspólnej budynku ? Instalacja elektryczna to nie tylko to co mamy w mieszkaniu. Do niego prąd doprowadza 40-letnia wewnętrzna linia zasilająca i nawet najnowocześniejsza instalacja w mieszkaniu nie zmiania nic, jeśli zarządca budynku nie zainwestuje w modernizacje WLZ. Obecna WLZ ma moc przyłączeniową 4 KW co narzuca na mieszkańców duże ograniczenia w wyborze wyposażenia mieszkania i dodatkowo jego bezpiecznym użytkowaniu . Zgnilizna zapakowana w piękny papierek może wyglądać rewelacyjnie, ale nadal w środku będzie zgnilizną :D I tak jest na Karwinach, co zmieni "remont" elewacji, jeśli w środku budynków mamy nadal komunę i lata 80 XXw.
- 9 1
-
2023-08-29 12:22
Remont elewacji też jest ważny.
Odpadające tynki mogą stanowić niebezpieczeństwo.
- 5 0
-
2023-08-29 12:20
Można zrobić i elewacje i instalacje.
Jakiś czas temu były remontowane klatki schodowe, wtedy trzeba było robić kompleksowy remont.
- 6 0
-
2023-08-29 11:28
Święta prawda, teraz dużą wagą przykłada się do estetyki miejsca, w którym się spędza dużą część życia.
Lata płacenia fundusz remontowy a tu standard faweli, z sypiącymi się tynkami. Ludzie starają się na własny koszt remontować elewacje balkonów ale to pogarsza efekt wizerunkowy osiedla.
Najgorsze jest to, że mieszkańcy obawiają sięŚwięta prawda, teraz dużą wagą przykłada się do estetyki miejsca, w którym się spędza dużą część życia.
Lata płacenia fundusz remontowy a tu standard faweli, z sypiącymi się tynkami. Ludzie starają się na własny koszt remontować elewacje balkonów ale to pogarsza efekt wizerunkowy osiedla.
Najgorsze jest to, że mieszkańcy obawiają się jakich znów partaczy przyśle spółdzielnia , jak się cokolwiek zgłosi. Teraz tyle szumu, jaką maja nadwyżkę budżetową a nie potrafią dawać zleceń ekipom remontowym, po których nie trzeba naprawiać po kilku latach. Wszystko na zasadzie łatania dziur, nic kompleksowo.- 6 1
-
2023-08-29 08:18
Efektywnie to zbiera czynsze
Rachunki wysokie, bloki nawet nie remontowane. Syf na maksa. Ludzie mają dość
- 22 1
-
2023-08-29 07:59
Prezes jest jaki jest (2)
Bije, ale kocha?
- 42 2
-
2023-08-29 08:24
I dzień dobry na ulicy mówił. (1)
- 23 1
-
2023-08-29 19:19
Jedyne co potrafi.
- 0 0
-
2023-08-29 07:48
Gdzie sa te remonty? Na Karwinach 3 wiekszosc blokow to tragedia
- 45 3
-
2023-08-29 07:47
(1)
Szymański to ty ?
Zabawne z tymi remontami - stawki coraz wyższe a syf i brak remontów jest wszechobecny- 51 4
-
2023-08-29 12:35
To prawda . Bloki na karwinach to maskara . Przydałby się je odmalować .
- 10 0
-
2023-08-29 14:07
A czy jest jakaś spółdzielnia, która dobrze działa? (4)
Gdzie są niskie czynsze, zadbane budynki itp? Pierwsze co to mi się kojarzy z SM Ujeścisko w Gdańsku, długi na 30 milionów byłego prezesa, potem gangsterskie wejście do budynku, czy nie można tego zlikwidować i zostawić same wspólnoty mieszkaniowe?
- 48 15
-
2023-08-29 18:06
Jedna spółdzielnia z problemami i już wniosek że wszystkie są złe? (2)
W trójmieście kojarzę około 10 różnych spółdzielni, pewnie jest więcej, czemu tak rzadko słyszy się o nich? Bo dobrze działają więc nie ma o czym pisać? Ten artykuł o SM Karwiny to też jakiś dziwny, no niby problem ze zmianą prezesa ale co on złego zrobił? Może i jest kolesiostwo i biurokracja ale czy ta spółdzielnia źle działa? Tam piszą o 7 mln
W trójmieście kojarzę około 10 różnych spółdzielni, pewnie jest więcej, czemu tak rzadko słyszy się o nich? Bo dobrze działają więc nie ma o czym pisać? Ten artykuł o SM Karwiny to też jakiś dziwny, no niby problem ze zmianą prezesa ale co on złego zrobił? Może i jest kolesiostwo i biurokracja ale czy ta spółdzielnia źle działa? Tam piszą o 7 mln zysku!!! To ja gratuluję mieszkańcom takiej spółdzielni i jej zarządu - pamiętajcie że to jest kasa mieszkańców i dla ich dobra głównie zostanie wydana, u mnie zyski spółdzielnia ma mniejsze ale też nie małe.
- 8 2
-
2023-08-29 19:25
(1)
Proszę uważnie przeczytać, jakie są zastrzeżenia spółdzielców.
- 0 2
-
2023-08-29 23:21
Kto rządzi?
W Gdańsku legendą jest spółdzielnia mieszkaniowa Młyniec. Tez jednak sa jakies tam pretensje ale... drobniutkie. Ogólnie wszystko jest robione własciwie a remonty sukcesywnie. W innych spóldzielniach zaś jest dramat. Kazdy kto ma jakies doświadczenie organizacyjne oraz wiedzę po wejściu na sale i zobaczeniu jak to wygląda na żywo oszaleje.
W Gdańsku legendą jest spółdzielnia mieszkaniowa Młyniec. Tez jednak sa jakies tam pretensje ale... drobniutkie. Ogólnie wszystko jest robione własciwie a remonty sukcesywnie. W innych spóldzielniach zaś jest dramat. Kazdy kto ma jakies doświadczenie organizacyjne oraz wiedzę po wejściu na sale i zobaczeniu jak to wygląda na żywo oszaleje. łubudubu niech zyje nam prezes naszego klubu. Tak to w większości nieststy wyglada. Rządza jakieś dziadki co dorwały się do władzy i korytka. Spóldzielnia to konflikt interesów bo jedni chca tego a inni innego ale na zebraniu tago sie nie porusza a jakieś pierdoły. Nawet czesto do głosu nie dopuszcza. Są zebrania spóldzielcze gdzie wymuszają na rządzie jakies zmiany i cos proponują albo czegos nie chcą. Problem w tym że w spóldzielni nikt nikogo nie pyta czego chca spóldzielcy ani spóldzielcom nie referuje jak takie zebrania wygladały i co uchwalono i co przedst6awiciel spóldzielni popierał. Odjazd. Na zachodzie wiekszość mieszkań to firmy prywatne i to duże. Nas też to czeka. Spóldzielnie upadną.
- 1 1
-
2023-08-29 16:44
Mieszkałem już w trzech spółdzielniach i wszystko było super.
Za to wszystkie wspólnoty mieszkaniowe z którymi miałem jakikolwiek kontakt to było niekończące się pasmo problemów ze wszystkim.
- 12 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.