• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Top modelka i paryskie ulice w nowej kampanii Reserved

Wioletta Kakowska-Mehring
16 lipca 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
Tłem dla nowej kampanii Reserved są ulice Paryża. Gwiazdą jest rosyjska modelka Sasha Pivovarova. Tłem dla nowej kampanii Reserved są ulice Paryża. Gwiazdą jest rosyjska modelka Sasha Pivovarova.

Supermodelkę i gwiazdę światowych wybiegów Sashę Pivovarovą zatrudniła gdańska firma LPP do promocji jesiennej kolekcji marki Reserved. Sesja zdjęciowa odbyła się w Paryżu.



Sasha Pivovarova wielokrotnie pojawiała się na okładkach takich magazynów jak V Magazine, Numero czy Vogue. Sasha Pivovarova wielokrotnie pojawiała się na okładkach takich magazynów jak V Magazine, Numero czy Vogue.
Top modelce w kampanii Reserved towarzyszył będzie Jacey Elthalion. Top modelce w kampanii Reserved towarzyszył będzie Jacey Elthalion.
Bohaterka nowej kampanii gdańskiej firmy LPP, do której należy marka Reserved, Sasha Pivovarova, to jedna z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie. Sasha jest Rosjanką.

Swoją karierę rozpoczęła w 2005 roku kontraktem reklamowym z Pradą, potem reklamowała kosmetyki Armani. Wielokrotnie pojawiała się na okładkach takich magazynów jak V Magazine, Numero czy Vogue w edycji rosyjskiej, brytyjskiej, japońskiej czy australijskiej.

Topmodelce w kampanii Reserved towarzyszył będzie Jacey Elthalion, brytyjski model, który pozował wcześniej do kampanii Guess i Polo Ralph Lauren.

Firma LPP nie po raz pierwszy stawia na "gorące nazwiska". Do tej pory twarzami kampanii Beautiful Story byli Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena FrąckowiakTobias Sorensen.

Reserved to marka odzieżowa dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwszy sklep otwarto w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów w 10 europejskich krajach.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Pod obecną nazwą działa od 1995 roku. Początkowo LPP zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji koszulki, szybko jednak postawiła na rozwój własnej marki Reserved i zaczęła rozbudowywać sieć sprzedaży detalicznej. Od 2001 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Spółka jest właścicielem pięciu marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. W 2008 roku w Pruszczu Gdańskim firma wybudowała centrum dystrybucyjne o powierzchni 30,6 tysięcy m  kw, w którym pracuje około 250 osób. Produkcja dalej zlecana jest na Dalekim Wschodzie.

Miejsca

Opinie (132) ponad 10 zablokowanych

  • Ile razy coś kupiłam

    zawsze się pruło, guziki odpadały, szwy się rozłaziły. A teraz już nawet nie ma na czym oka zawiesić. BEZNADZIEJA

    • 9 0

  • Lepiej kupić coś fajnego firmowego w odzieży używanej jakiejś dobrej marki

    np.tommy hilfiger czy ralph lauren za 15 czy 30 zeta.
    Reserved to bardzo kiepska jakość.

    • 9 0

  • A mamy tyle

    ślicznych dziewczyn - wystarczy się rozejrzec...

    • 4 0

  • Jakościowo to ta marka zeszła na psy. Nowe spodnie wyglądają po kilku praniach gorzej niż podobne kupione u nich 6 lat temu.

    Ciekawe ...

    • 5 0

  • reserved = SZMATY

    SAME SZMATY W BURYM KOLORZE WEJDZCIE DO JAKIEGO KOLWIEK ICH SKLEPU SZARO I PONURO MA RACJĘ SŁABA JAKOŚ A TE 70% DWIE KOSZULKI NA KRZYŻ - KIEDYŚ TO BYŁ SKLEP!!! A TERAZ ZER POMYSŁÓW CHYBA GORSZE NIŻ INNE CENY JAK W ZARZE --- SPRAWDZCIE!!!!!!!!!!!!!!!

    • 1 2

  • :)

    Trzeba troche poszukać ale mozna znależc w reserved dobrej jakości ciuchy, jeśli ktoś nie patrzy na jakość podczas zakupu to juz jego problem :P

    • 0 0

  • Fatalna jakosc, zwykle chinskie szmaty.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane