Ukradli mi rower z kościoła w czasie mszy

Piotr
20 lutego 2024, godz. 12:00
Tak wygląda rower pana Piotra, skradziony podczas niedzielnej mszy z kościoła. Tak wygląda rower pana Piotra, skradziony podczas niedzielnej mszy z kościoła.

Wybrał się z kolegą w niedzielę na wycieczkę rowerową, a wieczorem spontanicznie zdecydowali się wziąć udział we mszy w kościele św. Barbary. Nie mieli zabezpieczeń, więc wprowadzili rowery do środka, a sami weszli jeszcze głębiej. Musiał wracać na piechotę.

Zdarza ci się zostawić niezabezpieczony rower/hulajnogę?

Oto opowieść pana Piotra, 37-letniego mieszkańca Gdańska:

Wraz z kolegą wybraliśmy się na wycieczkę rowerową i wieczorem postanowiliśmy wejść do kościoła św. Barbary na Długich OgrodachMapka, chociaż nie mieliśmy przy sobie żadnych zabezpieczeń dla rowerów. Nie przyszło mi do głowy, że złodziej może wejść w trakcie mszy do kościoła pełnego ludzi i ukraść rower.

Weszliśmy do środka o godz. 21:05, zamknąłem za sobą drzwi, bo wchodziłem ostatni. A o godz. 22:02 nie było już śladu po rowerze.

Rower za 12 tys. złożony przed wzrostem cen

Rower był dla mnie częścią życia, nie wspominając o tym, że też dużym wydatkiem w granicach 12 tys. zł. Składany jeszcze w czasach przed pandemią, a wiadomo, że potem ceny poszybowały.

Rower firmy BH i dużo części sprowadzonych z Niemiec. Składany między innymi w firmie Chilli Bikes na ul. Słowackiego.

Znaki szczególne: szeroka kierownica przystosowana do zjazdów, odpryski na ramie z prawej strony i na trójkącie, uszkodzenie siodełka na tylnej części, naklejka firmowa sklepu i Apple.

To niejedyna kradzież z kościoła

Traktuję to jako kradzież szczególnie zuchwałą, bo jednak stało się to w świątyni.

Przy okazji dowiedziałem się, że kilka dni wcześniej ukradziono butle gazowe z kościoła. Przykre jest to, co się dzieje.

Wierzę w moc Trojmiasto.pl. Za pomoc w odnalezieniu roweru czeka nagroda.
Piotr

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.