- 1 Rośnie parking z widokiem na morze (58 opinii)
- 2 Drogowa agresja po nieprzespanej nocy (70 opinii)
- 3 Złota Brama: Tak źle jeszcze nie było (199 opinii)
- 4 Remont drogi nad morze jak po grudzie (60 opinii)
- 5 ORP Sokół: zwiedzanie od jesieni, my byliśmy już teraz (46 opinii)
- 6 Wyrzucił 10 tys. zł w krzaki (66 opinii)
Urząd Miasta Gdyni otwiera poczekalnię
Od poniedziałku petenci nie będą już musieli czekać przed drzwiami gdyńskiego magistratu. To reakcja na zmasowaną krytykę i artykuł jednego z naszych czytelników.
- Cały czas szukamy rozwiązań, które przyspieszą i usprawnią obsługę klientów w urzędzie. Nadchodzi jesień, warunki pogodowe coraz mniej sprzyjają oczekiwaniu na zewnątrz budynku, dlatego uruchamiamy poczekalnię, która pozwoli bezpiecznie i komfortowo załatwiać swoje sprawy, oczywiście z zachowaniem zasad dystansu społecznego. W poczekalni będzie można też skorzystać z pomocy pracownika Gdyńskiego Centrum Kontaktu, który pomoże np. przy zakładaniu profilu zaufanego czy konta mieszkańca i wytłumaczy, jak urzędowe sprawy można w łatwy sposób załatwić online. Możliwości jest sporo, przypomnę tylko, że Cyfrowy Urząd pozwala obecnie na składanie elektronicznych wniosków dotyczących ponad 150 usług. Można także korzystać z urzędowego paczkomatu, który pozwala bezpiecznie dostarczyć dokumenty do magistratu - mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.
Poczekalnia powstanie przy głównym wejściu do budynku przy al. Marszałka Piłsudskiego, w miejscu kiosku. Wpuszczać będzie do niej funkcjonariusz straży miejskiej.
Jak załatwić sprawę urzędową on-line w Gdyni
Urzędnicy nieustannie zachęcają do załatwiania spraw on-line. Można to zrobić pod adresem http://nasze.miasto.gdynia.pl/cu/. Aby skorzystać z tej możliwości, należy być posiadaczem bezpiecznego podpisu elektronicznego, potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego. Profil zaufany jest bezpłatnym odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Jak załatwić sprawę urzędową on-line w Gdańsku
W Gdańsku też można odwiedzić urząd tylko po wcześniejszym umówieniu, ale jak dotąd długich kolejek na zewnątrz nie ma. Wizytę rezerwuje się na stronie: https://www.gdansk.pl/rezerwacja. Pisma zwykłe, skargi i wnioski można wysyłać na adres e-mail: umg@gdansk.gda.pl. Pisma i wnioski wymagające podpisu składać należy natomiast przez platformę: https://epuap.gov.pl/.
By uzyskać informacje (jak załatwić sprawę czy na jakim etapie jest toczące się postępowanie) należy skontaktować się z Gdańskim Centrum Kontaktu (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu): e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl, tel. 58 524 45 00.
Jak załatwić sprawę urzędową on-line w Sopocie
Sopot jako jedyny w Trójmieście jest w czerwonej strefie, ale do urzędu cały czas można przyjść, jednak wcześniej trzeba się umówić drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Pełny wykaz numerów telefonicznych i adresów e-mail do poszczególnych wydziałów znajduje się na stronie https://bip.sopot.pl/m,138,spis-numerow-telefonow.html. Ze względu na liczbę mieszkańców w sopockim urzędzie też nie ma wielkich kolejek i bardzo odległych terminów.
Miejsca
Opinie (201) ponad 10 zablokowanych
-
2020-10-12 23:37
Mieszkańcy Gdyni są wdzięczni , że mogą wejść do UM, przepraszam do poczekalni
Zapamiętamy te traktowanie , nieodebrane telefony , mieszkaniec to zaraza , po co przychodzi
- 2 0
-
2020-10-12 23:49
a gołąbki pocztowe, tam-tamy i sygnały dymne - paranoja jakaś
- 0 0
-
2020-10-13 00:16
wydzial rejestracji pojazdow
Kupilem samochod z niemiec, i mam problem z zarejestrowaniem, przez internet wszystkie terminy zajete, a telefon ciagle zajety. twierdza Gdynia.
- 0 0
-
2020-10-13 01:02
O dziękujemy Ci Panie i Władco
...dzisiaj widziałem ptaszka na gałęzi który swym śpiewem wychwalał gest jaki nam uczyniłeś....O Ty mądrości narodu.
- 1 0
-
2020-10-13 01:22
Masa krytyczna zaraz zostanie osiągnięta
100 lajków dla mnie , to pozew dla słońca skweru i jego klakierów
- 1 0
-
2020-10-13 06:55
Obsługa Urzędu - ochrona
Największym problemem są tutaj pracownicy UM, którzy z ogromnym żalem do swojej pracy mamrotają coś pod nosem, pod maseczką uchylając lekko drzwi wejściowe. Nikt nie słyszy, nie wie co się dzieje. Każdy pyta osobę obok, kiedy co i jak. Zero organizacji. Powinni dobrać się do tyłków osobom na tych posadach i zrobić porządek. Wtedy nikt by nie narzekał, że musi stać na zewnątrz. Nie byłoby tak dramatycznej dezinformacji pod drzwiami. Kierownik, lub ktokolwiek odpowiedzialny za tych ludzi powinien ponieść konsekwencje.
- 0 1
-
2020-10-13 07:46
W szkołach po tysiąc osób pracownicy boją się kilku petentów. Czym sie rozni nauczyciel od pracownika UM, Nie wspomnę o przychodniach.
- 0 0
-
2020-10-13 07:57
to są P A S O ż Y T Y (2)
żerujące na nas!! i jeszcze wielką łaskę robią że do pracy przyjdą? Won!!! Do łopaty!!
- 1 1
-
2020-10-13 09:05
Kto będzie wykonywał ich pracę jak pójdą "do łopaty"? (1)
- 0 1
-
2020-10-13 09:06
tę pracę której nie wykonują?
1/10 ich to może będą mieć wówczas faktycznie zajęcie a nie kawka i ciasto cały tydzień
- 0 0
-
2020-10-13 08:54
szkoda gadac
no tak poczekalnia, kiedy panuje wirus, to naprawdę trzeba myśleć! zamiast wdrozyc taki system aby wiekszosc spaw mozna bylo załatwić zdalnie , unikać takich miejsc jak ktos moze
- 0 0
-
2020-10-13 09:31
Nie fikajcie tutaj szaraczki bo naprawdę wam zamkniemy nasz Urząd
i g f no nam zrobicie! hahaha!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.