- 1 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (241 opinii)
- 2 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (108 opinii)
- 3 Pomorze za 36 lat: kobiece i... stare (81 opinii)
- 4 Napad na bank czy głupi żart? (91 opinii)
- 5 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (733 opinie)
- 6 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
Wypadek śmiertelny na Drodze Różowej
Po godz. 5:30 na Drodze Różowej w Gdyni doszło do tragicznego wypadku. Na skutek dachowania pojazdu śmierć poniósł 37-letni kierowca. Droga jest zablokowana, przyczyny i okoliczności wypadku bada policja i prokurator.
O zdarzeniu poinformowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.
Dachowanie na Drodze Różowej (38 opinii)
Ze wstępnych ustaleń przekazanych nam przez gdyńskich i pracujących na miejscu strażaków wynika, że do wypadku na Drodze Różowej doszło ok. godz. 5:30.
Kierujący autem osobowym 37-letni mieszkaniec Gdyni - prawdopodobnie na skutek nadmiernej prędkości - stracił panowanie nad pojazdem, a ten pod wiaduktem kolejowym - dachował.
Mężczyzna zginął na miejscu. Jechał sam.
Po godz. 7:30 swoje działania na miejscu wciąż prowadziły służby, w tym prokurator.
Droga Gdyńska od Wielkopolskiej w kierunku centrum jest zamknięta dla ruchu.
Przed dwoma laty, niemal w tym samym miejscu także doszło do tragicznego w skutkach wypadku. Wówczas kierowca audi TT stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w słup. Także poniósł śmierć.
Wideo archiwalne
Opinie (354) ponad 100 zablokowanych
-
2019-11-10 14:42
Kto i po co to wybudował?
Najbardziej przeinwestowania droga w kraju raju
- 3 18
-
2019-11-10 14:53
Czas na dalsze ograniczanie prędkosci (1)
Urzędnicy koniecznie muszą kolejny raz wprowadzić ograniczenie prędkości - tym razem proponuję 30km/h.
Bo jak widać przy 50km/h nadal samochody przebijając bariery energochłonne i roztrzaskują się na filarach wiaduktu- 6 1
-
2019-11-10 14:57
Popieram i twórczo rozwijam
Proponuję także zakzać wypadków w tym miejscu.
Wtedy wreszcie będzie bezpiecznie!- 3 0
-
2019-11-10 15:32
progi zwalniające !
- 1 8
-
2019-11-10 15:47
Zabił go m.in. ten urzędnik który postawił tam 50km/h (6)
Ten urzędnik który ustawił tam 50km/h jest współodpowiedzialny za śmierć wielu ludzi w całej Polsce - do spółki z kolegami urzędnikami zajmującymi się drogami w całej Polsce.
80km/h na Różowej to prędkość absolutnie bezpieczna na całej jej długości i takie ograniczenie powinno tam być.
To że co jakiś czas jakiś kretyn jadący 160km/h ginie pod tym mostem w żaden sposób tego nie zmienia.
A tymczasem ten durny urzędnik, z każdym wypadkiem, w ramach chronienia własnej d*py przyrośniętej do stołka, obniża ograniczenie prędkości. Teraz już mamy 50, a pewnie po "przeanalizowaniu przyczyn" obecnego wypadku będzie 40.
Każdy, nawet praworządny, kierowca jadący różową, widząc ograniczenie do 50 widzi że to jakiś bezsens. A zwłaszcza młody kierowca widząc na każdym kroku takie ograniczenia wyrabia sobie przekonanie że ograniczenia są bez sensu, że nie ma sensu ich respektować.
Co później doprowadza do nierespektowania żadnych ograniczeń i jest przyczyną wypadków.- 11 38
-
2019-11-10 16:39
Ale że co? (1)
50km/h to jakaś obraza dla kierowców? Jakaś ujma? Jaki jest problem żeby jechać 50km/h?
- 8 1
-
2019-11-10 18:13
A czy to problem jechać 5km/h?
Po to zbudowano tą drogę w takim standardzie a nie innym żeby po niej jeździć z prędkością projektową 80km/h.
Nie ma tam ruchu pieszych, rowerów ani przecinających się kierunków ruchu i 80km/h to jest zupełnie dobra prędkość.
A to że co jakiś czas jakiś kretyn rozpędza się tam do 160 albo i 200, nie jest żadnym argumentem za ograniczeniem tam prędkości kolejno z 80 do 70, obecnie 50 itd.
Za chwile tam będzie stało ograniczenie do 30km/h, rozsądny kierowca jadący rozsądne 80 będzie tracił prawo jazdy, a nadal raz do roku jakiś kretyn rozpędzi się do 200 i tam zginie.- 4 0
-
2019-11-10 17:16
I tak właśnie niestety jest (1)
Masz pełną rację. i**otyczne ograniczenia powodują że zaczynamy je lekceważyć. Ciekawe jakie jest formalne uzasadnienie takiego ograniczenia na tej drodze?
- 3 3
-
2019-11-10 18:10
uzasadnienie jest takie, że jeśli na drodze występuje wypadek śmiertelny spowodowany "nadmierną prędkością", to urzędnik żeby nikt mu nie mógł zarzucić że nic nie zrobił poprawia bezpieczeństwo przez obniżenie dopuszczalnej prędkości.
- 2 0
-
2019-11-10 17:27
Boże, ty widzisz takie komentarze
I nie grzmisz...
- 4 2
-
2019-11-10 19:21
Zmień
czapkę, jak jest znak 30 to tyle jedziesz i nie myślisz o urzędniku, najwyżej jeżeli myślisz i nie przeszkadza tobie w jeździe to myśl o rodzinie i sobie
- 0 1
-
2019-11-10 16:07
Zabójcze drogi budują a potem ograniczenia (1)
Dlaczego nie potrafią w Polsce budować łuków z profilem tylko robią to w drugą stronę.. tak abys wyleciał z zakretu. Tak trudno podczas budowy dać nachylenie? W Norwegii każdy zakręt ma profil aby w zimie ułatwić kierowcom poruszanie sie. Od lat widzę że jakieś parówy pracują w urzędzie i podpisują takie projekty i na koniec odbierają niebezpieczne drogi. Kij wam w serce za to biurwy bez wyobraźni.
- 5 8
-
2019-11-10 17:21
To drogi są winne tak?
stracił panowanie na autem , to wina drogi? czy może kierowcy?
- 3 1
-
2019-11-10 17:07
(1)
Audi tt niedało rady, R8 już by przeszło tam z tą prędkością.
- 1 2
-
2019-11-11 09:04
Spróbuj mędrcze.
- 0 0
-
2019-11-10 18:02
Brak świadomości
Niski poziom świadomości lub jej brak, czyli wiem wszystko lepiej proszę mi nie mówić co mam robić, ogólnie bezsensu. Uciekł nikt go już nie dogoni.
- 3 0
-
2019-11-10 19:10
Jeżdżę tamtędy nieraz i widzę jak kierowcy jeżdżą nie trzymają się znaków,mają przepisy za nic, może czas zdjąć pedał z gazu.Szkoda naszego życia.A może jakies progi zwalniające skoro znaki mamy za nic.
- 1 4
-
2019-11-10 19:15
Radary,
ograniczenia, tylko co z tego, proszę o informację przy jakiej prędkości były te wszystkie wypadki? Czyli radary co 1 km, leżący policjanci co 300 m to może jeszcze wypożyczalnie mózgu?
- 0 1
-
2019-11-10 19:34
O Panie, kolejny szybki, wsciekły, pewna ręka na kierownicy, druga drapie jaja,,,, a co tam wielkie czerwone, świecące znaki
50... ja nie dam rady? - i dał...
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.