- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Wyprosił z autobusu dzieci z hulajnogami (775 opinii)
- 3 Pierwsze spotkanie trzech prezydentek (311 opinii)
- 4 Protest na ul. Boh. Getta Warszawskiego (437 opinii)
- 5 Zwężenie na Estakadzie Kwiatkowskiego (25 opinii)
- 6 15-latek autem na minuty uciekał policji (116 opinii)
Wyrok za wypadek, w którym ośmiotygodniowe dziecko wypadło z nosidełka
W szpitalu matka wyjaśniała, że poważny uraz głowy jej ośmiotygodniowego dziecka to efekt upadku z nosidełka. Jednak nie powiedziała całej prawdy. Rodzina brała udział w wypadku, uderzając autem w bariery energochłonne wiaduktu SKM we Wrzeszczu. Co więcej, śledczy ustalili, że kierowca miał sądowy zakaz prowadzenia pojazdów. W tej sprawie zapadł właśnie nieprawomocny wyrok, w którym sąd uznał winę rodziców.
- Według matki dziecko wypadło z nosidełka. Charakter obrażeń wzbudził wątpliwości lekarzy, co do okoliczności ich powstania - mówi prok. Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Śledczy zajęli się sprawą i udało im się ustalić, że obrażenia chłopca miały związek z wypadkiem drogowym, do którego doszło ok. godz. 13:30.
- Ojciec dziecka stracił panowanie nad pojazdem na łuku drogi i uderzył w bariery energochłonne pod wiaduktem SKM. Chłopiec wypadł z niewłaściwie zamontowanego nosidełka samochodowego, w którym był przewożony, w wyniku czego odniósł ciężkie obrażenia głowy - mówi prok. Wawryniuk.
Śledczy stali na stanowisku, że oboje rodzice odjechali z miejsca wypadku, choć stan dziecka wymagał udzielenia mu na miejscu pomocy medycznej.
- Okazało się, że mężczyzna miał prawomocnie orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych - mówi prok. Wawryniuk.
Co zrobić z fotelikiem samochodowym po wypadku?
W oparciu o zebrany materiał dowodowy prokurator zarzucił ojcu dziecka nieumyślne spowodowanie wypadku, w następstwie którego chłopiec doznał ciężkiego uszczerbku na zdrowiu "w postaci choroby realnie zagrażającej życiu".
Mężczyźnie zarzucono również naruszenie sądowego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych.
To jednak nie wszystko. Obojgu rodzicom prokurator zarzucił:
- narażenie dziecka, wbrew ciążącemu na nich obowiązkowi, na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu poprzez niewłaściwe zabezpieczenie nosidełka samochodowego, w którym dziecko było przewożone
- nieudzielenie po wypadku pomocy małoletniemu znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.
Oskarżeni przyznali się do popełnienia zarzuconych im czynów.
Sąd: rodzice są winni
W sprawie zapadł właśnie nieprawomocny wyrok. Sąd uznał oskarżonych za winnych, przy czym dokonał modyfikacji zarzutów.
- Zarzucone oskarżonemu przestępstwa nieumyślnego spowodowania wypadku, naruszenia zakazu prowadzenia pojazdów oraz narażenia dziecka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia, bądź ciężkiego uszczerbku na zdrowiu uznał za jedno przestępstwo, tzw. wieloczynowe. Sąd uznał również, że oskarżona zarzuconego jej przestępstwa narażenia dziecka dopuściła się nieumyślnie - tłumaczy prok. Wawryniuk.
Wobec oskarżonego sąd orzekł karę łączną roku pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem na 3 lata. Orzekł również 3--letni zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych oraz zadośćuczynienie na rzecz małoletniego - 150 tys. zł.
Oskarżonej wymierzył karę łączną 6 miesięcy pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem na 2 lata.
Oboje oskarżonych zobowiązał do informowania sądu o przebiegu próby.
Opinie (148) 4 zablokowane
-
2023-01-02 10:54
Opinia wyróżniona
Z punktu widzenia statystyk, to dostali bardzo surowy wyrok. (18)
Gdybym był na miejscu sedziego i znał dane z judykatury to chyba orzekł bym mniejszy wyrok. Nadto, 150 tys. na swoje dziecko jest jakieś dziwaczne, bo to jego ojciec, który cały czas się tym maluchem opiekuje. Jakiś dziwny ten wyrok. To co dobre, moim zdaniem, to to, że zakazali jemu prowadzenia pojazdów.
- 83 54
-
2023-01-02 16:28
Uwierz mi czlowieku
ze to chyba adekwatny wyrok możliwe ze to nie pierwszy występ tej "parki"
- 2 0
-
2023-01-02 14:54
Wszyscy chetni zeby wsadzać do więzienia (1)
Pewnie. Płaćmy na typa. Płaćmy na dziecko skoro ojciec będzie w pierdlu. Płaćmy na rodzinę zastępczą... ludzie, czy Was pogięło? Wszyscy są tacy mądrzy do momentu jak komuś się noga powinie. Wejdzie mu pieszy przed maskę w nocy. Do 8 lat pozbawienia wolności. Wtedy to "Panie sędzio, ja to jestem dobry obywatel, proszę o wyrok w zawiasach, nie
Pewnie. Płaćmy na typa. Płaćmy na dziecko skoro ojciec będzie w pierdlu. Płaćmy na rodzinę zastępczą... ludzie, czy Was pogięło? Wszyscy są tacy mądrzy do momentu jak komuś się noga powinie. Wejdzie mu pieszy przed maskę w nocy. Do 8 lat pozbawienia wolności. Wtedy to "Panie sędzio, ja to jestem dobry obywatel, proszę o wyrok w zawiasach, nie wsadzajcie normalnego człowieka do paki" - wszyscy są normalni poza największymi degeneratami typu mordercy. Wolę nasz wyroki i nasze poczucie bezpieczeństwa niż USA, dla wielu wzór, gdzie za pierdnięcie idziesz do pudla i zostajesz zawodowym przestepca.
- 3 1
-
2023-01-02 15:18
Mamy w więzieniach 195 osób na 100 tys. mieszkańców. Średnia unijna to 110. Bez przełożenia na bezpieczeństwo - wskaźnik zabójstw w PL jest taki jak w DE czy NL. Czyli jest lepiej niż w USA ale wciąż wsadzamy całą masę ludzi do pudła.
- 3 0
-
2023-01-02 14:14
Zadośćuczynienie własnemu dziecku oznacza tyle, że rodzic musi wpłacić na rachunek bankowy taka kwotę. W przyszłości dziecko będzie miało zapewnioną np pomóc w zakupie mieszkania czy oplat. Gdyby Krawczyk był zobowiązany do podobnego zadośćuczynienia to Junior nie ciągałby teraz macochy po sądach.
- 2 2
-
2023-01-02 14:11
A pokaż moze te statystyki ,co? (2)
Sąd pewnie nie zna polityki karania ani owych danych z judykatury, zwanych przez prawdziwych prawników poglądami judykatury tudzież po prostu orzecznictwem . Powinien czytać lokalne fora pełne specow i głosów z ludu. A wyrok jest odpowiedni i wydany pewnie na podstawie znacznie większej ilości informacji niż zasłyszane przez dziennikarza który nawet nie był w sądzie ( nawet nie pofatygował się żeby napisać który to sąd i to przemilczał) od rzecznika prokuratury.
- 1 0
-
2023-01-02 15:44
Sprawdz sobie te statystyki sam. (1)
Tak samo Kozidrak dostala baaaaardzo surowa kare za swoj czyn, oczywiscie w relacji do innych ukaranych za ten sam czyn.
- 0 0
-
2023-01-02 17:43
dla jednych surowo, dla innych tylko dożywocie i ks. jedna kozidrak to nie statystyki. wiesz ile wyroków w sprawach karnych
jeden dostanie więcej, inny mniej, wiadomo że każda sprawa jest inna. po to są widełki w wymiarze kar w kodeksie karnym.
- 0 0
-
2023-01-02 12:06
(5)
nie jest dziwaczne, bo odszkodowanie zapłaci OC pojazdu... ojcu
Ojciec sobie kupi za to nową furę- 5 1
-
2023-01-02 12:10
Zakaz prowadzenia pojazdu (4)
OC wypłaci na konto małoletniego, którym zarządzać w takiej kwocie może wyłącznie sąd rodzinny.
A dla ojca regres z ubezpieczalni.- 15 0
-
2023-01-02 13:57
(3)
był już jeden wyrok że zakaz prowadzenia pojazdu nie skutkuje regresem.
regres jest za kierowanie pojazdem bez uprawnień, a sąd uznał że zakaz prowadzenia pojazdów nie jest brakiem uprawnień.
Sąd rodzinny zarządza finansami dziecka wyłącznie jeśli rodzice mają ograniczoną władzę rodzicielską.- 4 1
-
2023-01-02 16:56
zakaz prowadzenia pojazdów nie jest brakiem uprawnień (2)
Taki wyrok to czyste kuriozum, nie pierwsze zresztą, jeśli chodzio wymiar sprawiedliwości. Na sądzie psów wieszać nie zamierzam - sąd jedynie stosuje prawo, które najwyraźniej jest arcythebilnie skonstruowane.
- 2 2
-
2023-01-02 17:43
(1)
nie do końca kuriozum, a dość precyzyjne rozgraniczenie w prawie czym są uprawnienia do kierowania, bo te wynikają z posiadania prawa jazdy konkretnej kategorii, a czym są wyroki sądu zakazujące z tych uprawnień korzystać.
W skrócie ktoś komu np. policjant zatrzymał prawo jazdy za przekroczenie prędkości, czy ktoś na kogo sąd nałożyłnie do końca kuriozum, a dość precyzyjne rozgraniczenie w prawie czym są uprawnienia do kierowania, bo te wynikają z posiadania prawa jazdy konkretnej kategorii, a czym są wyroki sądu zakazujące z tych uprawnień korzystać.
W skrócie ktoś komu np. policjant zatrzymał prawo jazdy za przekroczenie prędkości, czy ktoś na kogo sąd nałożył zakaz kierowania pojazdami, uprawnienia nadal posiadają.
Cofnięcie uprawnień to zupełnie inna kategoria, co również się zdarza, kiedy decyzją sądu ktoś jest cofnięty do stanu jakby sprzed przejścia kursu prawa jazdy i zdania egzaminu. Takie osoby nie mają uprawnień i w razie spowodowania szkody podlegającej pod odpowiedzialność cywilną, ubezpieczalnia (bądź UFG) może wystąpić wobec nich z regresem.
Był kiedyś projekt prawa zmieniającego ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych w których regres przysługiwałby również wobec kierujących których prawo jazdy zostało zatrzymane albo został orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów, ale gdzieś utknęło albo nie przeszło- 2 0
-
2023-01-02 22:05
gdzieś utknęło albo nie przeszło
O to właśnie mi chodziło, że prawo jest tak ułomnie stanowione, że w przypadku wydawałoby się oczywistym, ktoś nie poniesie konsekwencji, na które niewątpliwie zasłużył. To miałem na myśli pisząc o kuriozum, a tak poza tym to dziękuję za merytoryczną wypowiedź - o które tu coraz trudniej. Pozdrowienia :)
- 1 0
-
2023-01-02 11:05
Opiekuje?
Przecież to jakaś patole...pomijając inne kwestie to wypadek był 13:30, a własnego dzieciaka przywieźli do szpitala wieczorem...- 35 2
-
2023-01-02 11:04
Statystyka nie jest podstawą do orzekania wyroków (1)
- 19 1
-
2023-01-02 15:48
Chyba ze jest, a jest.
- 0 0
-
2023-01-02 11:00
zakaz prowadzenia miał wcześniej (1)
opiekuje się maluchem?? no to nieźle się zaopiekował...
- 40 3
-
2023-01-02 12:02
ale wcześniej nie miał zawiasów czyli musiał popełnić tylko wykroczenie
czyli między 0,2 a 0,5 promila
- 3 6
-
2023-01-02 10:46
Opinia wyróżniona
(13)
Latwo oceniac. Uwazam, ze matka mimo wszystko zachowala sie rozsasnie idac z dzieckiem do szpitala. Raz, ze zapinanie fotelika dla rodzica jest nowoscia. Mozna popelnic blad. I tu na wysokosci zadania powinni stanac konstruktorzy. Sama mialam nosidelko, markowe, z tych gornych polek, w ktorym po przelozeniu pasow w aucie meza po prostu na wertepach, pod wplywem wibracji z jednej strony zawsze po max 20 minutach jazdy pas wychodzil z zaczepow sam. Reklamacja nie uznana. Ten model "tak ma".
- 14 77
-
2023-01-02 18:28
społeczne przyzwolenie
twój wpis potwierdza społeczne przyzwolenie na niestosowanie sie do przepisów:jazda bez prawka, byle jakie zapięcie fotelika, ucieczka z miejsca wypadku, itp. a młodość i niedoświadczenie- doprowadziłeś/łaś dziecko na świat? kończy się zabawa, fiu-biuździu, zaczyna się odpowiedzialność za ludzkie życie!
- 9 1
-
2023-01-02 18:18
kiedyś znajomej tlumaczyłem jak należy montować fotelik,
bo byłem na kursie. Jej reakcja była następująca "dooobra, olać , ja tak cały czas jeżdżę i nic się nie stało". Z czasem okazało się, że to nie był jakiś odosobniony wybryk tylko stały poziom intelektualny tej osoby. Zablokowałem nr, zerwałam znajomość.
- 10 0
-
2023-01-02 14:20
Jestem ciekawa co za za "model z górnej półki". Żaden ze znanych mi fotelików nie wypada z pasów, w takiej sytuacji nie przeszedłby testów zderzeniowych (adac, test plus). Ten komentarz świadczy o skrajnej nieodpowiedzialności. Jak czlowiek może nie nauczyć się zapinać fotelika? To tak jakby twierdzić, że ma się auto "model z górnej polki" i drzwi się w nim nie zamykają, bo ten model tak ma. Czy jakieś służby mogłyby sprawdzić czy z dziećmi w tym domu wszystko ok?
- 22 3
-
2023-01-02 14:21
Błagam... (1)
Nie nauczyć się wpinać nosidełka przez 8 miesięcy? Chyba żartujesz:)
- 21 4
-
2023-01-02 20:47
8 tygodni
nie miesięcy
- 4 2
-
2023-01-02 11:20
To jakiś żart?
Foteliki są nowością? Dla kogo? Dla dzbanów, którzy nie potrafią opiekować się dzieckiem. Używałem nosidełka zapinanego w pasy w 2008 roku. Teraz jest isofix. Jeżeli masz problem z wypinaniem się czegokolwiek, pójdź i trenuj tak długo, aż będziesz w stanie bezpiecznie podróżować. Nikt nie zakłada przed jazdą, że wypadnie z drogi, ale zawsze trzeba pamiętać, że ktoś może uderzyć w nas i nie będzie już czasu na naukę wpinania fotelika. Litości.
- 42 4
-
2023-01-02 11:08
To na pewno wadliwe albo mocowanie, albo ,,nosidełko" (1)
Nie ma czegoś takiego, że ,,ten typ tak ma", czyli powinien mieć w rekomendacji, że wypina się podczas wypadku (?).
Producent miałby każde nosidełko zwrócone, gdyby po wertepach się wypinało.- 17 2
-
2023-01-02 15:07
Jest jeszcze czynnik ludzki
Nosidełko mogło być wadliwie założone. Przecież ten koleś nie potrafi jeździć, to jakiś nieumiałek.
- 7 0
-
2023-01-02 11:06
Pewnie czytanie ze zrozumieniem średnio idzie.
Wypadek po 13, szpital wieczorem.
O reszcie nawet nie pisze- 25 0
-
2023-01-02 10:58
Matka rozsądna?!
Wsiadła do samochodu z niebezpiecznym gościem, na dodatek z dzieckiem.
- 40 4
-
2023-01-02 10:55
(2)
Dobrze ze zabrała dziecko do lekarza, pytanie czemu tak późno - do wypadku doszło o 13.30 - dziecko trafiło do szpitala wieczorem ;(
- 33 2
-
2023-01-02 11:05
No, może bali sie o kontrolę trzeźwości..... (1)
Miłości do dziecka nie ma u nich.
- 25 2
-
2023-01-02 14:45
...i miłości do Boga Wszechmogącego, jedynego Miłosiernego w sercu brak, wszak wiadomo...
"...co uczyniliście najmniejszemu z moich Braci, mnieście uczynili..." Boga na lewą podwózkę wziąć...no, ludzie...
- 2 8
-
2023-01-02 10:44
Opinia wyróżniona
(6)
Zastanawiające i smutne jest to, że woleli chronić siebie, niż dbać o zdrowie i dobrostan dziecka. Mam nadzieję, że po tej lekcji, będą mieli jakąś refleksję i że nazajutrz wyciągnęli wnioski. Zdrowia dla dzieciaczka.
- 68 6
-
2023-01-02 14:27
Szkoda dziecka
Niestety uraz głowy zostanie do końca życia.
- 2 1
-
2023-01-02 14:28
Nie poszli z dzieckiem do lekarza? (1)
- 1 2
-
2023-01-02 16:06
Wypadek miał miejsce o 13.30, a wg artykułu dziecko dostali opiekę medyczną wieczorem.
- 3 0
-
2023-01-02 13:06
(1)
Jaka refleksja? Powinni dostać odsiadkę a dziecko niech dadzą normalnej rodzinie.
- 6 3
-
2023-01-02 13:49
Dokładnie
Szkoda że sąd skreślił to dziecko. Z takimi 'rodzicami' nie ma szansy na normalne życie.
- 5 2
-
2023-01-02 12:33
W cuda wierzysz?
To bezrefleksyjne i egoistyczne patusony. Jedyne co im może wpaść do pustych łbów to gdzie kupić najtańsze piwo.
- 15 2
Wszystkie opinie
-
2023-01-02 10:35
Polska (3)
Zabrać dziecko, myślę że w Norwegii by coś takiego nie miało miejsca. Bardzo ciężka tragedia. Współczuję dziecku
- 26 17
-
2023-01-02 10:52
Przecież to są rodzice, którzy tak samo uważają jak ty
Dlatego nie mają w sobie uczuć
- 1 9
-
2023-01-02 11:21
(1)
Co by nie miało miejsca w Norwegii ? Wyrok czy głupota rodziców ?
- 2 1
-
2023-01-03 11:44
Taki ,,wyrok"
- 0 0
-
2023-01-02 10:35
To nie rodzice. To potwory.
- 26 13
-
2023-01-02 10:36
W idealnym państwie byłoby tak: (9)
Ojciec na minimum 5 lat wiezienie, matka co najmniej rok, dziecko do porządnej rodziny zastępczej z nawiązką ze strony patusów. Do tego przymusowa kastracja obojga rodziców.
- 47 25
-
2023-01-02 10:44
(2)
Ty to głupi jesteś....
- 8 18
-
2023-01-02 12:38
To pewnie ty jesteś (1)
Tym patusonem.
- 12 2
-
2023-01-03 11:54
wychował sie w normalnej rodzinie, tata tylko 3 razy w tygodniu pil
nawet nie wyobrazacie sobie, ile rodaków jest skrajnie zdegenerowana przez pokolenia zycia w polzwierzecym stanie
- 0 0
-
2023-01-02 10:51
(3)
Jak dobrze, że nie żyję w idealnym (wg. twojego mniemania) państwie
- 10 14
-
2023-01-02 11:01
jak dobrze że nie byłeś tym dzeickiem...choć w sumie..
- 13 5
-
2023-01-02 15:53
Omal nie zabili wlasnego dziecka. Zastanow sie, kogo Ty po glowce glaszczesz. (1)
- 7 2
-
2023-01-02 20:35
on broni racjonalności
przede wszystkim ryzyko sprowadzenia uszczerbku na zdrowiu nie wynikało z zakazu prowadzenia tylko z zaniedbań. Rozejrzyj się, codziennie zauważysz delikwenta który nie przypiął dziecka, wiezie je na kolanach albo bez fotelika. Tych wszystkich ludzi wg tego co mówicie trzeba by było powsadzać na parę lat do więzień. Jakkolwiek ponosi winę to musimy ją racjonalnie ocenić a nie na hurra spalić czarownicę. To jest domena ludzi którzy kierują się emocjami nie rozumem.
- 1 4
-
2023-01-02 12:21
w idealnym państwie
nie było by patologii. Ani u ludzi ani u urzędników.
- 6 0
-
2023-01-02 13:02
John, zgadzam się.
- 2 0
-
2023-01-02 10:37
(1)
A co z dzieckiem?
- 26 1
-
2023-01-02 10:47
Rodzina zastępcza/krewni
Gdyz z obecnymi rodzicami szczerze wątpię żeby wyszło na ludzi.
- 10 6
-
2023-01-02 10:37
stało się, czasu nie cofną. Czy jednak dzieciątko powinno tracić rodziców? (4)
- 16 33
-
2023-01-02 10:46
(2)
Każdemu może się zdarzyć....
- 7 17
-
2023-01-02 10:58
A w ogóle to dobry chłopak był i mało pił a psiarnia się uwzięła
- 21 2
-
2023-01-02 12:38
Każdemu patolowi.
- 7 0
-
2023-01-02 14:37
Leosza rodzina zastępcza niż przestępcza.
- 6 1
-
2023-01-02 10:37
(4)
Cóż biedne dziecko, ale myślę że wyrok jest sprawiedliwy. Przyznali się do winy, dostali nauczkę. Przecież nie ma sensu ich wtrącać do więzienia...
- 14 20
-
2023-01-02 10:46
(1)
A jak mają mu te 150 patyków wypłacić? Jak dorośnie?
- 8 2
-
2023-01-02 10:52
Wpłacać na konto co miesiąc, aż do pełnoletności dziecka, 500+ oraz dorzucać do tego 230 zł.
- 3 5
-
2023-01-02 10:48
(1)
To jest twoje i moje zdanie,a wiekszosć ludzi tylko by wymierzała najsurowsze kary....
- 2 11
-
2023-01-02 10:53
Tak
Bo ojciec roku z zakazem (pewnie tez pijany, ale post factum nie do udowodnienia) rozbija samochód jadąc z dzieckiem, czyli nie dość że łamie prawo (zakaz) to do tego jest ameba umysłowa, która nie umie jeździć, tym bardziej mając na pokładzie dziecko. Do tego matka, która kryje przestępcę kosztem zdrowia dziecka. Plus genialni rodzice nawet nie potrafili zamontować fotelika (i pewnie znając życie po prostu wrzucili nosidełko z maluchem na tylne siedzenie bez zapoznania go w cokolwiek.) Moim subiektywnym zdaniem taka kumulacja nieprzypadkowych czynów zasługuje na karę z prawdziwego zdarzenia.
- 24 3
-
2023-01-02 10:38
Kolejni pozbawieni wyobraźni którzy myślą, że są nieśmiertelni i można na rogach robić co się chce (3)
zmarnowane pokolenie róbta co chceta
- 29 9
-
2023-01-02 11:02
pisowskie pokolenie, róbta co jarek każe (1)
- 7 7
-
2023-01-02 13:16
Dobrze ze Jarek nie stanowi prawa, bo byście na złość jeździli pod prąd patusy !
- 3 3
-
2023-01-02 17:23
Lepsze pokolenie, róbta według pomysłów Janusza Kowalskiego.
- 2 1
-
2023-01-02 10:39
Jestem pewna, że oboje rodziców żałują tego błędu. (10)
Tutaj potrzebna jest rozmowa, współczucie, psycholog a nie więzienie i rozłąka
- 10 47
-
2023-01-02 10:46
(2)
Przecież nikt nie idzie siedzieć. Dostali wyrok w zawiasach.
- 19 1
-
2023-01-02 13:03
Niestety, tylko w zawiasach
- 10 1
-
2023-01-02 13:23
Polski sąd to dramat
- 3 1
-
2023-01-02 10:50
(1)
Zgadzam się z Tobą,mało pokory jest w ludziach,widać po komentarzach....
- 5 8
-
2023-01-02 11:04
To nie kwestia braku pokory, ale zero-jedynkowego postrzegania rzeczywistości. W tej sprawie natomiast smutne jest to (pomijam już fakty zawarte w wyroku), ze wypadek miał miejsce o 13.30, a wg artykułu dziecko trafiło do szpitala wieczorem. Tu jest pole do sprawdzenia, czy w tej rodzinie jest wszystko ok i nie wymagają pomocy. To może bulwersować ludzi, choć faktycznie akcent powinien być kładziony na szukanie pomocy, a nie samo biadolenie.
- 9 1
-
2023-01-02 10:55
Neoliberalne bzdury!
- 5 3
-
2023-01-02 13:04
(1)
Cwaniak z sądowym zakazem i matka Karyna to nie jest materiał na rodziców. Będziesz się cackac z patologia, to patologia się bardziej rozchamia. Poza tym ile ten id..ta musiał tam jechać, że wypadli z drogi. Deb..l skończony. Typowy Polak katolik:)
- 10 2
-
2023-01-02 22:51
A Ty kim jesteś?
Wyzywasz ludzi od patusów. Nic naprawdę nie wiesz o okolicznościach zdarzenia. Bez żadnej podstawy wydajesz wyroki. Obawiam się, że w podobnych okolicznościach, zachowałbyś się gorzej niż ci rodzice. Zamilcz, zanim napiszesz coś jeszcze głupszego!
- 0 3
-
2023-01-02 18:00
Rodzice żałują? Chyba tego, że znowu wpadli z zakazem prowadzenia. Mały ma przerąbane - biedactwo.
- 5 2
-
2023-01-02 23:34
Żałować, to możesz jak nie dodasz soli do ziemniaków. Tutaj chodzi o zdrowie, życie własnego (!) dziecka. Wiem, kosmos dla ciebie
- 1 0
-
2023-01-02 10:43
po co ludziom foteliki samochodowe (3)
skoro wsadzają je w auta z piratami samochodowymi, i nawet nie umieją dobrze zapiac/zamontować? niemoty, nie rodzice.
- 122 7
-
2023-01-02 10:51
(1)
A tobie znudziło się oddychanie prostym nosem???
- 0 40
-
2023-01-02 11:25
Piotrusiu poproś matkę i sąsiada, żeby jeszcze raz cię wychowali.
Za pierwszym razem im nie wyszło.
- 25 0
-
2023-01-02 11:04
Po to by nie dostać mandatu?
- 6 2
-
2023-01-02 10:44
Opinia wyróżniona
(6)
Zastanawiające i smutne jest to, że woleli chronić siebie, niż dbać o zdrowie i dobrostan dziecka. Mam nadzieję, że po tej lekcji, będą mieli jakąś refleksję i że nazajutrz wyciągnęli wnioski. Zdrowia dla dzieciaczka.
- 68 6
-
2023-01-02 12:33
W cuda wierzysz?
To bezrefleksyjne i egoistyczne patusony. Jedyne co im może wpaść do pustych łbów to gdzie kupić najtańsze piwo.
- 15 2
-
2023-01-02 13:06
(1)
Jaka refleksja? Powinni dostać odsiadkę a dziecko niech dadzą normalnej rodzinie.
- 6 3
-
2023-01-02 13:49
Dokładnie
Szkoda że sąd skreślił to dziecko. Z takimi 'rodzicami' nie ma szansy na normalne życie.
- 5 2
-
2023-01-02 14:27
Szkoda dziecka
Niestety uraz głowy zostanie do końca życia.
- 2 1
-
2023-01-02 14:28
Nie poszli z dzieckiem do lekarza? (1)
- 1 2
-
2023-01-02 16:06
Wypadek miał miejsce o 13.30, a wg artykułu dziecko dostali opiekę medyczną wieczorem.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.