- 1 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (111 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (206 opinii)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (621 opinii)
- 4 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (89 opinii)
- 5 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (523 opinie)
- 6 35 mln na remont gmachu Straży Granicznej (45 opinii)
Znów ugięła się Południowa Obwodnica Gdańska
Kierowcy jadący Południową Obwodnicą Gdańska w kierunku Lipiec, od strony Elbląga, mogą po drodze odczuć dwa ugięcia jezdni. Gdański oddział GDDKiA wie o usterkach. Jeśli ugięcia będą się pogłębiać, ma je naprawić wykonawca.
Materiał z czerwca 2012 r. Ugięcie jezdni tuż za Estakadą.
- Wiemy o dwóch takich miejscach. Pierwsze ugięcie powstało przed estakadą na Lipcach. Drugie natomiast ujawniono w Przejazdowie, pod wiaduktem. Oba ugięcia są monitorowane. Jeśli zajdzie taka konieczność, wykonawca trasy naprawi je w ramach gwarancji - mówi Robert Marszałek, dyrektor gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Szabrownicy na Południowej Obwodnicy Gdańska.
Zobacz film promocyjny firmy Bilfinger Berger - wykonawcy.
Drogowcy nie mają zamiaru zamykać ruchu. Ich zdaniem ugięcia nie są zagrożeniem dla kierowców.
Wspomniane ugięcie to już kolejne od chwili otwarcia - 9 czerwca 2012 r. - wykryty błąd na Południowej Obwodnicy Gdańska. Przypomnijmy, że poprzednie tego typu zdarzenie ujawniono w pod koniec czerwca 2012 r. Wtedy ugięcie zostało spowodowane lokalnymi, niewłaściwymi zagęszczeniami dolnych warstw nasypu. Takie przynajmniej wnioski wypłynęły z badań przeprowadzonych georadarem przez specjalistów z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przeczytaj także: Korki na Węźle Lipce przez sygnalizację?
Południowa Obwodnica Gdańska została oddana do użytku w czerwcu 2012 r. Do grudnia ubiegłego roku otwarto jeszcze cztery spośród sześciu węzłów. Inwestycja została zlecona przez gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Projekt - opracowany przez Transprojekt Gdański - zakłada budowę 18-kilometrowej drogi ekspresowej między Koszwałami a Obwodnicą Trójmiasta przez Olszynkę. Pierwotnie generalnym wykonawcą było konsorcjum firm Blifinger Berger (lider) i Wakoz (partner), jednak ta druga firma w marcu wycofała się i zeszła z placu budowy. Blifinger Berger kończył budowę ekspresówki samodzielnie. Inwestycja kosztowała ok. 1,133 mld zł.
Miejsca
Opinie (188) 3 zablokowane
-
2013-04-23 16:49
ugięcie czy zapadnięcie
lepsze okreslenie to zapadnięcie - pozdrownienia dla GDDKiA
- 3 1
-
2013-04-23 16:49
adamowiczowi gumka od majtek "penkneła" i sie narobiło. jak zwykle winnego brak.
- 1 1
-
2013-04-23 16:50
nawet obwodnice buntują się przeciw PO (1)
- 5 6
-
2013-04-23 20:25
To czemu PiS nie budował obwodnic?
Mieli by teraz sojuszników...
- 0 3
-
2013-04-23 16:51
bo to taka polska tradycja: nowe i juz do remontu. jak wszystko co powstało przez polaków.
- 2 2
-
2013-04-23 16:52
z Budyniu zawsze sa miekkie drogi
- 13 1
-
2013-04-23 16:52
adamowicz się w tym miejscu przewrócił może,i co takiego ,przeciez nic się nie stało ,ooo nic się nie stało .
- 4 1
-
2013-04-23 16:53
poprostu widok zasłaniało z domu lisickiego w tym miejscu i trochę ją w na tym odcinku popuścili.
- 3 2
-
2013-04-23 16:54
tu juz nawet wstyd sie wstydzić.
tłumaczenia nie ma,powinny być tylko kary,wysokie kary.
- 4 0
-
2013-04-23 16:56
bo nad polakiem powinien stać niemiec i pilnować łaha by czegoś nie spi........ l.
- 3 3
-
2013-04-23 17:00
by praca była dobrze wykonana i efekt był dobry trzeba stosować odpowiednie materiały i zatrudniać odpowiednich ludzi.
lecz to kosztuje więc by zrobić szybki biznes trzeba kombinować i ciąć koszty. proste i wszyscy o tym wiedzą tylko czemu tak sie robi skoro nie od dziś wiadomo że partactwo i kombinatorstwo nie popłaca.
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.